abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2011 @ 21:07:35 #226
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100327803
quote:
9s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Flepke het volgende:

[..]

Pfiew, en als je al een account met een domein hebt + alles is geverifieerd, en je wilt een nieuw domein toevoegen?
Checken ze ieder domein handmatig op wat voor content erop staat?
Kijk even in het uitgebreide helpcentrum van Adsense :

http://www.google.com/ads(...)d4k9vmgh7od&cbrank=1

Nieuwe domein toevoegen hoeft niet eens. Zelf ben ik gewoon verder gegaan met mijn nieuwe site en mijn huidige Adsense gebruikt. Ze zeggen zelf ook dat het niet hoeft.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:18:04 #227
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100331476
LOL heb een Google PR van 1 in 2 maanden tijd. Met mijn vorige website 8 maanden bezig geweest om een PR 4 te krijgen. Maar PR zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_100333320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Razor21 het volgende:
LOL heb een Google PR van 1 in 2 maanden tijd. Met mijn vorige website 8 maanden bezig geweest om een PR 4 te krijgen. Maar PR zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer?
Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1. PR1 is makkelijk te krijgen als je al een beetje je best doet.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:01:39 #229
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100333954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef RPG het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1. PR1 is makkelijk te krijgen als je al een beetje je best doet.
Ja klopt snapt dat PR4 beter is. Alleen vind ik het vreemd dat ik nu al op PR1 zit. Met mijn vorige duurde het echt lang en na 6 maanden had ik plotseling uit het niets een PR4.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:08:36 #230
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_100334314
quote:
16s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wie werkt er dan ook voor zijn content....

[..]

Iemand die hoog wil ranken in de SERP en dus niet zit te wachten op duplicated content vanuit bijvoorbeeld RSS feeds die ook op 100 andere sites staan en waarmee het dus veel moeilijker is om te scoren in de SERP.

Als Razor21 feeds had gebruikt zouden zijn inkomsten velen malen lager geweest zijn.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat voor het gebruik van bijvoorbeeld RSS feeds weer creatieve oplossingen te implementeren zijn om de content min of meer uniek te maken. Maar als je terugkerende bezoekers wil hebben is dat meestal een minder goede oplossing.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 23:23:03 #231
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_100335129
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef RPG het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1.

[..]
Eén van mijn sites (met destijds ca 15.000 unieke bezoekers per dag) had gedurende ca twee jaar een PR4 voor de hoofdpagina en voor veel sub-pagina's PR3 of PR4. En sub-sub pagina's bijna allemaal PR1 of PR2.

Vervolgens na een PR update de gehele website naar PR0. Mijn rankings voor heel veel zoekwoorden in Google bleeef echter langzaam aan beter worden en bezoek vanuit Google bleef echter gewoon rustig aan toenemen. En dat een jaar lang. In die tijd bleef ik wel aan linkbuilding doen.

Na een jaar begon ik weer langzaam PR1 en PR2 voor een aantal pagina's krijgen. Vanaf dat moment werden mijn rankings in Google echter langzaam aan slechter en nam het verkeer vanuit Google langzaam aan af. In diezelfde periode begon ik overigens ook minder aan linkbuilding te doen.

Sindsdien hecht ik heel weinig waarde aan PR (maar wel heel veel waarde aan linkbuilding). Een hoge PR is leuk voor het verkopen van advertenties aan mensen die denken dat een hoge PR belangrijk is. Maar dat is het dan ook wel z'n beetje.
pi_100340333
Even een punt waarvan akte:
Self-Generated content kan je niet slapend rijk mee worden.

Als je nou een blogje start zoals iPhoneclub als de iPhone net uit komt, mijn zege heb je. Maar geloof mij, niemand zit op dit moment te wachten op de 234325962356245074556245064534606045605656456ste iPhone blog.

Ik zou zeggen leer een programmeer taal zoals PHP, of als je serieus aan de slag wilt c++ en creëer echt iets vernieuwend.

Als je toch zo nodig je kennis wilt delen doe dat dan op wikipedia en niet op de 5 miljardste weblog.

Mijn excuses voor de misschien ietwat botte reactie maar het doet mij simpelweg pijn mensen tegelijkertijd zien dromen over succes / geld + advies vragen. Als je serieus geld wilt gaan verdienen met met uitbrengen van websites/software zal je je moeten begeven op paden waar nog nooit iemand zich heeft bevonden. En bovendien, zelf na moeten denken. Zo moeilijk is het niet om abstract een parallel te trekken met de koers van "de grote jongens" en keihard over je eigen pad te rennen zodat je eerder op punt X bent dan hun.

Als je eerder op dat punt X bent dan hun kan je flink cashen, zoniet dan heb je ongelofelijk veel bijgeleerd in een ongelofelijk korte tijd.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:54:35 #233
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100352138
In onderhandeling met de verkoop van een nieuwe domeinnaam. Bod van 225 euro ontvangen. Uur geleden pas gekocht.

[ Bericht 31% gewijzigd door Razor21 op 05-08-2011 15:02:16 (fd) ]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:14:18 #234
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100366738
450 euro ontvangen voor riohotel punt nl en riohotels punt nl vandaag gekocht en via Sitedeals verkocht.

Had ze gekocht met het oog op het WK 2014 in Brazilië. Hier mijn verhaal hoe ik op het idee kwam

Adsense vandaag 5 euro begint ook weer te komen. Ze klikken nu allemaal op de ADS in mijn sidebar die van 200 x 200. Mijn CPC is lekker hoog.

[ Bericht 9% gewijzigd door Razor21 op 05-08-2011 22:10:50 ]
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:36:30 #235
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_100367676
Klinkt goed allemaal ^O^.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 20:55:59 #236
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100368663
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:36 schreef PiRANiA het volgende:
Klinkt goed allemaal ^O^.
Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.

Wachten is op het geld.
pi_100372423
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.

Wachten is op het geld.
Verkocht zonder te laten betalen?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:17:49 #238
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100372664
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Verkocht zonder te laten betalen?
Nee hij maakt het eerst over dan verhuis ik de namen naar de nieuwe eigenaar.
pi_100373464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Wachten is op het geld.
Waarom heb je niet een dealtje gemaakt met bijvoorbeeld lookingforbooking.nl / hotelvergelijk.com?
Gewoon die shit doorlinken naar een pagina van hun met alle hotels in rio en jij ontvangt voor iedere boeking bijvoorbeeld 10 euro aan royalties.

Of je stopt er iets meer moeite in en maakt deals met hotels in rio.

Op deze manier haal je er nooit het maximale uit, ofdat je nou aan het onderhandelen bent met een vergelijkingssite of met een domeinkoper maakt ook niks uit qua tijd.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:39:30 #240
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100373553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Waarom heb je niet een dealtje gemaakt met bijvoorbeeld lookingforbooking.nl / hotelvergelijk.com?
Gewoon die shit doorlinken naar een pagina van hun met alle hotels in rio en jij ontvangt voor iedere boeking bijvoorbeeld 10 euro aan royalties.

Op deze manier haal je er nooit het maximale uit, ofdat je nou aan het onderhandelen bent met een vergelijkingssite of met een domeinkoper maakt ook niks uit qua tijd.
Ja daar heb je gelijk in. Alleen het probleem is dat ik nog privé zaken heb waarvoor ik het geld momenteel goed kan gebruiken. Alles is mooi meegenomen. Komt nog een megarekening van een advocaat langs (ivm scheiding) en andere kosten.

Daarna als ik in rustig vaarwater zit (paar weken) zal ik niet zo snel overstag gaan. Dat is de reden waarom ik ze zo snel verkoop ook al weet ik dat ik wellicht meer kan verdienen.

Maar heb nog zat domeinnamen in mijn hoofd zitten die ik binnenkort ga registeren.
pi_100373835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:

[..]

Natuurlijk doe je dat niet "even". Al die hotels gaan nu juist in zee met grote partijen als Booking.com om niet met iedere publisher afzonderlijk deals te hoeven sluiten. Dat werk en die administratie neemt booking.com ze uit handen. Je zult wel een behoorlijk goed verhaal (= bakken met traffic) moeten hebben wil een hotel ueberhaupt met je willen praten. Wil je succesvolle affiliate marketing bedrijven dan moet je ofwel een domein met veel type-ins hebben, ofwel uren/kosten maken om je traffic en conversie op peil te brengen. Het eerste verwacht ik niet met deze domeinen, voor het tweede gaat de kost voor de baat uit.
pi_100374203
Ik heb een lage cpc. Hoe kan ik dat verhogen?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_100374232
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb een lage cpc. Hoe kan ik dat verhogen?
door het in google in te typen
http://www.google.nl/sear(...)g8Tqm1LsOD-waA-5ipBQ
pi_100374683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Natuurlijk doe je dat niet "even".
Ik heb nergens het woord gebruikt?
quote:

[..]
Al die hotels gaan nu juist in zee met grote partijen als Booking.com om niet met iedere publisher afzonderlijk deals te hoeven sluiten. Dat werk en die administratie neemt booking.com ze uit handen. Je zult wel een behoorlijk goed verhaal (= bakken met traffic) moeten hebben wil een hotel ueberhaupt met je willen praten.
Lijkt me toch dat Razor21 met oog op het wk een prima verhaal had. (.nl voetbal minded land).
Ik geloof echt niet dat hij dit niet aan een paar (kleinere?) hotel (ketens?) kon verkopen.
Hij kan zich vrij makkelijk van de grote hotel ketens onderscheiden door juist de kleine hotels in de buurt van de stadions in kaart te brengen, de kleine lokale hotelletjes zie je bijna nooit op vergelijkings sites.

quote:

[..]
Wil je succesvolle affiliate marketing bedrijven dan moet je ofwel een domein met veel type-ins hebben, ofwel uren/kosten maken om je traffic en conversie op peil te brengen. Het eerste verwacht ik niet met deze domeinen, voor het tweede gaat de kost voor de baat uit.
Het lijkt me toch dat zo'n domein met een beetje moeite wel bovenaan is te krijgen voor 2014 voor bepaalde zoekwoorden.
pi_100374831
Als bij de Google Adwords Keywoord Tool dit staat: Lokale maandelijkse zoekopdrachten: 673.000, is dit dan goed? Wat zou een domein dan waard zijn met dit zoekwoord?
pi_100377706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef JoshuaL het volgende:
Als bij de Google Adwords Keywoord Tool dit staat: Lokale maandelijkse zoekopdrachten: 673.000, is dit dan goed? Wat zou een domein dan waard zijn met dit zoekwoord?
[ afbeelding ]
Heb ik je al eerder gezegd: Wat de gek ervoor geeft. Niemand kan je op basis van deze gegevens een prijs noemen. Hangt van het woord af, de .tld, en in hoeverre er iemand is die er eventueel interesse in heeft.
pi_100377793
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Heb ik je al eerder gezegd: Wat de gek ervoor geeft. Niemand kan je op basis van deze gegevens een prijs noemen. Hangt van het woord af, de .tld, en in hoeverre er iemand is die er eventueel interesse in heeft.
Dan ga ik het maar gewoon eens proberen! :P
pi_100378032
Je mag me het keyword DM'en, dan wil ik best met je meedenken over de potentie, al kan ik je dan ook geen prijs noemen natuurlijk ;)

Het spreekt uiteraard voor zich dat ik em niet voor je neus ga wegkapen. :)
pi_100378223
Domein ga je denk ik niet verkocht krijgen. Maar ik heb wel een idee van wat je ermee zou kunnen doen, en dan zou het nog best wat kunnen worden. Dan zou je er een aardig centje mee kunnen verdienen, al kost het je wel de nodige (tijds)investering :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 09:47:06 #250
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100384656
Damn mijn Adsense gaat weer net als bij DDKIN gisteren :

Amper views en nu al dit bedrag. Die ads van 200 x 200 heb ik aangepast in beide sidebars ze klikken alleen maar op deze.

Ik wist het wel als je gewoon dagelijks een beetje met je weblog bezig blijft kun je gewoon opnieuw beginnen en weer lekker verdienen.

CPC is het dubbele hoger dan dat van DDKIN krijg nu ook echt (in mijn ogen) dure Ads zoals Hillfiger / Bruidsjurken (nooit eerder gezien).

Gaat hard trouwens nu alweer bijna 5 euro :

En dat op ongeveer 30 bezoekers

[ Bericht 23% gewijzigd door Razor21 op 06-08-2011 11:50:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')