Één van de eerste dagen geen idee meer precies bij welke valpartij. Volgens mij bij die met Boonen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef vivelafete het volgende:
[..]
ah, dat heb ik gemist. Wanneer is hij gevallen?
In potentie nog beter denk ik.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Was kloden ook betrokken bij de valpartij?
Je snapt dat een puncture een lekke band is?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kut.. Erviti is mijn adoptierenner.. Die gast is altijd betrokken bij die valpartijen
Ja, maar weer terug in het peloton.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Haha ja, hij eindigt alleen op achterstand, maar verder geen breuken/kneuzingen etc.. Hij is een echte baas, net als Rojas en Costa overigensquote:
Met de leeftijd van Vos in het achterhoofd ben ik geneigd om te zeggen dat Vos > Van Moorsel zal zijn op het einde van haar carriere.quote:
Ze gaven de vallers een kans om weer aan te sluiten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Cootz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar toen zonet Gilbert en Cancellara voorop gingen rijden leggen ze het hele peloton ongeveer stil en zeiden ze wat tegen de jury-motor. Wat heeft dat voor een nut, en wat zouden ze dan zeggen?
Enne, zijn er ergens beelden van de valpartij?
Heup, been, of iets dergelijksquote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TheNetwork het volgende:
VDB heeft een sleutelbeenbreuk en ribben problemen.....
Wat zou Vino hebben?
beenbreuk?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TheNetwork het volgende:
VDB heeft een sleutelbeenbreuk en ribben problemen.....
Wat zou Vino hebben?
Ze zeiden van wel, maar Herbert en Ducrot zijn nou niet bepaald betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Die is net ingelopenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarschijnlijk Terpstra op 0.48 voor peloton
Edit; Ah, al ingelopen/
Nope en die langere klimmen liggen hem ook wat beter. De start was natuurlijk ook wel heel zwaar, zeker voor een renner die niet helemaal fit is.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef marcodej het volgende:
De Gees kot er gedurende de etappe wat doorheen lijkt het... Zat neem ik aan niet bij de gelosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |