er zijn maar 3-4 echt grote bedrijven die redelijke cpm tarieven kunnen aanbieden voor beheerders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik werk zijn er heel veel CPM mogelijkheden.
Sorry voor mijn ontwetendheid, maar wat is de uitbetalingsgrens?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef JoshuaL het volgende:
Zit ik net op de 63 euro, zal de uitbetalingsgrens van deze maand helaas niet halen.
Betalingsgrens voor ons is 70 euro en ja het is een gratis service al denk ik niet dat het 50/50 is.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ontwetendheid, maar wat is de uitbetalingsgrens?
En als je die 'uitbelangsgrens' elke maand niet haalt, krijg je dan helemaal niks?
Bedankt!
Edit. Wiki zegt dat dit op $100 is. Is het ook ¤100,00? En hoeveel kost het JOU om AdSense te gebruiken? Of is het gewoon een volledige gratis service, AdSense op je site plaatsen, en als mensen op zo'n ad klikken wordt er geld verdiend. Een gedeelte krijgt Google en een gedeelte krijg jij (hoeveel? fifty-fifty?).
$100, ¤70. Nee als je niet aan die grens komt spaar je het gewoon op, totdat je er wel overheen gaat. AdSense is gewoon gratis om te gebruiken. Jij krijgt als publisher 68%quote:Op zondag 31 juli 2011 00:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ontwetendheid, maar wat is de uitbetalingsgrens?
En als je die 'uitbelangsgrens' elke maand niet haalt, krijg je dan helemaal niks?
Bedankt!
Edit. Wiki zegt dat dit op $100 is. Is het ook ¤100,00? En hoeveel kost het JOU om AdSense te gebruiken? Of is het gewoon een volledige gratis service, AdSense op je site plaatsen, en als mensen op zo'n ad klikken wordt er geld verdiend. Een gedeelte krijgt Google en een gedeelte krijg jij (hoeveel? fifty-fifty?).
Ja, wat ik er nog wel aan toe wil voegen is dat je 68% krijgt van wat de publishers aan google betalen. Alles wat op je account wordt gestort is gewoon van jou.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
$100, ¤70. Nee als je niet aan die grens komt spaar je het gewoon op, totdat je er wel overheen gaat. AdSense is gewoon gratis om te gebruiken. Jij krijgt als publisher 68%
yep, Google heet het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef WSquater het volgende:
Is er geen 'woordenboek' voor die afkortingen?
http://www.wisegeek.com/w(...)-cpc-cpl-and-cpa.htmquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef WSquater het volgende:
Is er geen 'woordenboek' voor die afkortingen?
Was het maar zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:33 schreef JortK het volgende:
Jeetje jongens wat zijn we stil hier?
Hebben we het allemaal zo goed voor elkaar dat we slapend kunnen wachten tot de euro's binnekomen?
Met die paar cent per dag moet ik wel heel erg lang slapen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:33 schreef JortK het volgende:
Jeetje jongens wat zijn we stil hier?
Hebben we het allemaal zo goed voor elkaar dat we slapend kunnen wachten tot de euro's binnekomen?
Na 80 dagen heeft de koper het bedrag voor zijn investering terug, maar dan heeft hij nog geen 'loon' ontvangen voor gewerkte uren. Wat ik van die website heb begrepen is dat Razor21 dagelijks aardig wat tijd in die website moest steken. Als je 80 dagen niets doet blijft het geld dus niet binenkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef Flepke het volgende:
@Razor21 "Adsense heeft mij in 4 maanden tijd bijna 3000 euro opgebracht. Vandaag 31 mei 2011 heb ik mijn weblog voor 2000 euro verkocht."
Wat!? De koper heeft +-80 dagen nodig om zijn investering terug te verdienen, verkoop je nog meer van dat soort sites?
En vergeet niet dat razor steeds minder verdiende met zijn site. En de nieuwe site al snel weer door verkocht ging worden omdat die er geen winst meer uit kon halen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Na 80 dagen heeft de koper het bedrag voor zijn investering terug, maar dan heeft hij nog geen 'loon' ontvangen voor gewerkte uren. Wat ik van die website heb begrepen is dat Razor21 dagelijks aardig wat tijd in die website moest steken. Als je 80 dagen niets doet blijft het geld dus niet binenkomen.
Wie werkt er dan ook voor zijn content....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Na 80 dagen heeft de koper het bedrag voor zijn investering terug, maar dan heeft hij nog geen 'loon' ontvangen voor gewerkte uren. Wat ik van die website heb begrepen is dat Razor21 dagelijks aardig wat tijd in die website moest steken. Als je 80 dagen niets doet blijft het geld dus niet binenkomen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:56 schreef Flepke het volgende:
Iemand die kan zeggen hoe lang het duurt van het moment van registreren @ google totdat je de adsense code krijgt om te implementeren (domein moet goed worden gekeurd / bank gegevens verifieert / paspoort opsturen?)
Mijn collega heeft het laatst aangevraagd bij hem duurde het ongeveer 3 tot 4 weken (ga hier maar vanuit). Kan ook iets sneller. Maar gemiddeld toch een aantal weken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wie werkt er dan ook voor zijn content....
Iemand die hier antwoord op kan geven?
[..]
Pfiew, en als je al een account met een domein hebt + alles is geverifieerd, en je wilt een nieuw domein toevoegen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het laatst aangevraagd bij hem duurde het ongeveer 3 tot 4 weken (ga hier maar vanuit). Kan ook iets sneller. Maar gemiddeld toch een aantal weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |