Dat hoeft ook niet hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Naja, zal dan wel, die andere naam kwam mij niet bekend voor, Cotillon had ik eerder gehoord, maar goed, zo goed sla ik t ook niet op hoor
Ja dat had ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef bianca en michael het volgende:
En Alfaatje is vééél kleiner dan ik aan de hand van zijn stand alone foto's had gedacht!
Gefeliciteerd Belanaquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Belana het volgende:
hahaha, ik ben dus ook dol op katten, we hebben 2 rexen
Als er hier 1 van dood gaat wil ik een Main Coon
ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo, daarnaast dat geklooi met Noes; op eten gebied en nu weer dat gedoe met haar poten, daar ben ik allemaal ff niet zo vrolijk van en ik wil niet alleen maar lopen klagen![]()
Gefeliciteerd! (En met Noes wordt het vast wel weer beter)quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Belana het volgende:
hahaha, ik ben dus ook dol op katten, we hebben 2 rexen
Als er hier 1 van dood gaat wil ik een Main Coon
ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo, daarnaast dat geklooi met Noes; op eten gebied en nu weer dat gedoe met haar poten, daar ben ik allemaal ff niet zo vrolijk van en ik wil niet alleen maar lopen klagen![]()
Awquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Belana het volgende:
toen zei hij zelf als eerste: toen hadden we Noes en Gabber nog niet he?
Atixquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
Messina, hoe heet je Siamees? Of heb ik eroverheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou er wel rekening mee dat ik 1.80+ ben, niet 1.60quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef bianca en michael het volgende:
En Alfaatje is vééél kleiner dan ik aan de hand van zijn stand alone foto's had gedacht!
Voor mijn gevoel is 'ie echt huuuuge... Het lijkt nog maar een paar dagen geleden dat hij met gemak op 1 hand pasteGefeliciteerd! Vijf jaar! Dat wordt al een flinke knul!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Belana het volgende:
ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo
Je raekt an de dinge geweun.
quote:en thanks voor de felicitaties! we waren er vanmorgen over aan het praten met hem dat ie 5 jaar geleden een kleine baby was. toen zei hij zelf als eerste: toen hadden we Noes en Gabber nog niet he?
Ik ook, wat een mooierdquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:36 schreef Belana het volgende:
oooow, soooo offtopic, maar ik vind Atix echt super![]()
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Guess. het volgende:
Gelukkig schooien m'n hondjes niet en vind Sylvester het ook helemaal niet leuk ze eten voor hun neus te houden en dan vlug in zijn eigen mond stoppen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die loopse teef dacht ik ook aan,wonen honden genoeg hier maar normaal is het maar een paar dgn last als er een teef loops is .Die klappen zijn al gevallen tot mijn spijt,Gijs kan niks hebben op het moment en begon lelijk te doen naar Syl,ja dan zit je dus op het verkeerde adres hier he!! .quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Handig traphekje Belaan![]()
En Syl met zn fanclub![]()
HOP?
Als ze bij mij zo doen is dr vaak een teef in de buurt loops, dan kan dat wel een week of 2 duren, maar als ik dr last van heb of t zat ben dan moeten ze kappen van me en dan kappen ze ook wel anders vallen er klappen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
HOP zegt mij niks, dr is hier niks wat een pets niet kan verhelpen gelukkig
Wild is vrij sterk van geur/smaak moet ze even wennen .:Dquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef Belana het volgende:
Vanaf vandaag zijn wij begonnen met de vers vlees mixen van kiezebrink, vandaag kreeg Noes fazant en ze heeft erg lang erover gedaan, dat was blijkbaar toch wel een vreemde smaak
Net de 2e keer ging al beter (het zijn kilo pakjes, dus 1 pakje per dag verdeeld over 's morgens en 's avonds)
Met haar poot gaat het niks beter, dus morgen maar even langs de dierenarts.
ja ik weeg altijd even als ik daar ben, zeker nu met vers vlees voeden ga ik dat in de gaten houden. Op het oog doet ze het goed op een kilo per dag, maar dat was met naturis (KVV)quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:33 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Wild is vrij sterk van geur/smaak moet ze even wennen .:D
Kijk gelijk even wat ze weegt momenteel
...en enkel aan de lijn ,niet in het natte gras rennen (slidinggevaar )of met een balletje klooien
Mocht het een spier zijn overleggen om Groene Os Spiersupport te gebruiken
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef Belana het volgende:
wat? van jou? voor altijd? wat een liefje!!
Waarom zie ik andere foto's wel gewoon en hier een rood kruisje?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
Aw, arme Noes![]()
Kiek, mine! Vanaf vanavond!
[ afbeelding ]
Wat een cutie. Aan de pootjes te zien niet echt een klein hondje wel?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Greys het volgende:
Aw, arme Noes![]()
Kiek, mine! Vanaf vanavond!
[ afbeelding ]
Even zo... zie je hem dan wel?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Waarom zie ik andere foto's wel gewoon en hier een rood kruisje?
lief beesjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Even zo... zie je hem dan wel?
[ afbeelding ]
Het is meer haar dan hondje. Weegt maar 3.8 kg op het momentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een cutie. Aan de pootjes te zien niet echt een klein hondje wel?
de tuinslang vind hij wel intressantquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is meer haar dan hondje. Weegt maar 3.8 kg op het moment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat koppie, echt.. om te smelten zo schattig al die haartjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorál als er aan de andere kant een teckel hangtquote:
Onweerstaanbaar hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat koppie, echt.. om te smelten zo schattig al die haartjes.
hij ziet er echt cool uit jahquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorál als er aan de andere kant een teckel hangt![]()
[ afbeelding ]
[..]
Onweerstaanbaar heEn zo lief tegen mens en dier. In het gastgezin zit ze met 5 andere (eigen) hondjes van het gezin, 3 katten, eenden, cavia's en een konijn
Ja! Wat een ongelooflijk lekker ding! Nou, als het bij jou niet gaat dan maar hier ermee hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Even zo... zie je hem dan wel?
[ afbeelding ]
Ow wat een lekker dingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet Syl dan iets specifieks of gromt Gijs al als Syl in de kamer aanwezig is of benadert?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wat een lekker ding![]()
Noes wat zielig,hopelijk gaat het snel weer beter!
Gijs is telkens naar Syl aan 't grommen,hij is hitsig en chagarijnig (gijs wel te verstaan) niks is goed.Weet niet zo goed wat ik ermee moet doen,moet ik boos worden,em apart zettem zodat ie rust heeft.Heb nog nooit geen problemen gehad met Syl en de hondjes maar vind dit toch wel eng.Wat denken jullie?
Hier ook groot fanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:05 schreef bianca en michael het volgende:
Guess, is hij/zijn ze gecastreerd? Daar eerst mee beginnen (frustratie blablabla) en verder handelen a la Cesar (hier een groot Cesar fan, het is gewoon echt zo, als je er bang voor bent of verwacht dat het gebeurt, gebeurt het ook).
Wat een leuke kleur Greys, ik vind dat zwarte echt geweldig. En lekkere grote oren weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke kluwen zwart-witquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke kleur Greys, ik vind dat zwarte echt geweldig. En lekkere grote oren weer![]()
Ja en een bruinwitte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kluwen zwart-wit
[..]
JaNog eentje met flapperts. Ik hoop dat ze dat zwarte houdt, Bink was het eerste half jaar ook pikzwart maar was na 12 maanden al grijs
Gelukkig niks met gewrichten of dergelijke .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef Belana het volgende:
Noes heeft haar teen gebroken! Ze heeft nu een schoentje aan om de boel een beetje bij elkaar te houden en te zorgen dat ze als ze buiten loopt en op een steentje trapt de boel niet weer stuk gaat.
7 weken rust nog minimaal...
arm beest! Ik maar denken dat ze een spiertje verrekt had! Die beesten geven ook bijna geen pijn aan he!
Dus de komende tijd alleen met Gabber op pad... ben benieuwd hoe dat gaat!
Ben niet geheel op de hoogte >Gys en Syl beide teckels ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wat een lekker ding![]()
Noes wat zielig,hopelijk gaat het snel weer beter!
Gijs is telkens naar Syl aan 't grommen,hij is hitsig en chagarijnig (gijs wel te verstaan) niks is goed.Weet niet zo goed wat ik ermee moet doen,moet ik boos worden,em apart zettem zodat ie rust heeft.Heb nog nooit geen problemen gehad met Syl en de hondjes maar vind dit toch wel eng.Wat denken jullie?
Was naar aanleiding van deze foto:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Gijs is volgens mij de enige die geen teckel is.
Drie reuen,denk persoonlijk dat die witte het moet afleggen tegen de teckels .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Rechts is Gijs, dat witte inderdaad.
Allen reutjes.
41,3, 3 kilo afgevallen t.o.v. de laatste keer, dus dat wordt meer vlees voerenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Gelukkig niks met gewrichten of dergelijke .
Wat woog ze nu ?
Syl(vester) is Guess haar zoontjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ben niet geheel op de hoogte >Gys en Syl beide teckels ?
Klopt volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Syl(vester) is Guess haar zoontje
En als ik het goed heb is Gijs de witte hond (en Joost en Teun de 2 Teckels), maar ik twijfel nu even, correct me anyone
Is kortharig hetzelfde als ruwharig?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn ruwharige teckel vliegt geen grote honden aan, hij speelt er wel mee.
Met kleine hondje wil ie dan weer niet spelen.
Nee, heel anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is kortharig hetzelfde als ruwharig?Nee toch?
Ik heb een buuf met 2 teckels, die zijn kortharig maar wel heel zacht...
Deze 2 van mijn buuf zijn ook heel vriendelijk, enige dat ze doen is blaffen, naar elke hond.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, heel anders.
Ik heb mijn ruwhaar van een fokker vandaan die heel erg fokt op karakter, stabiele vriendelijke hondjes. Ik pas nu op bij m'n schoonouders die twee kittens hebben van 9 weken oud waar hij mee speelt. Die kittens kunnen 'm zo vaak meppen als ze willen maar hij gromt nog niet naar ze.
Oh ja nu je het zegt zie ik verschil iddquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
Ze heeft een langharige en een kortharige volgens mij. Wij hebben zelf een ruwharige
Links is kortharig, rechts langharig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn de 2 van Guess dan langharig? Dat lijfje lijkt kortharig met wel langharige oren?
Neus aan neusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ruwharige met de Wetterhoun van m'n ouders.
Over zeven weken krijgt Oscar z'n eigen Wetterhoun.![]()
Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Castratie vind IK iets van mensen die zelf geen kloten hebben om een hond aan te pakken.
Snijden we zijn ballen eraf zijn de problemen over NOT.
Denk dat het schort in de rangorde,dat snij je niet met een scalpel weg .
Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.
Tenzij er een medische reden voor is..
Nee, hebben ze nooit eens een warm onderonsje met Kees?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb dr hier 4 die alles behalve zielig zijn dat ze niet mogen batsen hoor
Niet alle reuen gedragen zich zo hoor. En hoe kan je zo weten of een hond zielig of ongelukkig is? Ik vind castreren juist zielig, en erger me er aan als mensen het 'helpen' noemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
Ik vind het zielig om de ballen van mijn reu er af te halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
Ik kijk gewoon naar statistieken en de viervoeters in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Noes, gebroken teen, niks heel ergs maar wel lullig.
Zeeeend, ik vind het zo mooi dat je altijd moppert over vooroordelen over herders, terwijl je zelf ook gewoon vooroordelen over chihuahua's dr achteraan smijt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik bedoel is dat jij het rot vindt als er generaliserend gedaan wordt over jouw grote stoere herders terwijl je hetzelfde doet over kleine honden. Dat mes snijdt nou eenmaal aan twee kanten
Hier het hele artikel nog even :quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:36 schreef Guess. het volgende:
Gijs is een kruising van 5 jaar (Jackrussel X Maltezer) Joost is een langharige teckel van 3,5 en Teun is een kortharige teckel van van 2.
Gijs is de baas,hij heeft wel eens een gevechtje met Teun om em op zijn plek te zetten maar stelt weinig voor.Gijs gaat thuis normaal helemaal prima,hij is echt heel lief,de baas over de 2 teckels maar de 2 teckels zijn samen wel de beste vriendjes.Buiten kan ie echt vreselijk zijn,iedere andere kleine reu wil die mee in gevecht(vooral JR en soorgelijke kleine witte hondjes) vooral als die ook een beetje dominant zijn.Dit gedrag is erger geworden toen hij is aangevallen door een herder en daarna nog 2x door een jack russel(fijn mensen die hun hond los hebben terwijl ze em niet onder controle hebben).
Het is dus zo dat Gijs sinds kort uit de kast is....prima maar is daarbij stapelverliefd op Joost geworden... Nou ja waarschijnlijk ergens een loopse teef hierHet duurd nu al bijna 2 weken.Ik heb een zoontje van 13mnd (sylvester dus)die graag met de hondjes speelt en andersom ook,is ook altijd prima gegaan behalve nu met Gijs.Syl wil em pakken/aaien maar daar heeft ie nu helemaal geen zin in,normaal loopt ie gewoon weg nu gaat ie grommen,van de week zo erg dat ik em hardhandig plat op de grond heb geduwd en NEE heb gegild,of ik er goed aan gedaan heb weet ik niet maar ik wilde laten zien dat hij echt niet de baas is.Heb vandaag dus die HOP gehaald waar ik het eerder over had.Castreren ben ik niet zo voor maar de veiligheid van mijn kind staat natuurlijk voorop en als het niet anders kan zal ik dat wel doen maar is eigenlijk niet mijn uitgangspunt.
@Zeeend,er zijn net zo veel vooroordelen over grote honden als kleine honden.Ikzelf ben aangevalen/gebeten door een herder,een van mijn hondjes is aangevallen door een herder toch ga ik er geen vooroordeel over hebben.
Dat lijstje met de teckel op nummer een zegt mij dan ook niet zo veel,volgend jaar kan het wel weer de labrador of weet ik veel wat voor hond zijn.
Slecht artikel en onderzoek.quote:Op zondag 17 juli 2011 09:52 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Hier het hele artikel nog even :
http://www.telegraaf.nl/b(...)ressieve_hond__.html
overigens een onderzoek uit 2008
Wederom het is geen vooroordeel het zijn gewoon kille cijfers
http://www.brighthub.com/(...)/articles/80673.aspx
Neem aan dat er met gelijke percentages is gewerkt als je 5000 chow chow's inschaalt staat die op de eerste plek ja.
Eigen dominantie afdwingen naar je hond is niks mis mee,persoonlijk denk ik dat wanneer je zo min mogelijk emotie hierin toont het beste werkt..
Gillen is reactie van zwakheid ,net als wanneer je gebeten word,blijf je er stil onder snappen ze er geen reet van.
Gewoon voor de info zou ik het slagingspercentage vragen aan de D.A met betrekking tot gedragsverandering na castratie .
Hond van vijf is al zodanig gevormd dat ik mijn bedenkingen heb over de gedragsverandering.
Wanneer het uitgangspunt de veiligheid van het kind is zal hij daar toch een zinnig antwoord op moeten kunnen geven lijkt me.
Wat betreft het stom vindn ik heb drie keer in de week een kees en kruising chi/Maltezerquote:Op zondag 17 juli 2011 11:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nou idd.. sowieso zit er heel wat verschil tussen kort, langhaar en ruwhaar. En dan ook nog eens tussen de verschillende maten, dwerg, kaninchen en standaard. De kleinste zijn toch vaak de etters. Standaard zijn wat makkelijker.
Maar goed, zeeeend vind kleine hondjes gewoon stom en denkt volgens mij dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Ik reageer op Multiply toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Heb je het nu tegen Guess?
Wat een aannames allemaal maar weer....
Baaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 17 juli 2011 11:39 schreef Belana het volgende:
Noes is vandaag 1 jaar geworden!!
die met het roze strikje is Noes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God wat is dat hard gegaan!! En we zijn zo gelukkig met haar!
Pim!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:22 schreef simsolobim het volgende:
Wat een leuke foto's zie ik hier weer, jullie hebben allemaal mooie honden!
Ik kom hier Pim weer eens laten zien;
[ afbeelding ]
Pim is pas geplukt, heerlijk want nu loop ik niet meer de hele dag te stofzuigen (voorlopig dan)
[ afbeelding ]
Wow, zo pluizig wordt Pim nooit, alleen bij zijn poten en zijn borst. Maar ik vind zo'n pluizenbolletje stiekem wel erg leukquote:Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pim!Onze hond word in Augustus weer geplukt. Die is nu weer een ontzettende pluizenbol.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teefje!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Is Beetle een teefje of reu Greys?
Ik vind die grote oren en lekker stevige (fluffy) pootjes zo leuk![]()
Het is echt een donker knuffeltje!
aah wat een liefiequote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Noes, gefeliciteerd!
Het gaat zo goed met nieuwe aanwinst Beetle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetle komt uit Spanje, maar is pas 5 maanden en kende volgens mij amper/geen commando's.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Dandilion het volgende:
Kwam beetle nou uit Spanje? Of ander land? Is er dan een taal probleem? Ik vraag me altijd af waar luisteren die honden nou naar? Hond van me ouders begrijpt commandos ook in het Engels.
Gaat goedquote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Guess. het volgende:
Wat is Beetle een leukerd zeg,hoe gaat het samen met je andere hondje(naam ff kwijt)?
Wat een kluwen heerlijkheidquote:
Die kocht ik jaren geleden hier in het durp bij het Dobey dierenwinkeltje!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Guess. het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat samen.Zo lief samen op het kussen.
Wat heeft Bink een gave bank![]()
Waar komt die vandaan?! Die wil ik ook
Zou kunnen hoor,hij staat sinds kort en loopt stukjes langs de tafel.Het is wel apart op zich want ze zitten wel samen brokjes te eten enzo (wat natuurlijk niet de bedoeling is) en hij kan ook zo speelgoed of een bot afpakken.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Guess, die mannen van je![]()
Het zou natuurlijk een fase kunnen zijn van Gijs trouwens, Syl wordt steeds groter en staat dalijk wel boven de honden, hij zal nu meer staan en lopen toch?
Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Hier ging de overgang van dat ze Thessa enkel bewaakten en er mee speelden van dat Thessa hun de baas werd echt heel vlekkenloos, maar ze deelden dan ook niet constant hun gebied met haar![]()
Bink & Biet samen
Nee, helaas nog steeds niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Prachtig duo![]()
Nog steeds geen huisje voor Indy?
Hij.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef Guess. het volgende:
Balen dat je nog steeds geen huisje hebt voor Indy,ze heeft echt iets liefs over zich vind ik.
Vind het wel heel zonde van haar oren trouwens.
Ja, Indy is een opvanger. Er staat hier in F&F een topic, zal ik zo even weer omhoogschoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef Belana het volgende:
Lonaa wat een mooi stel
maar je zoekt dus een huis voor Indy?
Als ik de ruimte had... maar nee, 2 is genoeg.
Ik zal wel eens om me heen horen.
Als ik een tuintje zou hebben, zou ik het wel weten. Wat een schatje.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, helaas nog steeds niet.
Er lijkt niemand te zijn die hem een thuis kan bieden.![]()
Als we vanmiddag nog naar het bos gaan, ga ik er aan proberen te denken nieuwe foto's te maken.
Wat een mooie actiefoto's van Sally en Indy.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Hier mijn hondje, Sally. Lief podencoding.
En Indy, opvanger, Grote kleine greyhound
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey, Koning BoeBoe houdt ook van bierquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
De eeuwige keizer koning met zijn sullige blik
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
De keizer ligt op zijn matras (jaja, de keizer heeft een heus matras in de huiskamer)
Hahah, wat doet ze dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
(Oh en die ene die vooraan zit en op een kat lijkt, da's stiekem ook een hond maar geboren in het verkeerde lichaamDus we laten hem in de waan).
Zitten op commandoquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahah, wat doet ze dan?
Leukerds hoor
Ik begrijp jouw roedel niet meer, er lijken steeds maar weer honden bij te komenquote:
Oh wow wat een geweldige foto!quote:
Dat kontjequote:Op donderdag 21 juli 2011 20:39 schreef Bonnie25 het volgende:
van voren
[ afbeelding ]
en van achter
[ afbeelding ]
Zo hangt ze heel vaak, wat mensen die voorbij lopen erg grappig vinden
Wat is het toch een heerlijk stelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:48 schreef Belana het volgende:
de tortelduifjes lagen elkaar af te lebberen, altijd net te laat met een foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heerlijk dat het zo goed gaat Greys, Beetle is echt leukquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Lange vossenstaart
[ afbeelding ]
Maar het regent, en regen is stom![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, Junoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef Guess. het volgende:
Dus Multiply die chinees is ook gewoon van jou? Dat wist ik dus ook echt niet he! Wel gave foto zo met z'n allen op de bank trouwens!
Gabber en Noes,wat lief zo samen
Oh ik dacht dat ze jonger wasquote:
nou daar heb je geluk mee, wat een schatje zeg!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Van de fokker van Diaz. Een herplaatser. Ze is 2,5 jaar.
Nee joh ik ben een trendsetterquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Dandilion het volgende:
Huh? Ohoh had toch t alleen recht van chinezen op fok ?????
>.<
Zeker weten!!! ;-)quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:47 schreef Belana het volgende:
zoals ik zeg, ik hou het soms niet bij en ik haal om de 1 of andere reden jou en Dansemacabre door elkaar. Maar juno, das het chineesje dus? Ik heb dat gemist. wel steeds foto's gezien, maar dacht dat die van een ander was
+1quote:
Wat een schatje! Wat is het voor ras?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
HELP!!! We zitten dus met de naam. Willen jullie laten weten welke jullie leuk vinden.
Bess, Britt, Tessa (Tess) of Diva.
quote:
Daar gingen de meesten voor, dus ze heet vanaf nu Tessa (Tess).quote:
Jammer dan.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een schatje! Wat is het voor ras?
Wat betreft de namen, ik vind ze allemaal niet leuk
Oja, nu herinner ik me je andere foto. Ze zal wel een mooie hond wordenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
Jammer dan.Ze is een kruising labrador/berner sennen.
quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
Foto van het laatste nestje wat we hebben gehad.
Gelukkig zijn ze allemaal weer vertrokken *rust*
[ afbeelding ]
12 in totaal. Groter ook nog niet gehadquote:Op zondag 24 juli 2011 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhh wat vreselijk lief, zo'n hoeveelheid kleine pupjes
Prachtig.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
Foto van het laatste nestje wat we hebben gehad.
Gelukkig zijn ze allemaal weer vertrokken *rust*
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar als het dan toch moet: Bessquote:Op zondag 24 juli 2011 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat betreft de namen, ik vind ze allemaal niet leuk
Die kleine krulletjes nu al in de platte vacht te zienquote:
Paar seconde later lag hij in het water hoorquote:
Wat een schatjequote:Op maandag 25 juli 2011 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
Tessa vindt de krabpaal een leuke speelplaats.
[ afbeelding ]
Ze bleef het grootste gedeelte van de tijd naast me op het bankje zitten, anders werd ze onder de voet gelopen door het onstuimige grutquote:
Hoe moest niets van je hebben?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:42 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt dus Cotillon.
Con Brio moest niks van me hebben.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Ze bleef het grootste gedeelte van de tijd naast me op het bankje zitten, anders werd ze onder de voet gelopen door het onstuimige grutMaar ze ging ook nog even pootjebaden met haar kromme pootjes
[ afbeelding ]
Wat voor ras ligt daar onder Diaz multi?quote:
Oh gos wat een leukerdquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij was op het einde wel een beetje moe![]()
[ afbeelding ]
Stond hij op de 1e te loeien?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Sodemieter op met die kutcamera. Ik sta te kauwen, trut!
[ afbeelding ]Koning
[ afbeelding ]
Hij wilde zo graag zwemmen
[ afbeelding ]
Spetter pieter pater, lekker in het water
Neh, ik had hem op de konijnenbult een kauwstaaf gegevenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stond hij op de 1e te loeien?
En die 2e is mooi
Mooi slank hea?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:16 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhh die dikkeLekker spartelen.
Hij is niet dik meer, maar zo noem ik hem lekker toch nog. Omdat het zo leuk klinkt, die dikke
Hij is zoooooooooo gek op zwemmenquote:
Leuk beest.. hij kan ook al belletjes blazen uit zijn neus.. doettie van mij ook altijd, zo'n stom gezichtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Kut foto, maar ik moest keihard lachen toen ik hem zag
[ afbeelding ]
I go with bakkes in zeh water for zeh stick!
[ afbeelding ]
Skillz jonguh
Voor jou nog extra Diazquote:
Aaaaaahwquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wordt met toch een brutaaltje. Alles uitdagen, de katten, Noukie...
En ze vindt de camerapiepjes erg tof.
Haha, schitterende foto.. dat koppie zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wordt met toch een brutaaltje. Alles uitdagen, de katten, Noukie...
En ze vindt de camerapiepjes erg tof.
Baloe wil pics van zijn mede geboorte genoot!quote:
Tis hier geweldig weerquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:48 schreef oh-oh het volgende:
We shall see, tis vies weer hier jeweets, en de keizer houdt niet zo van nat en koud.
Gelukkig mocht ie vandaag wel zn kersjesbodywarmer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |