Je praat ook een beetje als een brak boertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Al denk ik dat tegen het eind van de volgende lig te tukken
Stom spel is datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Boonanza gespielt vanmiddag, nipt 2e. Bluh.
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je praat ook een beetje als een brak boertje
Echt geen stom spel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stom spel is datGrote Dalmuti is leuker
Nou ja, als je het met mn zusje speelt is het stomquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt geen stom spel.En waarom ken ik Dalmuti niet? Straks Ligretto spelen!
Het stervende zwaan-geslachtquote:
Dalmuti ziet eruit als een oud Tarot-deckquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je het met mn zusje speelt is het stom
En Dalmuti is gewoon leuker
Vriendin van me is helemaal fan van Ligretto!
Heb je het wel eens gespeeld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dalmuti ziet eruit als een oud Tarot-deck
Ik heb niet zo'n zus die stom doet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, als je het met mn zusje speelt is het stom
En Dalmuti is gewoon leuker
Vriendin van me is helemaal fan van Ligretto!
Nee maar ik hou van bijna alle spelletjes, dus ik denk dat het wel leuk isquote:
The Kids Are Alright, alleen denk ik niet dat die iets voor jou isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Bella, wat waren nou die aanraders qua films? Black Swan, en verder?
Uitbrakdagje met wat films vandaagAl denk ik dat tegen het eind van de volgende lig te tukken
Ik ben alvast een lijstje voor 2011 voor mezelf aan het maken. In 2020 paas ik hem wel door aan jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Het darten gooit mijn filmkijktijd in de war de komende 3 weken.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben alvast een lijstje voor 2011 voor mezelf aan het maken. In 2020 paas ik hem wel door aan jou.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben alvast een lijstje voor 2011 voor mezelf aan het maken. In 2020 paas ik hem wel door aan jou.
quote:
Wauw, simultaan postenquote:
Marijkequote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wauw, simultaan postenAvond allebei
![]()
het is een kunstquote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wauw, simultaan postenAvond allebei
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |