quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
Van theezakjes kun je de mooiste creaties maken. Een collage met alleen maar tieten.
Van theezakjes kun je de mooiste creaties maken. Een collage met alleen maar tieten.
Tjoesquote:
Leuk toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, het is bij mij zo: ik vind het leuk om te doen, maar het idee in mijn hoofd uitvoeren met mijn handen lukt vaak niet zoals gewenst. Maar als ik niemand zie knutselen doe ik het zelf ook niet. Daar kunnen anderen bij helpen, mijn drive aanwakkeren.
Ik koos ook Handenarbeid als bijvak. Niemand snapte dat, ik eigenlijk ook niet omdat ik veel overuren heb gemaakt om opdrachten tot een 5,5 te krijgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk toch?En dat is een mooie gedachte.
Als je er wel plezier in had.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik koos ook Handenarbeid als bijvak. Niemand snapte dat, ik eigenlijk ook niet omdat ik veel overuren heb gemaakt om opdrachten tot een 5,5 te krijgen.
Nou, het leek ook echt nergens op. Dus ik snapte het dillemma van de docent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je er wel plezier in had.Dat vind ik bij kunstvakken altijd zo'n onzin, als je er geen hol voor doet, snap ik het nog, maar een onvoldoende als je je best doet...
Ik las rebelse chips.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ribbelchips Sweet Chili van C1000 huismerkverrassend goed te vreten!
Ja, docent super enthousiast over mijn schetsen en dan kwam er iets kleuterschoolachtigs uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
Het idee was een 8, maar de uitvoering een 3?
Die marcheren het keukenkastje uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik las rebelse chips.Zal chips zijn die de zak doet opbollen.
In keurige rijen ja. Net Toy Story 5.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die marcheren het keukenkastje uit
We zijn toch pas bij 3, of loop ik zo ver achterquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In keurige rijen ja. Net Toy Story 5.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Normaal loop je bij alles achter, hier toevallig niet mee.
Hold on, hold on, hold on. Everybody huuurts.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
I will be there for you oeh oeh oeh
O jajaja liefde is als een toverbal!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hold on, hold on, hold on. Everybody huuurts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |