Hij flapperde (again. En de vorige x had ie zijn oor flink ontstoken en sindsdien is het niet weggeweest) dus we dachten dat zijn oren weer ontstoken waren.quote:
Fijnquote:
Op een griepje na alles primaquote:
Mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op een griepje na alles prima![]()
Jeumig volgens mij is iedereen net klaar met eten, het gaat weer los met vuurwerk
Zit de keizer lekker op z'n troon?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi
Hier ook. Baloe gromt af en toe een keer, thats it
De keizer ligt op zijn matras (jaja, de keizer heeft een heus matras in de huiskamerquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit de keizer lekker op z'n troon?![]()
Heb je de borrels al koud staan trouwens?
Oh jakkes verstandskies, had je zoveel last?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
De keizer ligt op zijn matras (jaja, de keizer heeft een heus matras in de huiskamer) en nee, geen borrels koud staan. Ik mag eigenlijk niet drinken, nou ja, van Ingetje79 niet
Van de tandarts en SEH verpleegkundige wel.
Heb vanmiddag bij de spoedtandarts mijn verstandskies laten trekken. Bloed nog een beetje. Heb er maar ff een gaasje in gepropt en ben er stevig op aan het dicht bijten.
Ben jij al dronken?
Fijne jaarwisseling Tomboquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!
Nou, nee. Ja. Nee. Nou, kijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jakkes verstandskies, had je zoveel last?
En dan zo'n heerlijk soppig gaasje![]()
Ik ben nog geheel nuchter, ik neem vanavond een drankje
Beterschap!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, nee. Ja. Nee. Nou, kijkIk had onder vet last van "iets". En toen ging ik naar de spoedtandarts en toen bleek dat mijn bovenste verstandskies drukte op mijn onderste die nog onder het tandvlees zat en nog door moest komen.
En dat zou alleen maar erger worden. En toen zei hij dat hij eruit moest... en toen zei ik "fuck you. Echt niet. Laat dat v/d week wel doen bij mijn eigen tandarts!" (ik ben vet bang voor de tandarts) en toen zei MM die mee was "fuck you! Dat ga je nou gelijk doen want ik ken jou, jij gaat echt no fucking way bellen volgende week!" en toen moest ik hem laten trekken
![]()
Maar er komt dus nog steeds bloed uit. Na ruim 4uEn ik weet niet of dat normaal is
Goed dat je het nu gedaan hebtquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, nee. Ja. Nee. Nou, kijkIk had onder vet last van "iets". En toen ging ik naar de spoedtandarts en toen bleek dat mijn bovenste verstandskies drukte op mijn onderste die nog onder het tandvlees zat en nog door moest komen.
En dat zou alleen maar erger worden. En toen zei hij dat hij eruit moest... en toen zei ik "fuck you. Echt niet. Laat dat v/d week wel doen bij mijn eigen tandarts!" (ik ben vet bang voor de tandarts) en toen zei MM die mee was "fuck you! Dat ga je nou gelijk doen want ik ken jou, jij gaat echt no fucking way bellen volgende week!" en toen moest ik hem laten trekken
![]()
Maar er komt dus nog steeds bloed uit. Na ruim 4uEn ik weet niet of dat normaal is
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
en toen zei ik "fuck you. Echt niet.
en toen zei MM die mee was "fuck you!
Wat een strafquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff snel naar de HAP geweest vanwege het bloeden. Zag er goed uit, niks meer aan doen, veel koud drinken. Ook bier. Dus ik zit aan de ijskoude heineken
Nou! Ik denk dat ik hier nooit meer overheen komquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff snel naar de HAP geweest vanwege het bloeden. Zag er goed uit, niks meer aan doen, veel koud drinken. Ook bier. Dus ik zit aan de ijskoude heineken
Jij ook Benny, een heel geweldig nieuwjaar voor jou toegewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Iedereen hier alvast een gelukkig nieuwjaar
Maak er wat leuks van
Dankjewelquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook Benny, een heel geweldig nieuwjaar voor jou toegewenstMet je lieve Lutte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |