Sobersoquote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heeft de wielrenner het soberso gedaan.
Niks aan het handje dus, kwa tijdslimiet.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Hoogerland al 5.44 achter, voor wat het waard is.
Nee, Dit kan strafrechtelijk vervolgt worden.quote:
Dus 50% voor de verzekering van het voertuig en de rest voor de bestuurder?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'Bij een aanrijding met een kwetsbare verkeersdeelnemer van 14 jaar of ouder, vergoedt het motorrijtuig minimaal 50% van de schade. Dit geldt niet als de automobilist overmacht kan aantonen. In de praktijk is dit uitzonderlijk en zeer moeilijk te bewijzen. Deze 50% is een ondergrens.'
Haalt ie makkelijk hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef Kirov het volgende:
Ik vrees voor Hoogerland, bijna 9 en een halve minuut nu
Precies, het was nu ook niet echt het kleinste boompje in de omgeving.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zorgt ervoor dat je niet in zo'n situatie terechtkomt lijkt me
Jawel, daar zal hij zich ook naar laten terugzakken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef Aalbers het volgende:
er is toch nog een bus, met millar en feillu? kan hoogerland daar niet in komen?
Hmm het ziet er idd wel wat trager uit dan ik dacht. Wazig.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het nogal verdacht dat Voeckler zoveel doet en kan doen...
Nederlandse artikelen quoten als het ongeluk in Frankrijk heeft plaatsgevonden heeft niet zoveel zin he.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Nee, Dit kan strafrechtelijk vervolgt worden.
Artikel 6 wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van een verkeersongeval met letsel
Artikel 5 Wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van gevaar of hinder aan de overige weggebruikers.
lijkt me ookquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jawel, daar zal hij zich ook naar laten terugzakken.
Dat is het ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Op de radio hebben ze het nu over vluchtmisdrijf
Je suggeert dopingquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik vind het nogal verdacht dat Voeckler zoveel doet en kan doen...
Hij lette gewoon niet op, die boom zie je normaal van verre aankomen. In een reflex kon hij nog wegsturen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Die auto had nog genoeg ruimte, veel te overdreven gereageerd van die malloot.
Dat is het ook, in Nederland in ieder gevalquote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Op de radio hebben ze het nu over vluchtmisdrijf
europese hofquote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Niox het volgende:
[..]
Nederlandse artikelen quoten als het ongeluk in Frankrijk heeft plaatsgevonden heeft niet zoveel zin he.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij lette gewoon niet op, die boom zie je normaal van verre aankomen. In een reflex kon hij nog wegsturen.
Franse wetquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Nee, Dit kan strafrechtelijk vervolgt worden.
Artikel 6 wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van een verkeersongeval met letsel
Artikel 5 Wegenverkeerswet:
- Het veroorzaken van gevaar of hinder aan de overige weggebruikers.
Nja, je kan niet verwachten dat die gozer zich van kant zet hé.quote:
Dit heeft ie al veel vaker gedaan hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Voeckler kon het ook maar net houden, hij moest ook even door het gras.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogerland lijkt geen kant op te kunnen inderdaad, en op een gegeven moment houdt de weg op...
LL reageerde razendsnel, die zat er vlak achter.
Je weet het niet. Ik vind het alleen verdacht. Maar misschien geven die andere 2 vrij weinig, dat kan ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je suggeert doping? Hij geeft gewoon alles voor geel, logisch. Zo koerst hij altijd trouwens.
Langs de hele weg staan bomen, hij wilde gewoon door een gat dat er niet was en toen het niet paste koos hij voor het scheppen van renners in plaats van even in te houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij lette gewoon niet op, die boom zie je normaal van verre aankomen. In een reflex kon hij nog wegsturen.
Heeft ie de wagen niet iets later alsnog gestopt? Direct vol op de rem is ook best gevaarlijk hequote:Op zondag 10 juli 2011 17:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat is het ook, in Nederland in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |