Nee in het turks.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
http://gaps.letour.fr/nl.php
Met verslag in het Nederlands??
Yep. Had het in het begin van de etappe wel moeilijk, komt er nu ietwat (met de nadruk op ietwat) doorheen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik wil niet trollen, maar zit Gesink gewoon in t peleton? Schakel pas in dus vandaar
Uiteraard, iedereen heeft wel eens een slechte dag tijdens de Tour.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik wil niet trollen, maar zit Gesink gewoon in t peleton? Schakel pas in dus vandaar
Valse tussenstanden = BANquote:
Mensen vliegen het bos in gaan we dit doen, kap met dat getrol man.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
.FR, ik ben dus verbaasd dat het in het Nederlands is.
Peloton gaat ook wel extreem traag.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep. Had het in het begin van de etappe wel moeilijk, komt er nu ietwat (met de nadruk op ietwat) doorheen.
/nl..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
idd blijft hem weinig bespaard laatste twee jaarquote:
NL.phpquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Yup.. Krijg geen rare Twitter-meldingen van Movistarquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij zit heel de Movistar ploeg gewoon rustig te chillen in het peloton
Voor Arroyo hoeven ze het niet te doen, die is in topvorm.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij zit heel de Movistar ploeg gewoon rustig te chillen in het peloton
Aah we hebben Kevin De Weert nog...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Wuijts en cs. zijn niet echt blij op de Belg. Die dachten echt dat VDB2 mee kon doen voor de Tour winst (ze vinden Contador en A. Schleck niet zo goed als vorig jaar en VDB beter als vorig jaar).
Denk dat ie hooguit een 3e plaats zou kunnen halen maar shit happens.
Het grote "Erger je hier aan die irritante meelopers"-topic! #1quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef AllesWatWas het volgende:
Mensen die naar de camera gaan zwaaien terwijl achter hen het peloton langsraast
Dit jaar is het eigenlijk sowieso niks, op Rojas na.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor Arroyo hoeven ze het niet te doen, die is in topvorm.
Volgend jaar met Alejandroquote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Yup.. Krijg geen rare Twitter-meldingen van Movistar. Beetje uitbrakken na het feest van gisteren
.
VDB was inderdaad erg sterk, geen top 2 materiaal natuurlijk ik hoop dat die Belgische commentatoren dat ook snappen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Wuijts en cs. zijn niet echt blij op de Belg. Die dachten echt dat VDB2 mee kon doen voor de Tour winst (ze vinden Contador en A. Schleck niet zo goed als vorig jaar en VDB beter als vorig jaar).
Denk dat ie hooguit een 3e plaats zou kunnen halen maar shit happens.
Inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef AllesWatWas het volgende:
Mensen die naar de camera gaan zwaaien terwijl achter hen het peloton langsraast
op 5:40 van de kopgroep, gaat zich terug laten zakken lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Terpstra rijdt in zn eentje ergens voor het peloton
Ik zie hem top 25 klassement rijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef TheArt het volgende:
Rob zit toch lekker mee te rijden voorin het peloton. Nooit uit de eerste 20 weg te slaan.
Hij zwemtquote:Op zondag 10 juli 2011 15:37 schreef Krambo het volgende:
Zwemt Terpstra er nog ergens tussen of zit hij weer in het peloton?
Het wordt hem ook wel makkelijk gemaakt op deze manier.quote:
Niet overdrijvenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Denkt dat ie tegen de vangrail is gegaan maar eerder uitgegleden ofzo verder gereden maar van de schrik of toch miss iets met z'n nek/rug.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef vivelafete het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd wat er nu met VDB is gebeurd. Volgens mij was de plaats waar hij stond niet de plaats waar die grote val van Vino was.
Wie is Vandenbroecke?quote:dnelissen Danny
gebroken sleutelbeen voor vandenbroecke.
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Vorige week ook al.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nu helemaal nu er wat grote namen wegzijn.
Zal ik het weer doen?quote:
Hoezo niet overdrijven ? Wuijts zei het letterlijk.quote:
Yes! Maar Vinokourov, Van den Broeck en Zabriskie liggen eruit.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef Karina het volgende:
Ik zet hem net aan, maar Gesink nog in de running dus? Althans, niet afgestapt.
cassee patat?quote:
Wuyts zegt wel meer...je moet die chauvinist niet zo serieus nemen...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo niet overdrijven ? Wuijts zei het letterlijk.
Leuke woordspeling!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef TheNetwork het volgende:
Die Rustdag valt nu wel heel verdacht handig.
Kopstoot productions, ik ga ff de friteuse aanzetten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Pino112 het volgende:
Cavendish terug in het peloton, massasprintje?
Gesink en Contador zou ik er in zetten voor Willems en Brajkovic.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
De val ploeg
Wiggins
Van den Broeck
Vinoukorov
Willems
Zabriskie
Garate
Brajkovic
Txurruka
Horner
Gewoon een team waar je best wat punten mee kan scorenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
De val ploeg
Wiggins
Van den Broeck
Vinoukorov
Willems
Zabriskie
Garate
Brajkovic
Txurruka
Horner
Je zou er een gooi naar het geel mee kunnen doenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
De val ploeg
Wiggins
Van den Broeck
Vinoukorov
Willems
Zabriskie
Garate
Brajkovic
Txurruka
Horner
Die Danny is ook wel verslaafd aan twitteren zeg..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zal ik het weer doen?Ik heb toch al ruzie met Danny.
Ik bedoelde de uitvalploegquote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Gesink en Contador zou ik er in zetten voor Willems en Brajkovic.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Kopstoot productions, ik ga ff de friteuse aanzetten.
quote:Punctures by Erviti and Rojas were the only news from #movistarteam during the dramatic descent of the Col du Perthus. #TdF #en
TELETEKST PAGINA 850quote:Op zondag 10 juli 2011 15:42 schreef Eenskijken het volgende:
kan iemand een kleine samenvatting geven van wat er tot nu toe gebeurd is?
Gooi het ff op twitter, ga je Maarten weer horen.quote:
Dat heb ik dan niet gehoort. Wat ik afgelopen week op Sporza gehoort heb was 3e plek. 1e en 2e plek is inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo niet overdrijven ? Wuijts zei het letterlijk.
Kut.. Erviti is mijn adoptierenner.. Die gast is altijd betrokken bij die valpartijenquote:
Nieuwe Leontien van Moorsel.quote:
Toch komt ie er vaak goed vanaf hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kut.. Erviti is mijn adoptierenner.. Die gast is altijd betrokken bij die valpartijen
Één van de eerste dagen geen idee meer precies bij welke valpartij. Volgens mij bij die met Boonen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef vivelafete het volgende:
[..]
ah, dat heb ik gemist. Wanneer is hij gevallen?
In potentie nog beter denk ik.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Was kloden ook betrokken bij de valpartij?
Je snapt dat een puncture een lekke band is?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kut.. Erviti is mijn adoptierenner.. Die gast is altijd betrokken bij die valpartijen
Ja, maar weer terug in het peloton.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Haha ja, hij eindigt alleen op achterstand, maar verder geen breuken/kneuzingen etc.. Hij is een echte baas, net als Rojas en Costa overigensquote:
Met de leeftijd van Vos in het achterhoofd ben ik geneigd om te zeggen dat Vos > Van Moorsel zal zijn op het einde van haar carriere.quote:
Ze gaven de vallers een kans om weer aan te sluiten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Cootz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar toen zonet Gilbert en Cancellara voorop gingen rijden leggen ze het hele peloton ongeveer stil en zeiden ze wat tegen de jury-motor. Wat heeft dat voor een nut, en wat zouden ze dan zeggen?
Enne, zijn er ergens beelden van de valpartij?
Heup, been, of iets dergelijksquote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TheNetwork het volgende:
VDB heeft een sleutelbeenbreuk en ribben problemen.....
Wat zou Vino hebben?
beenbreuk?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TheNetwork het volgende:
VDB heeft een sleutelbeenbreuk en ribben problemen.....
Wat zou Vino hebben?
Ze zeiden van wel, maar Herbert en Ducrot zijn nou niet bepaald betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Die is net ingelopenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Waarschijnlijk Terpstra op 0.48 voor peloton
Edit; Ah, al ingelopen/
Nope en die langere klimmen liggen hem ook wat beter. De start was natuurlijk ook wel heel zwaar, zeker voor een renner die niet helemaal fit is.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef marcodej het volgende:
De Gees kot er gedurende de etappe wat doorheen lijkt het... Zat neem ik aan niet bij de gelosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |