Met deze puntjes ga je niet redden hoor...de echte punten worden in het hooggebergte uitgedeeld...quote:
Nee klopt, geen topfavoriet natuurlijk, maar de spoeling wordt wel dun nu wat betreft podiumkandidaten.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Weet ik, maar als hij er niet meer is wil niet zeggen dat de Tour onthoofd is
En Gesink moest gisteren maar afstappen en de Vuelta gaan rijden.quote:
Wat heb je aan het gaar rijden van een Vuelta?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
En Gesink moest gisteren maar afstappen en de Vuelta gaar rijden.
Nog niet bekend.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef Kirov het volgende:
Hoe erg is het er eigenlijk aan toe met Vino?
De 4 belangrijksten (Schleck, Schleck, Evans en Contador) zitten er nog gewoon bij. Net als Sammy, dus ik ben het er niet meteen mee eens (met De Cauwer) dat het podium plots helemaal open ligt.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Nee klopt, geen topfavoriet natuurlijk, maar de spoeling wordt wel dun nu wat betreft podiumkandidaten.
Ik heb het gemerkt, een grote teleurstelling.quote:
Wanneer ga je weer mooie KLB-topics met Paints maken?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik heb het gemerkt, een grote teleurstelling.
Heeft 'ie toch aan het Kortste eind getrokken.
De winnaar van het 'rode rugnummer-klassement' staat ook op het podium in Parijs. Wat dat 'klassement' betreft is Johnny wel een kanshebber.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met deze puntjes ga je niet redden hoor...de echte punten worden in het hooggebergte uitgedeeld...
Dat ligt dan volledig aan hemzelf hoor, hij heeft twee minuten op de anderen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:50 schreef Ferdii het volgende:
Nu Johnny alle punten laten pakken en aan het eind geen reet meer doenals voeckler dan geen geel pakt dan word ie genaaid
Absoluut niet nee, maar je kan nu niet meer om die grote namen heen, terwijl types als VDB en Wiggins nog wel als dark horses konden worden gezien.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De 4 belangrijksten (Schleck, Schleck, Evans en Contador) zitten er nog gewoon bij. Net als Sammy, dus ik ben het er niet meteen mee eens (met De Cauwer) dat het podium plots helemaal open ligt.
Het kan maar van Moorsel had ook een heel mooi begin van haar carriere natuurlijk. Daarna de anorexia maar haar vroege erelijst is al van zeer hoog niveau.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met de leeftijd van Vos in het achterhoofd ben ik geneigd om te zeggen dat Vos > Van Moorsel zal zijn op het einde van haar carriere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |