abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99415182

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] honden met foto's #44

Deze OP is hier te vinden
Je raekt an de dinge geweun.
pi_99415266
Laatste foto's:

Fikkies Maastricht, starring de doggies van oh-oh:

Een van deze pups wordt van DanseMacabre!

Alfa van Messina:
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:52:09 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_99415301
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99416738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Naja, zal dan wel, die andere naam kwam mij niet bekend voor, Cotillon had ik eerder gehoord, maar goed, zo goed sla ik t ook niet op hoor :')
Dat hoeft ook niet hoor.
Careltje is genoeg. :P

Mensen gaan straks echt denken dat Careltje de kleine is. _O-
En over katten: Ik ben gek op Jip maar als hij er niet meer is neem ik er nooit meer een.
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:31:43 #5
176471 oh-oh
pi_99416767
Karel is juist een naam voor een grote hond.
Daarom heet mijn Karel ook zo :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_99416818
Wow Alfa is gegroeid zeg!!

Dit weekend heeft mijn hond de hele tijd met de puppy van mijn broertje gespeeld, echt super lief. De hond van mijn broertje is een kruising tussen een Duitse herder en een Bordeaux dog. Ze is nu 3 maanden, en echt al heel erg dominant. Abu (mijn hond, 4 jaar) is nu nog wel de baas maar dat zal niet lang meer duren ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_99421117
katten hoef ik ook niet hoor :)

enige wat ik stom vind is dat je voor een hond hondenbelasting moet betalen maar voor een kat niet :X
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_99421370
Messina, hoe heet je Siamees? Of heb ik eroverheen gelezen? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_99421748
Wat een leuke pups weer. En wat gaat die duitse dog groot worden (en veel eten...)

En Alfaatje is vééél kleiner dan ik aan de hand van zijn stand alone foto's had gedacht!

En DanseMacabre, van harte met de geboorte van je 'kind'!

En hieronder: slapende honden nooit.... juist!

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:50:45 #10
176471 oh-oh
pi_99422106
Slapend mopje O+
( Groucho Marx )
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:53:19 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_99424622
hahaha, ik ben dus ook dol op katten, we hebben 2 rexen O+
Als er hier 1 van dood gaat wil ik een Main Coon O+

ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo, daarnaast dat geklooi met Noes; op eten gebied en nu weer dat gedoe met haar poten, daar ben ik allemaal ff niet zo vrolijk van en ik wil niet alleen maar lopen klagen ;)
stormy waters...
sailin'
pi_99424688
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef bianca en michael het volgende:

En Alfaatje is vééél kleiner dan ik aan de hand van zijn stand alone foto's had gedacht!

Ja dat had ik ook :)

En leuk, het herkenbare oortje met vlekjes O+
  woensdag 13 juli 2011 @ 19:57:42 #13
176471 oh-oh
pi_99424808
Aw Blaan maar die dingen moet je ook gewoon kwijt kunnen hoor, als het allemaal niet zo soepel gaat.
En feli met je jongste leuke kind O+
( Groucho Marx )
pi_99424934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Belana het volgende:

ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo, daarnaast dat geklooi met Noes; op eten gebied en nu weer dat gedoe met haar poten, daar ben ik allemaal ff niet zo vrolijk van en ik wil niet alleen maar lopen klagen ;)
Gefeliciteerd Belana *O* , 5 O+
pi_99425883
quote:

Gefeliciteerd! (En met Noes wordt het vast wel weer beter)
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:25:48 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_99426042
wij hebben vandaag een traphekje geplaatst tussen de keuken en de bijkeuken, zodat we de dame en de heer af en toe even ergens kwijt kunnen. Soms heb ik hier kinderen te spelen die 2 van die grote honden toch wel erg intimiderend vinden :D maar met schoonmaken is het ook wel handig.
En daarnaast kan ik hem ook andersom gebruiken en de vuilnisbak in de bijkeuken zetten, hekje dicht en Gabber heeft het nakijken. Want ook de gloednieuwe vuilnisbak weet meneer met gemak open te krijgen _O- en tja, 800 gram vlees en een hand brokken is natuurlijk niet genoeg op een dag :N

en thanks voor de felicitaties! we waren er vanmorgen over aan het praten met hem dat ie 5 jaar geleden een kleine baby was. toen zei hij zelf als eerste: toen hadden we Noes en Gabber nog niet he? O+

even poseren ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door Belana op 13-07-2011 20:36:34 ]
stormy waters...
sailin'
pi_99426516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Belana het volgende:

toen zei hij zelf als eerste: toen hadden we Noes en Gabber nog niet he? O+
Aw O+
pi_99427077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
Messina, hoe heet je Siamees? Of heb ik eroverheen gelezen? :)
Atix ;) Een choc tabby point
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef bianca en michael het volgende:

Hou er wel rekening mee dat ik 1.80+ ben, niet 1.60 :P
Voor mijn gevoel is 'ie echt huuuuge... Het lijkt nog maar een paar dagen geleden dat hij met gemak op 1 hand paste :P

quote:

ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo
Gefeliciteerd! Vijf jaar! Dat wordt al een flinke knul! *O*
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:36:44 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_99429354
oooow, soooo offtopic, maar ik vind Atix echt super O+ O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:49:20 #20
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99436163
quote:
en thanks voor de felicitaties! we waren er vanmorgen over aan het praten met hem dat ie 5 jaar geleden een kleine baby was. toen zei hij zelf als eerste: toen hadden we Noes en Gabber nog niet he? O+
O+ O+ O+

Gefeliciteerd *O* Heerlijk he zo lekker kletsen met je kids.
Die van mij klets ook volop,snap er alleen helemaal niks van :P O+

Gelukkig schooien m'n hondjes niet en vind Sylvester het ook helemaal niet leuk ze eten voor hun neus te houden en dan vlug in zijn eigen mond stoppen....

Iemand ervaring met HOP? Ik word echt stapelgek van Joost en Gijs,die zijn zo hitsig op elkaar,als je niet beter weet zou je denken dat er een loopse teef hier in huis loopt.Deze periode's hebben ze wel vaker maar nu al ruim een week,vreselijk zeg,piepen,rijen,bijna niet eten!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 14 juli 2011 @ 08:50:42 #21
176471 oh-oh
pi_99444725
Handig traphekje Belaan :D
En Syl met zn fanclub O+
HOP?
Als ze bij mij zo doen is dr vaak een teef in de buurt loops, dan kan dat wel een week of 2 duren, maar als ik dr last van heb of t zat ben dan moeten ze kappen van me en dan kappen ze ook wel anders vallen er klappen :D
( Groucho Marx )
pi_99444824
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:36 schreef Belana het volgende:
oooow, soooo offtopic, maar ik vind Atix echt super O+ O+
Ik ook, wat een mooierd O+
pi_99444828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Guess. het volgende:

Gelukkig schooien m'n hondjes niet en vind Sylvester het ook helemaal niet leuk ze eten voor hun neus te houden en dan vlug in zijn eigen mond stoppen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoe herkenbaar :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:30:20 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_99446871
aaah die Syl met de horde arme hondjes die nooit wat krijgen :D
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:12:03 #25
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99448163
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Handig traphekje Belaan :D
En Syl met zn fanclub O+
HOP?
Als ze bij mij zo doen is dr vaak een teef in de buurt loops, dan kan dat wel een week of 2 duren, maar als ik dr last van heb of t zat ben dan moeten ze kappen van me en dan kappen ze ook wel anders vallen er klappen :D
Ja die loopse teef dacht ik ook aan,wonen honden genoeg hier maar normaal is het maar een paar dgn last als er een teef loops is .Die klappen zijn al gevallen tot mijn spijt,Gijs kan niks hebben op het moment en begon lelijk te doen naar Syl,ja dan zit je dus op het verkeerde adres hier he!! .
Ja HOP had ik op een ander frorum gelezen,je kunt het halen bij de Tuinen,twijfel een beetje wil ook niet dat ze ziek worden ofzo.
  donderdag 14 juli 2011 @ 11:25:40 #26
176471 oh-oh
pi_99448646
HOP zegt mij niks, dr is hier niks wat een pets niet kan verhelpen gelukkig :')
( Groucho Marx )
pi_99449472
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
HOP zegt mij niks, dr is hier niks wat een pets niet kan verhelpen gelukkig :')
:D

Een paar jaar geleden, toen Boris en Diever allebei nog in goede doen waren, was er met enige regelmaat een avond dat de heren gingen 'dansen'. Tegen elkaar opstaan en allebei op elkaar willen rijden/reien/rijen (?) waar dan het nodige gegrom bij kwam kijken (want geen van beide wilde dit natuurlijk toestaan) maar van vechten kwam het dan nooit en het hield meestal een uur of 3 à 4 aan. Waar wij dan zo gek van werden dus deuren dicht tussen ons en de honden en zoek het even lekker uit samen.

Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dit aangewakkerd zou kunnen worden door een loops teefje in de omgeving? :? Ben er altijd vanuit gegaan dat het een machtspelletje was (en waarvan wij nooit konden bepalen wie nou de winnaar was). Overigens waren/zijn beide gecastreerd maar dat maakte blijkbaar ook geen bal ( :P ) uit.
  donderdag 14 juli 2011 @ 16:59:53 #28
24188 Belana
kloon van belana
pi_99464180
Vanaf vandaag zijn wij begonnen met de vers vlees mixen van kiezebrink, vandaag kreeg Noes fazant en ze heeft erg lang erover gedaan, dat was blijkbaar toch wel een vreemde smaak _O-
Net de 2e keer ging al beter (het zijn kilo pakjes, dus 1 pakje per dag verdeeld over 's morgens en 's avonds)
Met haar poot gaat het niks beter, dus morgen maar even langs de dierenarts.
stormy waters...
sailin'
pi_99466012
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef Belana het volgende:
Vanaf vandaag zijn wij begonnen met de vers vlees mixen van kiezebrink, vandaag kreeg Noes fazant en ze heeft erg lang erover gedaan, dat was blijkbaar toch wel een vreemde smaak _O-
Net de 2e keer ging al beter (het zijn kilo pakjes, dus 1 pakje per dag verdeeld over 's morgens en 's avonds)
Met haar poot gaat het niks beter, dus morgen maar even langs de dierenarts.
Wild is vrij sterk van geur/smaak moet ze even wennen .:D
Kijk gelijk even wat ze weegt momenteel
...en enkel aan de lijn ,niet in het natte gras rennen (slidinggevaar )of met een balletje klooien

Mocht het een spier zijn overleggen om Groene Os Spiersupport te gebruiken

[ Bericht 4% gewijzigd door zeeeend op 14-07-2011 18:59:19 ]
pi_99468091
Zo, even tijd om alle foto's uitgebreid te bewonderen!

bianca en michael, wat kan jullie hondje heerlijk ongegeneerd liggen. O+
En dat pootje over z'n snuit :D Zou 'ie je wat proberen duidelijk te maken? :P

Belana! Ik verbaas me er altijd weer over hoe groot jouw honden zijn :o Ik weet zo ongeveer hoe hoog zo'n trap/deurhek is :o
Heb je trouwens veel werk aan hun vacht, of valt dat erg mee?

Guess., wat een boefje. Of boefjes, alle vier :P Sowieso, met eten kliederende kindjes zijn O+
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:13:21 #31
24188 Belana
kloon van belana
pi_99470322
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:33 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Wild is vrij sterk van geur/smaak moet ze even wennen .:D
Kijk gelijk even wat ze weegt momenteel
...en enkel aan de lijn ,niet in het natte gras rennen (slidinggevaar )of met een balletje klooien

Mocht het een spier zijn overleggen om Groene Os Spiersupport te gebruiken
ja ik weeg altijd even als ik daar ben, zeker nu met vers vlees voeden ga ik dat in de gaten houden. Op het oog doet ze het goed op een kilo per dag, maar dat was met naturis (KVV)

In haar poot is het iets met haar teen denken we, dat is eigenlijk het enige waar ze iets op reageert als we er aan zitten. maar nergens jankt ze bij o.i.d.

Messina, de vacht van Gabber is wel veel werk, dat moet ik echt bijhouden, zeker met veel zwemmen, dan klit het enorm. Iedere dag even met de hark erdoor en bij zijn broek met de hark met mesjes. Noes haar vacht is makkelijker, ook nog minder lang, maar dat kan nog langer worden, ze is nog zo jong. (over 3 dagen een jaar alweer, dat wel...)
stormy waters...
sailin'
pi_99471737
wtf :X :X

Nieuwe SBS6 programma,

past er in jouw gezin een hond ... geef je dan nu op voor ... naam van show. Niet goed opgelet.
Een hond is niet iets wat je zo maar aan iemand kunt geven :X
en zeker niet met een show vind ik
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:28:59 #33
24188 Belana
kloon van belana
pi_99497092
Noes heeft haar teen gebroken! Ze heeft nu een schoentje aan om de boel een beetje bij elkaar te houden en te zorgen dat ze als ze buiten loopt en op een steentje trapt de boel niet weer stuk gaat.
7 weken rust nog minimaal...
arm beest! Ik maar denken dat ze een spiertje verrekt had! Die beesten geven ook bijna geen pijn aan he!
Dus de komende tijd alleen met Gabber op pad... ben benieuwd hoe dat gaat!
stormy waters...
sailin'
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 juli 2011 @ 12:31:02 #34
163650 Greys
pi_99497162
Aw, arme Noes :o

Kiek, mine! Vanaf vanavond! O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:37:31 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_99497389
wat? van jou? voor altijd? wat een liefje!!
stormy waters...
sailin'
pi_99497648
Ach, arme Noes... Voe je je nu slecht Belana dat je misschien eens hebt gedacht 'stel je nou eens niet zo aan met je verrekte spiertje' ? ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 juli 2011 @ 12:45:13 #37
163650 Greys
pi_99497659
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef Belana het volgende:
wat? van jou? voor altijd? wat een liefje!!
:Y O+
Vijf maanden oud, zit in gastgezin in Heemstede, we halen haar vanavond op. Vorig weekend succesvol kennis gemaakt, Bink was mee.
Ze komt uit Spanje en was daar een zwervertje en verdient een nieuw huisje. Ik ben normaal niet zo van het dieren uit het buitenland halen, maar deze stichting was zó netjes met het contact en totaal niet opdringerig en echt begaan met het hondje, dat ze gewoon hier hoort hebben we besloten.
Geen idee wat voor kruising het is en dat maakt ons ook niet uit, een onherleidbare scruffy ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99497695
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom zie ik andere foto's wel gewoon en hier een rood kruisje?
pi_99497747
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een cutie. Aan de pootjes te zien niet echt een klein hondje wel?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 juli 2011 @ 12:48:54 #40
163650 Greys
pi_99497789
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Waarom zie ik andere foto's wel gewoon en hier een rood kruisje?
Even zo... zie je hem dan wel? :)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99497868
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
lief beesje :D

Sammy gaat nu ook weer volop beter :D
gister weer alsof hij nooit ziek is geweest. weer hard overal heen rennen, springen, kwispelen en weer die vrolijke snoet opstaan *O*
Ik luister NL-Talig
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 juli 2011 @ 12:54:21 #42
163650 Greys
pi_99497955
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:47 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wat een cutie. Aan de pootjes te zien niet echt een klein hondje wel?
Het is meer haar dan hondje. Weegt maar 3.8 kg op het moment :o

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99498001
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
de tuinslang vind hij wel intressant :D
Ik luister NL-Talig
pi_99498067
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat koppie, echt.. om te smelten zo schattig al die haartjes. O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 juli 2011 @ 12:59:32 #45
163650 Greys
pi_99498110
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

de tuinslang vind hij wel intressant :D
Voorál als er aan de andere kant een teckel hangt :Y :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat koppie, echt.. om te smelten zo schattig al die haartjes. O+
Onweerstaanbaar he O+ En zo lief tegen mens en dier. In het gastgezin zit ze met 5 andere (eigen) hondjes van het gezin, 3 katten, eenden, cavia's en een konijn :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:02:35 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_99498221
ik zou hem ook zo meenemen greys O+
stormy waters...
sailin'
pi_99498236
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Voorál als er aan de andere kant een teckel hangt :Y :D

[ afbeelding ]

[..]

Onweerstaanbaar he O+ En zo lief tegen mens en dier. In het gastgezin zit ze met 5 andere (eigen) hondjes van het gezin, 3 katten, eenden, cavia's en een konijn :D
hij ziet er echt cool uit jah :D
Ik luister NL-Talig
pi_99498857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja! Wat een ongelooflijk lekker ding! Nou, als het bij jou niet gaat dan maar hier ermee hoor! :)

Gefeliciteerd!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:54:11 #49
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99500183
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ow wat een lekker ding O+

Noes wat zielig,hopelijk gaat het snel weer beter!

Gijs is telkens naar Syl aan 't grommen,hij is hitsig en chagarijnig (gijs wel te verstaan) niks is goed.Weet niet zo goed wat ik ermee moet doen,moet ik boos worden,em apart zettem zodat ie rust heeft.Heb nog nooit geen problemen gehad met Syl en de hondjes maar vind dit toch wel eng.Wat denken jullie?
pi_99500302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Guess. het volgende:

[..]

Gijs is telkens naar Syl aan 't grommen,hij is hitsig en chagarijnig (gijs wel te verstaan) niks is goed.Weet niet zo goed wat ik ermee moet doen,moet ik boos worden,em apart zettem zodat ie rust heeft.Heb nog nooit geen problemen gehad met Syl en de hondjes maar vind dit toch wel eng.Wat denken jullie?
Doet Syl dan iets specifieks of gromt Gijs al als Syl in de kamer aanwezig is of benadert?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:57:01 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_99500315
ik zou het niet pikken in ieder geval Guess :N
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:02:13 #52
176471 oh-oh
pi_99500553
Heel goed nadenken of het een oorzaak kan hebben en hem anders idd maar es een poosje apart houden of echt hard corrigeren.
Wel echt shit -O-
( Groucho Marx )
pi_99500714
Guess, is hij/zijn ze gecastreerd? Daar eerst mee beginnen (frustratie blablabla) en verder handelen a la Cesar (hier een groot Cesar fan, het is gewoon echt zo, als je er bang voor bent of verwacht dat het gebeurt, gebeurt het ook).
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 juli 2011 @ 14:24:05 #54
163650 Greys
pi_99501532
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:05 schreef bianca en michael het volgende:
Guess, is hij/zijn ze gecastreerd? Daar eerst mee beginnen (frustratie blablabla) en verder handelen a la Cesar (hier een groot Cesar fan, het is gewoon echt zo, als je er bang voor bent of verwacht dat het gebeurt, gebeurt het ook).
Hier ook groot fan :) Ik pik er gewoon de dingen uit die ik wil gebruiken en de dingen die me niets lijken (die loopband) doe ik gewoon niet. Als het nieuwe hondje dingen gaat slopen, I'll go Cesar on his ass :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99506095
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuke kleur Greys, ik vind dat zwarte echt geweldig. En lekkere grote oren weer :D O+
pi_99508854

O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 juli 2011 @ 17:31:31 #57
163650 Greys
pi_99508907
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Wat een heerlijke kluwen zwart-wit :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een leuke kleur Greys, ik vind dat zwarte echt geweldig. En lekkere grote oren weer :D O+
Ja :D Nog eentje met flapperts. Ik hoop dat ze dat zwarte houdt, Bink was het eerste half jaar ook pikzwart maar was na 12 maanden al grijs :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99509336
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat een heerlijke kluwen zwart-wit :D

[..]

Ja :D Nog eentje met flapperts. Ik hoop dat ze dat zwarte houdt, Bink was het eerste half jaar ook pikzwart maar was na 12 maanden al grijs :P
Ja en een bruinwitte. _O-
Ik ben benieuwd of ze die zelf gaan houden.
pi_99512022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef Belana het volgende:
Noes heeft haar teen gebroken! Ze heeft nu een schoentje aan om de boel een beetje bij elkaar te houden en te zorgen dat ze als ze buiten loopt en op een steentje trapt de boel niet weer stuk gaat.
7 weken rust nog minimaal...
arm beest! Ik maar denken dat ze een spiertje verrekt had! Die beesten geven ook bijna geen pijn aan he!
Dus de komende tijd alleen met Gabber op pad... ben benieuwd hoe dat gaat!
Gelukkig niks met gewrichten of dergelijke .
Wat woog ze nu ?
pi_99512450
greys veel plezier met het op halen van je nieuwe familie lid. En alvast succes vannacht :)
Ik luister NL-Talig
pi_99512471
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ben niet geheel op de hoogte >Gys en Syl beide teckels ?
Beide reu ?
Zijn ze ouder of jonger dan Sylvester ?

Ceasar Milan corrigeert maar kijkt niet naar de achterliggende oorzaak,
krijg je in een later stadium echt wel weer een moeilijke reactie terug
het waarom het niet mag word niet bekeken.

Teckel staat natuurlijk niet voor niets op 1 qua bijtincidenten .

Wikipedia

De teckel komt oorspronkelijk uit Duitsland en wordt daar veelal nog als waakhond en jachthond gebruikt. In Nederland werd de teckel voornamelijk gebruikt voor de jacht op dassen. Maar hij wordt ook gebruikt voor de jacht op reeën, wilde zwijnen, konijnen en vossen. In Duitsland wordt hij ook wel 'Waldmann' (Woudman) genoemd, want zelfs het meest verwende teckeltje wordt in het bos een hartstochtelijk jager.

Omdat de teckel van oorsprong een jachtinstinct bezit, is hij in het spel een zeer fanatieke hond.

De teckel is van nature geen gehoorzame hond, maar met de juiste training en veel geduld kan men de hond wel onder appel krijgen

----------------------------------------------------

Werk aan de winkel dus .,en hoeveel uur actief beleid word er dagelijks met ze gebezigd ?

Castratie vind IK iets van mensen die zelf geen kloten hebben om een hond aan te pakken.
Snijden we zijn ballen eraf zijn de problemen over NOT.
Denk dat het schort in de rangorde,dat snij je niet met een scalpel weg .
pi_99512721
Gijs is volgens mij de enige die geen teckel is.
pi_99513031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Gijs is volgens mij de enige die geen teckel is.
Was naar aanleiding van deze foto:

Zie ook nog zoiets wits ,........geslacht?

Kleine hondjes :D
Vanmiddag vloog een kruising chi/maltezer een herder van me aan .
Chi is van een een kennis en ze weet wat een draak het kan zijn ,maar aangezien we op een terras in het park zaten waren de oordelen weer niet van de lucht over die kelere herders .
Nu kennen ze elkaar al lang zat dus we gaan er vanuit dat hechtingkjes niet aan de orde zijn .
Maar zelfs de reactie van de eigenaresse dat het toch echt haar chi was werd niet goed ontvangen .
Het feit dat mijn teef zich meldde met een blik van :Ik deed toch niks ,deed er niet aan af .
Als chi haar zin niet krijgt grijpt ze het eerste wat in de buurt is,het is acht maanden dus ze heeft nog een leven vol fouten voor zich .

[ Bericht 39% gewijzigd door zeeeend op 15-07-2011 19:47:05 ]
pi_99513101
Rechts is Gijs, dat witte inderdaad.
Allen reutjes.
pi_99513529
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Rechts is Gijs, dat witte inderdaad.
Allen reutjes.
Drie reuen,denk persoonlijk dat die witte het moet afleggen tegen de teckels .
Mocht die witte als eerste zijn gekomen,(voor de teckels ) kan het even duren.
Valt niet mee van je troon te worden verstoten ,nu leggen reuen er zich in de regel eerder bij neer dan teven dat kan erg fanatiek er aan toe gaan.
Mannetjes schikken zich eerder in positie,het ziet er vaak groot uit maar je mist het fanatieke van een bitchfight.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:55:24 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_99513660
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Gelukkig niks met gewrichten of dergelijke .
Wat woog ze nu ?
41,3, 3 kilo afgevallen t.o.v. de laatste keer, dus dat wordt meer vlees voeren :) Ik ga van een kilo per dag naar 1200 nu denk ik en dan over paar weken weer wegen.
stormy waters...
sailin'
pi_99513767
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Ben niet geheel op de hoogte >Gys en Syl beide teckels ?

Syl(vester) is Guess haar zoontje :)
En als ik het goed heb is Gijs de witte hond (en Joost en Teun de 2 Teckels), maar ik twijfel nu even, correct me anyone :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:58:57 #68
24188 Belana
kloon van belana
pi_99513820
ja mensen hebben een aardige mening over herders he... jammer is dat.
Maar moet ook zeggen dat er heel wat stomme mensen met honden rondlopen helaas.
er loopt bij ons ook een man met een herder, altijd aan de lijn, want het beest is zo vals als wat tegen andere honden, pure angst overigens. zonde vind ik dat.
stormy waters...
sailin'
pi_99513985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Syl(vester) is Guess haar zoontje :)
En als ik het goed heb is Gijs de witte hond (en Joost en Teun de 2 Teckels), maar ik twijfel nu even, correct me anyone :D
Klopt volgens mij.
Gijs is de witte hond en die was er eerst, toen kwam joost (de langhaar) en als laatste Teun (de korthaar).
pi_99514080
Mijn ruwharige teckel vliegt geen grote honden aan, hij speelt er wel mee.
Met kleine hondje wil ie dan weer niet spelen. _O-
pi_99514304
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn ruwharige teckel vliegt geen grote honden aan, hij speelt er wel mee.
Met kleine hondje wil ie dan weer niet spelen. _O-
Is kortharig hetzelfde als ruwharig? :) Nee toch?
Ik heb een buuf met 2 teckels, die zijn kortharig maar wel heel zacht...
pi_99514779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is kortharig hetzelfde als ruwharig? :) Nee toch?
Ik heb een buuf met 2 teckels, die zijn kortharig maar wel heel zacht...
Nee, heel anders.
Ik heb mijn ruwhaar van een fokker vandaan die heel erg fokt op karakter, stabiele vriendelijke hondjes. Ik pas nu op bij m'n schoonouders die twee kittens hebben van 9 weken oud waar hij mee speelt. Die kittens kunnen 'm zo vaak meppen als ze willen maar hij gromt nog niet naar ze.
pi_99514857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nee, heel anders.
Ik heb mijn ruwhaar van een fokker vandaan die heel erg fokt op karakter, stabiele vriendelijke hondjes. Ik pas nu op bij m'n schoonouders die twee kittens hebben van 9 weken oud waar hij mee speelt. Die kittens kunnen 'm zo vaak meppen als ze willen maar hij gromt nog niet naar ze.
Deze 2 van mijn buuf zijn ook heel vriendelijk, enige dat ze doen is blaffen, naar elke hond. :D En aangezien het er 2 zijn is er altijd eentje die begint en dan gaat de ander ook. Maar verder zijn het erg leuke hondenjes :)
pi_99514871

Korthaar

Ruwhaar
pi_99514933

Dit is 1 van de 2. Zeker een ruwhaar met iets langer haar? :D Of nee, bij nader inzien lijkt het best op het plaatje.
pi_99515035
Da's een standaard ruwhaar idd.
Hij is wel vrij pluizig vind ik.

Mensen kiezen vaak in het nest de pup die er het meest ruwharig uitziet terwijl die juist heel pluizig worden.
pi_99515237
Zijn de 2 van Guess dan langharig? Dat lijfje lijkt kortharig met wel langharige oren?
pi_99515353
Ze heeft een langharige en een kortharige volgens mij. Wij hebben zelf een ruwharige O+
All good things are wild and free.
pi_99515407
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
Ze heeft een langharige en een kortharige volgens mij. Wij hebben zelf een ruwharige O+
Oh ja nu je het zegt zie ik verschil idd
pi_99515409
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn de 2 van Guess dan langharig? Dat lijfje lijkt kortharig met wel langharige oren?
Links is kortharig, rechts langharig.
pi_99515434
Oke, nu zie ik het idd! :)
pi_99515486

Mijn ruwharige met de Wetterhoun van m'n ouders.

Over zeven weken krijgt Oscar z'n eigen Wetterhoun. *O* *O*
pi_99515524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ruwharige met de Wetterhoun van m'n ouders.

Over zeven weken krijgt Oscar z'n eigen Wetterhoun. *O* *O*
Neus aan neus O+
pi_99515590
Of zo:
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:54:17 #85
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_99516294
@ Belana: Beterschap Noes!
@ Greys & DanceMacabre: *JEUJ* voor de gezindsuitbreiding.

Ik zag Abby met haar baasje op de fiets naar het werk gaan:
Dat lijkt me ook wel tof om met Lara te doen :D.
Nu fietsen we sowieso wel vaak, maar na een kilometer of 10 is het ook echt wel genoeg. Zo kan ze een stuk meerennen en de rest uitrusten.

Hmmmm.... is de Postcodeloterij al gevallen in Kaatsheuvel?
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_99517870
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Castratie vind IK iets van mensen die zelf geen kloten hebben om een hond aan te pakken.
Snijden we zijn ballen eraf zijn de problemen over NOT.
Denk dat het schort in de rangorde,dat snij je niet met een scalpel weg .
Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:22:18 #87
176471 oh-oh
pi_99517880
Oh Noes, gebroken teen, niks heel ergs maar wel lullig.
Zeeeend, ik vind het zo mooi dat je altijd moppert over vooroordelen over herders, terwijl je zelf ook gewoon vooroordelen over chihuahua's dr achteraan smijt _O-
( Groucho Marx )
pi_99518152
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.
Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.
Tenzij er een medische reden voor is..
pi_99520225
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.
Tenzij er een medische reden voor is..
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:09:34 #90
176471 oh-oh
pi_99520638
:D Nou ik heb dr hier 4 die alles behalve zielig zijn dat ze niet mogen batsen hoor :D
( Groucho Marx )
pi_99521130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
:D Nou ik heb dr hier 4 die alles behalve zielig zijn dat ze niet mogen batsen hoor :D
Nee, hebben ze nooit eens een warm onderonsje met Kees?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:22:33 #92
176471 oh-oh
pi_99521289
Nee, Kees dr vrouwelijkheid is haar ontnomen :+
( Groucho Marx )
pi_99524024
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
Niet alle reuen gedragen zich zo hoor. En hoe kan je zo weten of een hond zielig of ongelukkig is? Ik vind castreren juist zielig, en erger me er aan als mensen het 'helpen' noemen.
Maar goed, ieder zo zijn mening natuurlijk ;)
pi_99524896
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ik vind het zielig om de ballen van mijn reu er af te halen.
En nergens voor nodig ook. Niet elke reu wil achter loopse teefjes aan altijd. Het helpt niet eens daartegen.
pi_99525013
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Noes, gebroken teen, niks heel ergs maar wel lullig.
Zeeeend, ik vind het zo mooi dat je altijd moppert over vooroordelen over herders, terwijl je zelf ook gewoon vooroordelen over chihuahua's dr achteraan smijt _O-
Ik kijk gewoon naar statistieken en de viervoeters in mijn omgeving.
Kom ik tot de conclusie dat ik meer kleine hondjes met een ego probleem tegen kom dan grote .
Wat betreft de chi is het geen vooroordeel , Teckel 'grootste' rothond.

1.Teckel
2.Chi
3.Jack

heb ik niet verzonnen .
Mijn mening zal best wel gekleurd zijn ,maar als ik vanochtend dan weer mevrouw B. tegenkom
met haar twee gillende speenvarkens die zich verwurgen in het riempje en er word dan tegen dat tuig gezegd : Niet blaffen want je weet wat voor kelerelijers het zijn doelend op mijn honden .
Terwijl ze straal genegeerd word ,...................

Tsja, bewustzijnsvernauwing of zo ?

Er loopt nog een rechtzaak hierover terwijl ik al aangegeven heb : Zet het spul maar (gecontroleerd ) bij elkaar dan gaan we kijken wie de agressors zijn c.q geen opvoeding genoten hebben.
Is het probleem zo uit de wereld ,maar daar word niet aan meegewerkt.
Angst of bang door de mand te vallen ,ik hou het op het laatste.

[ Bericht 9% gewijzigd door zeeeend op 15-07-2011 23:46:08 ]
pi_99525279
Nou gelukkig is mijn teckel geen eikeltje.
Toen Oscar laatst met twee Tibetaanse Mastiff-reuen aan het spelen was kreeg ik wel de opmerking dat een andere teckel die ze wel eens tegen kwamen lang niet zo vriendelijk was als Oscar.
pi_99525368
Jules is een lieve teckel. :Y
pi_99525585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules is een lieve teckel. :Y
Jules is nep. :{w
  zaterdag 16 juli 2011 @ 00:44:36 #99
176471 oh-oh
pi_99528277
Wat ik bedoel is dat jij het rot vindt als er generaliserend gedaan wordt over jouw grote stoere herders terwijl je hetzelfde doet over kleine honden. Dat mes snijdt nou eenmaal aan twee kanten ;)
( Groucho Marx )
pi_99528460
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik bedoel is dat jij het rot vindt als er generaliserend gedaan wordt over jouw grote stoere herders terwijl je hetzelfde doet over kleine honden. Dat mes snijdt nou eenmaal aan twee kanten ;)
Inderdaad.
Er zijn grote honden die leuk zijn en grote honden die dat niet zijn.
Hetzelfde geldt voor kleine honden.
pi_99539445
*O*

pi_99539761
Heb je Jazz geen eten gegeven dat ze Diaz op wil eten. :P
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:36:43 #103
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99557597
Gijs is een kruising van 5 jaar (Jackrussel X Maltezer) Joost is een langharige teckel van 3,5 en Teun is een kortharige teckel van van 2.
Gijs is de baas,hij heeft wel eens een gevechtje met Teun om em op zijn plek te zetten maar stelt weinig voor.Gijs gaat thuis normaal helemaal prima,hij is echt heel lief,de baas over de 2 teckels maar de 2 teckels zijn samen wel de beste vriendjes.Buiten kan ie echt vreselijk zijn,iedere andere kleine reu wil die mee in gevecht(vooral JR en soorgelijke kleine witte hondjes) vooral als die ook een beetje dominant zijn.Dit gedrag is erger geworden toen hij is aangevallen door een herder en daarna nog 2x door een jack russel(fijn mensen die hun hond los hebben terwijl ze em niet onder controle hebben).

Het is dus zo dat Gijs sinds kort uit de kast is....prima maar is daarbij stapelverliefd op Joost geworden... Nou ja waarschijnlijk ergens een loopse teef hier ;) Het duurd nu al bijna 2 weken.Ik heb een zoontje van 13mnd (sylvester dus)die graag met de hondjes speelt en andersom ook,is ook altijd prima gegaan behalve nu met Gijs.Syl wil em pakken/aaien maar daar heeft ie nu helemaal geen zin in,normaal loopt ie gewoon weg nu gaat ie grommen,van de week zo erg dat ik em hardhandig plat op de grond heb geduwd en NEE heb gegild,of ik er goed aan gedaan heb weet ik niet maar ik wilde laten zien dat hij echt niet de baas is.Heb vandaag dus die HOP gehaald waar ik het eerder over had.Castreren ben ik niet zo voor maar de veiligheid van mijn kind staat natuurlijk voorop en als het niet anders kan zal ik dat wel doen maar is eigenlijk niet mijn uitgangspunt.

@Zeeend,er zijn net zo veel vooroordelen over grote honden als kleine honden.Ikzelf ben aangevalen/gebeten door een herder,een van mijn hondjes is aangevallen door een herder toch ga ik er geen vooroordeel over hebben.
Dat lijstje met de teckel op nummer een zegt mij dan ook niet zo veel,volgend jaar kan het wel weer de labrador of weet ik veel wat voor hond zijn.
pi_99571371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:36 schreef Guess. het volgende:
Gijs is een kruising van 5 jaar (Jackrussel X Maltezer) Joost is een langharige teckel van 3,5 en Teun is een kortharige teckel van van 2.
Gijs is de baas,hij heeft wel eens een gevechtje met Teun om em op zijn plek te zetten maar stelt weinig voor.Gijs gaat thuis normaal helemaal prima,hij is echt heel lief,de baas over de 2 teckels maar de 2 teckels zijn samen wel de beste vriendjes.Buiten kan ie echt vreselijk zijn,iedere andere kleine reu wil die mee in gevecht(vooral JR en soorgelijke kleine witte hondjes) vooral als die ook een beetje dominant zijn.Dit gedrag is erger geworden toen hij is aangevallen door een herder en daarna nog 2x door een jack russel(fijn mensen die hun hond los hebben terwijl ze em niet onder controle hebben).

Het is dus zo dat Gijs sinds kort uit de kast is....prima maar is daarbij stapelverliefd op Joost geworden... Nou ja waarschijnlijk ergens een loopse teef hier ;) Het duurd nu al bijna 2 weken.Ik heb een zoontje van 13mnd (sylvester dus)die graag met de hondjes speelt en andersom ook,is ook altijd prima gegaan behalve nu met Gijs.Syl wil em pakken/aaien maar daar heeft ie nu helemaal geen zin in,normaal loopt ie gewoon weg nu gaat ie grommen,van de week zo erg dat ik em hardhandig plat op de grond heb geduwd en NEE heb gegild,of ik er goed aan gedaan heb weet ik niet maar ik wilde laten zien dat hij echt niet de baas is.Heb vandaag dus die HOP gehaald waar ik het eerder over had.Castreren ben ik niet zo voor maar de veiligheid van mijn kind staat natuurlijk voorop en als het niet anders kan zal ik dat wel doen maar is eigenlijk niet mijn uitgangspunt.

@Zeeend,er zijn net zo veel vooroordelen over grote honden als kleine honden.Ikzelf ben aangevalen/gebeten door een herder,een van mijn hondjes is aangevallen door een herder toch ga ik er geen vooroordeel over hebben.
Dat lijstje met de teckel op nummer een zegt mij dan ook niet zo veel,volgend jaar kan het wel weer de labrador of weet ik veel wat voor hond zijn.
Hier het hele artikel nog even :
http://www.telegraaf.nl/b(...)ressieve_hond__.html
overigens een onderzoek uit 2008
Wederom het is geen vooroordeel het zijn gewoon kille cijfers
http://www.brighthub.com/(...)/articles/80673.aspx
Neem aan dat er met gelijke percentages is gewerkt als je 5000 chow chow's inschaalt staat die op de eerste plek ja.
Eigen dominantie afdwingen naar je hond is niks mis mee,persoonlijk denk ik dat wanneer je zo min mogelijk emotie hierin toont het beste werkt..
Gillen is reactie van zwakheid ,net als wanneer je gebeten word,blijf je er stil onder snappen ze er geen reet van.
Gewoon voor de info zou ik het slagingspercentage vragen aan de D.A met betrekking tot gedragsverandering na castratie .
Hond van vijf is al zodanig gevormd dat ik mijn bedenkingen heb over de gedragsverandering.
Wanneer het uitgangspunt de veiligheid van het kind is zal hij daar toch een zinnig antwoord op moeten kunnen geven lijkt me.
  zondag 17 juli 2011 @ 10:53:59 #105
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99572214
Zeeeend,ik zeg dat ik problemen heb met een van mijn honden,ik heb 2 verschillende teckels en een x-ing en jij gaat er gelijk vanuit dat het om een teckel gaat,hoezo heb je dan geen vooroordeel?
Als er een Nederlander en een Marokaan naast elkaar staan en het gaat over diefstal en je gaat er gelijk vanuit dat het om de marokaan gaat noemen ze dat toch een vooroordeel,of ben ik nou gek?

Dat onderzoek is me gewoon te vaag,nu heb ik zowiezo weinig met dat soort onderzoeken,ik bedoel ergens op een universiteit hebben ze een onderzoek gedaan...natuurlijk prima maar het zegt mij net zo veel als dit ://www.dogweb.nl/bijtincidenten.html
Er staat overgens niet eens bij of het om de ruw/kort of langhaar gaat,totaal verschillende karakters.
Maar we mogen een andere mening hebben hoor,vind het alleen jammer dat de teckel/kleine hond vaak in een negatief daglicht worden gezet.
pi_99572674
Nou idd.. sowieso zit er heel wat verschil tussen kort, langhaar en ruwhaar. En dan ook nog eens tussen de verschillende maten, dwerg, kaninchen en standaard. De kleinste zijn toch vaak de etters. Standaard zijn wat makkelijker.

Maar goed, zeeeend vind kleine hondjes gewoon stom en denkt volgens mij dat ze allemaal hetzelfde zijn. ;)
pi_99572804
Ik spam wel weer... :{w

zondag 17 juli 2011 @ 11:39:16 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_99572994
Noes is vandaag 1 jaar geworden!! *O*

die met het roze strikje is Noes

God wat is dat hard gegaan!! En we zijn zo gelukkig met haar!
stormy waters...
sailin'
  zondag 17 juli 2011 @ 11:41:56 #109
176471 oh-oh
pi_99573047
NOEEEEEEEES, dikke kus, vooral van Kees :D
Leuk om Juno en Nacho nog es te zien ook!
( Groucho Marx )
pi_99573068
Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd Noes en Belana :* *O*
pi_99573138
Gefeli *O*
  zondag 17 juli 2011 @ 11:54:29 #112
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99573342
Multiply,jou spam is altijd welkom O+ Ik vind witte naakies toch wel het mooist denk ik O+

Noes al weer 1 jaar! Gefeliciteerd *O*
pi_99573343
wat een mooie hond is noes O+ O+ gefeliciteerd !! *O*
pi_99575891
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 09:52 schreef zeeeend het volgende:

[..]

Hier het hele artikel nog even :
http://www.telegraaf.nl/b(...)ressieve_hond__.html
overigens een onderzoek uit 2008
Wederom het is geen vooroordeel het zijn gewoon kille cijfers
http://www.brighthub.com/(...)/articles/80673.aspx
Neem aan dat er met gelijke percentages is gewerkt als je 5000 chow chow's inschaalt staat die op de eerste plek ja.
Eigen dominantie afdwingen naar je hond is niks mis mee,persoonlijk denk ik dat wanneer je zo min mogelijk emotie hierin toont het beste werkt..
Gillen is reactie van zwakheid ,net als wanneer je gebeten word,blijf je er stil onder snappen ze er geen reet van.
Gewoon voor de info zou ik het slagingspercentage vragen aan de D.A met betrekking tot gedragsverandering na castratie .
Hond van vijf is al zodanig gevormd dat ik mijn bedenkingen heb over de gedragsverandering.
Wanneer het uitgangspunt de veiligheid van het kind is zal hij daar toch een zinnig antwoord op moeten kunnen geven lijkt me.
Slecht artikel en onderzoek.
Het onderzoek is uitgevoerd onder 6000 hondeneigenaren totaal, in Amerika.
Lijkt me niet representatief voor alle teckels, of voor de andere rassen in dat onderzoek.
@Guess, ik dacht ergens gelezen te hebben dat het onderzoek alleen uitgevoerd is onder kortharige teckels, de meest voorkomende variant in Amerika.
Belana, gefeliciteerd! *O*
pi_99578651
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou idd.. sowieso zit er heel wat verschil tussen kort, langhaar en ruwhaar. En dan ook nog eens tussen de verschillende maten, dwerg, kaninchen en standaard. De kleinste zijn toch vaak de etters. Standaard zijn wat makkelijker.

Maar goed, zeeeend vind kleine hondjes gewoon stom en denkt volgens mij dat ze allemaal hetzelfde zijn. ;)
Wat betreft het stom vindn ik heb drie keer in de week een kees en kruising chi/Maltezer
aangezien de eigenaar geen gulden meer aan de opvoeding wil besteden

Kees staat bekend als intelligent en leergierig dat red je dus niet met 3 X 15 minuten uitlaten per dag.
In de afgelopen maanden heeft het geleerd te apporteren,speuren en naast de voet te lopen (zonder lijn )
Die hond wil wel hoor ,maar de eigenaar ..............
Je laat het zien ,je gaat ermee in discussie en tijdens een rondje uitlaten sleuren we ze over straat en schreeuwen we ze toe .
Want die hond is stom?
Elke hond is voor mij gelijk en het probleem zit altijd bij de eigenaar.
Zoveel zit er niet in een hondekop,en het is maar wat JIJ er van maakt.

Hetzelfde als een ''valse,, labrador die zijn dagen in de achtertuin slijt.
Grote werkhond moet twee tot vijf uur actief bezig zijn ,

het boek met het waarom ligt al drie maanden
stof te happen bij de eigenaar maar wel bij een aanvaring flink trappen om het gevecht te beëindigen.
Tuurlijk,maak maar meer adrenaline aan
Want die hond is stom,.......?
Zolang er niet aan de behoeftes word voldaan zal die hond onberekenbaar blijven,ook al is deze bij de achtste maand gecastreerd.
Ja het probleem begon bij het tweede kind wat we kregen,nee er word niet voldoende tijd meer vrij gemaakt voor die hond dat is het probleem.
Schuiven gewoon in rangorde naar achter en met de vakantie blijft de hond thuis.
Wie spoort er dan niet ?
Gemiddelde hond kost je drie uur per dag .
Wanneer je daar niet aan toekomt zou ik eerst eens bij mezelf te raden gaan
  zondag 17 juli 2011 @ 14:56:16 #116
176471 oh-oh
pi_99578896
Heb je het nu tegen Guess?
Wat een aannames allemaal maar weer....
( Groucho Marx )
pi_99579161
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Heb je het nu tegen Guess?
Wat een aannames allemaal maar weer....
Ik reageer op Multiply toch?
Geloof niet dat ik ergens Guess persoonlijk op aanspreek
Ik constateer wel dat ik kleine hondjes stom vind (Multiply)

Mijn idee is enkel dat je een gedragsprobleem niet uit een hond snijd .
Mijn idee ....wat een ander er van vind ,even goede vrienden
pi_99579659
Wat een leuke foto's zie ik hier weer, jullie hebben allemaal mooie honden!

Ik kom hier Pim weer eens laten zien;

Pim is pas geplukt, heerlijk want nu loop ik niet meer de hele dag te stofzuigen (voorlopig dan)

zondag 17 juli 2011 @ 15:32:25 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99579912
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef Belana het volgende:
Noes is vandaag 1 jaar geworden!! *O*

die met het roze strikje is Noes
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

God wat is dat hard gegaan!! En we zijn zo gelukkig met haar!
Baaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwww O+ O+ O+ O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_99580093
Pim! O+
Niet te pluizig. :P
pi_99580129
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:22 schreef simsolobim het volgende:
Wat een leuke foto's zie ik hier weer, jullie hebben allemaal mooie honden!

Ik kom hier Pim weer eens laten zien;

[ afbeelding ]
Pim is pas geplukt, heerlijk want nu loop ik niet meer de hele dag te stofzuigen (voorlopig dan)

[ afbeelding ]
Pim! O+ Onze hond word in Augustus weer geplukt. Die is nu weer een ontzettende pluizenbol. :')

En gefeliciteerd met Noes. *O*
All good things are wild and free.
  zondag 17 juli 2011 @ 15:40:42 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99580161
Oh ja, wanneer moeten ze weer getrimd worden? Ze zijn nu voor het eerst dit voorjaar geweest, en dan zouden ze in het najaar weer heen moeten toch? Welke maand dan :')
pi_99580358
@guess, waarom ben je niet voor castreren als ik vragen mag ?
pi_99580373
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Pim! O+ Onze hond word in Augustus weer geplukt. Die is nu weer een ontzettende pluizenbol. :')

[ afbeelding ]
Wow, zo pluizig wordt Pim nooit, alleen bij zijn poten en zijn borst. Maar ik vind zo'n pluizenbolletje stiekem wel erg leuk O+
pi_99580708
Ik castreer ook niet hoor, niet zonder medische reden.
Vervelende karaktereigenschappen worden vaak duidelijker, de hond krijg meer honger maar de stofwisseling wordt trager, kans op incontinentie. Kans op botkanker wordt groter.

In spoiler, want lange tekst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:11:51 #126
24188 Belana
kloon van belana
pi_99583171
ik vind dat pluizige juist leuk bij die teckels O+
stormy waters...
sailin'
pi_99584731
Ik vind zon pluizige teckel super lelijk. Ik vind Jules nu ook lelijk, die word binnenkort ook weer geplukt. Zij moet 2x per jaar. Vind een mooi strak geplukt lijfje mooier.
pi_99584941
Ik vind pluizige teckels ook niet mooi.
Al vind ik Jules niet heel pluizig.
pi_99585125
Wat leuk, er zijn best wat teckels in dit topic :D O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 juli 2011 @ 21:53:44 #130
163650 Greys
pi_99593574
Noes, gefeliciteerd! O+

Het gaat zo goed met nieuwe aanwinst Beetle *O*

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99593683
Is Beetle een teefje of reu Greys?
Ik vind die grote oren en lekker stevige (fluffy) pootjes zo leuk :D O+ Het is echt een donker knuffeltje!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 juli 2011 @ 21:57:20 #132
163650 Greys
pi_99593765
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Is Beetle een teefje of reu Greys?
Ik vind die grote oren en lekker stevige (fluffy) pootjes zo leuk :D O+ Het is echt een donker knuffeltje!
Teefje! :Y
En ik ben ook helemaal wèg van die stevige poten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 juli 2011 @ 22:09:57 #133
300082 roos85
JUICHEN!
pi_99594575
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Noes, gefeliciteerd! O+

Het gaat zo goed met nieuwe aanwinst Beetle *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
aah wat een liefie O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99596208
Kwam beetle nou uit Spanje? Of ander land? Is er dan een taal probleem? Ik vraag me altijd af waar luisteren die honden nou naar? Hond van me ouders begrijpt commandos ook in het Engels.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 17 juli 2011 @ 22:43:05 #135
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99596294
Wat is Beetle een leukerd zeg,hoe gaat het samen met je andere hondje(naam ff kwijt)?

Hier ligt het er momenteel zo bij

Ik laat ze trouwens liever niet castreren ivm met die risico's die eerder genoemd zijn maar ik ben ook bang dat ze dik worden,natuurlijk ben je er zelf bij maar dan nog.Zie een kleine dikke rolmops voor me met een lelijke vacht ;(
Maar ik denk dat ik toch de dierenarts ga bellen voor info.Ow en ik moet ook zeggen dat Gijs stuk waakser is geworden sinds Syl er is.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 juli 2011 @ 22:59:35 #136
163650 Greys
pi_99597310
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Dandilion het volgende:
Kwam beetle nou uit Spanje? Of ander land? Is er dan een taal probleem? Ik vraag me altijd af waar luisteren die honden nou naar? Hond van me ouders begrijpt commandos ook in het Engels.
Beetle komt uit Spanje, maar is pas 5 maanden en kende volgens mij amper/geen commando's.
Die leren we haar dus nu gewoon alsof ze nog niets kent. Binnen 24 uur kon ze al op commando zitten O+

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Guess. het volgende:
Wat is Beetle een leukerd zeg,hoe gaat het samen met je andere hondje(naam ff kwijt)?
Gaat goed :Y Zowel met 15-jarige Bink samen (die hadden we meegenomen ook bij het bezoek aan het gastgezin om te kijken of ze Beetle aan kon) en met onze kat gaat het ook prima samen :D

quote:
Hier ligt het er momenteel zo bij

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kluwen heerlijkheid :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 juli 2011 @ 23:45:54 #137
163650 Greys
pi_99600322
Oeh, nu ook voor het eerst samen op het kussen!
15 Jarige grumpy ouwe Nederlandert en 5 maanden oude Spaanse O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 juli 2011 @ 23:47:47 #138
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99600438
Fijn dat het zo goed gaat samen.Zo lief samen op het kussen.
Wat heeft Bink een gave bank :D
Waar komt die vandaan?! Die wil ik ook :)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 juli 2011 @ 23:53:51 #139
163650 Greys
pi_99600780
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Guess. het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat samen.Zo lief samen op het kussen.
Wat heeft Bink een gave bank :D
Waar komt die vandaan?! Die wil ik ook :)
Die kocht ik jaren geleden hier in het durp bij het Dobey dierenwinkeltje!
Vanaf dag 1 vond Bink het een cool bankie en heeft ze er elke dag op gelegen :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 juli 2011 @ 07:48:15 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_99608533
Greys, wat een schatjes zo samen!!! O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 18 juli 2011 @ 08:54:45 #141
176471 oh-oh
pi_99609169
Guess, die mannen van je O+
Het zou natuurlijk een fase kunnen zijn van Gijs trouwens, Syl wordt steeds groter en staat dalijk wel boven de honden, hij zal nu meer staan en lopen toch?
Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Hier ging de overgang van dat ze Thessa enkel bewaakten en er mee speelden van dat Thessa hun de baas werd echt heel vlekkenloos, maar ze deelden dan ook niet constant hun gebied met haar :P
Bink & Biet samen O+
( Groucho Marx )
  maandag 18 juli 2011 @ 11:34:54 #142
176471 oh-oh
pi_99612997
Gisteren weer ff 2.5 uur het veld in geweest met het tuig!
Zwarte broer en witte broer:

Woeiiiiiiiiii lekker grasveldje!

Kareltje:

Chef Chico:

Prinses Kees:

Karel nog es:

Ik moet ook niet ff gaan zitten om foto's te maken want dat heb ik meteen mn schoot vol...

Sjon en zn mooie gangwerk:

Met de manen in de wind:

Of het nog lang gaat duren...

De muizenjager heeft de grootste lol:

Geen last van de wind:

Heb je hem ook weer:

Stokstaarten:

Nothing to see, just move along:

Het hele cluppie:

Chico heeft zelfs gehold gisteren!

Hoog gras:

Chico on the move:

BloemenBilly:

De rest was net niet hoog genoeg...

Ik ben niet gek ik ben een vliegmasjien:

De senioren:

Schiet es op !

En vandaag is Chico moei:
( Groucho Marx )
  maandag 18 juli 2011 @ 12:08:41 #143
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99614039
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Guess, die mannen van je O+
Het zou natuurlijk een fase kunnen zijn van Gijs trouwens, Syl wordt steeds groter en staat dalijk wel boven de honden, hij zal nu meer staan en lopen toch?
Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Hier ging de overgang van dat ze Thessa enkel bewaakten en er mee speelden van dat Thessa hun de baas werd echt heel vlekkenloos, maar ze deelden dan ook niet constant hun gebied met haar :P
Bink & Biet samen O+
Zou kunnen hoor,hij staat sinds kort en loopt stukjes langs de tafel.Het is wel apart op zich want ze zitten wel samen brokjes te eten enzo (wat natuurlijk niet de bedoeling is) en hij kan ook zo speelgoed of een bot afpakken.
Volgens mij is de hitsigheid ver over,gisteravond al minder en vanochtend is het helemaal rustig,waarschijnlijk toch een loopse teef of 2 ofzo... Kijk het dus nog aan,mijn man wil em al helemaal niet laten castreren,moet binnenkort toch ff naar de DA dan heb ik het er met em over. En dat ie vaak buiten niet met andere reuen kan,tja dat is nu al zo lang zo denk niet dat ik dat met casteren verhelp,mischien heb ik het verkeerd aangepakt in combie met zijn karakter,mischien omdat ie aangevallen is,weet het echt niet,het is gewoon jammer dat ie bijna nooit los kan.

Gave foto's weer,heerlijk toch die velden bij jullie.Heeft Sjon slag in zijn haar? het ziet er zo anders uit dan van Chicco en Billy.
  maandag 18 juli 2011 @ 12:10:34 #144
176471 oh-oh
pi_99614091
Oh als ie al minder hitsig is zou ik zeker nog even afwachten.
Ik weet echt nog wel dat de honden hier veranderden naar Thessa toe toen ze ging lopen en ineens veel groter was dan zij zijn.
Ze was meteen de baas , terwijl ze daarvoor gewoon one of the gang was zeg maar.

En ja Sjon die heeft ineens krullen gekregen, echt geen idee waar dat nou weer vandaan komt _O-
( Groucho Marx )
  maandag 18 juli 2011 @ 12:28:50 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_99614654
die laatste van Chico O+
stormy waters...
sailin'
  maandag 18 juli 2011 @ 12:30:03 #146
176471 oh-oh
pi_99614681
Zo lag ie vanmorgen ook, maar dan met zn pootjes om mijn nek O+
( Groucho Marx )
  maandag 18 juli 2011 @ 13:18:31 #147
24188 Belana
kloon van belana
pi_99616234
aaahhhh O+
Noes doet dat ook, maar das toch meteen een heel ander gezicht ;)
stormy waters...
sailin'
  maandag 18 juli 2011 @ 13:24:53 #148
217702 Lonaa
Honger!
pi_99616466
Hier mijn hondje, Sally. Lief podencoding.
En Indy, opvanger, Grote kleine greyhound

Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:32:08 #149
176471 oh-oh
pi_99616725
Prachtig duo O+
Nog steeds geen huisje voor Indy?
( Groucho Marx )
  maandag 18 juli 2011 @ 13:34:33 #150
217702 Lonaa
Honger!
pi_99616809
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Prachtig duo O+
Nog steeds geen huisje voor Indy?
Nee, helaas nog steeds niet. :(
Er lijkt niemand te zijn die hem een thuis kan bieden. :'(

Als we vanmiddag nog naar het bos gaan, ga ik er aan proberen te denken nieuwe foto's te maken.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:03:42 #151
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99617954
Balen dat je nog steeds geen huisje hebt voor Indy,ze heeft echt iets liefs over zich vind ik.
Vind het wel heel zonde van haar oren trouwens.
  maandag 18 juli 2011 @ 14:08:26 #152
217702 Lonaa
Honger!
pi_99618145
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef Guess. het volgende:
Balen dat je nog steeds geen huisje hebt voor Indy,ze heeft echt iets liefs over zich vind ik.
Vind het wel heel zonde van haar oren trouwens.
Hij. ;)

En ja, dat klopt. Ook van z'n staart. Hoewel zowel z'n oren als z'n staart wel weer iets charmants hebben. Maar beter hadden ze er vanaf gebleven. :(

Indy is ook echt een schat van een hond. Gister in het bos, kwam er een kindje aanlopen, net zo groot als Indy, jaar of 5 denk ik dan? Indy loopt er naar toe, geeft een lik aan het oor van het kindje, kwispelt en kwam toen ontzettend blij naar mij toe rennen. O+
  maandag 18 juli 2011 @ 14:13:25 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_99618322
Lonaa wat een mooi stel O+
maar je zoekt dus een huis voor Indy?
Als ik de ruimte had... maar nee, 2 is genoeg.
Ik zal wel eens om me heen horen.
stormy waters...
sailin'
  maandag 18 juli 2011 @ 14:18:29 #154
217702 Lonaa
Honger!
pi_99618510
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef Belana het volgende:
Lonaa wat een mooi stel O+
maar je zoekt dus een huis voor Indy?
Als ik de ruimte had... maar nee, 2 is genoeg.
Ik zal wel eens om me heen horen.
Ja, Indy is een opvanger. Er staat hier in F&F een topic, zal ik zo even weer omhoogschoppen.
Hij kwam op ons pad, helaas, en we hebben hem gegeven wat hij zo nodig had. Nu is het een stabiele, lieve hond. Maar hij verdient zijn eigen huis. :)
pi_99624976
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, helaas nog steeds niet. :(
Er lijkt niemand te zijn die hem een thuis kan bieden. :'(

Als we vanmiddag nog naar het bos gaan, ga ik er aan proberen te denken nieuwe foto's te maken.
Als ik een tuintje zou hebben, zou ik het wel weten. Wat een schatje.

Nat hondje is nat. Wat een rotweer de laatste dagen...
  maandag 18 juli 2011 @ 16:53:21 #156
176471 oh-oh
pi_99625007
Mister Fluffy O+
( Groucho Marx )
pi_99625235
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Hier mijn hondje, Sally. Lief podencoding.
En Indy, opvanger, Grote kleine greyhound

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een mooie actiefoto's van Sally en Indy. O+ En de naam Sally vind ik tof :D
Hopelijk snel een goed baasje voor Indy!
pi_99660418

Ze was zo braaf...dacht kom een pootje geven dan krijg ik wel wat lekkers.... en ze had gelijk. :+

Steekt ze nu de tong uit??... Genoeg van mijn tig keer vragen dat ze af en toe moet stilstaan voor een foto? :P
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:16:34 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99662269
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_99662442
Dat flesje Qwea :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:34:16 #161
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99662942
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:34:48 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99662965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dat flesje Qwea :D
Hey, Koning BoeBoe houdt ook van bier :9

Hmm, die foto hierboven had wel iets minder geshopt kunnen worden qua kleur :') Naja, nu geen zin meer in om te fixen :P
pi_99664495
De eeuwige keizer met zijn sullige blik O+
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:12:34 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99664553
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
De eeuwige keizer koning met zijn sullige blik O+
:+

Ik had hem betrapt op de bank! :o :')
pi_99667028
Wat een beer O+
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:11:24 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99667076
Ik vind het zo kewl zoals die honden van oh-oh omhoog staan _O-
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:13:41 #167
176471 oh-oh
pi_99667155
BoeBoe say whut?
:') _O-
( Groucho Marx )
pi_99667245
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

:+

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

De keizer ligt op zijn matras (jaja, de keizer heeft een heus matras in de huiskamer :') )

:7
pi_99667600
Diaz had weer zwemles vandaag..met wat vriendjes.

dinsdag 19 juli 2011 @ 16:39:28 #170
176471 oh-oh
pi_99668345
Die hoge kont, dat puberlijf _O-
Zijn dat ridgebackloze ridgebacks?
( Groucho Marx )
pi_99668485
Wat gaaf die zwemfoto's _O_
pi_99668862
Reutje heeft een ridge, teefje niet.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:33:53 #173
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99679612
Vind deze foto echt helemaal geweldig O+ O+

Ik heb helaas niet van die zwem-fans,ze beginnen al te miepen als het regent :')
Oh-Oh,zwemmen jou hondjes wel eens?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 22:10:01 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_99681463
wow wat een gave foto's!!
stormy waters...
sailin'
pi_99684867
Nacho gaat ook het water niet in...die komt er geeneens bij in de buurt. Jazz speelt wel in het water, maar zwemmen nog niet. Diaz en Jules dus wel. Juno is nog niet bij het water geweest.
pi_99695174
kyra gaat het water niet in uit dr zelf, alleen als er andere honden in gaan dan gaat ze er achteraan.
Verder moet ze niets van water weten, douchen is een ramp, blaft en jankt de hele buurt bij elkaar dan alsof ze zwaar mishandeld word.
  woensdag 20 juli 2011 @ 09:20:26 #177
176471 oh-oh
pi_99695283
Wij hebben niet echt water in de buurt, ja de Maas, maar daar mogen ze van mij niet in.
Maar als we op t strand zijn of ergens waar ze kunnen zwemmen gaan ze er uiteindelijk wel allemaal in hoor.
Chico is de enige die echt dol is op water, maar die heeft dan wel liever een zwembad of een jaccuzi of een lekkere warme douche of zo. Kinderbadje met kids is ook al prima :')
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 juli 2011 @ 09:33:46 #178
163650 Greys
pi_99695499

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99697634
Dat kopje, die oogjes, sprankelend. ^O^
pi_99697830
Con Brio

Cotillon

woensdag 20 juli 2011 @ 11:09:27 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_99697986
Greys wat is ie leuk!!!

en pups zijn altijd leuk O+
stormy waters...
sailin'
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:18:44 #182
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99701944
Die laatste puppy-foto,dat buikje O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 juli 2011 @ 16:23:02 #183
163650 Greys
pi_99709463
Massa-Zit *O* _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99709501
Wat een stel. O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 juli 2011 @ 16:24:02 #185
163650 Greys
pi_99709516
(Oh en die ene die vooraan zit en op een kat lijkt, da's stiekem ook een hond maar geboren in het verkeerde lichaam :+ Dus we laten hem in de waan).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99709641
Ruilen voor Jip? :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 17:40:33 #187
163650 Greys
pi_99758713
Lange vossenstaart O+

Maar het regent, en regen is stom :{w

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99758892
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
(Oh en die ene die vooraan zit en op een kat lijkt, da's stiekem ook een hond maar geboren in het verkeerde lichaam :+ Dus we laten hem in de waan).
Hahah, wat doet ze dan?

Leukerds hoor O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 juli 2011 @ 17:54:15 #189
163650 Greys
pi_99759320
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hahah, wat doet ze dan?

Leukerds hoor O+
Zitten op commando :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:28:13 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99765219
Het is echt een superschatje en leukerd Greys O+

Het is 1 dag minder geweest maar nu is Gijs weer/nog steeds hitsig,niet chagerijnig meer gelukkig,snap er geen hout van :(
pi_99765677
van voren

img1220288962..jpg

en van achter

indra.jpg

Zo hangt ze heel vaak, wat mensen die voorbij lopen erg grappig vinden _O-
Je moet niet dronken dat ik denken ben !
  zaterdag 23 juli 2011 @ 07:48:10 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_99828949
de tortelduifjes lagen elkaar af te lebberen, altijd net te laat met een foto

stormy waters...
sailin'
pi_99830099
Get a room ;-)
You can make it ?
pi_99832832
pi_99832846
Gabber ziet er goed uit Belana!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:13:44 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_99833211
quote:
Ik begrijp jouw roedel niet meer, er lijken steeds maar weer honden bij te komen :o
hoort dat chineesje nou ook bij jou?
ik snap geloof ik uberhaupt niet meer wie er nou bij wie hoort...
stormy waters...
sailin'
pi_99833725
_O- 1 eruit, 2 erbij ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:39:52 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_99833989
:? huh?

:'(
stormy waters...
sailin'
pi_99834052
James is toch overleden in maart. ;) Toen zou Diaz er sowieso al bijkomen.. en Juno is er dan nog bijgekomen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:47:28 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_99834204
zoals ik zeg, ik hou het soms niet bij en ik haal om de 1 of andere reden jou en Dansemacabre door elkaar. Maar juno, das het chineesje dus? Ik heb dat gemist. wel steeds foto's gezien, maar dacht dat die van een ander was :D
stormy waters...
sailin'
pi_99834275
_O- Nee die is van mij.

DM heeft Oscar de teckel, ik Jules de teckel :P En DM krijgt er een wetter bij.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:51:34 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_99834333
:@
stormy waters...
sailin'
pi_99834406
:P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:46:35 #204
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_99837864
Dus Multiply die chinees is ook gewoon van jou? Dat wist ik dus ook echt niet he! Wel gave foto zo met z'n allen op de bank trouwens!

Gabber en Noes,wat lief zo samen O+
pi_99838737
quote:
Oh wow wat een geweldige foto! _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Bonnie25 het volgende:
van voren

[ afbeelding ]

en van achter

[ afbeelding ]

Zo hangt ze heel vaak, wat mensen die voorbij lopen erg grappig vinden _O-
Dat kontje :D Ik word altijd blij als ik honden zo bij het raam zie liggen en net voorbij wandel :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 07:48 schreef Belana het volgende:
de tortelduifjes lagen elkaar af te lebberen, altijd net te laat met een foto

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is het toch een heerlijk stel :Y , en Noes met onschuldige oogjes op de 2e foto O+

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Lange vossenstaart O+

[ afbeelding ]

Maar het regent, en regen is stom :{w

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat heerlijk dat het zo goed gaat Greys, Beetle is echt leuk O+ Ik ben benieuwd hoeveel groter ze nog wordt!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:12:52 #206
176471 oh-oh
pi_99838783
Aaaaaw Noes en Gab, die foto doet me denken aan een ouwe van Chic en Bill :D
( Groucho Marx )
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:28:09 #207
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99839260
Leuke foto's weer. ^O^

pi_99840676
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Guess. het volgende:
Dus Multiply die chinees is ook gewoon van jou? Dat wist ik dus ook echt niet he! Wel gave foto zo met z'n allen op de bank trouwens!

Gabber en Noes,wat lief zo samen O+
Yes, Juno O+
pi_99840689
die is leuk oh-oh O+
pi_99840803

Net wat kwijl _O-

Wat zeg je?

zaterdag 23 juli 2011 @ 16:19:18 #211
24188 Belana
kloon van belana
pi_99840971
maar waar komt juno vandaan dan?
stormy waters...
sailin'
pi_99841091
Van de fokker van Diaz. Een herplaatser. Ze is 2,5 jaar.
pi_99842510
Huh? Ohoh had toch t alleen recht van chinezen op fok ?????

>.<
You can make it ?
pi_99843153
_O-
pi_99843365
Ik vind Juno echt zo'n schatje O+ Wordt ze nog groter, ja toch? :)
pi_99844174
Nee ze is 2,5 :P
pi_99844220
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:31 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ze is 2,5 :P
Oh ik dacht dat ze jonger was :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:29:31 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_99845969
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Van de fokker van Diaz. Een herplaatser. Ze is 2,5 jaar.
nou daar heb je geluk mee, wat een schatje zeg!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:32:48 #219
176471 oh-oh
pi_99846060
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Dandilion het volgende:
Huh? Ohoh had toch t alleen recht van chinezen op fok ?????

>.<
Nee joh ik ben een trendsetter :+
( Groucho Marx )
pi_99850085

Kruising Labrador/Berner Sennen
Sinds vandaag in huis. Noukie, mijn labrador, is niet eens nieuwsgierig.
pi_99861281
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:32 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee joh ik ben een trendsetter :+
Zeker weten!!! ;-)
You can make it ?
pi_99864918
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:47 schreef Belana het volgende:
zoals ik zeg, ik hou het soms niet bij en ik haal om de 1 of andere reden jou en Dansemacabre door elkaar. Maar juno, das het chineesje dus? Ik heb dat gemist. wel steeds foto's gezien, maar dacht dat die van een ander was :D
:{w
Ik heb maar 1 hondje. :P
  zondag 24 juli 2011 @ 11:04:24 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_99869892
wat een schatje bengeltje!

DM, ja sorry, het slaat natuurlijk ook nergens op :D dat ik jullie door elkaar haal, misschien komt het door de foto's van de beestjes samen ofzo.
stormy waters...
sailin'
pi_99870772
Geeft niks hoor Belana. :P
Komt inderdaad waarschijnlijk omdat ze wel eens met elkaar op de foto staan.
pi_99880687

HELP!!! We zitten dus met de naam. Willen jullie laten weten welke jullie leuk vinden.

Bess, Britt, Tessa (Tess) of Diva.
pi_99885356
Tessa!
pi_99885456
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Tessa!
+1 :Y
  zondag 24 juli 2011 @ 18:58:29 #228
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_99887578
quote:
5s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]

HELP!!! We zitten dus met de naam. Willen jullie laten weten welke jullie leuk vinden.

Bess, Britt, Tessa (Tess) of Diva.
Wat een schatje! Wat is het voor ras?

Wat betreft de namen, ik vind ze allemaal niet leuk O-)
pi_99888265
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Tessa!
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Pisces29 het volgende:

+1 :Y
Daar gingen de meesten voor, dus ze heet vanaf nu Tessa (Tess).
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:

Wat een schatje! Wat is het voor ras?

Jammer dan. :P Ze is een kruising labrador/berner sennen.
pi_99888331
Leuk! Thessa is een lekker bolletje wol O+ Op dat grote nijlpaard :D
  zondag 24 juli 2011 @ 19:20:07 #231
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_99888374
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
Jammer dan. :P Ze is een kruising labrador/berner sennen.
Oja, nu herinner ik me je andere foto. Ze zal wel een mooie hond worden :Y
pi_99888556
Foto van het laatste nestje wat we hebben gehad.
Gelukkig zijn ze allemaal weer vertrokken *rust* :')

pi_99888734
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef BaraCuda het volgende:

[ afbeelding ]
:o Ohhhhhhhhhhhhhh wat vreselijk lief, zo'n hoeveelheid kleine pupjes O+
pi_99888779
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:o Ohhhhhhhhhhhhhh wat vreselijk lief, zo'n hoeveelheid kleine pupjes O+
12 in totaal. Groter ook nog niet gehad :P
pi_99888982
quote:
17s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef BaraCuda het volgende:

[ afbeelding ]
Prachtig. O+
pi_99890691

O+
pi_99892834
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:

ik ook niet, maar als het dan toch moet: Bess
Over de hond: O+ O+ O+
  zondag 24 juli 2011 @ 20:50:52 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_99893007
Ik vond de naam Diva wel leuk :D

DM, wat een droppie zeg O+
stormy waters...
sailin'
  zondag 24 juli 2011 @ 21:08:02 #239
176471 oh-oh
pi_99893958
Oh my, wat een boel veel pups zeg :D O+
Vandaag issie 13,5 , mn allerliefste O+
( Groucho Marx )
  zondag 24 juli 2011 @ 21:09:29 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_99894031
O+
stormy waters...
sailin'
pi_99894099
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Die kleine krulletjes nu al in de platte vacht te zien O+
pi_99899801
Ik dacht dat je dat over Chico zijn foto commente.

Die heb geen krullen alleen wat plukkies haar hier en daar :-D chico lekkere (ouwe) dibbes :-D
You can make it ?
pi_99901244
Sjon heb dan wel weer krullen. _O-
pi_99917104
Van al die puppy foto's gaat het bij mij kriebelen.. Hier nog wat plaatjes van mijn Puber :P Gemaakt op Texel

I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 25 juli 2011 @ 12:30:29 #245
176471 oh-oh
pi_99917148
Oh die laatste O+
Texelllllllll O+ O+
( Groucho Marx )
pi_99917219
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh die laatste O+
Texelllllllll O+ O+
Paar seconde later lag hij in het water hoor :) En inderdaad Texel O+
  maandag 25 juli 2011 @ 14:01:31 #247
176471 oh-oh
pi_99920015
Proppen:

Pauze wandelingetje net.
Ja hai!

Hoooooooooi!

Hallooooooow!

Nou, we gaan weer he...

Had je geroepen?

Spuit 11 :')

Happy chi:

Opa hoeft niet te rennen :

( Groucho Marx )
pi_99922720
Tessa vindt de krabpaal een leuke speelplaats.

[ Bericht 25% gewijzigd door Bengeltje op 25-07-2011 15:18:09 ]
pi_99922810
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
Tessa vindt de krabpaal een leuke speelplaats.

[ afbeelding ]
Wat een schatje O+
pi_99923829

Het wordt dus Cotillon.
Con Brio moest niks van me hebben. _O-
  maandag 25 juli 2011 @ 16:00:52 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_99924598
en hoe gaat ie heten? O+
stormy waters...
sailin'
pi_99926454
Carel Rinne.
  maandag 25 juli 2011 @ 16:52:01 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_99926504
roepnaam Carel dan?
stormy waters...
sailin'
pi_99926649
Ja, klopt.
Z'n moeder heet Rinne Roos, dus vernoeming.
  maandag 25 juli 2011 @ 17:20:37 #255
24188 Belana
kloon van belana
pi_99927427
Mijn schoonvader heette Carel, uitgesproken als Sjarrel O+
stormy waters...
sailin'
pi_99928288
Oh nog meer puppy O+

lang geleden dat de mijne er nog zo uitzag.. najah 8 maanden nu ongeveer :P

Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juli 2011 @ 19:54:41 #257
163650 Greys
pi_99932460
Vanmiddag met Multiply naar een omheind hondenveld geweest! *O*
Foto's gemaakt door haar!

Beetle:

Ouwe 15-jarige Binkje:

Beetle met Diaz van Multiply:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99932569
Bink.
Wat geniet ze nog. O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juli 2011 @ 19:59:11 #259
163650 Greys
pi_99932649
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Bink.
Wat geniet ze nog. O+
Ze bleef het grootste gedeelte van de tijd naast me op het bankje zitten, anders werd ze onder de voet gelopen door het onstuimige grut ;) Maar ze ging ook nog even pootjebaden met haar kromme pootjes O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99933057
Aww lief!!
Ik moest en zou vroeger als kind een golden retriever of labrador. Kreeg ik niet.. Nou wil ik ze niet meer. Leuk bij andere hoor maar niet voor mezelf.
You can make it ?
pi_99949946
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het wordt dus Cotillon.
Con Brio moest niks van me hebben. _O-
Hoe moest niets van je hebben? :o
Puppys O+
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:59 schreef Greys het volgende:

Ze bleef het grootste gedeelte van de tijd naast me op het bankje zitten, anders werd ze onder de voet gelopen door het onstuimige grut ;) Maar ze ging ook nog even pootjebaden met haar kromme pootjes O+

[ afbeelding ]
:D Wat ziet dat er schattig uit.
pi_99951057
Keihard piepen en spartelen terwijl hij bij WJ lekker ging liggen. En daarna bij mij weer flippen. Die andere ging lekker op zn rug op schoot liggen en daarna kroop hij met zn koppie in mn nek. En hij vond WJ ook lief.
pi_99951836
Oh die eerste foto van Bink, die is een canvasje waard, wat een mooie foto!
En wat leuk dat Beetle al vriendjes is geworden met Diaz *O*
pi_99952236
Beetle is zo leuk en Bink ook O+ O+

dinsdag 26 juli 2011 @ 10:24:54 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99952360
Ik dacht dat het de vorige keer een lucky shot was, maar Diaz trekt weer zo'n "OMG, gevaar, rennen!" hoofd :') _O-
pi_99952436
In de SC van nu en de vorige staan 50 foto's van gisteren :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:23:48 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_99954183
Diaz my Man! O+
stormy waters...
sailin'
pi_99960325

SCOOBY DOO _O-
pi_99964487
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juli 2011 @ 16:10:37 #270
163650 Greys
pi_99964553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:16 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]

SCOOBY DOO _O-
Ik zei precies hetzelfde in de F&F SC :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99964593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor ras ligt daar onder Diaz multi? :)
pi_99964652
Een weimaraner pup!
pi_99964782
En Diaz had een kapotte bal gevonden, helemaal blij *O*
pi_99964841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een weimaraner pup!
[ afbeelding ]
Oh gos wat een leukerd O+
pi_99964856
Ik vind het zo leuk dat Diaz een donker koppie heeft en dat de rest dan bruin is. O+
Noes heeft ook een donker snoetje :D
pi_99965041
Hij was op het einde wel een beetje moe _O-
pi_99965059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij was op het einde wel een beetje moe _O-
[ afbeelding ]
:D!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:11:34 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99968588

Sodemieter op met die kutcamera. Ik sta te kauwen, trut!

O+ Koning O+

Hij wilde zo graag zwemmen :P

Spetter pieter pater, lekker in het water :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juli 2011 @ 18:16:35 #279
163650 Greys
pi_99968697
Ahhhhhh die dikke O+ Lekker spartelen.
Hij is niet dik meer, maar zo noem ik hem lekker toch nog. Omdat het zo leuk klinkt, die dikke :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99969105
ik ben echt verliefd op Diaz O+
pi_99969445
Ach opa waterrat O+
pi_99969496
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Sodemieter op met die kutcamera. Ik sta te kauwen, trut!

[ afbeelding ]
O+ Koning O+

[ afbeelding ]
Hij wilde zo graag zwemmen :P

[ afbeelding ]
Spetter pieter pater, lekker in het water :P
Stond hij op de 1e te loeien? :D

En die 2e is mooi O+
pi_99971061
Mooie foto's weer :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:31:40 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99971311
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Stond hij op de 1e te loeien? :D

En die 2e is mooi O+
Neh, ik had hem op de konijnenbult een kauwstaaf gegeven _O-

Op die 2de issie echt "ruler of the world" O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh die dikke O+ Lekker spartelen.
Hij is niet dik meer, maar zo noem ik hem lekker toch nog. Omdat het zo leuk klinkt, die dikke :P
Mooi slank hea? B-) 30 KG schoon aan de haak B-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach opa waterrat O+
Hij is zoooooooooo gek op zwemmen :D

Die foto van Diaz trouwens _O-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:45:55 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99972004

Kut foto, maar ik moest keihard lachen toen ik hem zag :D

I go with bakkes in zeh water for zeh stick!

Skillz jonguh :D
pi_99975037
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kut foto, maar ik moest keihard lachen toen ik hem zag :D

[ afbeelding ]
I go with bakkes in zeh water for zeh stick!

[ afbeelding ]
Skillz jonguh :D
Leuk beest.. hij kan ook al belletjes blazen uit zijn neus.. doettie van mij ook altijd, zo'n stom gezicht
pi_99982561

Spikkelpootjes. O+
pi_99983217
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:32 schreef miss-jones25 het volgende:
ik ben echt verliefd op Diaz O+
Voor jou nog extra Diaz O-)

En pluisje Jules, morgen word ze geplukt en ziet ze er weer netjes uit :P
pi_99983224
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Spikkelpootjes. O+
zo cute O+
pi_99984717
Diaz is straks vast heel blij met Carel. _O-
pi_99995643

Ze wordt me toch een brutaaltje. Alles uitdagen, de katten, Noukie... :D
En ze vindt de camerapiepjes erg tof.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bengeltje op 27-07-2011 11:21:27 ]
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:04:52 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99995655
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]

Ze wordt met toch een brutaaltje. Alles uitdagen, de katten, Noukie... :D
Aaaaaahw O+
pi_99995903
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]

Ze wordt met toch een brutaaltje. Alles uitdagen, de katten, Noukie... :D
Haha, schitterende foto.. dat koppie zo :)
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:16:34 #294
176471 oh-oh
pi_99996067
BALOE O+
Oh en de weimeraners O+
( Groucho Marx )
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:45:25 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99997187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
BALOE O+

Baloe wil pics van zijn mede geboorte genoot!
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:46:01 #296
176471 oh-oh
pi_99997213
Maar de keizer slaapt :P
( Groucho Marx )
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:46:50 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99997254
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar de keizer slaapt :P
In de pauze niet B-)
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:48:40 #298
176471 oh-oh
pi_99997336
We shall see, tis vies weer hier jeweets, en de keizer houdt niet zo van nat en koud.
Gelukkig mocht ie vandaag wel zn kersjesbodywarmer aan O+
( Groucho Marx )
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:50:05 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99997395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef oh-oh het volgende:
We shall see, tis vies weer hier jeweets, en de keizer houdt niet zo van nat en koud.
Gelukkig mocht ie vandaag wel zn kersjesbodywarmer aan O+
Tis hier geweldig weer :o Koning gaat straks weer plonsen B-)
pi_100009542
quote:
OOOOMGGGGG O+
Ze gaan ook steeds harder! En dan die mama die even komt checken! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')