Gelukkig welquote:[b] Op vrijdag 31 december 2010 10:42 schreef Marijkezwolle het
[..]
MorgenVoel je je al wat beter?
Jeuj van de Lidl
Er zit toch een Aldi ofzo? Of is dat een Bas? Waar altijd gedoe isquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen ze zelfs bij de tokkie-ghetto Bas vd Heijden niet![]()
En op zich begrijp ik het hoor, maar als die mensen van de kassa allemaal stuk voor stuk met me komen ouwehoeren alsof ik in de provincie woon (ze kennen me na al die jaren wel), dan vind ik het gewoon bullshit.
En ik wil gewoon relaxed winkelen, wat zou ik moeten jatten, een yoghurt van 60 cent?
Minstens een mandje héquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
En als ik 1(!) flesje lotion af kom rekenen, dan had ik alsnog een karretje moeten nemen.
Ja doei hè
Dan moeten ze wel mandjes hebbenquote:
Das een Basquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zit toch een Aldi ofzo? Of is dat een Bas? Waar altijd gedoe is
Echt?quote:
Doen ze hier niet moeilijk over. Al vind ik het zelf vervelend als iemand met winkelkar 1 van de kleine winkeltjes in het winkelcentrum in wil. Die zijn daar niet op ingedeeld. En die mensen chagerijnig als je ze geen ruimte geeftquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
Ja zet dan mandjes neerIk ga toch niet een kar halen, op een parkeerterrein 2 minuten van de winkel vandaan, voor 1 fles Lotion?
![]()
En als je met een kar van de Appie komt, die zit er naast, dan heb je ook gezeik![]()
Alsof ik voor 2 winkels, 2 karretjes ga halen
Nee karren zijn wel echt debiel, maar verder zijn dus overal mandjes vaak verplicht om die reden. En het is echt zo hoor. Je wil niet weten hoeveel brave huisvrouwtjes iets met miss de beste bedoelingen even in hun eigen tas leggen en dan merken dat het niet gezien wordt en dan doorlopen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?
Ja zet dan mandjes neerIk ga toch niet een kar halen, op een parkeerterrein 2 minuten van de winkel vandaan, voor 1 fles Lotion?
![]()
En als je met een kar van de Appie komt, die zit er naast, dan heb je ook gezeik![]()
Alsof ik voor 2 winkels, 2 karretjes ga halen
Ja maar bij de Appie heb je dat probleem nooit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee karren zijn wel echt debiel, maar verder zijn dus overal mandjes vaak verplicht om die reden. En het is echt zo hoor. Je wil niet weten hoeveel brave huisvrouwtjes iets met miss de beste bedoelingen even in hun eigen tas leggen en dan merken dat het niet gezien wordt en dan doorlopen hoor
Nee niet een heel winkelcentrum langs met een karretjequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Doen ze hier niet moeilijk over. Al vind ik het zelf vervelend als iemand met winkelkar 1 van de kleine winkeltjes in het winkelcentrum in wil. Die zijn daar niet op ingedeeld. En die mensen chagerijnig als je ze geen ruimte geeft
en dat zijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie nu de voordelen van in een klein kutdorp wonen.
Een winkel zonder mandjes vind ik ook echt idiootquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar bij de Appie heb je dat probleem nooit.
En ja ik snap het, maar gaarne na JAREN eens mandjes aanschaffen dan![]()
![]()
Nooit gebrek aan mandjes of karretjes, en nooit gecontroleerd.quote:
Dan snap je nu ws m'n frustratiequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een winkel zonder mandjes vind ik ook echt idioot
Daarvoor hoef je niet in een klein kutdorp te wonenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooit gebrek aan mandjes of karretjes, en nooit gecontroleerd.
Kijken ze je raar aan natuurlijk als daar ineens die knoepert van een Tarzan uit tevoorschijn komtquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan snap je nu ws m'n frustratie, waarom ik niet meer ga, jaren geen mandjes en als je een kar hebt met een moeilijke kop nog vragen of ik dat platte tasje nog even wil openen, please
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijken ze je raar aan natuurlijk als daar ineens die knoepert van een Tarzan uit tevoorschijn komt
Nee dat is waar, Schijndel was dat ook niet. Al kon dat ook een kutdorp zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in een klein kutdorp te wonen
Genoeg winkels die nergens over kraaien, al kom je met 10 dichte volle tassen 1 lullig ding afrekenenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet in een klein kutdorp te wonen
Tis maar goed dat Tombeau je niet komt controleren nu.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Hier in Rotterdam wordt ik ook niet gecontroleerdHet ligt maar net aan de winkel
Zit je al aan een O&N-borrel op je werk? Je bent zo op dreefquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kijken ze je raar aan natuurlijk als daar ineens die knoepert van een Tarzan uit tevoorschijn komt
Je mag je zin nog eens checken aapiequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hoezo moet die mij controleren dan?![]()
Ben er over een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
Zo eens aan een appelbeignet beginnen
Ik heb m'n kousjes al aan, zelfs gewoon onder m'n spijkerbroekquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m'n kousjes al aan, zelfs gewoon onder m'n spijkerbroek
Ik kom er niet langs maar daar rij ik graag voor om.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
Bella als je langs Da Busch komt, kun je Bosssche bollen meenemen van het station?
Okequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom er niet langs maar daar rij ik graag voor om.![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom er niet langs maar daar rij ik graag voor om.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! Mijn laatste keer thee in de voormiddag.
Gelukkig hebben wij een bazen-Aldi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds ik hier telkens de inhoud van m'n tassen moet laten zien ben ik een beetje van de Aldi afgestapt
3x nu, winst, 2e en keihard failliet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai VaduzNog veel monopoly gespeeld?
van 2010 mag ik hopen, of is je goede voornemen nooit meer thee drinken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemiddag! Mijn laatste keer thee in de voormiddag.
Coolquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3x nu, winst, 2e en keihard failliet.En hoi!
Hij is in touch met zijn vrouwelijke kanten, zouden meer mannen moeten doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
Ik dacht trouwens altijd dat jij een meisje waswaarom weet ik niet
Maar ik keek in je fobo en toen klopte er niets meer van in mijn hoofd
Nog spannende plannen voor vandaag?
Haha, scherpheid! Toch maar van 2010. Thee kan ik niet missen. Staat wel ruim onder bier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef omearos het volgende:
[..]
van 2010 mag ik hopen, of is je goede voornemen nooit meer thee drinken?
hier staat thee met stip bovenaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, scherpheid! Toch maar van 2010. Thee kan ik niet missen. Staat wel ruim onder bier.
Was ik lekker in jouw voorstelling, als vrouw?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
Ik dacht trouwens altijd dat jij een meisje waswaarom weet ik niet
Maar ik keek in je fobo en toen klopte er niets meer van in mijn hoofd
Nog spannende plannen voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |