Twee jaar geleden won Pellizotti, die steeds ten aanval trok om puntjes voor de bolletjestrui te verzamelen.quote:
wtfquote:
Dit is toch geen getrollquote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
En vanavond zegt SOK weer dat het wel meevalt met het getroll.
Jazekers, hij is even een paar dagen naar Nederland voor Tour du Jourquote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Boogerd dus niet meer bij de commentatoren. Komt tie nog wel terug
Ik ookquote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik miste het jaarlijks terugkerende Koen de Kort topic al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij het hooggebergtequote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Maver24 het volgende:
Boogerd dus niet meer bij de commentatoren. Komt tie nog wel terug
Iemand dood wensen is natuurlijk heel normaal.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is toch geen getrollVind jij niet dat zo iemand eruit gehaald moet worden? Dit kan toch niet
Nieuwe programma opnemen Boogerd zoekt vrouwquote:
Nou iemand die een andere renner zo'n duw geeft kan voor mijn part echt doodvallenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iemand dood wensen is natuurlijk heel normaal.
Dat gaat wel een beetje ver.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is toch geen getrollVind jij niet dat zo iemand eruit gehaald moet worden? Dit kan toch niet
gegooitquote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege het slechte rijden van Gesink heeft hij de handdoek in de ring gegooit.
Voeckler gaat geel niet krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef NightDream het volgende:
Voorsprong gaat toch best snel naar beneden. Minuutje in 5km ofzo?
Hij geeft bewust iemand anders een duw en duwt hem van de weg af? Wat vind jij een gepaste straf?quote:
Niet de val zelf, die zal wel erger zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beelden val Vino: http://nos.nl/video/255057-pijnlijke-val-vinokoerov.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |