die orenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Broer en zus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He gedsiequote:Op zondag 10 juli 2011 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.dierenkliniekd(...)even/kennelhoest.htm
Klinkt als het hoesten wat ons sammy nu heeft
gister was hier de hond van mn zus en die had al paar dagen hoesten, was ze wel mee naar de DA gegaan maar kreeg hoestdrankje mee. De DA vermoede wel kennelhoest. Maar jah, nu heeft sammy ons dus de halve nacht wakker gehouden met dat hoesten. nu leek het de hele tijd goed te gaan. rustig gehouden. En kwam mn andere zus sammy ophalen om mee te gaan naar een buitenplek.
Maar hij was enthousiast, druk, en gelijk weer dat hoesten. Dus besloten om maar thuis te laten, ook omdat Max (de hond van andere zus) erbij zou zijn. vandaag maar even afwachten en hopen morgen alweer beter gaat.
tot nu toe lijkt het op een lichte hoest. en niet constant en bij voldoende rust dus te verhelpen.
morgen gaat mn moeder een kinder hoestdrankje halen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:47 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
He gedsieik hoop dat het snel over is!
Beterschap voor Sam!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.dierenkliniekd(...)even/kennelhoest.htm
Klinkt als het hoesten wat ons sammy nu heeft
gister was hier de hond van mn zus en die had al paar dagen hoesten, was ze wel mee naar de DA gegaan maar kreeg hoestdrankje mee. De DA vermoede wel kennelhoest. Maar jah, nu heeft sammy ons dus de halve nacht wakker gehouden met dat hoesten. nu leek het de hele tijd goed te gaan. rustig gehouden. En kwam mn andere zus sammy ophalen om mee te gaan naar een buitenplek.
Maar hij was enthousiast, druk, en gelijk weer dat hoesten. Dus besloten om maar thuis te laten, ook omdat Max (de hond van andere zus) erbij zou zijn. vandaag maar even afwachten en hopen morgen alweer beter gaat.
tot nu toe lijkt het op een lichte hoest. en niet constant en bij voldoende rust dus te verhelpen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Diego de God
![]()
Ik heb Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
![]()
zijn dat jouw doggies met BN'ers???quote:Op maandag 11 juli 2011 13:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Diego de God
![]()
Ik heb Fikkies Maastricht:
[ afbeelding ]
![]()
Ik wil hemquote:Op maandag 11 juli 2011 08:50 schreef C_N het volgende:
hier dan Di'ego
mijn duitse dog van drie maanden oud .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ons sammy heeft ons de 3de nacht op rij wakker gehoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:51 schreef Belana het volgende:
ff klagen hoor, is Noes haar ene poot net beter, verzwikt ze gisteravond haar achterpoot GVD!!
jah en als hij rustig doet is er niks aan de hand, maar jah, probeer maar rustig te houdenquote:
fluimicil nog niet voor gekeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
He bah Noes, dat is echt niks, veel beterschap!
En als Sammy zo hard hoest, kun je dan niet beter toch ook een AB kuurtje nemen?
Frits kreeg ook gewoon fluimicil voor mensen, dat poeder ervan, op aanraden van de DA.
not yetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Maar jullie zijn wel eerst bij de da geweest neem ik aan toch?
als hij snachts rustig zal liggen slapen is het idd niet als hij rusitg isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja als ie jullie al drie nachten wakker houdt vind ik het eerlijk gezegd echt niet MAAR een hoestje, dan is het een behoorlijke hoest, en dan klopt het ook niet dat ie in rust niet hoest, dus dan zou ik er echt niet meer zelf mee gaan dokteren persoonlijk.
ja en opletten met andere honden omdat het snel overdragelijk is had ik gelezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Ga m in elk geval niet zonder dat ie een da gezien heeft fluimicil geven of zo.
Een gezonde hond zou kennelhoest zonder medicijnen zo moeten kunnen overwinnen.
Kennelhoest is alleen gevaarlijk voor pups, en oude en zwakke honden.
Oh WOWquote:Op maandag 11 juli 2011 08:50 schreef C_N het volgende:
hier dan Di'ego
mijn duitse dog van drie maanden oud .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je pas echt hoe klein hij is, wat een hoopje pup!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:59 schreef Messina het volgende:
En kiek hoe braaf hij al gaat zitten bij de stoeprand![]()
[ afbeelding ]
Wat een prachtig zomerkiekje Macka!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Macka66 het volgende:
[ afbeelding ]
Zomerplaatje. Donja zwemt in de Laak, onder toezicht van Jut en Jul.
Dankje, hij ligt al de hele avond te slapenquote:
We weten nog niet welke we krijgen, deze fokker kijkt juist heel erg naar karakter en wat er past.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:40 schreef oh-oh het volgende:
Das al de tweede Brio dit jaar![]()
Hoe kan het dat je nu al weet dat jullie Cotillon krijgen?
Kijken ze niet naar karakter of krijgt gewoon de pup die jullie kiezen die naam?
een keertje vergissen is niet ergquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Naja, zal dan wel, die andere naam kwam mij niet bekend voor, Cotillon had ik eerder gehoord, maar goed, zo goed sla ik t ook niet op hoor
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-beslag-genomen.html
pfff, die foto
Hahaha, hoe kan ik 'm zat zijn, hij is zo cutequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ben je m nog niet zat?
Heb je mn adres, voor het geval dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
Haha, ze zijn echt aandachtgestoord, die sphynxenquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
No way, ik heb es drie weken op zo een beest gepast, katten zijn echt zo niet mijn ding
Wat een prachtige katquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:04 schreef Messina het volgende:
[..]
en
tegelijk. Ik zie toch liever leuke foto's.
Die pups![]()
Alfa heeft inmiddels vriendjes gemaakt met de siamees. Een foto maken terwijl ze samen op schoot zitten is kansloos, dat is allemaal bewogen van happende bekkies en slaande pootjes (zonder nagels ofcourse).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |