Verzekeringskwestie lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Even hoor, maar hoe zou dit gaan in het echte leven, als een auto per ongeluk een wielrenner omver rijdt?
Als die zo hard weg rijdt als die fransman dan krijg je wel een paar jaarquote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Even hoor, maar hoe zou dit gaan in het echte leven, als een auto per ongeluk een wielrenner omver rijdt?
Geschrokken van de rare zwabber van Flecha?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij raakt Flecha Hoogerland niet. Maar Hoogerland maakt wel een hele rare zwieper. Raar.
Ja, oké, en dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Normaal stopt de auto(als je een beetje fatsoen in je donder hebt).
Die tweet is een fake, althans, France2tv heeft het niet getweet.quote:
Waarom? Regels zijn regels...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daarnaast zal er een uitzondering worden gemaakt als hij toch buiten tijd binnen komt lijkt me.
Denk dat hij die beslissing in een split second moet maken en het gewoon een reflex is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus. Als je ziet dat je gaat raken trap je toch direct op de rem? Dan maar een andere auto op je achterkant
Net zo walgelijk als dat hier wordt gesuggereerd dat die Fransoos het expres deed hoor.....quote:
Dan heeft de wielrenner het soberso gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
helder, dat zouden ze moeten doen, maar ik ga er niet vanuit. en voor het klassement van Hoogerland maakt het eigenlik niet uit. de tour winnen of verliezen doet ie hier nietquote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet dezelfde tijd krijgen, maar dat lijkt me toch eigenlijk wat ze zouden moeten doen. Maar ja die hele tour directie is 1 mafia
Ehm, nee?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef neilpad het volgende:
[..]
Denk dat hij die beslissing in een split second moet maken en het gewoon een reflex is.
Als je normaal op de weg rijdt zonder renners ga je ook niet op de rem trappen dan, maar geef je een ruk aan het stuur.
Misschien valt het wel mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Cara het volgende:
Ik zou als Hoogerland gewoon never nooit meer zin hebben in de tour te rijden.
Dit is een mentale klap dat wil je niet weten
maar jij bent geen wielrenner, hoogerland wel. hoogerland stapt dinsdag weer met volle moed opquote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Cara het volgende:
Ik zou als Hoogerland gewoon never nooit meer zin hebben in de tour te rijden.
Dit is een mentale klap dat wil je niet weten
Diegene stopt, probeert de renner te helpen/belt 112 wanneer het nodig is.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij staat er in de regels dat men een uitzondering kan maken bij calamiteiten. Dit lijkt me daar wel onder vallen.quote:
je zorgt ervoor dat je niet in zo'n situatie terechtkomt lijkt mequote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef neilpad het volgende:
[..]
Denk dat hij die beslissing in een split second moet maken en het gewoon een reflex is.
Als je normaal op de weg rijdt zonder renners ga je ook niet op de rem trappen dan, maar geef je een ruk aan het stuur.
Schadeformulier invullen en eventueel de hulpdiensten inschakelen als de wielrenner gewond is. Daarna regelt de verzekering de rest.quote:
Hoogerland lijkt geen kant op te kunnen inderdaad, en op een gegeven moment houdt de weg op...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geschrokken van de rare zwabber van Flecha?
Weigeren Engels te spreken, dus ik Frans.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
al zou ik frans kunnen spreken zou ik het niet doen![]()
fransen
'Bij een aanrijding met een kwetsbare verkeersdeelnemer van 14 jaar of ouder, vergoedt het motorrijtuig minimaal 50% van de schade. Dit geldt niet als de automobilist overmacht kan aantonen. In de praktijk is dit uitzonderlijk en zeer moeilijk te bewijzen. Deze 50% is een ondergrens.'quote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heeft de wielrenner het soberso gedaan.
Yup, wat was ook mijn eindconclusiequote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef Snuf. het volgende:
Als je dat filmpje bekijkt zie je gewoon dat die auto nog ruimte zat heeft en echt uitwijkt richting de renners
Dan hing die chauffeur nu aan een boomquote:Op zondag 10 juli 2011 17:28 schreef Moonlighter het volgende:
Had het dan wel weer grappig gevonden als iemand van de franse televisie Fuckler van de gele trui had beroofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |