Hehe, ik heb ook gewoon een aantal 4-karakter .nl domeinen aangekocht laatste weken. Waarvan 1 nog met een betekenis ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
4 karakters? Controleer maar eens goed dan, denk niet dat ie nog vrij is en anders zou ik hem maar meteen registreren want dan heb je geluk. Of is het geen .nl / .com?
Hoezo vreemd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dat trouwens toch met die LL domeinnamen?? De meeste vreemde zie ik voorbij komen op Sitedeals.
LL als in 'lowlands' ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dat trouwens toch met die LL domeinnamen?? De meeste vreemde zie ik voorbij komen op Sitedeals.
Flippa.comquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:45 schreef Razor21 het volgende:
Zijn er naast (domeinhandel) zoals Sedo / Sitedeals / Afternic ook andere (duidelijkere websites) om te veilen / verkopen? Sedo schiet totaal niet op Sitedeals gaat nog wel, en Afternic zie Sedo.
Dank je zal eens kijken.quote:
Ik denk niet dat Google artikelen vertaald, dus denk dat ze het niet opmerken (je content is in principe dan ook geen duplicate).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef benx het volgende:
misschien niet zo netjes maar weet iemand of het vertalen van een artikel van het Nederlands naar het Engels als unieke content word gezien of is Google zo slim om het op te merken?
Zou hem op sitedeals knallen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Masterboy het volgende:
Ik heb een leuke domeinnaam gekocht (grappigefilms.nl)
Ik zit te denken om hem te gaan verkopen op Sitedeals of op Sedo.
Wat stond er dan??quote:
Een vraag over het aanpassen van een wordpress template, ik wou hem beantwoorden en toen was ie wegquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:17 schreef Siegfried het volgende:
Hoe doen .me domeinen het in Nederland, qua domeinhandel?
Ik heb er een vijftal op het oog. Maar heb er nogal mijn twijfels over..
Hoe vaak typ je zelf .me achter een domein? Ik denk dat dat al een indicatie zou zijn voor de populariteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:15 schreef Siegfried het volgende:
Niemand van jullie ervaring met .me domeinen?
[..]
Da's waar.. Maar het gaat ook leuke combi's die je kunt maken. Hoevaak type je een .fm domein? Toch weten de meesten dat het last.fm en nederland.fm is. Desalniettemin een goed punt..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe vaak typ je zelf .me achter een domein? Ik denk dat dat al een indicatie zou zijn voor de populariteit.
Hier trouwens meer info over de .me domeinnamen :quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Da's waar.. Maar het gaat ook leuke combi's die je kunt maken. Hoevaak type je een .fm domein? Toch weten de meesten dat het last.fm en nederland.fm is. Desalniettemin een goed punt..
Ik gooi ze altijd eerst op Sitedeals (Nederlandse doelgroep. En daarna ook op Sedo (deze is wat lastiger) hier heb ik nog nooit iets verkocht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:57 schreef Woerd26 het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw in de domeinhandel maar misschien kan iemand me kort vertellen hoe het in zijn werk gaat?
Ik heb het domein episodesforfree.info in bezit. Ik denk dat dat best een mooie naam is voor een filmsite oid, maakt niet uit wat de koper ermee wil.
Waar zet ik deze dan te koop en hoe gaat de overdracht?
Thanks in Advance.
Thanks! Ik zal ernaar kijken. Hoe klinkt episodesforfree.info bij jou? Kan je een beetje inschatten wat ik moet vragen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd eerst op Sitedeals (Nederlandse doelgroep. En daarna ook op Sedo (deze is wat lastiger) hier heb ik nog nooit iets verkocht.
Via Sitedeals verdien jezelf de volle 100 procent (en zet er altijd bij eventuele kosten verhuizing zijn voor nieuwe houder). Bij Sedo pakken ze meestal 10 a 15 procent van het bedrag.
En wat ook helpt is zelf bedrijven uit een bepaalde branche mailen om te vragen of ze je domein willen overnemen.
Gewoon vragen wat jij denkt dat het waard kan zijn. Op Sitedeals zie ik weleens namen voor 5 euro voorbij komen waarvan ik denk had je veel meer voor kunnen vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:02 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Thanks! Ik zal ernaar kijken. Hoe klinkt episodesforfree.info bij jou? Kan je een beetje inschatten wat ik moet vragen?
Bij die voorbeelden is .me ook niet echt nuttig. Bij thats.me, insure.me of hire.me welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier trouwens meer info over de .me domeinnamen :
http://en.wikipedia.org/wiki/.me
Ik zou het niet zo snel doen die dingen kosten volgens mij 15 euro per stuk en ben je straks 75 euro kwijt. En dan? Ga je er wat mee doen om geld mee te verdienen of wil je ze door verkopen?
Op Sedo zijn ze ook niet zo populair staan er maar een paar te kopen (ze bieden er trouwens wel op):
[ afbeelding ]
Betaling is bij mij is de status: Payment in progress.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:47 schreef mimbosa het volgende:
Iemand die al een overzichtje van juni heeft? Dus 'betaling in behandeling' ? (en dan bedoel ik natuurlijk adsense)
Ben jou website zojuist nog tegengekomen opzoek naar wordpress themesquote:
Tip zet hem op Sitedeals en vraag minimaal 100 euro.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Masterboy het volgende:
Ik heb een leuke domeinnaam gekocht (grappigefilms.nl)
Ik zit te denken om hem te gaan verkopen op Sitedeals of op Sedo.
Toch wel gelijk op een ad geklikt hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ben jou website zojuist nog tegengekomen opzoek naar wordpress themes.
Ben eigenlijk wel eens benieuwd wat mijn websites waard zouden zijn, iemand nog tips waar je dat het beste kunt checken?
Je leert het echt nooit hequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Tip zet hem op Sitedeals en vraag minimaal 100 euro.
Ik was in de veronderstelling dat ik de variant had : grappigefilmpjes.nl , maar ik heb grappigeflimpjes.nl (typo)
Dag 100 euro :
[ afbeelding ]
Dacht al waarom twijfelt die gozer :-)
Echt tijd dat ik naar de opticiën moet voor een nieuwe controle (alweer een tijd geleden). Merk het steeds vaker de laatste tijd dat ik vaak typo's (echt slechte maak).quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Toch wel gelijk op een ad geklikt he
[..]
Je leert het echt nooit he
Misschien kun je beter ritalin vragen zodat je je beter kan concentreren in plaats van je dood staren op wat euro'squote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt tijd dat ik naar de opticiën moet voor een nieuwe controle (alweer een tijd geleden). Merk het steeds vaker de laatste tijd dat ik vaak typo's (echt slechte maak).
![]()
Heb jij een verstandelijke beperking?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat ik de variant had : grappigefilmpjes.nl , maar ik heb grappigeflimpjes.nl (typo)
Dag 100 euro :
[ afbeelding ]
Net via de mail de huidige houder een email verstuurd dat ik 25 euro bied op hun naam. (doen ze toch niet).
LOL nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb jij een verstandelijke beperking?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb jij een verstandelijke beperking?
Iets unieks (en dat is het moeilijke) alles is er eigenlijk al.quote:
Wat heb je geboden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
LOL die van grappige filmpjes vraag het volgende :
Grapjas!
Vanaf ¤ 2.500 exclusief 19% BTW wil ik er wel eens over nadenken.
40 euroquote:
Dat was wel te verwachten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
LOL die van grappige filmpjes vraag het volgende :
Grapjas!
Vanaf ¤ 2.500 exclusief 19% BTW wil ik er wel eens over nadenken.
Kun je wel makkelijk geld mee verdienenquote:
1 2 3 | Auteur: Betreffende site Artikeltitel + eerste regels artikel. Lees meer: Link naar site. |
Leuke fail alweerquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dag 100 euro :
[ afbeelding ]
Net via de mail de huidige houder een email verstuurd dat ik 25 euro bied op hun naam. (doen ze toch niet).
Klopt kan wel 1 a 2 dagen duren. En anders via TBforum.nlquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Leuke fail alweermaar ik heb gisteren wat mailtjes gestuurd naar andere soortgelijke sites en heb nog geen reactie gehad.Ik denk dat ik hem maar op Sitedeals zet en dan zie ik wel wat ik ervoor kan krijgen.
Edit:
Je account is geactiveerd, maar je staat momenteel in de wachtrij om tot het forum te worden toegelaten.
Wachtrij
Reken op 30 a 31 juli.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:54 schreef mimbosa het volgende:
Mijn betaling is nu ook in behandeling! Hoe lang duurt het dan normaal gesproken voordat het daadwerkelijk op je rekening staat?
Klopt denk dat hij hem gewoon mag inleveren ivm merkrecht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:49 schreef Lastpost het volgende:
Je hebt geen reet aan dergelijke domeinnamen, die ben je kwijt zodra ze hem willen/nodig hebben.
Teveel (vraag mij alleen af waarom miljonairblog zonder de S nergens terug te vinden is) staat toch echt op mijn naam.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:22 schreef dirkjo het volgende:
Hmm, ga morgen op vakantie voor 2 weken. Zal waarschijnlijk niet goed doen voor een van m'n site's waar ik zelf elke keer dingen op moet zetten![]()
En razor, hoeveel domeintjes bezit jij trouwens ondertussen al?
Kijk eens in je panel bij Antagonist.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Teveel (vraag mij alleen af waarom miljonairblog zonder de S nergens terug te vinden is) staat toch echt op mijn naam.
miljonairsblog staat er gewoon tussen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Teveel (vraag mij alleen af waarom miljonairblog zonder de S nergens terug te vinden is) staat toch echt op mijn naam.
Tip mocht iemand een gratis NL naam willen en is nog geen lid van transip ga dan hierheen : https://www.transip.nl/gratis-nl/ (nog 1 dag).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |