Is dat het?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is in touch met zijn vrouwelijke kanten, zouden meer mannen moeten doen.
Je leek me nogal pinnigquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was ik lekker in jouw voorstelling, als vrouw?
Vanavond samen met vrienden pokeren. Andere spellen zijn er met een grotere groep niet echt te doen. Of je moet Hints spelen.
Heerlijk om te horen, ik voel me nog veelzijdiger.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je leek me nogal pinnig![]()
Ik zag dus zo'n strenge dame voor me, dat vind ik wel aantrekkelijk hoor
![]()
quote:
Ja nee nouquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduschka een pittige tante, Mareike you just made my day.![]()
quote:
Ik zonder tijdsdruk ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van Pictionary ga ik zweten, ik teken onder tijdsdruk zo slecht.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb nog geen oliebol of appelflap gehad
Andere kwaliteiten ftwquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van Pictionary ga ik zweten, ik teken onder tijdsdruk zo slecht.
quote:
Jij wilde toch wel eens crea doen Bella? Schilderenquote:
Ja, dat is wel echt zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]eigenlijk zelden gespeeld. Lijkt me wel leuk voor een keer maar maakt mensen snel vermoeid denk ik?
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wilde toch wel eens crea doen Bella? Schilderen
Dat ken ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Heb echt alles in huis, nu de tijd nog.
Ik wil ook nog gaan fotograferen, punniken en de ukelele gaan bespelen.
Ja het fröbelforum.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Als het aan het gros van TAL ligt komt daar een apart subforum voor, toch?
Volgend jaar gewoon eens doen en de pc uitkwakkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Heb echt alles in huis, nu de tijd nog.
Ik wil ook nog gaan fotograferen, punniken en de ukelele gaan bespelen.
Oh tofquote:
collega van me doet dat, zo tof!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ukelele bespelen, geniaal.
In de krant staart een midwinterhoorn naar me. Dat doen alleen oude kerels, lijkt me tof.
Ik kom alleen nog niet de normale blaastest door. Dan lijkt me de bongo beter.quote:
volgens mij is het meer techniek dan sterke longen. Maar ik heb het nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom alleen nog niet de normale blaastest door. Dan lijkt me de bongo beter.
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef omearos het volgende:
Ik ga er vandoor. Fijne jaarwisseling!
Jaquote:
Jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef omearos het volgende:
Ik ga er vandoor. Fijne jaarwisseling!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was aan het communiceren met mijn Poolse buren via m'n Romeinse kaarsen.
Je spreekt ook alle kleuren van de regenboog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was aan het communiceren met mijn Poolse buren via m'n Romeinse kaarsen.
Ben jij zo'n knutselmiep?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik meen het ook oprecht!
Nou, het is bij mij zo: ik vind het leuk om te doen, maar het idee in mijn hoofd uitvoeren met mijn handen lukt vaak niet zoals gewenst. Maar als ik niemand zie knutselen doe ik het zelf ook niet. Daar kunnen anderen bij helpen, mijn drive aanwakkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |