quote:Hallo,
Wij hebben je verzoek geaksepteert!
Welkom bij de SS98.
Vanaf nu ontvang je soms mail's voor invallen en andere zaken.
Kun je ook een bijnaam voor je zelf verzinnen?
Alvast bedankt!
Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen!
Gr sander98 sven98 (eigenaren)
Nou, hou rekening met standby en 's nachts je bed uitgebeld worden!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef Royyy het volgende:
Ik ben aangenomen, mag ik ook een assistente?
[..]
Ik vraag me af, zou 98 slaan op het jaar waarin ze geboren zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, hou rekening met standby en 's nachts je bed uitgebeld worden!
Gok van welquote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zou 98 slaan op het jaar waarin ze geboren zijn?
Haha ja, die vervolgens weer door een andere geheime club kapot gemaakt werdenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gok van wel![]()
De laatste geheime club waar ik bij zat toen was ik 8 ofso. Ubergeheime boomhutten bouwen enzo
Nee dat was met onze Pokemon gymsquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha ja, die vervolgens weer door een andere geheime club kapot gemaakt werden
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee dat was met onze Pokemon gyms
Oorlogje met 2 hutten elk aan de andere kant van een bos/park en elkaar te lijf gaan met stokkenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha ja, die vervolgens weer door een andere geheime club kapot gemaakt werden
Idd een killer voor je egoquote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef hoogvlieger het volgende:
En oeioeioei als je als laatste werd gekozen met voetbal
AchJa was standaard de klos met voetbal... daar had en heb ik een broertje dood aan. Wat een homo sport is dat.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef hoogvlieger het volgende:
En oeioeioei als je als laatste werd gekozen met voetbal
geaksepteert... Snap je toch wel! geak+sep+teertquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:02 schreef gerco94 het volgende:
[..]Heb nu ff dj chuckie ft Headhunterz - lett the bass kick opstaan. Moeders vind het niet leuk =pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Trouwens, welke keuze heb je gemaakt? KLu, of CIOS?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb nu ff dj chuckie ft Headhunterz - lett the bass kick opstaan. Moeders vind het niet leuk =p
Laat ik nog even in het midden tot ik meer info hebquote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Trouwens, welke keuze heb je gemaakt? KLu, of CIOS?
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa was standaard de klos met voetbal... daar had en heb ik een broertje dood aan. Wat een homo sport is dat.
Ik ben blij dat iemand het met me eens is...quote:
Gehehe...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand het met me eens is...
Die maten van mij worden ook nooit gekozen voor dat soort activiteiten, dan zijn ze weer helemaal verdrietig.
Ondertussen houdt hij wel zijn kaken op elkaar wanneer zijn scheenbeen over de volle lengte in 2en ligt. Ach, het kan verkeren.
Leuk om met vrienden een middagje te doen. En zwaar fan van ajax maar het geld gaat me echt te ver hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe...
Een vriend van mij is zo lijp van voetbal, is gewoon niet leuk meer.. schijt sport waar veelte veel geld mee bemoeit is.
Ja die gozer is ook helemaal lijp van ajax.. gewoon niet leuk meer! Snap ook niet soms hoe mijn vriendin het bij hem uithoudquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leuk om met vrienden een middagje te doen. En zwaar fan van ajax maar het geld gaat me echt te ver hoor!
Congrats.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Taart en champagne!!!![]()
Medische keuring gehad en uiteraard goed. Dus 8 augustus beginnen aan de opleiding
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Medische keuring gehad en uiteraard goed. Dus 8 augustus beginnen aan de opleiding
Qua kracht zeker, dat is het geen waarop ik afgekeurd was, maar dat is hier niet aan de orde geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ben je voor je gevoel erg vooruit gegaan tov die militaire keuring?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Mooi zo. Is alsnog beter voor je eigen vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Qua kracht zeker, dat is het geen waarop ik afgekeurd was, maar dat is hier niet aan de orde geweest.
De sportkeuring die ik in maart had was meer snelheid en lenigheid dan echt kracht.
Heb jij je al wat meer kunnen oriënteren op wat je wilt gaan doen?
Hoezo over 6 jaar?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep. Over 6 jaar ben ik waar ik wil komen.
Pfff...
Kaartlezen is nog steeds te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep. Over 6 jaar ben ik waar ik wil komen.
Pfff...
Aah die arme ziel...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil pas over 6 jaar met hem trouwen.
Mag je niet eerder stoppen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jaar contract uitdienen, daarna 4 jaar fulltime studeren plus uitloop.
Dat zeg je maar tegen je schoonzus als ze weer naakt in de gordijnen hangt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kaartlezen is nog steeds te moeilijk voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |