kijk sowieso ook niet, want vakantie...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
uit protest kijk ik morgen geen tour de france
Lynchen is een groot woord.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK...maar ik begin me echt te ergeren aan die opgefokte sfeer op dit forum...het merendeel wil die chauffeur blijkbaar lynchen...
Oowjaquote:
die rijdt gewoon met de sprinters mee straksquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef marcodej het volgende:
Sjonnie gaat echt wel op tijd binnen komen hoor mensen.
Misschien omdat ie de etappe wil winnen?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
waarom gaat voeckler nu in de aanvalwat een sukkel fransoos
Staat inmiddels ook al op de NOS site.quote:
Denk ik wel op 20 minutenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef marcodej het volgende:
Sjonnie gaat echt wel op tijd binnen komen hoor mensen.
Het gaat o m het gebaar. Het leed is al geleden. Wat mij betreft mogen de renners dinsdag staken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Gitank2 het volgende: [..] Daar hebben ze ook écht iets aan!
Weet idd niet of dat gericht was richting Voeckler en co of de organisatie.quote:
20 km voor de finish.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Misschien omdat ie de etappe wil winnen?
Uit de koers gehaald geloof ikquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Cootz het volgende:
Wat is er eigenlijk met die motard gebeurt die van de week een renner van de fiets reed? Heeft die nog iets van een straf gekregen?
Uit de Tour gezetquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Cootz het volgende:
Wat is er eigenlijk met die motard gebeurt die van de week een renner van de fiets reed? Heeft die nog iets van een straf gekregen?
Dat snap ik, maar in Hilversum wordt alles getaped.quote:
QFTquote:
Hoeft niet meer terug te komen in de koers.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Cootz het volgende:
Het is er zeker niet beter op geworden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef Moonlighter het volgende:
Preudhome moet aftreden!
Sinds hij het heeft overgenomen is het een grote chaos
als die niet had uitgeweken was die waarschijnlijk tegen die boom geflikkerdquote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)rijdt_kopgroep_omver
Flecha reed dus niet Hoogerland van de weg.
Gohquote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hushovd gaat waarschijnlijk het geel verliezen.
Kom op LL!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
Denken dat Sanchez op zijn max zit
Die jongen rijdt die Fransen straks de kloten in
Gelukkig is er op Sporza wel fatsoenlijk commentaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef 3rdRock het volgende:
jahoor, de organisatie beroofd Hoogerland van de punten volgens Ducrot en Dijkstra. je kunt het ook overdrijven. die auto heeft een enorme fout gemaakt en moet gestraft worden, maar veel meer kun je er nu niet meer aan doen. en gemekker over punten afpakken enzo is natuurlijk overdreven.
Boeit dat dan, die auto is de schuldige. Niet Flecha.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)rijdt_kopgroep_omver
Flecha reed dus niet Hoogerland van de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |