SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef Nibb-it het volgende:
Inbreker (17) vrij na waarschuwingsschot politie
Van mij mogen ze gericht schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef Nibb-it het volgende:
Inbreker (17) vrij na waarschuwingsschot politie
Nja hij is op vrije voeten gesteld, so what? De zaak word er niet minder om. Het voorarrest is enkel niet verlengd. Kom op mensen, jullie doen net alsof de zaak afgeketst is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens mag je niet zomaar schieten en ook in dit soort gevallen zijn er een aantal criteria. Hoe en wat weet ik natuurlijk niet na dit nieuwsbericht.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
schijtquote:
Oook zoquote:
Nieuwe F16's kopen is sowieso veeeel voordeliger dan een paar van die domme JSF's naar Nederland te halen.. + meent Hillen het serieus? Wat is een leger zonder cavalerie ondersteuning? Ja, ok we hebben gelukkig onze CV-90's nog (nog..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:51 schreef Royyy het volgende:
Ja ze vliegen op het moment nog prima, totdat ze over een paar jaar midden in de lucht door metaalmoeheid in stukken breken...
11quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nieuwe F16's kopen is sowieso veeeel voordeliger dan een paar van die domme JSF's naar Nederland te halen.. + meent Hillen het serieus? Wat is een leger zonder cavalerie ondersteuning? Ja, ok we hebben gelukkig onze CV-90's nog (nog..).
Welk regiment Huzaren is dat van Puma eigenlijk? Sytzama of Prins Oranje?
F-35 vergelijken met de SU-37quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik kan toch niet anders dan me er elke keer boos om maken (en ik ben geeneens werkachtig bij defensie): schrap die verdomde shit-JSF en behoud onze Huzaren (go cavalerie!)! Onze F-16's vliegen nog prima, en de specs wijzen er echt op dat die nieuwe Russische SU-37 de JSF er keihard uitvliegt (en daar zijn experts het ook over eens)..
![]()
Na deze rant over de bezuinigingen kan ik gaan slapen, trustah.
F-22 misschien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor straaljager heeft Amerika die over de F-35 heen gaat qua prestaties dan?
Hm, idd.. misschien wel een eerlijkere vergelijking.quote:
Heb je tegenwoordig nog heel veel meer nodig dan? Wanneer was de laatste keer dat een Nederlandse kist een echte dogfight had. Precies, WOII. Die MIG van Servië was een BVR kill met een AMRAAM. En heli's kan je met alles wel neerhalen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, idd.. misschien wel een eerlijkere vergelijking.
Maar toch, met zo'n JSF hebben we een vliegtuig dat alleen uitblinkt in air-ground en voor de rest niet echt.
Lightning_NL kom er maar inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig nog heel veel meer nodig dan? Wanneer was de laatste keer dat een Nederlandse kist een echte dogfight had. Precies, WOII. Die MIG van Servië was een BVR kill met een AMRAAM. En heli's kan je met alles wel neerhalen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Thaboel het volgende:
Weet niet. Steel dr vanacht gewoon een paar van je buren en probeer wat
Eerste uur is kintikken daarna heul tof! En die vrouw is godver lekker!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef Braamyo het volgende:
Whoei, zometeen naar het derde deel van de transformeerders !!!
Wat? Is toch zo?quote:
Ja en? Jij neukt met een dame die 7/8 was toen jij de dienstplicht in gingquote:
Vroeger keek je naar een tekenfilm serie, en zelfs dat is officieel nog niet de goeie benaming. NU 20/30 jaar later kijk je naar een stukje nostalgiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat? Is toch zo?
Vroeger toen ik klein was keek ik er altijd naar. Maar nu toch niet meer?
Om daar weer ¤13 vooer neer te tellen pp, plus consumptiesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vroeger keek je naar een tekenfilm serie, en zelfs dat is officieel nog niet de goeie benaming. NU 20/30 jaar later kijk je naar een stukje nostalgie
Shrek 2?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand een filmtip voor thuis vanavond? GEEN oorlogsfilms of Transformers.
Dank
Da's toch die pedo film van vorig jaar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:29 schreef Druid het volgende:
Gisteravond Trust gezien, als je zin hebt in heftige films moet je die zeker kijken
Inception en Social Network zijn wel twee redelijk recente films die zeer vermakelijk zijn om te kijken. Inception word je helemaal groggy van en Social Network is wel interessant over de oprichting van Facebook.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Dank
Gaan we gewoon Social Network kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Inception en Social Network zijn wel twee redelijk recente films die zeer vermakelijk zijn om te kijken. Inception word je helemaal groggy van en Social Network is wel interessant over de oprichting van Facebook.
Als je nou een behoorlijk computer hebt ER dan moet je maar eens hier kijken. Kan je wat in je 'bioscoop' portemonee schelen op den duur.quote:
Ondertussen ligt ErwinRommel na 20 minuten te pitten op de bank.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaan we gewoon Social Network kijken
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:39 schreef Lotusss het volgende:
Afgekeken.... goede film! Thanks Hoogvlieger!
Autisten ftw
Nou ik heb een super gezellige en leuke dag gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om daar weer ¤13 vooer neer te tellen pp, plus consumpties
One Flew Over The Cuckoo's Nestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Dank
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef Maitje het volgende:
GVD!
Ik de hond om 9 uur uitlaten met amper 5 uur slaap, bedoel die hond moet ook poepen toch? Kom je de nieuwe buurman tegen die 3 kwartier met je staat de praten (daar gaat mijn.. "ik laat snel de hond uit want dan kan ik terug mijn nest in" dus na die lange 3 kwartier eindelijk terug naar huis.
Kom ik bij mijn poort, gaat die niet open... Ik dacht even dat mijn zus hem dicht had gedaan. Opnieuw de deur proberen op te krijgen, weer niet!
Toen bedacht ik dat er misschien een boef naar binnen was geslopen en mij buiten had gesloten..
Op dat moment duw ik iets harder tegen de deur.. BAM!
[ afbeelding ]
Of.. ik ken mijn eigen kreften niet.. of de deur is echt verrot!!
Dus...
GEZOCHT!
Gespierde aantrekkelijke man die in zijn blote bassie (want het is mooi weer buiten) mijn poortdeur komt fixen..![]()
Beloning.. Een koud biertje
Heb je in elk geval iets te doen vandaagquote:
Ja lach maar! Dat ding is finaal uit de muur komen zetten.. (met plug en al)quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je in elk geval iets te doen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Scharnieren zijn nog prima, alleen de pluggen die in de muur normaal gevestigd zitten die zijn eruit. Ik kan ze er wel terug in doen, alleen dan liggen ze er straks weer uit omdat er speling in zit..quote:Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Nadeel is dat de doe-het-zelf zaken dicht zijn.
Kijk of je nog drie goedwerkende scharnieren ergens hebt liggen.
Maar van stukjes hout een plug, werkt prima. Deden ze vroegah ook zoquote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Scharnieren zijn nog prima, alleen de pluggen die in de muur normaal gevestigd zitten die zijn eruit. Ik kan ze er wel terug in doen, alleen dan liggen ze er straks weer uit omdat er speling in zit..
Waarom moeten dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vader op vakantie is
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar van stukjes hout een plug, werkt prima. Deden ze vroegah ook zo
Was het maar zo simpel.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heel simpel
http://hoemoetdatdan.nl/node/401
Dan is het wachten tot morgen en dan als de wiedeweerga naar de Gammaquote:Op zondag 10 juli 2011 11:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Net even gekeken maar heb nergens schroeven en sommige pluggen zitten nog in de muur, en sommige zitten nog aan de schroeven op de deur. Kan nergens schroeven vinden .... GVD!
Zucht...![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot morgen en dan als de wiedeweerga naar de Gamma
Geen handige burenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:30 schreef Maitje het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Net even gekeken maar heb nergens schroeven en sommige pluggen zitten nog in de muur, en sommige zitten nog aan de schroeven op de deur. Kan nergens schroeven vinden .... GVD!
Zucht...![]()
Dankjequote:
Nou, eentje hier in de poort is bezig met zijn eigen, en ik zou mijn achterbuurman kunnen vragen... maar ik duik zo nog ff de schuur in.. want moet eerst zelf proberenquote:
Ja, dat moet wel lukken...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, pluggen uit de muur halen is geen probleem. Schroef er een iets grotere in dan eigenlijk voor die plug kan, en trek hem er met klauwhamer of tang uit.
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Sorry to interrupt.. maareuh:
http://www.dumpert.nl/med(...)kinderprogramma.html
Oh.. my.. gawd
Moest het even delen met de beschaving..
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:38 schreef Maitje het volgende:
GVD!
Ik de hond om 9 uur uitlaten met amper 5 uur slaap, bedoel die hond moet ook poepen toch? Kom je de nieuwe buurman tegen die 3 kwartier met je staat de praten (daar gaat mijn.. "ik laat snel de hond uit want dan kan ik terug mijn nest in" dus na die lange 3 kwartier eindelijk terug naar huis.
Kom ik bij mijn poort, gaat die niet open... Ik dacht even dat mijn zus hem dicht had gedaan. Opnieuw de deur proberen op te krijgen, weer niet!
Toen bedacht ik dat er misschien een boef naar binnen was geslopen en mij buiten had gesloten..
Op dat moment duw ik iets harder tegen de deur.. BAM!
[ afbeelding ]
Of.. ik ken mijn eigen kreften niet.. of de deur is echt verrot!!
Nou... lekker is dat...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef Braamyo het volgende:
Go Maitje, super heldinnen krachten bij de politie
Oh, je wil deze ook binnen een maand naar de bliksem helpen?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Valt me mee. M'n auto ken optrekken in z'n tweede versnelling tot de 90 km/p uur. (kon nog verder, maar dan zou ik in het rode toerental komen te staan
quote:
Wacht maar tot hij terug is... Hij gaat er vast wel wat van vinden dat jij de poort gesloopt hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Maitje het volgende:
Waarom moeten dit soort dingen altijd gebeuren als mijn vader op vakantie is
Dat is niet de bedoeling. Wilde hem vandaag gewoon eens grondig testen op vermogen, rammeltjes hier en daar, en wegligging. Kwam prima uit de ruige ER-testquote:Op zondag 10 juli 2011 16:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, je wil deze ook binnen een maand naar de bliksem helpen?
Nou, het had iedereen kunnen overkomen hoor!!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot hij terug is... Hij gaat er vast wel wat van vinden dat jij de poort gesloopt hebt.
Zeg ho eens, heb hem pas twee dagen. En ja, ik rook er gewoon in, ook met airco aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:01 schreef AchJa het volgende:
Nummerplaten vast met elastiekjes...En je asbak en omgeving is nog veel te schoon!
In twee dagen tijd heb ik de eerste schroeivlekken al in de stoel.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeg ho eens, heb hem pas twee dagen. En ja, ik rook er gewoon in, ook met airco aan.
Dan is het goed.quote:Die elastiekjes moet ik nog ff wegdoen ja, geen porem. Komen andere op naam gemaakte achtergronden op voor kentekenplaat
Schroeiplekken had ik in m'n broekquote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
In twee dagen tijd heb ik de eerste schroeivlekken al in de stoel.
[..]
Dan is het goed.
Maar jij bent weer net de sigaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:02 schreef Maitje het volgende:
Nou, het had iedereen kunnen overkomen hoor!!
Altijd goeie beloftes: "Ik kom ff kijken"... Gekeken: "ja das kut, kan ik verder niets aan doen".quote:Misschien komt straks een vriend ff kijken..
Ja.. zul je altijd zienquote:Op zondag 10 juli 2011 17:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar jij bent weer net de sigaar.
[..]
Altijd goeie beloftes: "Ik kom ff kijken"... Gekeken: "ja das kut, kan ik verder niets aan doen".
Gewoon er dikkere pluggen en schroeven indraaien. En niet van die aldi pluggen maar Toggler Alligators er in. Tegen de tijd dat je dan je deur eruit trapt neem je de muur ook meteen mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja.. zul je altijd zien
Nou, er moeten nieuwe gaten geboord worden denk ik, en dat durf ik niet aan omdat als het niet goed is en er nieuwe gaten in zitten ik wel oorlog heb met vaders
Moet je niet gewoon ff de gaatjes in de muur opnieuw opvullen met kit en daar die pluggen in doen. Als dat hard word heb je er ff geen omkijken meer naar.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon er dikkere pluggen en schroeven indraaien. En niet van die aldi pluggen maar Toggler Alligators er in. Tegen de tijd dat je dan je deur eruit trapt neem je de muur ook meteen mee.
Dat is gepruts in de marge, tenzij je chemische ankers gaat gebruiken.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon ff de gaatjes in de muur opnieuw opvullen met kit en daar die pluggen in doen. Als dat hard word heb je er ff geen omkijken meer naar.
Waarom zou je? Stel dat er nu rond 8 pluggen inzitten, je haalt een zooitje rond 10 pluggen ff uitboren en klaar. Loop je ook niet te prutsen met het verplaatsen etc. waardoor de deur er weer scheeft inhangt ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Thaboel het volgende:
Met kitt loop je te kutten tot de max ff scharniertjes een paar cm verplaatsen en nieuwe gatenboren. Goeie pluggen erin en gaan!
Oke.. wanneer kom jequote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef Vinz0r het volgende:
Chemische ankers FTW!
En anders gewoon de poort ff terug zetten in zn oude gaten, dan op andere plekken neue gaten boren slagplug erin en klaar
MAW kwartiertje werk
2 ? ..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Jullie zijn echt erg! Nog geen eens 2 dames in nood komen redden...
You dont want me toquote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Gehehe... wat denkt gij zelf?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:37 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Kost en inwoning bij de klus inbegrepen?
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:16 schreef Vinz0r het volgende:
T was te proberen!
Tis nu namelijk best laat en voor ik klaar ben met de klus..
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wil zeker in natura betaald worden?
Is dit een verkapte 'mijn tweelingzus en ik zoeken een date' post?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Als je de voorrij koste betaald kom ik graag ff helpen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
Nee, mijn zus heeft al een vriend..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'mijn tweelingzus en ik zoeken een date' post?
Gehehe... grapjasquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als je de voorrij koste betaald kom ik graag ff helpen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja graag of niet, en Lowes hardware is hier gewoon open dus ik kan plugen meebrengen.
Heulemaal niet, ik heb nog wel respect voor de damesquote:Op zondag 10 juli 2011 20:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wil zeker in natura betaald worden?
Ja die moeten ze ook eerst ff een paar hard tegen het asfalt smijten en dan zn rug en benen bewerken met prikkeldraad. Dan mag hij van mij wel weer verder.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zag het op tv, wat een held dat ie doorging. Die chauffeur schijnt door de Gendarme meegenomen te zijn
Hoort erbij, voetballers roepen om hun moeder, renners om hun fiets.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef m.k het volgende:
Johnny Hoogerland verdient een medaille vind ik, wat een doorzettings vermogen Klaag *HIER* over het Hoogerland-incident
In de Franse media hebben ze het doofpotten ook goed onder de knie schijnbaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja die moeten ze ook eerst ff een paar hard tegen het asfalt smijten en dan zn rug en benen bewerken met prikkeldraad. Dan mag hij van mij wel weer verder.
En? Werkt het?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:11 schreef Lotusss het volgende:
Even voelen of de eckte eckte tijgerbalsem uit de toko helpt...
En zwaar kut voor die Hoogerland. Is auwie. Hoewel wielrennen mij geen ruk interesseert, wel zwaar respect voor de renners.
Zeeuwse trotsquote:Op zondag 10 juli 2011 23:29 schreef Thaboel het volgende:
Hoogerland is een held! KLAAR. PUNT. DISCUSSIE GESLOTEN
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:05 schreef Nibb-it het volgende:
Zonder Wallonië kunnen ze eindelijk eens iets aan die mooie wegen doen. Asfalt erop of zo.
Gehehe... nou dat zal wel niet helemaal. Hij hangt nu en hopelijk is dat voldoende voor de aankomende 2 weken. Wat een gezeik met die *&^%%$( deur!!quote:
Haha nee, een vriend van mij bood het aan..quote:Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wie heb je zo gek gekregen? Iemand van Fok?
Als je goed kijkt hangen de scharnieren ook aan de verkeerde kantquote:
Nou...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Als je goed kijkt hangen de scharnieren ook aan de verkeerde kant
Moeten links ipv rechts want nu heeft die diagonaal geen zin.
Vandaar ook dat ie doorgezakt is.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:59 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Als je goed kijkt hangen de scharnieren ook aan de verkeerde kant
Moeten links ipv rechts want nu heeft die diagonaal geen zin.
Is niks mis met aan de muur bevestigen hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 17:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou...mijn vader heeft die poort ooit handmatig gemaakt...
.
Maar... we krijgen nu een nieuwe poortdeur + schutting. En als die slim is, bevestigd hij die dan niet meer aan de muur
De deur draait naar binnen, dus de scharnieren hadden aan de buitenkant bevestigd moeten worden?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Is niks mis met aan de muur bevestigen hoor
@ achja, jups veel voorkomende fout dit, komt vaak door ontwetendheid
Klopt, heb het wel vaker gezien. Alhoewel je het ook kunt oplossen door de diagonalen naar elkaar toe te laten lopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:05 schreef Vinz0r het volgende:
@ achja, jups veel voorkomende fout dit, komt vaak door ontwetendheid
Nee, de schuine planken op de deur. Die moeten van de scharnierzijde gezien naar boven lopen. Dus op jouw foto van rechtsonder naar linksboven. Als je het andersom doet gaat je deur naar verloop van tijd doorzakken, nu (zoals op de foto) steunen de diagonale planken de deur niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
De deur draait naar binnen, dus de scharnieren hadden aan de buitenkant bevestigd moeten worden?
Ooh!! Ik snap het..quote:Op maandag 11 juli 2011 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, de schuine planken op de deur. Die moeten van de scharnierzijde gezien naar boven lopen. Dus op jouw foto van rechtsonder naar linksboven. Als je het andersom doet gaat je deur naar verloop van tijd doorzakken, nu (zoals op de foto) steunen de diagonale planken de deur niet.
Wat Vinzor dus bedoelt is dat de scharnieren op de paal moeten ipv de muur, dan klopt je diagonaal weer.
Hij hangt en ik blijf er verder vanaf. Mocht die er weel afflikkeren.. dan heb ik diezelfde avond nog kampvuur met coembaja liedjesquote:Op maandag 11 juli 2011 17:34 schreef Vinz0r het volgende:
Gewoon een plaatje multiplex pakken?
Of anders een smal schuttingdeel.
nouwja... echt werk wil ik het niet noemen, ik was weer eens aan wezig.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Halleee, ook nog gewerkt vandaag?
Hehequote:Op maandag 11 juli 2011 18:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nouwja... echt werk wil ik het niet noemen, ik was weer eens aan wezig.
Dat heb je te danken aan de Natres collega's die liever op overwerkbasis die kant opgaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Braamyo het volgende:
Ga ik van woensdag tot zondag wachtlopen in Nijmegen... word mij doodleuk verteld dat het niet op oefentoelage is.... Waarom meld ik mij dan in vredensnaam aan voor dit soort wazigheden
Waarmee ze zichzelf gezien de vergoeding verschrikkelijk in de voet geschoten hebben. En indirect de beroepscollega's ook.quote:Betaling wacht Heumensoord
Defensie is niet alleen laks met het nabetalen van salaris voor Natres-militairen. Het ministerie probeert ook de militairen die tijdens de Nijmeegse Vierdaagse op Kamp Heumensoord dienst verrichten, af te schepen met een fooitje.
De VBM|NOV accepteert dit niet! De bond heeft duidelijk gemaakt dat Defensie bezig is om de (zelfs wettelijke) regels met de voeten te treden (en dan zeggen we het nog netjes).
In een brief aan het Natres-personeel laat Defensie weten dat de "gehele wachtperiode wordt aangemerkt als een meerdaagse activiteit, dus oefening".
Een Natres-militair ontvangt per etmaal 8 uur loon en de overige etmaal-uren krijgt hij/zij dan vergoed met een oefentoelage. De Natres-militair die 8 uur aaneengesloten heeft gewerkt op een ZZF-dag (zaterdag, zondag, feestdag) ontvangt de daarbij behorende vergoeding voor ZZF-dagen.
Volgens de VBM|NOV is dit tegen alle regelgeving in. Het Natres-personeel voert reguliere functionele werkzaamheden uit. Defensie gebruikt de ‘oefentoelage' alleen maar om financiële redenen. Daarnaast draait Defensie de Arbeidstijdenwet (ATW) de nek om.
De vertegenwoordiger van het CLAS in het overleg, probeerde vervolgens aan te tonen dat er redenen kunnen zijn die het rechtvaardigen om het begrip oefeningen te hanteren.
Daar begreep de VBM|NOV - maar ook andere bonden - helemaal niets van.
Defensie moet gewoon de regelgeving toepassen, vindt de VBM|NOV. En dit ruim vóór de aanvang van de Vierdaagse duidelijk maken.
Defensie misbruikt het Natres-personeel voor werkzaamheden bij de Vierdaagse, vindt de VBM|NOV. Defensie heeft een kruideniersmentaliteit. Dat doet geen recht aan de waardevolle bijdrage die Natres-militairen leveren.
Defensie heeft toegegeven dat je de dienst op Heumensoord geen oefening mag noemen.
Wordt vervolgd!!
Bron: VBM NOV
Wel leuk daar...quote:Op maandag 11 juli 2011 18:33 schreef Braamyo het volgende:
Ga ik van woensdag tot zondag wachtlopen in Nijmegen... word mij doodleuk verteld dat het niet op oefentoelage is.... Waarom meld ik mij dan in vredensnaam aan voor dit soort wazigheden
Na drie jaar geroepen te hebben dat ik mee ga doen, hoop ik volgend jaar dan eindelijk mee te doen. Maar ik dacht dat jij 'echt nooit' meer mee zou lopen? Hoe ben je van gedachte veranderdquote:Op maandag 11 juli 2011 18:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wel leuk daar...
Volgend jaar ga ik weer meelopen
Nou, ik moet zeggen dat ik ook niet meer van plan was het te lopen.. god ik heb vooral de ena laatste dag zo afgezien..quote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na drie jaar geroepen te hebben dat ik mee ga doen, hoop ik volgend jaar dan eindelijk mee te doen. Maar ik dacht dat jij 'echt nooit' meer mee zou lopen? Hoe ben je van gedachte veranderd
Nee, ik zal het ff in het kort uit proberen te leggen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:40 schreef Braamyo het volgende:
Maar uit dit kranten artikel begrijp ik dus juist dat Natres wel onder oefentoelage valt. Wat zeuren ze dan? Geef mij ook die oefentoelage !!!
Nou, ik denk niet voor de nijmeegse 4 daagse. Dat is puur vrije tijd, al lopen er wel groepjes van de politie mee, maar die zullen al wel afgestudeerd zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Braamyo het volgende:
@ maitje, je zult bij de opleiding toch ook wel genoeg trainings momentjes krijgen.... ik denk dat het helemaal gaat lukken
Ik heb die discussie vorig jaar gehad met een nastresser (geen typo). Zij zijn de reden dat wij niet meer op oefentoelage die kant opgaan maar op dienstreis...quote:
Ik doelde er meer op dat je bij de politie opleiding meer dan genoeg kilometers onder de voetjes zult krijgen. Tenminste, daar ga ik wel vanuitquote:Op maandag 11 juli 2011 18:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet voor de nijmeegse 4 daagse. Dat is puur vrije tijd, al lopen er wel groepjes van de politie mee, maar die zullen al wel afgestudeerd zijn.
Ach, en anders zondags oefenen.. je krijgt er uiteindelijk iets moois voor terug.
Dienstreis declareren van plusminus 4000 kilometer ver weg is ook niet weinig.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb die discussie vorig jaar gehad met een nastresser (geen typo). Zij zijn de reden dat wij niet meer op oefentoelage die kant opgaan maar op dienstreis...
Ik declareer wel 5x eigen vervoer, die oefen toelage komt wel goedquote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb die discussie vorig jaar gehad met een nastresser (geen typo). Zij zijn de reden dat wij niet meer op oefentoelage die kant opgaan maar op dienstreis...
Ja, maar niet op marsenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je bij de politie opleiding meer dan genoeg kilometers onder de voetjes zult krijgen. Tenminste, daar ga ik wel vanuit
Tegenwoordig allemaal elektronisch enzo. DIDO.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dienstreis declareren van plusminus 4000 kilometer ver weg is ook niet weinig.
Vroegah kregen we geloof ik voor een dienstreis 0,16 guldencent per kilometer.
En hou ook in de gaten dat je op een dienstreis je te houden hebt aan de ATW. Dus na zoveel uur aftrap. Dan kan de commandant hoog en laag springen, ik zit in de kroeg, tabee!quote:Op maandag 11 juli 2011 18:59 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik declareer wel 5x eigen vervoer, die oefen toelage komt wel goed
Wat is een ATW ?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hou ook in de gaten dat je op een dienstreis je te houden hebt aan de ATW. Dus na zoveel uur aftrap. Dan kan de commandant hoog en laag springen, ik zit in de kroeg, tabee!
ow dat kkomt goed, nijmegen oirschot moet wel lukken tochquote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Arbeidstijden wet. Max zoveel uur per dag, daarna tot ziens
Is er in slaapplaats voorzien voor jou? Zo niet, hotel declareren in DIDO.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow dat kkomt goed, nijmegen oirschot moet wel lukken toch
Ja, is allemaal geregeld, eten, slapen, alles. Enige wat mag is de reis met eigen vervoer of dienstreis...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is er in slaapplaats voorzien voor jou? Zo niet, hotel declareren in DIDO.
Bah!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig allemaal elektronisch enzo. DIDO.
Ik zal morgen eens uitzoeken in hoeverre ze jou kunnen dwingen om in een tentenkamp te slapen op dienstreis. Volgens mij kan dat nl. helemaal niet, het kan wel, maar dan moet je oefentoelage beuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja, is allemaal geregeld, eten, slapen, alles. Enige wat mag is de reis met eigen vervoer of dienstreis...
DIDO ftw!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bah!
Toch beter dan om het maar weer in drievoud in te dienen. Heb je die shit niet.
Vroegah hadden ze GOCA, werd allemaal door de Admeur voor je geregeld.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
DIDO ftw!![]()
Zo makkelijk, drie muisklikken en je bent klaar.
Ze dwingen mij ook niet, het is of vanaf oirschot met dienstvervoer of eigen vervoer naar de QRF locatie, of het is daar in een tentje liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens uitzoeken in hoeverre ze jou kunnen dwingen om in een tentenkamp te slapen op dienstreis. Volgens mij kan dat nl. helemaal niet, het kan wel, maar dan moet je oefentoelage beuren.
Ja, maar de admeur was negen van de tien keer een centenkraai en als hij kon beknibbelen deed hij dat. Tegenwoordig ros je je eigen dienstreis in de computer en het is geregeld, inc. vergoedingen waar je recht op hebt. Niet dat geouwehoer met je dienstreisformulier naar de admeur die je dan 3 keer terug kreeg omdat je iets vergeten was door te strepen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vroegah hadden ze GOCA, werd allemaal door de Admeur voor je geregeld.
Terug in de tijd AchJaquote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar de admeur was negen van de tien keer een centenkraai en als hij kon beknibbelen deed hij dat. Tegenwoordig ros je je eigen dienstreis in de computer en het is geregeld, inc. vergoedingen waar je recht op hebt. Niet dat geouwehoer met je dienstreisformulier naar de admeur die je dan 3 keer terug kreeg omdat je iets vergeten was door te strepen.
Overigens GOCA...Als je de SMA over de zeik wilde helpen moest je daar over beginnen.
Waarom lees ik telkens dildoquote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
DIDO ftw!![]()
Zo makkelijk, drie muisklikken en je bent klaar.
Dan heb ik nog 13 jaar oefentoelage te goed...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef Thaboel het volgende:
Mij is het zo uitgelegd: Niet in je eigen bed = oefentoelage .
Waar het hoofd van vol zit....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die crappy Mercedes van je zonder airco eens inruilen voor een fatsoenlijke bakquote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 13 jaar oefentoelage te goed...
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol zit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Nah, zal een W124 worden dan ben ik bang voor. Wederom zonder airco, opgetieft met dat politie agenten spul.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je die crappy Mercedes van je zonder airco eens inruilen voor een fatsoenlijke bak
W124??quote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, zal een W124 worden dan ben ik bang voor. Wederom zonder airco, opgetieft met dat politie agenten spul.
Gelezenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Pumatje het volgende:
rommel, leest mijn belgie bericht eens op pagina 3 !
Maar alsin buiten je standplaatsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 13 jaar oefentoelage te goed...
Klinkt idd mooi, maar practisch onhaalbaar. Vlamingen kun je niet vergelijken met Nederlanders, hooguit Brabanders en Limburgersquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Pumatje het volgende:
kans acht ik ook zeer klein hoor rommel maar dat plan N zou toch fantastisch zijn
Dat gaat hem niet worden. Maar ik zou het eens na moeten vragen, volgens mij was er iets met in een tent meuren en dienstreis.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar alsin buiten je standplaatsBijv: RVS als standplaats en overnachting op De Gen. Spoor dat het dan ookal oefentoelage zou zijn
Ja, het was er weer een!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
Vanmiddag was er een pareltje:
nog een keer spam
Zie de quote in Achja's post voor de OP.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
Vanmiddag was er een pareltje:
nog een keer spam
Zie de quote in Achja's post voor de OP.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
Hier de link trouwens: http://ss98.simpsite.nl/Nieuws
Dat word dus niet studeren voor jou maar leuk de Cock (met C-O-C-K) uithangenquote:
Ik zie net dat het formulier niet ingevuld opgestuurd kan worden... Laten we dat dan maar een paar keer doen.quote:
Mag je een ss98 medaille op je baratea dragenquote:
Donequote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie net dat het formulier niet ingevuld opgestuurd kan worden... Laten we dat dan maar een paar keer doen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie net dat het formulier niet ingevuld opgestuurd kan worden... Laten we dat dan maar een paar keer doen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
Hier de link trouwens: http://ss98.simpsite.nl/Nieuws
Zag het ook ja... kwalitatief uitermate teleurstellende verslaggeving weer...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Op Nederland 1 net, die tolk die een rechtzaak gewonnen heeft mbt zijn familie inzake Srebrenica. Zat op het punt na zijn aantijgingen gehoord te hebben de TV uit het raam te flikkeren.
Waar was die klootzak van de Commandant 7de ABiH legerkorps Naser Oric? Die voelde de hete kolen en was gevlucht.
Klotezooi!
Was een tijdje terug al op tv. Bewust niks overgezegt hier... Vrij vreemd.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Op Nederland 1 net, die tolk die een rechtzaak gewonnen heeft mbt zijn familie inzake Srebrenica. Zat op het punt na zijn aantijgingen gehoord te hebben de TV uit het raam te flikkeren.
Waar was die klootzak van de Commandant 7de ABiH legerkorps Naser Oric? Die voelde de hete kolen en was gevlucht.
Klotezooi!
Wat dat betreft doet de NOS zich voor als verlengstuk van de zgn Nitwits. Maar wel voorop willen staan om "hun" veteranen te willen eren. Hoe hypocriet kun je dan zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zag het ook ja... kwalitatief uitermate teleurstellende verslaggeving weer...
Je zou haast denken dat de (publieke) media anti-defensie is!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zag het ook ja... kwalitatief uitermate teleurstellende verslaggeving weer...
En als je de aankondiging dan kijkt op Discovery zie je als laatst een rechtsladende .50....quote:Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
Gisternacht op Discovery een aflevering van Sons of Guns zitten te kijken. Gaat over paar rednecks die gespecialiseerd zijn in het bouwen en modificeren van vuurwapens. Gingen ze gister een M16 MasterKey maken met een M16 en een afgezaagde Saiga .12 eronder. Gruwelijk vet iig dus ik ga ff nieuwe afleveringen zoeken.
Lol niet gezien. Maar wat heb je aan een rechtsladende Ma Deuce? Zo'n ding is wel het laatste wapen waar bij ambidextrie nodig zou zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als je de aankondiging dan kijkt op Discovery zie je als laatst een rechtsladende .50....
Wat zijn de functie-eisen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog een wulpse assistente nodig.
Wrs dat je full time in bikini rondlooptquote:
Bijna hequote:Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat de (publieke) media anti-defensie is!
.50 Kan heel simpel omgebouwd worden tot een rechtsladend wapen, als je de .50 kent weet je hoe simpel het is. Heeft te maken met de tijd toen het nog onder een vliegtuig hing (linker- en rechtervleugel) en bv bij de . Alleen de standaard is linksladend tegenwoordig omdat we de M55 niet meer hebben en ze ook niet meer onder vliegtuigen hangen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Lol niet gezien. Maar wat heb je aan een rechtsladende Ma Deuce? Zo'n ding is wel het laatste wapen waar bij ambidextrie nodig zou zijn?
't Is dat ik al bezet ben, anders had je een PA met Rubensfiguur!quote:
Doe ik het voorquote:
quote:Hallo,
Wij hebben je verzoek geaksepteert!
Welkom bij de SS98.
Vanaf nu ontvang je soms mail's voor invallen en andere zaken.
Kun je ook een bijnaam voor je zelf verzinnen?
Alvast bedankt!
Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen!
Gr sander98 sven98 (eigenaren)
Nou, hou rekening met standby en 's nachts je bed uitgebeld worden!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef Royyy het volgende:
Ik ben aangenomen, mag ik ook een assistente?
[..]
Ik vraag me af, zou 98 slaan op het jaar waarin ze geboren zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, hou rekening met standby en 's nachts je bed uitgebeld worden!
Gok van welquote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zou 98 slaan op het jaar waarin ze geboren zijn?
Haha ja, die vervolgens weer door een andere geheime club kapot gemaakt werdenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gok van wel![]()
De laatste geheime club waar ik bij zat toen was ik 8 ofso. Ubergeheime boomhutten bouwen enzo
Nee dat was met onze Pokemon gymsquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha ja, die vervolgens weer door een andere geheime club kapot gemaakt werden
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee dat was met onze Pokemon gyms
Oorlogje met 2 hutten elk aan de andere kant van een bos/park en elkaar te lijf gaan met stokkenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha ja, die vervolgens weer door een andere geheime club kapot gemaakt werden
Idd een killer voor je egoquote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef hoogvlieger het volgende:
En oeioeioei als je als laatste werd gekozen met voetbal
AchJa was standaard de klos met voetbal... daar had en heb ik een broertje dood aan. Wat een homo sport is dat.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef hoogvlieger het volgende:
En oeioeioei als je als laatste werd gekozen met voetbal
geaksepteert... Snap je toch wel! geak+sep+teertquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef gerco94 het volgende:
[..]Heb nu ff dj chuckie ft Headhunterz - lett the bass kick opstaan. Moeders vind het niet leuk =pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Trouwens, welke keuze heb je gemaakt? KLu, of CIOS?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb nu ff dj chuckie ft Headhunterz - lett the bass kick opstaan. Moeders vind het niet leuk =p
Laat ik nog even in het midden tot ik meer info hebquote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Trouwens, welke keuze heb je gemaakt? KLu, of CIOS?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa was standaard de klos met voetbal... daar had en heb ik een broertje dood aan. Wat een homo sport is dat.
Ik ben blij dat iemand het met me eens is...quote:
Gehehe...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand het met me eens is...
Die maten van mij worden ook nooit gekozen voor dat soort activiteiten, dan zijn ze weer helemaal verdrietig.
Ondertussen houdt hij wel zijn kaken op elkaar wanneer zijn scheenbeen over de volle lengte in 2en ligt. Ach, het kan verkeren.
Leuk om met vrienden een middagje te doen. En zwaar fan van ajax maar het geld gaat me echt te ver hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe...
Een vriend van mij is zo lijp van voetbal, is gewoon niet leuk meer.. schijt sport waar veelte veel geld mee bemoeit is.
Ja die gozer is ook helemaal lijp van ajax.. gewoon niet leuk meer! Snap ook niet soms hoe mijn vriendin het bij hem uithoudquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leuk om met vrienden een middagje te doen. En zwaar fan van ajax maar het geld gaat me echt te ver hoor!
Congrats.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Taart en champagne!!!![]()
Medische keuring gehad en uiteraard goed. Dus 8 augustus beginnen aan de opleiding
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Medische keuring gehad en uiteraard goed. Dus 8 augustus beginnen aan de opleiding
Qua kracht zeker, dat is het geen waarop ik afgekeurd was, maar dat is hier niet aan de orde geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ben je voor je gevoel erg vooruit gegaan tov die militaire keuring?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Mooi zo. Is alsnog beter voor je eigen vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Qua kracht zeker, dat is het geen waarop ik afgekeurd was, maar dat is hier niet aan de orde geweest.
De sportkeuring die ik in maart had was meer snelheid en lenigheid dan echt kracht.
Heb jij je al wat meer kunnen oriënteren op wat je wilt gaan doen?
Hoezo over 6 jaar?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep. Over 6 jaar ben ik waar ik wil komen.
Pfff...
Kaartlezen is nog steeds te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep. Over 6 jaar ben ik waar ik wil komen.
Pfff...
Aah die arme ziel...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil pas over 6 jaar met hem trouwen.
Mag je niet eerder stoppen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jaar contract uitdienen, daarna 4 jaar fulltime studeren plus uitloop.
Dat zeg je maar tegen je schoonzus als ze weer naakt in de gordijnen hangt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kaartlezen is nog steeds te moeilijk voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |