Stel je voor dat je je spiegel eraf rijdt. Dan zou ik ook liever een wielrenner op de motorkap nemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als die niet had uitgeweken was die waarschijnlijk tegen die boom geflikkerd
Diens verhaal in de Standaard vond ik overigens ook niet van veel compassie getuigen. Hij pleitte zelfs nog voor het opheffen van die sanctie.quote:
1. Ik denk niet dat hij dinsdag nog opstaptquote:
Ik had het over Johnnyquote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je je spiegel eraf rijdt. Dan zou ik ook liever een wielrenner op de motorkap nemen.
Sanchez mag van mij winnen.quote:
Het boeit als reactie op iemand die dat wel zei in een eerder topic..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Boeit dat dan, die auto is de schuldige. Niet Flecha.
twitter:Michonnet twitterde op zondag 10-07-2011 om 17:18:37RT @france2tv Nous l'avons enfin attrapé, ce fou hollandais. reageer retweet
En daarnaast zal er een uitzondering worden gemaakt als hij toch buiten tijd binnen komt lijkt me.quote:
Het percentage is toch afhankelijk van de moeilijkheid van de etappe? Ik dacht dat de lichtste etappes 8% hadden.quote:
Nee, dat denk ik ook niet, grapjas.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1. Ik denk niet dat hij morgen nog opstapt
Gemiddelde snelheid, en die is nu 38km/u.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het percentage is toch afhankelijk van de moeilijkheid van de etappe? Ik dacht dat de lichtste etappes 8% hadden.
Vreemd idd. Dit is niet iets wat je zelf kunt doen, anders kan hij bij het circus.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij raakt Flecha Hoogerland niet. Maar Hoogerland maakt wel een hele rare zwieper. Raar.
Dat is zekerquote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daarnaast zal er een uitzondering worden gemaakt als hij toch buiten tijd binnen komt lijkt me.
Ik denk dat Contador morgen ook niet opstapt, de Schlecks evenmin. Je weet wat voor dag morgen is?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2. Mocht hij te laat binnenkomen, lijkt het me dat de tijd gewoon gelijk gezet wordt met de kopgroep
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daarnaast zal er een uitzondering worden gemaakt als hij toch buiten tijd binnen komt lijkt me.
Je kan zeggen van het commentaar van de NOS wat je wilt maar in deze hebben ze in principe wel gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Gelukkig is er op Sporza wel fatsoenlijk commentaar.
ik denk dat hij morgen de rustdag afwacht en dinsdag opstapt om te kijken hoe het gaat. wellicht is dit allemaal een extra motivatie de bollen te winnenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2. Mocht hij te laat binnenkomen, lijkt het me dat de tijd gewoon gelijk gezet wordt met de kopgroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |