Dat is netjesquote:Op zondag 27 januari 2008 13:16 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag mijn eerste sale via adwords gehad: een omzet van $37 op een klik van ¤0,12. Jammer van de lage dollar
Ik ga donderdag naar de VSquote:Op zondag 27 januari 2008 20:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ach die dollar. Sommige zaken koop je daardoor weer relatief goedkoop in.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Eris het volgende:
Volgende keer maar een openig post kopie pasten en die op de wiki trapen?
De Yen is nog slechterquote:Op maandag 28 januari 2008 20:16 schreef Gugli het volgende:
ja als je de 100 dollar heb bereikt en je laat het uitbetalen in euro's, dan houd je 68.11 EUR over. Toch zonde.
bron: http://www.allesamerika.com/dollar-euro-omrekenen.html
Was Yahoo daar niet mee bezig?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Duiker_21 het volgende:
*verkapte TVP*
Het is inderdaad eigenlijk om te huilen hoe laag de dollar staat. Gelukkig verdien ik iedere maand redelijk veel voor weinig inspanning, maar eigenlijk wordt het wel eens tijd dat er een goed Europees alternatief voor Adsense opduikt.
Waarom betaal die je dan ook niet in dollars?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:47 schreef star_gazer het volgende:
Vrij kut: twee sales. In totaal 53 dollar. Is rond de 35 euroEn de kliks betaal ik dus in euro's
Hoe?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom betaal die je dan ook niet in dollars?
Ik heb ruim 20 200 dollar op mn account staan. Maar waarom krijg ik geen PIN? Ik wordt betaald via bankoverschrijving.quote:
Komt vanzelf.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb ruim 20 dollar op mn account staan. Maar waarom krijg ik geen PIN? Ik wordt betaald via bankoverschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |