Oh ja nu je het zegt zie ik verschil iddquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
Ze heeft een langharige en een kortharige volgens mij. Wij hebben zelf een ruwharige
Links is kortharig, rechts langharig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn de 2 van Guess dan langharig? Dat lijfje lijkt kortharig met wel langharige oren?
Neus aan neusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ruwharige met de Wetterhoun van m'n ouders.
Over zeven weken krijgt Oscar z'n eigen Wetterhoun.![]()
Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Castratie vind IK iets van mensen die zelf geen kloten hebben om een hond aan te pakken.
Snijden we zijn ballen eraf zijn de problemen over NOT.
Denk dat het schort in de rangorde,dat snij je niet met een scalpel weg .
Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.
Tenzij er een medische reden voor is..
Nee, hebben ze nooit eens een warm onderonsje met Kees?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb dr hier 4 die alles behalve zielig zijn dat ze niet mogen batsen hoor
Niet alle reuen gedragen zich zo hoor. En hoe kan je zo weten of een hond zielig of ongelukkig is? Ik vind castreren juist zielig, en erger me er aan als mensen het 'helpen' noemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
Ik vind het zielig om de ballen van mijn reu er af te halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
Ik kijk gewoon naar statistieken en de viervoeters in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Noes, gebroken teen, niks heel ergs maar wel lullig.
Zeeeend, ik vind het zo mooi dat je altijd moppert over vooroordelen over herders, terwijl je zelf ook gewoon vooroordelen over chihuahua's dr achteraan smijt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik bedoel is dat jij het rot vindt als er generaliserend gedaan wordt over jouw grote stoere herders terwijl je hetzelfde doet over kleine honden. Dat mes snijdt nou eenmaal aan twee kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |