Gesink eerder.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Moonlighter het volgende:
Mollema kan misschien wel top 10 rijden in deze tour
Inderdaad, voor Gesink is het uitvallen van VDB2 slecht nieuws...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wordt nog een drukke Vuelta op deze manier.
VDB vorig jaar boven Gesink geeindigd he..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Aalbers het volgende:
Hoezo is de tour onthoofd? Dan zouden de allerbeste renners er niet meer kunnen zijn. Nogsteeds zijn de broertjes Schleck er, Contador, Gesink, Evans, Sanchez. VDB, Vino en Wiggins zijn nou geen reele toppers. Ze zijn goed, maar niet het hoofd van de Tour.
Hahaquote:
Weet ik, maar als hij er niet meer is wil niet zeggen dat de Tour onthoofd isquote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
VDB vorig jaar boven Gesink geeindigd he..
Hij staat al wel op 7 min.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Moonlighter het volgende:
Wel jammer dat hij gisteren tijd verloren heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef Moonlighter het volgende:
Koen de Kort doet niet mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Ensaf het volgende:
Ik schakel net in, heb ik mooie kastelen gemist?
Kastelen van valpartijen ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Ensaf het volgende:
Ik schakel net in, heb ik mooie kastelen gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |