Nee in het turks.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
http://gaps.letour.fr/nl.php
Met verslag in het Nederlands??
Yep. Had het in het begin van de etappe wel moeilijk, komt er nu ietwat (met de nadruk op ietwat) doorheen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik wil niet trollen, maar zit Gesink gewoon in t peleton? Schakel pas in dus vandaar
Uiteraard, iedereen heeft wel eens een slechte dag tijdens de Tour.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik wil niet trollen, maar zit Gesink gewoon in t peleton? Schakel pas in dus vandaar
Valse tussenstanden = BANquote:
Mensen vliegen het bos in gaan we dit doen, kap met dat getrol man.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
.FR, ik ben dus verbaasd dat het in het Nederlands is.
Peloton gaat ook wel extreem traag.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Yep. Had het in het begin van de etappe wel moeilijk, komt er nu ietwat (met de nadruk op ietwat) doorheen.
/nl..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
idd blijft hem weinig bespaard laatste twee jaarquote:
NL.phpquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Yup.. Krijg geen rare Twitter-meldingen van Movistarquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij zit heel de Movistar ploeg gewoon rustig te chillen in het peloton
Voor Arroyo hoeven ze het niet te doen, die is in topvorm.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij zit heel de Movistar ploeg gewoon rustig te chillen in het peloton
Aah we hebben Kevin De Weert nog...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Wuijts en cs. zijn niet echt blij op de Belg. Die dachten echt dat VDB2 mee kon doen voor de Tour winst (ze vinden Contador en A. Schleck niet zo goed als vorig jaar en VDB beter als vorig jaar).
Denk dat ie hooguit een 3e plaats zou kunnen halen maar shit happens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |