kijk sowieso ook niet, want vakantie...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
uit protest kijk ik morgen geen tour de france
Lynchen is een groot woord.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...
Oowjaquote:
die rijdt gewoon met de sprinters mee straksquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef marcodej het volgende:
Sjonnie gaat echt wel op tijd binnen komen hoor mensen.
Misschien omdat ie de etappe wil winnen?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat voeckler nu in de aanvalwat een sukkel fransoos
Staat inmiddels ook al op de NOS site.quote:
Denk ik wel op 20 minutenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef marcodej het volgende:
Sjonnie gaat echt wel op tijd binnen komen hoor mensen.
Het gaat o m het gebaar. Het leed is al geleden. Wat mij betreft mogen de renners dinsdag staken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Gitank2 het volgende: [..] Daar hebben ze ook écht iets aan!
Weet idd niet of dat gericht was richting Voeckler en co of de organisatie.quote:
20 km voor de finish.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Misschien omdat ie de etappe wil winnen?
Uit de koers gehaald geloof ikquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Cootz het volgende:
Wat is er eigenlijk met die motard gebeurt die van de week een renner van de fiets reed? Heeft die nog iets van een straf gekregen?
Uit de Tour gezetquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Cootz het volgende:
Wat is er eigenlijk met die motard gebeurt die van de week een renner van de fiets reed? Heeft die nog iets van een straf gekregen?
Dat snap ik, maar in Hilversum wordt alles getaped.quote:
QFTquote:
Hoeft niet meer terug te komen in de koers.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Cootz het volgende:
Het is er zeker niet beter op geworden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Moonlighter het volgende:
Preudhome moet aftreden!
Sinds hij het heeft overgenomen is het een grote chaos
als die niet had uitgeweken was die waarschijnlijk tegen die boom geflikkerdquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)rijdt_kopgroep_omver
Flecha reed dus niet Hoogerland van de weg.
Gohquote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hushovd gaat waarschijnlijk het geel verliezen.
Kom op LL!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
Denken dat Sanchez op zijn max zit
Die jongen rijdt die Fransen straks de kloten in
Gelukkig is er op Sporza wel fatsoenlijk commentaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef 3rdRock het volgende:
jahoor, de organisatie beroofd Hoogerland van de punten volgens Ducrot en Dijkstra. je kunt het ook overdrijven. die auto heeft een enorme fout gemaakt en moet gestraft worden, maar veel meer kun je er nu niet meer aan doen. en gemekker over punten afpakken enzo is natuurlijk overdreven.
Boeit dat dan, die auto is de schuldige. Niet Flecha.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)rijdt_kopgroep_omver
Flecha reed dus niet Hoogerland van de weg.
Stel je voor dat je je spiegel eraf rijdt. Dan zou ik ook liever een wielrenner op de motorkap nemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als die niet had uitgeweken was die waarschijnlijk tegen die boom geflikkerd
Diens verhaal in de Standaard vond ik overigens ook niet van veel compassie getuigen. Hij pleitte zelfs nog voor het opheffen van die sanctie.quote:
1. Ik denk niet dat hij dinsdag nog opstaptquote:
Ik had het over Johnnyquote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je spiegel eraf rijdt. Dan zou ik ook liever een wielrenner op de motorkap nemen.
Sanchez mag van mij winnen.quote:
Het boeit als reactie op iemand die dat wel zei in een eerder topic..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Boeit dat dan, die auto is de schuldige. Niet Flecha.
twitter:Michonnet twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:18:37RT @france2tv Nous l'avons enfin attrapé, ce fou hollandais. reageer retweet
En daarnaast zal er een uitzondering worden gemaakt als hij toch buiten tijd binnen komt lijkt me.quote:
Het percentage is toch afhankelijk van de moeilijkheid van de etappe? Ik dacht dat de lichtste etappes 8% hadden.quote:
Nee, dat denk ik ook niet, grapjas.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1. Ik denk niet dat hij morgen nog opstapt
Gemiddelde snelheid, en die is nu 38km/u.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het percentage is toch afhankelijk van de moeilijkheid van de etappe? Ik dacht dat de lichtste etappes 8% hadden.
Vreemd idd. Dit is niet iets wat je zelf kunt doen, anders kan hij bij het circus.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij raakt Flecha Hoogerland niet. Maar Hoogerland maakt wel een hele rare zwieper. Raar.
Dat is zekerquote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daarnaast zal er een uitzondering worden gemaakt als hij toch buiten tijd binnen komt lijkt me.
Ik denk dat Contador morgen ook niet opstapt, de Schlecks evenmin. Je weet wat voor dag morgen is?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2. Mocht hij te laat binnenkomen, lijkt het me dat de tijd gewoon gelijk gezet wordt met de kopgroep
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daarnaast zal er een uitzondering worden gemaakt als hij toch buiten tijd binnen komt lijkt me.
Je kan zeggen van het commentaar van de NOS wat je wilt maar in deze hebben ze in principe wel gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Gelukkig is er op Sporza wel fatsoenlijk commentaar.
ik denk dat hij morgen de rustdag afwacht en dinsdag opstapt om te kijken hoe het gaat. wellicht is dit allemaal een extra motivatie de bollen te winnenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2. Mocht hij te laat binnenkomen, lijkt het me dat de tijd gewoon gelijk gezet wordt met de kopgroep
Wat betekend dit?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Michonnet twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:18:37RT @france2tv Nous l'avons enfin attrapé, ce fou hollandais. reageer retweet
wat?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Hij wil uitwijken en lijkt de berm te raken, waarna hij wordt gekatapulteerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreemd idd. Dit is niet iets wat je zelf kunt doen, anders kan hij bij het circus.
Wat hebben Belgen hiermee te maken? Oja ze spreken ook Fransquote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Micson het volgende:
Ik ga vanavond nog even de grens over naar Luik, een paar Frans sprekende mensen op hun bek slaan
Beetje uitkijken en op tijd remmen schijnt ook te werkenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als die niet had uitgeweken was die waarschijnlijk tegen die boom geflikkerd
Ik denk dat ze niet dezelfde tijd krijgen, maar dat lijkt me toch eigenlijk wat ze zouden moeten doen. Maar ja die hele tour directie is 1 mafiaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat hij morgen de rustdag afwacht en dinsdag opstapt om te kijken hoe het gaat. wellicht is dit allemaal een extra motivatie de bollen te winnen
of hij dezelfde tijd krijgt weet ik niet, maar het lijkt me stug dat in het geval hij te laat komt hij uit de koers genomen wordt. idem voor Flecha.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we hem, die gekke Nederlander.
vraag me af waarom hij niet gewoon kon remmen. Dan maar eentje achterop.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je spiegel eraf rijdt. Dan zou ik ook liever een wielrenner op de motorkap nemen.
lolquote:Op zondag 10 juli 2011 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we hem, die gekke Nederlander.
Dit dus. Als je ziet dat je gaat raken trap je toch direct op de rem? Dan maar een andere auto op je achterkantquote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
vraag me af waarom hij niet gewoon kon remmen. Dan maar eentje achterop.
Daarvoor ging het wel erg hard. Hij had gewoon daar niet moeten inhalen, daar begon het al mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
vraag me af waarom hij niet gewoon kon remmen. Dan maar eentje achterop.
Normaal stopt de autoquote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Even hoor, maar hoe zou dit gaan in het echte leven, als een auto per ongeluk een wielrenner omver rijdt?
Verzekeringskwestie lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Even hoor, maar hoe zou dit gaan in het echte leven, als een auto per ongeluk een wielrenner omver rijdt?
Als die zo hard weg rijdt als die fransman dan krijg je wel een paar jaarquote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Geschrokken van de rare zwabber van Flecha?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij raakt Flecha Hoogerland niet. Maar Hoogerland maakt wel een hele rare zwieper. Raar.
Ja, oké, en dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Normaal stopt de auto(als je een beetje fatsoen in je donder hebt).
Die tweet is een fake, althans, France2tv heeft het niet getweet.quote:
Waarom? Regels zijn regels...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk dat hij die beslissing in een split second moet maken en het gewoon een reflex is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus. Als je ziet dat je gaat raken trap je toch direct op de rem? Dan maar een andere auto op je achterkant
Net zo walgelijk als dat hier wordt gesuggereerd dat die Fransoos het expres deed hoor.....quote:
Dan heeft de wielrenner het soberso gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
helder, dat zouden ze moeten doen, maar ik ga er niet vanuit. en voor het klassement van Hoogerland maakt het eigenlik niet uit. de tour winnen of verliezen doet ie hier nietquote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet dezelfde tijd krijgen, maar dat lijkt me toch eigenlijk wat ze zouden moeten doen. Maar ja die hele tour directie is 1 mafia
Ehm, nee?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef neilpad het volgende:
[..]
Denk dat hij die beslissing in een split second moet maken en het gewoon een reflex is.
Als je normaal op de weg rijdt zonder renners ga je ook niet op de rem trappen dan, maar geef je een ruk aan het stuur.
Misschien valt het wel mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Cara het volgende:
Ik zou als Hoogerland gewoon never nooit meer zin hebben in de tour te rijden.
Dit is een mentale klap dat wil je niet weten
maar jij bent geen wielrenner, hoogerland wel. hoogerland stapt dinsdag weer met volle moed opquote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Cara het volgende:
Ik zou als Hoogerland gewoon never nooit meer zin hebben in de tour te rijden.
Dit is een mentale klap dat wil je niet weten
Diegene stopt, probeert de renner te helpen/belt 112 wanneer het nodig is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij staat er in de regels dat men een uitzondering kan maken bij calamiteiten. Dit lijkt me daar wel onder vallen.quote:
je zorgt ervoor dat je niet in zo'n situatie terechtkomt lijkt mequote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef neilpad het volgende:
[..]
Denk dat hij die beslissing in een split second moet maken en het gewoon een reflex is.
Als je normaal op de weg rijdt zonder renners ga je ook niet op de rem trappen dan, maar geef je een ruk aan het stuur.
Schadeformulier invullen en eventueel de hulpdiensten inschakelen als de wielrenner gewond is. Daarna regelt de verzekering de rest.quote:
Hoogerland lijkt geen kant op te kunnen inderdaad, en op een gegeven moment houdt de weg op...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geschrokken van de rare zwabber van Flecha?
Weigeren Engels te spreken, dus ik Frans.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
al zou ik frans kunnen spreken zou ik het niet doen![]()
fransen
'Bij een aanrijding met een kwetsbare verkeersdeelnemer van 14 jaar of ouder, vergoedt het motorrijtuig minimaal 50% van de schade. Dit geldt niet als de automobilist overmacht kan aantonen. In de praktijk is dit uitzonderlijk en zeer moeilijk te bewijzen. Deze 50% is een ondergrens.'quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heeft de wielrenner het soberso gedaan.
Yup, wat was ook mijn eindconclusiequote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
Als je dat filmpje bekijkt zie je gewoon dat die auto nog ruimte zat heeft en echt uitwijkt richting de renners
Dan hing die chauffeur nu aan een boomquote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef Moonlighter het volgende:
Had het dan wel weer grappig gevonden als iemand van de franse televisie Fuckler van de gele trui had beroofd
Sobersoquote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heeft de wielrenner het soberso gedaan.
Niks aan het handje dus, kwa tijdslimiet.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Hoogerland al 5.44 achter, voor wat het waard is.
Nee, Dit kan strafrechtelijk vervolgt worden.quote:
Dus 50% voor de verzekering van het voertuig en de rest voor de bestuurder?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Bij een aanrijding met een kwetsbare verkeersdeelnemer van 14 jaar of ouder, vergoedt het motorrijtuig minimaal 50% van de schade. Dit geldt niet als de automobilist overmacht kan aantonen. In de praktijk is dit uitzonderlijk en zeer moeilijk te bewijzen. Deze 50% is een ondergrens.'
Haalt ie makkelijk hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef Kirov het volgende:
Ik vrees voor Hoogerland, bijna 9 en een halve minuut nu
Precies, het was nu ook niet echt het kleinste boompje in de omgeving.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zorgt ervoor dat je niet in zo'n situatie terechtkomt lijkt me
Jawel, daar zal hij zich ook naar laten terugzakken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef Aalbers het volgende:
er is toch nog een bus, met millar en feillu? kan hoogerland daar niet in komen?
Hmm het ziet er idd wel wat trager uit dan ik dacht. Wazig.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het nogal verdacht dat Voeckler zoveel doet en kan doen...
Nederlandse artikelen quoten als het ongeluk in Frankrijk heeft plaatsgevonden heeft niet zoveel zin he.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Nee, Dit kan strafrechtelijk vervolgt worden.
Artikel 6 wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van een verkeersongeval met letsel
Artikel 5 Wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van gevaar of hinder aan de overige weggebruikers.
lijkt me ookquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel, daar zal hij zich ook naar laten terugzakken.
Dat is het ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Op de radio hebben ze het nu over vluchtmisdrijf
Je suggeert dopingquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het nogal verdacht dat Voeckler zoveel doet en kan doen...
Hij lette gewoon niet op, die boom zie je normaal van verre aankomen. In een reflex kon hij nog wegsturen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Die auto had nog genoeg ruimte, veel te overdreven gereageerd van die malloot.
Dat is het ook, in Nederland in ieder gevalquote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Op de radio hebben ze het nu over vluchtmisdrijf
europese hofquote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Niox het volgende:
[..]
Nederlandse artikelen quoten als het ongeluk in Frankrijk heeft plaatsgevonden heeft niet zoveel zin he.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij lette gewoon niet op, die boom zie je normaal van verre aankomen. In een reflex kon hij nog wegsturen.
Franse wetquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee, Dit kan strafrechtelijk vervolgt worden.
Artikel 6 wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van een verkeersongeval met letsel
Artikel 5 Wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van gevaar of hinder aan de overige weggebruikers.
Nja, je kan niet verwachten dat die gozer zich van kant zet hé.quote:
Dit heeft ie al veel vaker gedaan hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Voeckler kon het ook maar net houden, hij moest ook even door het gras.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogerland lijkt geen kant op te kunnen inderdaad, en op een gegeven moment houdt de weg op...
LL reageerde razendsnel, die zat er vlak achter.
Je weet het niet. Ik vind het alleen verdacht. Maar misschien geven die andere 2 vrij weinig, dat kan ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je suggeert doping? Hij geeft gewoon alles voor geel, logisch. Zo koerst hij altijd trouwens.
Langs de hele weg staan bomen, hij wilde gewoon door een gat dat er niet was en toen het niet paste koos hij voor het scheppen van renners in plaats van even in te houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij lette gewoon niet op, die boom zie je normaal van verre aankomen. In een reflex kon hij nog wegsturen.
Heeft ie de wagen niet iets later alsnog gestopt? Direct vol op de rem is ook best gevaarlijk hequote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is het ook, in Nederland in ieder geval
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:32 schreef Snuf. het volgende:
Als Sanchez in topvorm was geweest had ie die fransen nu al op 5 minuten gezet
Een Joegoslavische afmaker?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:32 schreef Ericr het volgende:
Afmakers, die heeft Hoogerland straks nog nodig.
Aan Gilbert zit ook een geurtje hoor vind ik. Mark my words.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet het niet. Ik vind het alleen verdacht. Maar misschien geven die andere 2 vrij weinig, dat kan ook.
Op deze aankomst is Sanchez beter.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dat is Voeckler, maar die heeft al veel gedaan.
heeft Voeckler top 15 in het eindklassement van de TDF gereden?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voeckler heeft de beste moraal, maar is niet de beste wielrennerquote:Op zondag 10 juli 2011 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, op deze aankomst is Voeckler beter. In theorie.quote:
Ik zag hetquote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Arroyo is the only #movistarteam rider on the GC group with 13k to go. 4.11, Voeckler pushing for yellow, stage comes next. #TdF #en
Ze zullen ze allebei willen uitspelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
wordt sanchez nu de rabo kopman? of blijft het gesink?
Wat is er met Gesink dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
Bij deze...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Aan Gilbert zit ook een geurtje hoor vind ik. Mark my words.
Wat een vraag, nee. Gaat het daar hier om? Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeft Voeckler top 15 in het eindklassement van de TDF gereden?
Hoogerland heeft al een rood rugnummer.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef kilon het volgende:
En krijgt Voeckler dus de rode rugnummers.
Ergens wel terecht natuurlijk, maar na deze ettape zou ik daar toch niet voor gaan.
Nee, dan was er dit gebeurd.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Ericr het volgende:
Ik gok er op dat Neil Horan in die auto zat.
+1quote:Op zondag 10 juli 2011 17:35 schreef Wilskracht het volgende:
Geen stijl wordt ook wakker.
http://www.geenstijl.nl/
Serious?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
Sanchez is gewoon beter. Hij heeft de kwaliteit. Voeckler het moreel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een vraag, nee. Gaat het daar hier om? Nee.
persoonlijk denk ik dat dat afhangt van de vorm van gesink in de bergen en dat het zich vanzelf laat gebeurenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Nee, dan was er dit gebeurd.
[ afbeelding ]
Contador en Schleck zullen er geen minuut minder om slapen...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:35 schreef marcodej het volgende:
Voeckler op 3, 4 minuten voorsprong in het klassement zo. Ze zullen nog aardig moeten rijden om hem uit het geel te krijgen.
Gastquote:Op zondag 10 juli 2011 17:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze moeten Sanchez een vrije rol geven en dan kijken hoe Gesink staat na de 1e bergritten. Als Gesink faalt dan laat je Sanchez gewoon doorrijden en laat je andere knechten bij Gesink blijven.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Eenskijken het volgende:
quote:
Wtf is dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kuttrollquote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
12 minuten achterstand al...wat is die Hoogerland een prutser zeg...
.....quote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
12 minuten achterstand al...wat is die Hoogerland een prutser zeg...
In het eindklassement bedoel ik dan.quote:
Dat is het probleem niet... Wat dacht je van de komende etappes?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef The_Avatar het volgende:
directie mag hier wel es ff coulant zijn over de tijd.
quote:
Oh jawel. En niemand die er iets tegen kan doen, want het is de organisatie van DE tour.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef banaantjeEE het volgende:
De organisatie zou het toch niet durven...
mazzel voor hem die rustdag.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet... Wat dacht je van de komende etappes?
met nog een km of acht voor hem te gaan welquote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Eenskijken het volgende:
de vraag is of johnny niet gaat stoppen voor hij de finish bereikt..
nee, dat doen ze niet.. dat kan gewoon nietquote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Oh jawel. En niemand die er iets tegen kan doen, want het is de organisatie van DE tour.
*proest*quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef PirE het volgende:
Morgen tompoezen met prikkeldraadmotief in Yerseke
Nul, daarnaast niet boeiend.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe groot is de kans dat Hoogerland de tijd van de kopgroep krijgt? Miniem?
hij moet nog 15... en hij heeft helse pijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Aalbers het volgende:
[..]
met nog een km of acht voor hem te gaan wel
Die tompoesenboer hoeft nooit meer te werkenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef PirE het volgende:
Morgen tompoezen met prikkeldraadmotief in Yerseke
Nederlanders helpen elkaar, Engels moet hem dus halen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Hoogerland heeft iemand nodig ŕ la Boonen toen met Addy Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |