Leukquote:
Aah, klinkt gezellig!!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk![]()
We stonden om 12 uur gewoon op een mega-groot balkon, niets EiffeltorenHet was daar heel koud en druk en ook gewoon niet zo gezellig. Dus we hadden een feestje thuis en dat was erg gezellig
Mijn Frans is alleen niet meer zo goed en ik had echt ondertiteling nodig want die Parijzenaren versta ik gewoon niet
![]()
Hoe was jouw jaarwisseling?
Deze; http://www.imdb.com/title/tt0842926/ ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
The Kids Are Alright, alleen denk ik niet dat die iets voor jou isVerder Alice in Wonderland.
Oh fijnquote:Op zondag 2 januari 2011 10:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, klinkt gezellig!!En dat Frans, dat gaat echt veeeel te snel.
En mijn jaarwisseling was prima.
Ik ben geen emo of alto maar Timquote:Op zondag 2 januari 2011 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze; http://www.imdb.com/title/tt0842926/ ?
Dan lijkt Alice in Wonderland me nog minder eigenlijkmaarja, miss leuk omdat het een Tim Burton film is, al herhaald-ie hetzelfde kunstje nu ook steeds weer... Beetje van die 'donkere/rare/alternatieve' films die het vooral goed doen bij de emo's en alto's, en aaaaaaaaaltijd Johnny Depp
Dankje Miauw!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh fijnGefeliciteerd met je forum
en het modschap
Ja, spellcheck sinds anderhalve weekquote:Op zondag 2 januari 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje Miauw!
En jij bent nu redactie Games?![]()
Piscesquote:Op zondag 2 januari 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
MIAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW, je bent er weer![]()
Gelukkig nieuwjaar
Ik ben wel fris want douche maar fruitig ben ik nog lang niet. Tenzij je met fruitig al die vloeibare druiven bedoeltquote:Op zondag 2 januari 2011 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HAHA!
Dat was ik gister, nu ben ik weer heul fris en fruitig
quote:Op zondag 2 januari 2011 10:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel fris want douche maar fruitig ben ik nog lang niet. Tenzij je met fruitig al die vloeibare druiven bedoeltIk ga vanmiddag even een stuk wandelen met een vriendin.
Oh heerlijk zo'n dagquote:Op zondag 2 januari 2011 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar knap je meestal wel van opAls het zo lekker fris is
Ik heb gister ff uitbrakdagje gehouden, beetje samen op de bank hangen, films en series kijken en lag voor tienen alweer in bed
Was het wel leuk allemaal? Het lijkt me ook heel gaaf, en parijs is zo ver nog niet eigenlijk, hoe lang rijdt je? Uurtje of 7?quote:Op zondag 2 januari 2011 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh heerlijk zo'n dagGezellig ook altijd.
Wij zijn gistermiddag nog even Parijs in geweest en toen nog op bezoek bij vrienden (van mijn vrienden) en we gingen pas aan het einde van de middag weg. Dus tijd om uit te brakken had ik niet echt
Au, waarom zeg je dat nouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |