Nee in het turks.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
http://gaps.letour.fr/nl.php
Met verslag in het Nederlands??
Yep. Had het in het begin van de etappe wel moeilijk, komt er nu ietwat (met de nadruk op ietwat) doorheen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik wil niet trollen, maar zit Gesink gewoon in t peleton? Schakel pas in dus vandaar
Uiteraard, iedereen heeft wel eens een slechte dag tijdens de Tour.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik wil niet trollen, maar zit Gesink gewoon in t peleton? Schakel pas in dus vandaar
Valse tussenstanden = BANquote:
Mensen vliegen het bos in gaan we dit doen, kap met dat getrol man.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
.FR, ik ben dus verbaasd dat het in het Nederlands is.
Peloton gaat ook wel extreem traag.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep. Had het in het begin van de etappe wel moeilijk, komt er nu ietwat (met de nadruk op ietwat) doorheen.
/nl..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
idd blijft hem weinig bespaard laatste twee jaarquote:
NL.phpquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Yup.. Krijg geen rare Twitter-meldingen van Movistarquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij zit heel de Movistar ploeg gewoon rustig te chillen in het peloton
Voor Arroyo hoeven ze het niet te doen, die is in topvorm.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij zit heel de Movistar ploeg gewoon rustig te chillen in het peloton
Aah we hebben Kevin De Weert nog...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Wuijts en cs. zijn niet echt blij op de Belg. Die dachten echt dat VDB2 mee kon doen voor de Tour winst (ze vinden Contador en A. Schleck niet zo goed als vorig jaar en VDB beter als vorig jaar).
Denk dat ie hooguit een 3e plaats zou kunnen halen maar shit happens.
Het grote "Erger je hier aan die irritante meelopers"-topic! #1quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef AllesWatWas het volgende:
Mensen die naar de camera gaan zwaaien terwijl achter hen het peloton langsraast
Dit jaar is het eigenlijk sowieso niks, op Rojas na.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor Arroyo hoeven ze het niet te doen, die is in topvorm.
Volgend jaar met Alejandroquote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup.. Krijg geen rare Twitter-meldingen van Movistar. Beetje uitbrakken na het feest van gisteren
.
VDB was inderdaad erg sterk, geen top 2 materiaal natuurlijk ik hoop dat die Belgische commentatoren dat ook snappen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Wuijts en cs. zijn niet echt blij op de Belg. Die dachten echt dat VDB2 mee kon doen voor de Tour winst (ze vinden Contador en A. Schleck niet zo goed als vorig jaar en VDB beter als vorig jaar).
Denk dat ie hooguit een 3e plaats zou kunnen halen maar shit happens.
Inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef AllesWatWas het volgende:
Mensen die naar de camera gaan zwaaien terwijl achter hen het peloton langsraast
op 5:40 van de kopgroep, gaat zich terug laten zakken lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Terpstra rijdt in zn eentje ergens voor het peloton
Ik zie hem top 25 klassement rijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef TheArt het volgende:
Rob zit toch lekker mee te rijden voorin het peloton. Nooit uit de eerste 20 weg te slaan.
Hij zwemtquote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Krambo het volgende:
Zwemt Terpstra er nog ergens tussen of zit hij weer in het peloton?
Het wordt hem ook wel makkelijk gemaakt op deze manier.quote:
Niet overdrijvenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Denkt dat ie tegen de vangrail is gegaan maar eerder uitgegleden ofzo verder gereden maar van de schrik of toch miss iets met z'n nek/rug.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef vivelafete het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd wat er nu met VDB is gebeurd. Volgens mij was de plaats waar hij stond niet de plaats waar die grote val van Vino was.
Wie is Vandenbroecke?quote:dnelissen Danny
gebroken sleutelbeen voor vandenbroecke.
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Vorige week ook al.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu helemaal nu er wat grote namen wegzijn.
Zal ik het weer doen?quote:
Hoezo niet overdrijven ? Wuijts zei het letterlijk.quote:
Yes! Maar Vinokourov, Van den Broeck en Zabriskie liggen eruit.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef Karina het volgende:
Ik zet hem net aan, maar Gesink nog in de running dus? Althans, niet afgestapt.
cassee patat?quote:
Wuyts zegt wel meer...je moet die chauvinist niet zo serieus nemen...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo niet overdrijven ? Wuijts zei het letterlijk.
Leuke woordspeling!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef TheNetwork het volgende:
Die Rustdag valt nu wel heel verdacht handig.
Kopstoot productions, ik ga ff de friteuse aanzetten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Pino112 het volgende:
Cavendish terug in het peloton, massasprintje?
Gesink en Contador zou ik er in zetten voor Willems en Brajkovic.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
De val ploeg
Wiggins
Van den Broeck
Vinoukorov
Willems
Zabriskie
Garate
Brajkovic
Txurruka
Horner
Gewoon een team waar je best wat punten mee kan scorenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
De val ploeg
Wiggins
Van den Broeck
Vinoukorov
Willems
Zabriskie
Garate
Brajkovic
Txurruka
Horner
Je zou er een gooi naar het geel mee kunnen doenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
De val ploeg
Wiggins
Van den Broeck
Vinoukorov
Willems
Zabriskie
Garate
Brajkovic
Txurruka
Horner
Die Danny is ook wel verslaafd aan twitteren zeg..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zal ik het weer doen?Ik heb toch al ruzie met Danny.
Ik bedoelde de uitvalploegquote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Gesink en Contador zou ik er in zetten voor Willems en Brajkovic.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Kopstoot productions, ik ga ff de friteuse aanzetten.
quote:Punctures by Erviti and Rojas were the only news from #movistarteam during the dramatic descent of the Col du Perthus. #TdF #en
TELETEKST PAGINA 850quote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef Eenskijken het volgende:
kan iemand een kleine samenvatting geven van wat er tot nu toe gebeurd is?
Gooi het ff op twitter, ga je Maarten weer horen.quote:
Dat heb ik dan niet gehoort. Wat ik afgelopen week op Sporza gehoort heb was 3e plek. 1e en 2e plek is inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo niet overdrijven ? Wuijts zei het letterlijk.
Kut.. Erviti is mijn adoptierenner.. Die gast is altijd betrokken bij die valpartijenquote:
Nieuwe Leontien van Moorsel.quote:
Toch komt ie er vaak goed vanaf hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kut.. Erviti is mijn adoptierenner.. Die gast is altijd betrokken bij die valpartijen
Één van de eerste dagen geen idee meer precies bij welke valpartij. Volgens mij bij die met Boonen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef vivelafete het volgende:
[..]
ah, dat heb ik gemist. Wanneer is hij gevallen?
In potentie nog beter denk ik.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Was kloden ook betrokken bij de valpartij?
Je snapt dat een puncture een lekke band is?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kut.. Erviti is mijn adoptierenner.. Die gast is altijd betrokken bij die valpartijen
Ja, maar weer terug in het peloton.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Haha ja, hij eindigt alleen op achterstand, maar verder geen breuken/kneuzingen etc.. Hij is een echte baas, net als Rojas en Costa overigensquote:
Met de leeftijd van Vos in het achterhoofd ben ik geneigd om te zeggen dat Vos > Van Moorsel zal zijn op het einde van haar carriere.quote:
Ze gaven de vallers een kans om weer aan te sluiten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Cootz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar toen zonet Gilbert en Cancellara voorop gingen rijden leggen ze het hele peloton ongeveer stil en zeiden ze wat tegen de jury-motor. Wat heeft dat voor een nut, en wat zouden ze dan zeggen?
Enne, zijn er ergens beelden van de valpartij?
Heup, been, of iets dergelijksquote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TheNetwork het volgende:
VDB heeft een sleutelbeenbreuk en ribben problemen.....
Wat zou Vino hebben?
beenbreuk?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TheNetwork het volgende:
VDB heeft een sleutelbeenbreuk en ribben problemen.....
Wat zou Vino hebben?
Ze zeiden van wel, maar Herbert en Ducrot zijn nou niet bepaald betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Die is net ingelopenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarschijnlijk Terpstra op 0.48 voor peloton
Edit; Ah, al ingelopen/
Nope en die langere klimmen liggen hem ook wat beter. De start was natuurlijk ook wel heel zwaar, zeker voor een renner die niet helemaal fit is.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef marcodej het volgende:
De Gees kot er gedurende de etappe wat doorheen lijkt het... Zat neem ik aan niet bij de gelosten.
Gesink eerder.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Moonlighter het volgende:
Mollema kan misschien wel top 10 rijden in deze tour
Inderdaad, voor Gesink is het uitvallen van VDB2 slecht nieuws...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wordt nog een drukke Vuelta op deze manier.
VDB vorig jaar boven Gesink geeindigd he..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Aalbers het volgende:
Hoezo is de tour onthoofd? Dan zouden de allerbeste renners er niet meer kunnen zijn. Nogsteeds zijn de broertjes Schleck er, Contador, Gesink, Evans, Sanchez. VDB, Vino en Wiggins zijn nou geen reele toppers. Ze zijn goed, maar niet het hoofd van de Tour.
Hahaquote:
Weet ik, maar als hij er niet meer is wil niet zeggen dat de Tour onthoofd isquote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
VDB vorig jaar boven Gesink geeindigd he..
Hij staat al wel op 7 min.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Moonlighter het volgende:
Wel jammer dat hij gisteren tijd verloren heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Moonlighter het volgende:
Koen de Kort doet niet mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Ensaf het volgende:
Ik schakel net in, heb ik mooie kastelen gemist?
Kastelen van valpartijen ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Ensaf het volgende:
Ik schakel net in, heb ik mooie kastelen gemist?
Met deze puntjes ga je niet redden hoor...de echte punten worden in het hooggebergte uitgedeeld...quote:
Nee klopt, geen topfavoriet natuurlijk, maar de spoeling wordt wel dun nu wat betreft podiumkandidaten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Weet ik, maar als hij er niet meer is wil niet zeggen dat de Tour onthoofd is
Wat heb je aan het gaar rijden van een Vuelta?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
En Gesink moest gisteren maar afstappen en de Vuelta gaar rijden.
Nog niet bekend.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef Kirov het volgende:
Hoe erg is het er eigenlijk aan toe met Vino?
De 4 belangrijksten (Schleck, Schleck, Evans en Contador) zitten er nog gewoon bij. Net als Sammy, dus ik ben het er niet meteen mee eens (met De Cauwer) dat het podium plots helemaal open ligt.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Nee klopt, geen topfavoriet natuurlijk, maar de spoeling wordt wel dun nu wat betreft podiumkandidaten.
Ik heb het gemerkt, een grote teleurstelling.quote:
Wanneer ga je weer mooie KLB-topics met Paints maken?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt, een grote teleurstelling.
Heeft 'ie toch aan het Kortste eind getrokken.
De winnaar van het 'rode rugnummer-klassement' staat ook op het podium in Parijs. Wat dat 'klassement' betreft is Johnny wel een kanshebber.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze puntjes ga je niet redden hoor...de echte punten worden in het hooggebergte uitgedeeld...
Dat ligt dan volledig aan hemzelf hoor, hij heeft twee minuten op de anderen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:50 schreef Ferdii het volgende:
Nu Johnny alle punten laten pakken en aan het eind geen reet meer doenals voeckler dan geen geel pakt dan word ie genaaid
Absoluut niet nee, maar je kan nu niet meer om die grote namen heen, terwijl types als VDB en Wiggins nog wel als dark horses konden worden gezien.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De 4 belangrijksten (Schleck, Schleck, Evans en Contador) zitten er nog gewoon bij. Net als Sammy, dus ik ben het er niet meteen mee eens (met De Cauwer) dat het podium plots helemaal open ligt.
Het kan maar van Moorsel had ook een heel mooi begin van haar carriere natuurlijk. Daarna de anorexia maar haar vroege erelijst is al van zeer hoog niveau.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met de leeftijd van Vos in het achterhoofd ben ik geneigd om te zeggen dat Vos > Van Moorsel zal zijn op het einde van haar carriere.
Van wie moest dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
En Gesink moest gisteren maar afstappen en de Vuelta gaan rijden.
Vandaar die valpartijen, Voeckler maakt steeds het wegdek nat.quote:
Ik weet het niet, de tijden, ze zijn anders. De topics die ik maakte kregen amper reacties meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer mooie KLB-topics met Paints maken?
Die was het gezeik van Ducrot zat.quote:
ZOMG!!!!quote:
Zal wel een Fransman wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De winnaar van het 'rode rugnummer-klassement' staat ook op het podium in Parijs. Wat dat 'klassement' betreft is Johnny wel een kanshebber.
Ik vraag me af of ze wel voorop gaan blijven. Van zodra het peloton ook maar een beetje rijdt (net als voor de valpartijen), halen ze gemakkelijk tijd terug.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat ligt dan volledig aan hemzelf hoor, hij heeft twee minuten op de anderen.
Hij houdt 'm sowieso wel tot en met woensdag op deze manier, maar idd, zeker ook meestrijden voor de etappe.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Johnny moet zich op de etappezege richten...2 of 3 dagen bolletjestrui stelt in vergelijking met een ritzege niets voor...
Ik miste het jaarlijks terugkerende Koen de Kort topic al.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt, een grote teleurstelling.
Heeft 'ie toch aan het Kortste eind getrokken.
Zal ook wel nog is vallen. Iedereen gaat vallenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef Coos het volgende:
En Rob Ruigh maar steeds netjes mee peddelend met de grote jongens.
Ergens deze week.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Boogerd dus niet meer bij de commentatoren. Komt tie nog wel terug
Twee jaar geleden won Pellizotti, die steeds ten aanval trok om puntjes voor de bolletjestrui te verzamelen.quote:
wtfquote:
Dit is toch geen getrollquote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
En vanavond zegt SOK weer dat het wel meevalt met het getroll.
Jazekers, hij is even een paar dagen naar Nederland voor Tour du Jourquote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik miste het jaarlijks terugkerende Koen de Kort topic al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij het hooggebergtequote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Iemand dood wensen is natuurlijk heel normaal.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is toch geen getrollVind jij niet dat zo iemand eruit gehaald moet worden? Dit kan toch niet
Nieuwe programma opnemen Boogerd zoekt vrouwquote:
Nou iemand die een andere renner zo'n duw geeft kan voor mijn part echt doodvallenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iemand dood wensen is natuurlijk heel normaal.
Dat gaat wel een beetje ver.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is toch geen getrollVind jij niet dat zo iemand eruit gehaald moet worden? Dit kan toch niet
gegooitquote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege het slechte rijden van Gesink heeft hij de handdoek in de ring gegooit.
Voeckler gaat geel niet krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef NightDream het volgende:
Voorsprong gaat toch best snel naar beneden. Minuutje in 5km ofzo?
Hij geeft bewust iemand anders een duw en duwt hem van de weg af? Wat vind jij een gepaste straf?quote:
Niet de val zelf, die zal wel erger zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beelden val Vino: http://nos.nl/video/255057-pijnlijke-val-vinokoerov.html
Zal er straks even werk van maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik miste het jaarlijks terugkerende Koen de Kort topic al.
Als ze dit nou na dat laatste bergje van de 2e categorie doorkrijgen, heeft Johnny toch mooi de bolletjes. Prima.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Voeckler gaat geel niet krijgen natuurlijk.
ik gok dat ze er snel af ligt.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
Zou vos de tour ook winnen als ze meedoet bij de mannen?
Alsof het al zeker is dat dit gebeurd is. Wacht nou maar tot het einde.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:55 schreef TheNetwork het volgende:
Het was Karpets die Contador kwakte, gelijk eruit gooien.
Kijkt ook nog van tevoren ''het is Contador''.![]()
Wie upload die video ff op youtube?
Dit kan niet man....
Was duidelijk een dikke kwak. Eruit met die kerel.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof het al zeker is dat dit gebeurd is. Wacht nou maar tot het einde.
idd jaquote:Op zondag 10 juli 2011 15:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was duidelijk een dikke kwak. Eruit met die kerel.
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was duidelijk een dikke kwak. Eruit met die kerel.
Ik denk dat het peloton het wel best vindt, maar de voorsprong op 5 min. stabiel wil houden.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef Dreassic het volgende:
Tijd loopt wel snel terug, straks zit Voeckler ook zonder trui. Mss voelt ie tegen de tijd dat we de klim van de 2e categorie opgaan, dat het niet gaat lukken met geel, en dan voor de punten gaat.
Mits Greipel toestemming geeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef sausagin het volgende:
Gilbert gaat winnen als ze bijgehaald worden. Pharma lotto gaat nu volledig voor groen nu VDB eruit is.
Weinig andere keuze ook meer natuurlijk, wel zuur.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef sausagin het volgende:
Gilbert gaat winnen als ze bijgehaald worden. Pharma lotto gaat nu volledig voor groen nu VDB eruit is.
Rojas wint dat groenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef sausagin het volgende:
Dit. Voeckler sprint weg en Frankrijk komt.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk dat het groepje het gewoon gaat halen.
Dezelfdequote:Op zondag 10 juli 2011 16:00 schreef Wilskracht het volgende:
Is Van den Broeck in dezelfde val als Vinoukorov gevallen of later?
Van Avermaet heeft het puntenklassement gewonnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:59 schreef marcodej het volgende:
Van Avermaet eindwinnaar (op punten) van Ronde van Oostenrijk, Bennati wint laatste rit.
Een sprinter die de Ronde van Oostenrijk (bergen en zulks) wint.
Jeetje, dat is nog erger dan Albasini paar jaar terug.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:59 schreef marcodej het volgende:
Van Avermaet eindwinnaar (op punten) van Ronde van Oostenrijk, Bennati wint laatste rit.
Kessiakoff is de eindwinnaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:59 schreef marcodej het volgende:
Heb je de profielen gezien? HC in het begin, en dan nog 100km vlak naar de streepquote:Op zondag 10 juli 2011 15:59 schreef marcodej het volgende:
Heel Movistar zit daar nog..quote:Op zondag 10 juli 2011 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit die nog in het peloton om straks te sprinten?
Waarschijnlijk in die val maar door gefietst en later pas afgestapt.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:00 schreef Wilskracht het volgende:
Is Van den Broeck in dezelfde val als Vinoukorov gevallen of later?
Ok, dan omschreef Meganck het wat scheef:quote:
quote:#sporza #koers - de Italiaan Daniel Benatti wint de laatste rit in de ronde van Oostenrijk - G.Van Avermaet is eindwinnaar op de punten
Duidelijk toch, wel Vlaams, maar gewoon duidelijk dat hij het puntenklassement wint.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, dan omschreef Meganck het wat scheef:
[..]
De bolletjestrui wint hij niet, die is voor een klassementsrenner.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Kirov het volgende:
Ik ben benieuwd of Hoogerland later in de tour nog wat kan, dat hij niet zich in het eerste deel kapot rijd en vervolgens niks meer presteert.
Hij heeft in de Vuelta natuurlijk al wel doorgekregen wat hij ongeveer kan in 3 weken, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Kirov het volgende:
Ik ben benieuwd of Hoogerland later in de tour nog wat kan, dat hij niet zich in het eerste deel kapot rijd en vervolgens niks meer presteert.
Nu ik het zo zie wel ja...quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duidelijk toch, wel Vlaams, maar gewoon duidelijk dat hij het puntenklassement wint.
Dit is toch leuk wat ie laat zien? Volgende week is ie kapot, maar wat boeit dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Kirov het volgende:
En daar toch ook een mooi staaltje achtervolgen laten zien, leverde niks op maar het was wel indrukwekkend.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hij heeft in de Vuelta natuurlijk al wel doorgekregen wat hij ongeveer kan in 3 weken, dus dat zal wel meevallen.
Pas op...straks wordt je van trollen beschuldigd..quote:Op zondag 10 juli 2011 16:03 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zit sanchez niet bij de rest vd rabo ploeg? hij moet gesink toch steunen
Omdat het niet zo goed ging met Gesink en ze maar voor een dagsucces gaan met Sánchez vandaag en dan zien we dinsdag wel weer verder.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:03 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zit sanchez niet bij de rest vd rabo ploeg? hij moet gesink toch steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |