Hier ook groot fanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:05 schreef bianca en michael het volgende:
Guess, is hij/zijn ze gecastreerd? Daar eerst mee beginnen (frustratie blablabla) en verder handelen a la Cesar (hier een groot Cesar fan, het is gewoon echt zo, als je er bang voor bent of verwacht dat het gebeurt, gebeurt het ook).
Wat een leuke kleur Greys, ik vind dat zwarte echt geweldig. En lekkere grote oren weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is meer haar dan hondje. Weegt maar 3.8 kg op het moment
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke kluwen zwart-witquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke kleur Greys, ik vind dat zwarte echt geweldig. En lekkere grote oren weer![]()
Ja en een bruinwitte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een heerlijke kluwen zwart-wit
[..]
JaNog eentje met flapperts. Ik hoop dat ze dat zwarte houdt, Bink was het eerste half jaar ook pikzwart maar was na 12 maanden al grijs
Gelukkig niks met gewrichten of dergelijke .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:28 schreef Belana het volgende:
Noes heeft haar teen gebroken! Ze heeft nu een schoentje aan om de boel een beetje bij elkaar te houden en te zorgen dat ze als ze buiten loopt en op een steentje trapt de boel niet weer stuk gaat.
7 weken rust nog minimaal...
arm beest! Ik maar denken dat ze een spiertje verrekt had! Die beesten geven ook bijna geen pijn aan he!
Dus de komende tijd alleen met Gabber op pad... ben benieuwd hoe dat gaat!
Ben niet geheel op de hoogte >Gys en Syl beide teckels ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wat een lekker ding![]()
Noes wat zielig,hopelijk gaat het snel weer beter!
Gijs is telkens naar Syl aan 't grommen,hij is hitsig en chagarijnig (gijs wel te verstaan) niks is goed.Weet niet zo goed wat ik ermee moet doen,moet ik boos worden,em apart zettem zodat ie rust heeft.Heb nog nooit geen problemen gehad met Syl en de hondjes maar vind dit toch wel eng.Wat denken jullie?
Was naar aanleiding van deze foto:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Gijs is volgens mij de enige die geen teckel is.
Drie reuen,denk persoonlijk dat die witte het moet afleggen tegen de teckels .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Rechts is Gijs, dat witte inderdaad.
Allen reutjes.
41,3, 3 kilo afgevallen t.o.v. de laatste keer, dus dat wordt meer vlees voerenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Gelukkig niks met gewrichten of dergelijke .
Wat woog ze nu ?
Syl(vester) is Guess haar zoontjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ben niet geheel op de hoogte >Gys en Syl beide teckels ?
Klopt volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Syl(vester) is Guess haar zoontje
En als ik het goed heb is Gijs de witte hond (en Joost en Teun de 2 Teckels), maar ik twijfel nu even, correct me anyone
Is kortharig hetzelfde als ruwharig?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn ruwharige teckel vliegt geen grote honden aan, hij speelt er wel mee.
Met kleine hondje wil ie dan weer niet spelen.
Nee, heel anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is kortharig hetzelfde als ruwharig?Nee toch?
Ik heb een buuf met 2 teckels, die zijn kortharig maar wel heel zacht...
Deze 2 van mijn buuf zijn ook heel vriendelijk, enige dat ze doen is blaffen, naar elke hond.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, heel anders.
Ik heb mijn ruwhaar van een fokker vandaan die heel erg fokt op karakter, stabiele vriendelijke hondjes. Ik pas nu op bij m'n schoonouders die twee kittens hebben van 9 weken oud waar hij mee speelt. Die kittens kunnen 'm zo vaak meppen als ze willen maar hij gromt nog niet naar ze.
Oh ja nu je het zegt zie ik verschil iddquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:37 schreef tliciouz het volgende:
Ze heeft een langharige en een kortharige volgens mij. Wij hebben zelf een ruwharige
Links is kortharig, rechts langharig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn de 2 van Guess dan langharig? Dat lijfje lijkt kortharig met wel langharige oren?
Neus aan neusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ruwharige met de Wetterhoun van m'n ouders.
Over zeven weken krijgt Oscar z'n eigen Wetterhoun.![]()
Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Castratie vind IK iets van mensen die zelf geen kloten hebben om een hond aan te pakken.
Snijden we zijn ballen eraf zijn de problemen over NOT.
Denk dat het schort in de rangorde,dat snij je niet met een scalpel weg .
Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou deze mensen hebben wel kloten -sort of speak voor 1 van ons dan- maar vinden dat als een reu niet regelmatig van bil kan/mag gaan, castratie de meest diervriendelijke oplossing.
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om mijn reu te castreren.
Tenzij er een medische reden voor is..
Nee, hebben ze nooit eens een warm onderonsje met Kees?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb dr hier 4 die alles behalve zielig zijn dat ze niet mogen batsen hoor
Niet alle reuen gedragen zich zo hoor. En hoe kan je zo weten of een hond zielig of ongelukkig is? Ik vind castreren juist zielig, en erger me er aan als mensen het 'helpen' noemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
Ik vind het zielig om de ballen van mijn reu er af te halen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat voor zich weten. (Maar ik vind het zielig, een reu vol hormonen die sex wil, loopse teefjes ruikt en daar 2 weken van vanslag is en wellicht nooit van bil mag gaan (weet ik niet natuurlijk).
Ik kijk gewoon naar statistieken en de viervoeters in mijn omgeving.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Noes, gebroken teen, niks heel ergs maar wel lullig.
Zeeeend, ik vind het zo mooi dat je altijd moppert over vooroordelen over herders, terwijl je zelf ook gewoon vooroordelen over chihuahua's dr achteraan smijt
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik bedoel is dat jij het rot vindt als er generaliserend gedaan wordt over jouw grote stoere herders terwijl je hetzelfde doet over kleine honden. Dat mes snijdt nou eenmaal aan twee kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |