Is dat het?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is in touch met zijn vrouwelijke kanten, zouden meer mannen moeten doen.
Je leek me nogal pinnigquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was ik lekker in jouw voorstelling, als vrouw?
Vanavond samen met vrienden pokeren. Andere spellen zijn er met een grotere groep niet echt te doen. Of je moet Hints spelen.
Heerlijk om te horen, ik voel me nog veelzijdiger.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je leek me nogal pinnig![]()
Ik zag dus zo'n strenge dame voor me, dat vind ik wel aantrekkelijk hoor
![]()
quote:
Ja nee nouquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduschka een pittige tante, Mareike you just made my day.![]()
quote:
Ik zonder tijdsdruk ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van Pictionary ga ik zweten, ik teken onder tijdsdruk zo slecht.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb nog geen oliebol of appelflap gehad
Andere kwaliteiten ftwquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van Pictionary ga ik zweten, ik teken onder tijdsdruk zo slecht.
quote:
Jij wilde toch wel eens crea doen Bella? Schilderenquote:
Ja, dat is wel echt zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]eigenlijk zelden gespeeld. Lijkt me wel leuk voor een keer maar maakt mensen snel vermoeid denk ik?
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wilde toch wel eens crea doen Bella? Schilderen
Dat ken ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Heb echt alles in huis, nu de tijd nog.
Ik wil ook nog gaan fotograferen, punniken en de ukelele gaan bespelen.
Ja het fröbelforum.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Als het aan het gros van TAL ligt komt daar een apart subforum voor, toch?
Volgend jaar gewoon eens doen en de pc uitkwakkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Heb echt alles in huis, nu de tijd nog.
Ik wil ook nog gaan fotograferen, punniken en de ukelele gaan bespelen.
Oh tofquote:
collega van me doet dat, zo tof!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ukelele bespelen, geniaal.
In de krant staart een midwinterhoorn naar me. Dat doen alleen oude kerels, lijkt me tof.
Ik kom alleen nog niet de normale blaastest door. Dan lijkt me de bongo beter.quote:
volgens mij is het meer techniek dan sterke longen. Maar ik heb het nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog niet de normale blaastest door. Dan lijkt me de bongo beter.
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef omearos het volgende:
Ik ga er vandoor. Fijne jaarwisseling!
Jaquote:
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef omearos het volgende:
Ik ga er vandoor. Fijne jaarwisseling!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was aan het communiceren met mijn Poolse buren via m'n Romeinse kaarsen.
Je spreekt ook alle kleuren van de regenboog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was aan het communiceren met mijn Poolse buren via m'n Romeinse kaarsen.
Ben jij zo'n knutselmiep?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik meen het ook oprecht!
Nou, het is bij mij zo: ik vind het leuk om te doen, maar het idee in mijn hoofd uitvoeren met mijn handen lukt vaak niet zoals gewenst. Maar als ik niemand zie knutselen doe ik het zelf ook niet. Daar kunnen anderen bij helpen, mijn drive aanwakkeren.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
Van theezakjes kun je de mooiste creaties maken. Een collage met alleen maar tieten.
Van theezakjes kun je de mooiste creaties maken. Een collage met alleen maar tieten.
Tjoesquote:
Leuk toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, het is bij mij zo: ik vind het leuk om te doen, maar het idee in mijn hoofd uitvoeren met mijn handen lukt vaak niet zoals gewenst. Maar als ik niemand zie knutselen doe ik het zelf ook niet. Daar kunnen anderen bij helpen, mijn drive aanwakkeren.
Ik koos ook Handenarbeid als bijvak. Niemand snapte dat, ik eigenlijk ook niet omdat ik veel overuren heb gemaakt om opdrachten tot een 5,5 te krijgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk toch?En dat is een mooie gedachte.
Als je er wel plezier in had.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik koos ook Handenarbeid als bijvak. Niemand snapte dat, ik eigenlijk ook niet omdat ik veel overuren heb gemaakt om opdrachten tot een 5,5 te krijgen.
Nou, het leek ook echt nergens op. Dus ik snapte het dillemma van de docent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je er wel plezier in had.Dat vind ik bij kunstvakken altijd zo'n onzin, als je er geen hol voor doet, snap ik het nog, maar een onvoldoende als je je best doet...
Ik las rebelse chips.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ribbelchips Sweet Chili van C1000 huismerkverrassend goed te vreten!
Ja, docent super enthousiast over mijn schetsen en dan kwam er iets kleuterschoolachtigs uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Het idee was een 8, maar de uitvoering een 3?
Die marcheren het keukenkastje uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las rebelse chips.Zal chips zijn die de zak doet opbollen.
In keurige rijen ja. Net Toy Story 5.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die marcheren het keukenkastje uit
We zijn toch pas bij 3, of loop ik zo ver achterquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In keurige rijen ja. Net Toy Story 5.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Normaal loop je bij alles achter, hier toevallig niet mee.
Hold on, hold on, hold on. Everybody huuurts.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
I will be there for you oeh oeh oeh
O jajaja liefde is als een toverbal!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hold on, hold on, hold on. Everybody huuurts.
Heyquote:
Lekker thuis met hapjes en drankjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hey Pisces, lekker aan de oliebollen?
Wat heb je gedaan vandaag?
En wat zijn nog je plannen?
Nog niks lekkers te etenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker thuis met hapjes en drankjes![]()
En jij?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
En de appelbeignets zijn er al bijna doorIk heb echt veel gegeten gister en vandaag
Lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
En de appelbeignets zijn er al bijna doorIk heb echt veel gegeten gister en vandaag
Lekker, dat wordt genieten als je nu eindelijk weer kunt proevenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het maar goed dat ik ze toch niet gekocht heb
Ik geloof dat ik nu weer alles zo'n beetje proef, dus ik ga strakjes aan m'n eerste oliebol
Koken heb ik geen zin in
En was het leuk?quote:
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, dat wordt genieten als je nu eindelijk weer kunt proeven
Al je 11 vingers nog aanwezig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog niks lekkers te eten
Vanavond pas.![]()
Heb veel vuurwerk afgestoken.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al je 11 vingers nog aanwezig?![]()
![]()
Wat fijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef jacobussss het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb nog 5 vingers aan elke hand
Inhaalslagquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk proefde vanochtend weer kaas
![]()
En ga zo maar eens een kopje thee maken
Dat zei die zelf vanmiddag, maar het kwartje viel zonet pasquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef jacobussss het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb nog 5 vingers aan elke hand
Ik las hagelslagquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik las hagelslag![]()
Maar tijd voor eten
Mijn maag knort voor het eerst sinds dagen
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al je 11 vingers nog aanwezig?![]()
![]()
Dankjequote:
Mooi zoquote:
Nee ik heb bij de Action sterretjes gekochtquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Wil iemand mijn sterretjes zien?
Jij Pisces?
Ik heb ook nog een ijsfontein voor je afgestoken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb bij de Action sterretjes gekocht
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb ook nog een ijsfontein voor je afgestoken.
Gewoon in de hand houdenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nooit sterretjes afgestoken, er staat op het pakje in een zachte grond zetten?
Ja, doe ik meestal wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nooit sterretjes afgestoken, er staat op het pakje in een zachte grond zetten?
Als ik ze door kon mailen stuurde ik mijn pakjes naar jequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:20 schreef omearos het volgende:
Ik dacht dat ik sterretjes had gehaald, maar kon ze niet vinden. Wel de bon, en ik heb ze blijkbaar teruggelegd ipv gekocht
IE op m'n werk doet dat ook....quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:25 schreef omearos het volgende:
Fok flipte net op een maffe manier
[ link | afbeelding ]
klikbaar
In het zand buiten?quote:
Het vuurwerk ging meteen misquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:25 schreef omearos het volgende:
Fok flipte net op een maffe manier
[ link | afbeelding ]
klikbaar
Gaat het niet ofzo?quote:
ga ik met foto's van sterretjes zwaaienquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik ze door kon mailen stuurde ik mijn pakjes naar je
ik zit nu ook in IE, Drizzt is ingelogd in Firefoxquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IE op m'n werk doet dat ook....
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja of in de sneeuw, of gwn tussen een voeg van 2 tegels.
Chromequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:27 schreef omearos het volgende:
[..]
ga ik met foto's van sterretjes zwaaien
[..]
ik zit nu ook in IE, Drizzt is ingelogd in Firefox
Maar vasthouden kan ook hoorquote:
Ik vind Firefox te log en te zwaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef omearos het volgende:
[..]
Had thuis Opera, maar die werd te zwaar voor mijn oude computer
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vasthouden kan ook hoor![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OkeIk twijfel steeds of jullie een grapje maken, omdat ik met zo'n n00bvraag kom aan kakken
Nee, het is geen grapje... Je kunt ze echt gewoon vasthouden, is ook het leukst vind ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OkeIk twijfel steeds of jullie een grapje maken, omdat ik met zo'n n00bvraag kom aan kakken
Nee, met jou natuurlijk, jij maakt een stomme opmerkingquote:
Oke doe ik datquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is geen grapje... Je kunt ze echt gewoon vasthouden, is ook het leukst vind ik![]()
Vasthouden en rondzwaaienquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is geen grapje... Je kunt ze echt gewoon vasthouden, is ook het leukst vind ik![]()
Sorry Tomboquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, met jou natuurlijk, jij maakt een stomme opmerking
Naar mn zusje,daar met 9 man vierenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen vanavond Tombo?
Lekker thuis relaxen met hapjes en drankjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Naar mn zusje,daar met 9 man vierenjij?
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben er weg mee, fijne jaarwisseling allemaal
Jij ook, fijne jaarwisseling, veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Das een toffequote:
Volgens mij is die al geschikt voor op een taartquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een toffe![]()
Is zoiets dan in het klein voor op een taartje?
Op een gewone appeltaart?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is die al geschikt voor op een taart![]()
Jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een toffe![]()
Is zoiets dan in het klein voor op een taartje?
Ik wil je vuurwerk wel zienquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wil je ook mijn sterretje zien?
Wat een verstandig en zorgvuldig geformuleerd antwoordquote:
I knowquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verstandig en zorgvuldig geformuleerd antwoord
Die knal hoort toch niet bij dat sterretje toch?quote:
Bellabipsquote:
Hier lijkt weer veel warmer dan gisterquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
Het is te koud om vuurwerk af te steken.
Van Abba.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Agneta is ook al op de buis met no moor sjempeen
Heaquote:
Ja gemixt met nieuwsfilmpjes enzo...quote:
Ik kwam zomaar even op visite! Is dat goed?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeaZocht je Ll of kom je zo maar op visite?
Ikke wel, bijna iedereen is straks wel de hort op denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:49 schreef Qwea het volgende:
Vieren jullie allemaal oud en nieuw thuis?
Ja eerste keer in 3 jaar dat we weer compleet zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:49 schreef Qwea het volgende:
Vieren jullie allemaal oud en nieuw thuis?
Dasgoequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kwam zomaar even op visite! Is dat goed?
Ook wel eens gezelligquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja eerste keer in 3 jaar dat we weer compleet zijn.
Ikke ook. Samen metquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ikke wel, bijna iedereen is straks wel de hort op denk ik
Ja goed! Vandaag nog meer naar de DA geweest, maar er was niks aan de handquote:
Check-up of iets speciaals?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja goed! Vandaag nog meer naar de DA geweest, maar er was niks aan de hand
Diequote:
Hij flapperde (again. En de vorige x had ie zijn oor flink ontstoken en sindsdien is het niet weggeweest) dus we dachten dat zijn oren weer ontstoken waren.quote:
Fijnquote:
Op een griepje na alles primaquote:
Mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op een griepje na alles prima![]()
Jeumig volgens mij is iedereen net klaar met eten, het gaat weer los met vuurwerk
Zit de keizer lekker op z'n troon?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi
Hier ook. Baloe gromt af en toe een keer, thats it
De keizer ligt op zijn matras (jaja, de keizer heeft een heus matras in de huiskamerquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit de keizer lekker op z'n troon?![]()
Heb je de borrels al koud staan trouwens?
Oh jakkes verstandskies, had je zoveel last?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
De keizer ligt op zijn matras (jaja, de keizer heeft een heus matras in de huiskamer) en nee, geen borrels koud staan. Ik mag eigenlijk niet drinken, nou ja, van Ingetje79 niet
Van de tandarts en SEH verpleegkundige wel.
Heb vanmiddag bij de spoedtandarts mijn verstandskies laten trekken. Bloed nog een beetje. Heb er maar ff een gaasje in gepropt en ben er stevig op aan het dicht bijten.
Ben jij al dronken?
Fijne jaarwisseling Tomboquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!
Nou, nee. Ja. Nee. Nou, kijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jakkes verstandskies, had je zoveel last?
En dan zo'n heerlijk soppig gaasje![]()
Ik ben nog geheel nuchter, ik neem vanavond een drankje
Beterschap!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, nee. Ja. Nee. Nou, kijkIk had onder vet last van "iets". En toen ging ik naar de spoedtandarts en toen bleek dat mijn bovenste verstandskies drukte op mijn onderste die nog onder het tandvlees zat en nog door moest komen.
En dat zou alleen maar erger worden. En toen zei hij dat hij eruit moest... en toen zei ik "fuck you. Echt niet. Laat dat v/d week wel doen bij mijn eigen tandarts!" (ik ben vet bang voor de tandarts) en toen zei MM die mee was "fuck you! Dat ga je nou gelijk doen want ik ken jou, jij gaat echt no fucking way bellen volgende week!" en toen moest ik hem laten trekken
![]()
Maar er komt dus nog steeds bloed uit. Na ruim 4uEn ik weet niet of dat normaal is
Goed dat je het nu gedaan hebtquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, nee. Ja. Nee. Nou, kijkIk had onder vet last van "iets". En toen ging ik naar de spoedtandarts en toen bleek dat mijn bovenste verstandskies drukte op mijn onderste die nog onder het tandvlees zat en nog door moest komen.
En dat zou alleen maar erger worden. En toen zei hij dat hij eruit moest... en toen zei ik "fuck you. Echt niet. Laat dat v/d week wel doen bij mijn eigen tandarts!" (ik ben vet bang voor de tandarts) en toen zei MM die mee was "fuck you! Dat ga je nou gelijk doen want ik ken jou, jij gaat echt no fucking way bellen volgende week!" en toen moest ik hem laten trekken
![]()
Maar er komt dus nog steeds bloed uit. Na ruim 4uEn ik weet niet of dat normaal is
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
en toen zei ik "fuck you. Echt niet.
en toen zei MM die mee was "fuck you!
Wat een strafquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff snel naar de HAP geweest vanwege het bloeden. Zag er goed uit, niks meer aan doen, veel koud drinken. Ook bier. Dus ik zit aan de ijskoude heineken
Nou! Ik denk dat ik hier nooit meer overheen komquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff snel naar de HAP geweest vanwege het bloeden. Zag er goed uit, niks meer aan doen, veel koud drinken. Ook bier. Dus ik zit aan de ijskoude heineken
Jij ook Benny, een heel geweldig nieuwjaar voor jou toegewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
Iedereen hier alvast een gelukkig nieuwjaar
Maak er wat leuks van
Dankjewelquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook Benny, een heel geweldig nieuwjaar voor jou toegewenstMet je lieve Lutte
Pgrquote:
Ja, gister was echt leukquote:
Belooft wat voor 2006!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
16. Beste discussievoerder op FOK! (107 inzendingen / 17%)
1. Loveless85 (8)
Mooi zo, geslaagde nieuwjaarswisseling dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, gister was echt leuk![]()
![]()
In de ochtend vuurwerk afgestoken met een vriend.
In de middag naar een vriend toegegaan & gegamed & wat vuurpijlen afgestoken.
En ook een toffe avond thuis gehad
Jepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi zo, geslaagde nieuwjaarswisseling dus
Thuis lekker gezellig geborreld en hapjes gegeten, filmpjes gekeken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep![]()
En wat heb jij nog gedaan gisteravond?
Ook gezelligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thuis lekker gezellig geborreld en hapjes gegeten, filmpjes gekeken.
Hehequote:
quote:
Klinkt heel gezellig Vaduzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed te horen dat jullie het fijn hebben gehad.Ik heb van 20.15 tot 23.15 met vrienden om een ton gezeten waarin we oud papier en hout gooiden, vuurtje dus. Pilsjes in de sneeuw gestoken en naar het vuurwerk kijken en gezellig kletsen. Vervolgens thuis met z'n allen gekletst tot laat.
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
Heb jij al leuke dingen in het vooruitzicht Pisces?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
16. Beste discussievoerder op FOK! (107 inzendingen / 17%)
1. Loveless85 (8)
17. De intelligentste user (129 inzendingen / 21%)
3. -Miauw- (4)
Dat was alles van V&A hier, en ik heb ook beide op jullie gestemd daarquote:
Bellabipsquote:
Leuk! Is die eerste het vervolg op die meet bij Marijke?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Aantal![]()
Zoiezo februari meet van KSC.
En nog wat andere dingen.
Jepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk! Is die eerste het vervolg op die meet bij Marijke?
Soms moet het evenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb me ziek gegeten aan appeltaart.
Mike is voor mij een lekkere vette loempia en gebakken bananen van de chinees aan het halenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb me ziek gegeten aan appeltaart.
Hea Qweaquote:
O daaaaayuuum.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike is voor mij een lekkere vette loempia en gebakken bananen van de chinees aan het halenvoor katers
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike is voor mij een lekkere vette loempia en gebakken bananen van de chinees aan het halenvoor katers
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerKaters niet hoor
En hoi allemaal
Haiquote:
He Pisces!quote:
Jij ook de beste wensenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Pisces!Had het in z'n algemeenheid hier al geroepen, maar de beste wensen
Heb je het leuk gehad?
Dankjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook de beste wensenJa was gezellig. Jij ook een goeie avond gehad?
Awquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DankjeMooi
Nou ja, ik steek nu nog mensen aan als ze te dichtbij komenDus voor het eerst dat ik alleen was
Maar het beviel wel, want voelde me echt niet optimaal
Ja, halfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwHeb je nog een oliebol geproefd?
Ik ben ook zo lam als een vaatdoek
Je praat ook een beetje als een brak boertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Al denk ik dat tegen het eind van de volgende lig te tukken
Stom spel is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Boonanza gespielt vanmiddag, nipt 2e. Bluh.
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je praat ook een beetje als een brak boertje
Echt geen stom spel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stom spel is datGrote Dalmuti is leuker
Nou ja, als je het met mn zusje speelt is het stomquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt geen stom spel.En waarom ken ik Dalmuti niet? Straks Ligretto spelen!
Het stervende zwaan-geslachtquote:
Dalmuti ziet eruit als een oud Tarot-deckquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je het met mn zusje speelt is het stom
En Dalmuti is gewoon leuker
Vriendin van me is helemaal fan van Ligretto!
Heb je het wel eens gespeeld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dalmuti ziet eruit als een oud Tarot-deck
Ik heb niet zo'n zus die stom doet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je het met mn zusje speelt is het stom
En Dalmuti is gewoon leuker
Vriendin van me is helemaal fan van Ligretto!
Nee maar ik hou van bijna alle spelletjes, dus ik denk dat het wel leuk isquote:
The Kids Are Alright, alleen denk ik niet dat die iets voor jou isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Bella, wat waren nou die aanraders qua films? Black Swan, en verder?
Uitbrakdagje met wat films vandaagAl denk ik dat tegen het eind van de volgende lig te tukken
Ik ben alvast een lijstje voor 2011 voor mezelf aan het maken. In 2020 paas ik hem wel door aan jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het darten gooit mijn filmkijktijd in de war de komende 3 weken.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben alvast een lijstje voor 2011 voor mezelf aan het maken. In 2020 paas ik hem wel door aan jou.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben alvast een lijstje voor 2011 voor mezelf aan het maken. In 2020 paas ik hem wel door aan jou.
quote:
Wauw, simultaan postenquote:
Marijkequote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wauw, simultaan postenAvond allebei
![]()
het is een kunstquote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wauw, simultaan postenAvond allebei
![]()
Leukquote:
Aah, klinkt gezellig!!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk![]()
We stonden om 12 uur gewoon op een mega-groot balkon, niets EiffeltorenHet was daar heel koud en druk en ook gewoon niet zo gezellig. Dus we hadden een feestje thuis en dat was erg gezellig
Mijn Frans is alleen niet meer zo goed en ik had echt ondertiteling nodig want die Parijzenaren versta ik gewoon niet
![]()
Hoe was jouw jaarwisseling?
Deze; http://www.imdb.com/title/tt0842926/ ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Kids Are Alright, alleen denk ik niet dat die iets voor jou isVerder Alice in Wonderland.
Oh fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 10:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, klinkt gezellig!!En dat Frans, dat gaat echt veeeel te snel.
En mijn jaarwisseling was prima.
Ik ben geen emo of alto maar Timquote:Op zondag 2 januari 2011 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze; http://www.imdb.com/title/tt0842926/ ?
Dan lijkt Alice in Wonderland me nog minder eigenlijkmaarja, miss leuk omdat het een Tim Burton film is, al herhaald-ie hetzelfde kunstje nu ook steeds weer... Beetje van die 'donkere/rare/alternatieve' films die het vooral goed doen bij de emo's en alto's, en aaaaaaaaaltijd Johnny Depp
Dankje Miauw!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh fijnGefeliciteerd met je forum
en het modschap
Ja, spellcheck sinds anderhalve weekquote:Op zondag 2 januari 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje Miauw!
En jij bent nu redactie Games?![]()
Piscesquote:Op zondag 2 januari 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
MIAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW, je bent er weer![]()
Gelukkig nieuwjaar
Ik ben wel fris want douche maar fruitig ben ik nog lang niet. Tenzij je met fruitig al die vloeibare druiven bedoeltquote:Op zondag 2 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HAHA!
Dat was ik gister, nu ben ik weer heul fris en fruitig
quote:Op zondag 2 januari 2011 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel fris want douche maar fruitig ben ik nog lang niet. Tenzij je met fruitig al die vloeibare druiven bedoeltIk ga vanmiddag even een stuk wandelen met een vriendin.
Oh heerlijk zo'n dagquote:Op zondag 2 januari 2011 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar knap je meestal wel van opAls het zo lekker fris is
Ik heb gister ff uitbrakdagje gehouden, beetje samen op de bank hangen, films en series kijken en lag voor tienen alweer in bed
Was het wel leuk allemaal? Het lijkt me ook heel gaaf, en parijs is zo ver nog niet eigenlijk, hoe lang rijdt je? Uurtje of 7?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh heerlijk zo'n dagGezellig ook altijd.
Wij zijn gistermiddag nog even Parijs in geweest en toen nog op bezoek bij vrienden (van mijn vrienden) en we gingen pas aan het einde van de middag weg. Dus tijd om uit te brakken had ik niet echt
Au, waarom zeg je dat nouquote:
Ja was leukquote:Op zondag 2 januari 2011 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pisces![]()
Heb je een leuke jaarwisseling gehad?
De beste wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |