Kijk even in het uitgebreide helpcentrum van Adsense :quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pfiew, en als je al een account met een domein hebt + alles is geverifieerd, en je wilt een nieuw domein toevoegen?
Checken ze ieder domein handmatig op wat voor content erop staat?
Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1. PR1 is makkelijk te krijgen als je al een beetje je best doet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Razor21 het volgende:
LOL heb een Google PR van 1 in 2 maanden tijd. Met mijn vorige website 8 maanden bezig geweest om een PR 4 te krijgen. Maar PR zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer?
Ja klopt snapt dat PR4 beter is. Alleen vind ik het vreemd dat ik nu al op PR1 zit. Met mijn vorige duurde het echt lang en na 6 maanden had ik plotseling uit het niets een PR4.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef RPG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1. PR1 is makkelijk te krijgen als je al een beetje je best doet.
Iemand die hoog wil ranken in de SERP en dus niet zit te wachten op duplicated content vanuit bijvoorbeeld RSS feeds die ook op 100 andere sites staan en waarmee het dus veel moeilijker is om te scoren in de SERP.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wie werkt er dan ook voor zijn content....
[..]
Eén van mijn sites (met destijds ca 15.000 unieke bezoekers per dag) had gedurende ca twee jaar een PR4 voor de hoofdpagina en voor veel sub-pagina's PR3 of PR4. En sub-sub pagina's bijna allemaal PR1 of PR2.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef RPG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1.
[..]
Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.quote:
Verkocht zonder te laten betalen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.
Wachten is op het geld.
Nee hij maakt het eerst over dan verhuis ik de namen naar de nieuwe eigenaar.quote:
Waarom heb je niet een dealtje gemaakt met bijvoorbeeld lookingforbooking.nl / hotelvergelijk.com?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.
Wachten is op het geld.
Ja daar heb je gelijk in. Alleen het probleem is dat ik nog privé zaken heb waarvoor ik het geld momenteel goed kan gebruiken. Alles is mooi meegenomen. Komt nog een megarekening van een advocaat langs (ivm scheiding) en andere kosten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom heb je niet een dealtje gemaakt met bijvoorbeeld lookingforbooking.nl / hotelvergelijk.com?
Gewoon die shit doorlinken naar een pagina van hun met alle hotels in rio en jij ontvangt voor iedere boeking bijvoorbeeld 10 euro aan royalties.
Of je stopt er iets meer moeite in en maakt deals met hotels in rio.
Op deze manier haal je er nooit het maximale uit, ofdat je nou aan het onderhandelen bent met een vergelijkingssite of met een domeinkoper maakt ook niks uit qua tijd.
Natuurlijk doe je dat niet "even". Al die hotels gaan nu juist in zee met grote partijen als Booking.com om niet met iedere publisher afzonderlijk deals te hoeven sluiten. Dat werk en die administratie neemt booking.com ze uit handen. Je zult wel een behoorlijk goed verhaal (= bakken met traffic) moeten hebben wil een hotel ueberhaupt met je willen praten. Wil je succesvolle affiliate marketing bedrijven dan moet je ofwel een domein met veel type-ins hebben, ofwel uren/kosten maken om je traffic en conversie op peil te brengen. Het eerste verwacht ik niet met deze domeinen, voor het tweede gaat de kost voor de baat uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Of je stopt er iets meer moeite in en maakt deals met hotels in rio.
door het in google in te typenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb een lage cpc. Hoe kan ik dat verhogen?
Ik heb nergens het woord gebruikt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dat niet "even".
Lijkt me toch dat Razor21 met oog op het wk een prima verhaal had. (.nl voetbal minded land).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Al die hotels gaan nu juist in zee met grote partijen als Booking.com om niet met iedere publisher afzonderlijk deals te hoeven sluiten. Dat werk en die administratie neemt booking.com ze uit handen. Je zult wel een behoorlijk goed verhaal (= bakken met traffic) moeten hebben wil een hotel ueberhaupt met je willen praten.
Het lijkt me toch dat zo'n domein met een beetje moeite wel bovenaan is te krijgen voor 2014 voor bepaalde zoekwoorden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wil je succesvolle affiliate marketing bedrijven dan moet je ofwel een domein met veel type-ins hebben, ofwel uren/kosten maken om je traffic en conversie op peil te brengen. Het eerste verwacht ik niet met deze domeinen, voor het tweede gaat de kost voor de baat uit.
Heb ik je al eerder gezegd: Wat de gek ervoor geeft. Niemand kan je op basis van deze gegevens een prijs noemen. Hangt van het woord af, de .tld, en in hoeverre er iemand is die er eventueel interesse in heeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef JoshuaL het volgende:
Als bij de Google Adwords Keywoord Tool dit staat: Lokale maandelijkse zoekopdrachten: 673.000, is dit dan goed? Wat zou een domein dan waard zijn met dit zoekwoord?
[ afbeelding ]
Dan ga ik het maar gewoon eens proberen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heb ik je al eerder gezegd: Wat de gek ervoor geeft. Niemand kan je op basis van deze gegevens een prijs noemen. Hangt van het woord af, de .tld, en in hoeverre er iemand is die er eventueel interesse in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |