Teefje!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Is Beetle een teefje of reu Greys?
Ik vind die grote oren en lekker stevige (fluffy) pootjes zo leuk![]()
Het is echt een donker knuffeltje!
aah wat een liefiequote:Op zondag 17 juli 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
Noes, gefeliciteerd!
Het gaat zo goed met nieuwe aanwinst Beetle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetle komt uit Spanje, maar is pas 5 maanden en kende volgens mij amper/geen commando's.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Dandilion het volgende:
Kwam beetle nou uit Spanje? Of ander land? Is er dan een taal probleem? Ik vraag me altijd af waar luisteren die honden nou naar? Hond van me ouders begrijpt commandos ook in het Engels.
Gaat goedquote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Guess. het volgende:
Wat is Beetle een leukerd zeg,hoe gaat het samen met je andere hondje(naam ff kwijt)?
Wat een kluwen heerlijkheidquote:
Die kocht ik jaren geleden hier in het durp bij het Dobey dierenwinkeltje!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef Guess. het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat samen.Zo lief samen op het kussen.
Wat heeft Bink een gave bank![]()
Waar komt die vandaan?! Die wil ik ook
Zou kunnen hoor,hij staat sinds kort en loopt stukjes langs de tafel.Het is wel apart op zich want ze zitten wel samen brokjes te eten enzo (wat natuurlijk niet de bedoeling is) en hij kan ook zo speelgoed of een bot afpakken.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Guess, die mannen van je![]()
Het zou natuurlijk een fase kunnen zijn van Gijs trouwens, Syl wordt steeds groter en staat dalijk wel boven de honden, hij zal nu meer staan en lopen toch?
Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Hier ging de overgang van dat ze Thessa enkel bewaakten en er mee speelden van dat Thessa hun de baas werd echt heel vlekkenloos, maar ze deelden dan ook niet constant hun gebied met haar![]()
Bink & Biet samen
Nee, helaas nog steeds niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:32 schreef oh-oh het volgende:
Prachtig duo![]()
Nog steeds geen huisje voor Indy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |