Dat hoeft ook niet hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Naja, zal dan wel, die andere naam kwam mij niet bekend voor, Cotillon had ik eerder gehoord, maar goed, zo goed sla ik t ook niet op hoor
Ja dat had ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef bianca en michael het volgende:
En Alfaatje is vééél kleiner dan ik aan de hand van zijn stand alone foto's had gedacht!
Gefeliciteerd Belanaquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Belana het volgende:
hahaha, ik ben dus ook dol op katten, we hebben 2 rexen
Als er hier 1 van dood gaat wil ik een Main Coon
ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo, daarnaast dat geklooi met Noes; op eten gebied en nu weer dat gedoe met haar poten, daar ben ik allemaal ff niet zo vrolijk van en ik wil niet alleen maar lopen klagen![]()
Gefeliciteerd! (En met Noes wordt het vast wel weer beter)quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Belana het volgende:
hahaha, ik ben dus ook dol op katten, we hebben 2 rexen
Als er hier 1 van dood gaat wil ik een Main Coon
ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo, daarnaast dat geklooi met Noes; op eten gebied en nu weer dat gedoe met haar poten, daar ben ik allemaal ff niet zo vrolijk van en ik wil niet alleen maar lopen klagen![]()
Awquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Belana het volgende:
toen zei hij zelf als eerste: toen hadden we Noes en Gabber nog niet he?
Atixquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
Messina, hoe heet je Siamees? Of heb ik eroverheen gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou er wel rekening mee dat ik 1.80+ ben, niet 1.60quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef bianca en michael het volgende:
En Alfaatje is vééél kleiner dan ik aan de hand van zijn stand alone foto's had gedacht!
Voor mijn gevoel is 'ie echt huuuuge... Het lijkt nog maar een paar dagen geleden dat hij met gemak op 1 hand pasteGefeliciteerd! Vijf jaar! Dat wordt al een flinke knul!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef Belana het volgende:
ben beetje stil lately, beetje druk. vandaag was jongste zoon bv jarig, die werd 5, feestje enzo
Je raekt an de dinge geweun.
quote:en thanks voor de felicitaties! we waren er vanmorgen over aan het praten met hem dat ie 5 jaar geleden een kleine baby was. toen zei hij zelf als eerste: toen hadden we Noes en Gabber nog niet he?
Ik ook, wat een mooierdquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:36 schreef Belana het volgende:
oooow, soooo offtopic, maar ik vind Atix echt super![]()
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:49 schreef Guess. het volgende:
Gelukkig schooien m'n hondjes niet en vind Sylvester het ook helemaal niet leuk ze eten voor hun neus te houden en dan vlug in zijn eigen mond stoppen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die loopse teef dacht ik ook aan,wonen honden genoeg hier maar normaal is het maar een paar dgn last als er een teef loops is .Die klappen zijn al gevallen tot mijn spijt,Gijs kan niks hebben op het moment en begon lelijk te doen naar Syl,ja dan zit je dus op het verkeerde adres hier he!! .quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Handig traphekje Belaan![]()
En Syl met zn fanclub![]()
HOP?
Als ze bij mij zo doen is dr vaak een teef in de buurt loops, dan kan dat wel een week of 2 duren, maar als ik dr last van heb of t zat ben dan moeten ze kappen van me en dan kappen ze ook wel anders vallen er klappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |