Dat is netjesquote:Op zondag 27 januari 2008 13:16 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag mijn eerste sale via adwords gehad: een omzet van $37 op een klik van ¤0,12. Jammer van de lage dollar
Ik ga donderdag naar de VSquote:Op zondag 27 januari 2008 20:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ach die dollar. Sommige zaken koop je daardoor weer relatief goedkoop in.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:44 schreef Eris het volgende:
Volgende keer maar een openig post kopie pasten en die op de wiki trapen?
De Yen is nog slechterquote:Op maandag 28 januari 2008 20:16 schreef Gugli het volgende:
ja als je de 100 dollar heb bereikt en je laat het uitbetalen in euro's, dan houd je 68.11 EUR over. Toch zonde.
bron: http://www.allesamerika.com/dollar-euro-omrekenen.html
Was Yahoo daar niet mee bezig?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:00 schreef Duiker_21 het volgende:
*verkapte TVP*
Het is inderdaad eigenlijk om te huilen hoe laag de dollar staat. Gelukkig verdien ik iedere maand redelijk veel voor weinig inspanning, maar eigenlijk wordt het wel eens tijd dat er een goed Europees alternatief voor Adsense opduikt.
Waarom betaal die je dan ook niet in dollars?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:47 schreef star_gazer het volgende:
Vrij kut: twee sales. In totaal 53 dollar. Is rond de 35 euroEn de kliks betaal ik dus in euro's
Hoe?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom betaal die je dan ook niet in dollars?
Ik heb ruim 20 200 dollar op mn account staan. Maar waarom krijg ik geen PIN? Ik wordt betaald via bankoverschrijving.quote:
Komt vanzelf.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb ruim 20 dollar op mn account staan. Maar waarom krijg ik geen PIN? Ik wordt betaald via bankoverschrijving.
Je mag dus niet praten over wat je verdientquote:Op maandag 18 februari 2008 19:49 schreef BaggerUser het volgende:
ben benieuwd eigenlijk wat het gemiddelde is wat iedereen hier vangt per maand of juist kwijt is per maand
Dat dacht ik ooit gelezen te hebben in de policy die ze haddenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:57 schreef Duiker_21 het volgende:
sinds wanneer mag da niet meer, Jort?
Deze maand komt het denk ik niet boven de 400 uit. normaal zit ik rond $500.
bronquote:Google Shocker: Paid Click Hits Wall
Posted Feb 26, 2008 09:46am EST by Aaron Task in Internet, Recession
Related: GOOG
Google shares are getting hit early Tuesday after comScore's report on a startlingly big decline in paid click growth. Google's January paid click growth was flat on a year-over-year basis, down 7% from December and down 12% from the fourth quarter. UBS cut its earnings estimate and price target in response.
The comScore data provide further evidence that Google is not recession proof and it looks like somebody got wind of this report as GOOG shares were notably weak Monday in an up tape. This decline probably represents an opportunity for believers in Google's long-term story but the short-term pain isn't likely over yet.
Het lijtk er steeds meer op dat Yahoo happen uit google aan het nemen is... Hiermee willen ze duidelijk meer adverteerders trekken op hun netwerk.quote:Hi there,
I just want to share some news with our U.S. Yahoo! Search Marketing advertisers.
Within several weeks, minimum bids for a number of Sponsored Search keywords will no longer be fixed at $.10. Your new minimum bids can be lower or higher than $.10. Content Match minimum bids currently will remain at $.10.
The amount set as your minimum bid on a keyword in Sponsored Search can vary depending on multiple factors, such as the relevance of your keywords (as measured by the quality of the ads associated with them), and the number of bidders and bid amounts in the particular keyword market.
We’ve posted a more detailed article on the new features on our Yahoo! Search Marketing blog: http://www.ysmblog.com/blog/2008/02/26/minimum-bids/
I appreciate all the feedback on this forum.
All the best,
YahooPete
Ik vraag me af of dat eigenlijk wel mag ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey ik zit er aan te denken om de js bestandan van adsense op een eigen server te zetten om te snelheid te verhogen. Heeft iemand hier ervaring mee en is het aan te raden?
Ik denk dat dit niet mag, maar daarvoor zou je de adsense-policy moeten doorlezen. Ik denk ook niet dat je er veel mee zou opschieten. Daarnaast vrees ik dat je allerlei niet op te lossen cross-site problemen krijgt. Tenslotte zou het ook best kunnen dat page_ads.js niet voor iedereen hetzelfde is maar bijvoorbeeld rekening houdt met de user-agent.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey ik zit er aan te denken om de js bestandan van adsense op een eigen server te zetten om te snelheid te verhogen. Heeft iemand hier ervaring mee en is het aan te raden?
Zie het meeste problemen in de policy, die eerst maar eens door lezen. Wat voor crosssitescripting problemen danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet mag, maar daarvoor zou je de adsense-policy moeten doorlezen. Ik denk ook niet dat je er veel mee zou opschieten. Daarnaast vrees ik dat je allerlei niet op te lossen cross-site problemen krijgt. Tenslotte zou het ook best kunnen dat page_ads.js niet voor iedereen hetzelfde is maar bijvoorbeeld rekening houdt met de user-agent.
Ik heb het over cross-site problemen, niet over cross-site scripting problemen. Hoewel ik het niet heb gechecked denk ik bijvoorbeeld aan cookies die niet meer worden meegestuurd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zie het meeste problemen in de policy, die eerst maar eens door lezen. Wat voor crosssitescripting problemen dan.
Heb je die betalings-confirmatie procedure doorlopen? Dat google twee kleine bedragen op je rekening overmaakt en jij moet aangeven welke bedragen het zijn?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef AstroNova het volgende:
Je kan toch ook gewoon je betalingen inhouden?
Ik heb me 3 maanden geleden aangemeld bij google, nog steeds geen goedkeuring of afkeuring
Ook een mail naar adsense uk/us/nl gestuurd zonder reactie terug
What to do?
Ik kan helemaal niet eens een advertentie plaatsenquote:Op maandag 24 maart 2008 12:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb je die betalings-confirmatie procedure doorlopen? Dat google twee kleine bedragen op je rekening overmaakt en jij moet aangeven welke bedragen het zijn?
Je kunt betalingen gewoon laten inhouden voor een later moment. Dat is gewoon een optie in Adsensequote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef JortK het volgende:
Ik kom trouwens net achter een goede manier om je betalingen tegen te houden
Ik heb me tax information niet gevuld, hierdoor zegt Google dat ze niet uit kunnen betalen
Dat wist ik nietquote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Je kunt betalingen gewoon laten inhouden voor een later moment. Dat is gewoon een optie in Adsense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |