Gehehe...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand het met me eens is...
Die maten van mij worden ook nooit gekozen voor dat soort activiteiten, dan zijn ze weer helemaal verdrietig.
Ondertussen houdt hij wel zijn kaken op elkaar wanneer zijn scheenbeen over de volle lengte in 2en ligt. Ach, het kan verkeren.
Leuk om met vrienden een middagje te doen. En zwaar fan van ajax maar het geld gaat me echt te ver hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gehehe...
Een vriend van mij is zo lijp van voetbal, is gewoon niet leuk meer.. schijt sport waar veelte veel geld mee bemoeit is.
Ja die gozer is ook helemaal lijp van ajax.. gewoon niet leuk meer! Snap ook niet soms hoe mijn vriendin het bij hem uithoudquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leuk om met vrienden een middagje te doen. En zwaar fan van ajax maar het geld gaat me echt te ver hoor!
Congrats.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Taart en champagne!!!![]()
Medische keuring gehad en uiteraard goed. Dus 8 augustus beginnen aan de opleiding
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Medische keuring gehad en uiteraard goed. Dus 8 augustus beginnen aan de opleiding
Qua kracht zeker, dat is het geen waarop ik afgekeurd was, maar dat is hier niet aan de orde geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ben je voor je gevoel erg vooruit gegaan tov die militaire keuring?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:59 schreef Maitje het volgende:
Mooi zo. Is alsnog beter voor je eigen vertrouwen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Qua kracht zeker, dat is het geen waarop ik afgekeurd was, maar dat is hier niet aan de orde geweest.
De sportkeuring die ik in maart had was meer snelheid en lenigheid dan echt kracht.
Heb jij je al wat meer kunnen oriënteren op wat je wilt gaan doen?
Hoezo over 6 jaar?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep. Over 6 jaar ben ik waar ik wil komen.
Pfff...
Kaartlezen is nog steeds te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep. Over 6 jaar ben ik waar ik wil komen.
Pfff...
Aah die arme ziel...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik wil pas over 6 jaar met hem trouwen.
Mag je niet eerder stoppen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jaar contract uitdienen, daarna 4 jaar fulltime studeren plus uitloop.
Dat zeg je maar tegen je schoonzus als ze weer naakt in de gordijnen hangt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kaartlezen is nog steeds te moeilijk voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |