Dat kan ik me wel voorstellen ja, gelukkig heb ik dat niet mee gemaakt. Tot wanneer was dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben best te spreken over DIDO, ik maak ook regelmatig dienstreizen (ook buitenland). Ik weet niet of jij nog bekend bent met de "papieren" methode, dat was pas een hel.
Pfff... weet ik niet meer precies, ergens begin 2000 ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja, gelukkig heb ik dat niet mee gemaakt. Tot wanneer was dat?
Goca (Geautomatiseerde Ondersteuning Compagnies Administratie)... mijn god, wat heb ik onze admeur horen scheldenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Goca was pas een ramp. Maar dat zullen de meesten wel niet kennen op AchJa na
hehehe ja. Het was een klote systeem. Bij ons was men dan nog liever van de papieren handel dan met dat klote Goca. Vrijwel niets klopte of werkte goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goca (Geautomatiseerde Ondersteuning Compagnies Administratie)... mijn god, wat heb ik onze admeur horen schelden
Ik zag net dat hij zelfs nog online staat!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja, gelukkig heb ik dat niet mee gemaakt. Tot wanneer was dat?
Whehehehe, als je bij ons met je verlofkaart maar in de buurt van de admeur kwam kreeg hij al bijna een hartaanval.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe ja. Het was een klote systeem. Bij ons was men dan nog liever van de papieren handel dan met dat klote Goca. Vrijwel niets klopte of werkte goed.
Omdat je dan zelf niets vergeetquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef viezerdt het volgende:
Waar ik me aan erger: waarom zijn er nog loopbriefjes en dergelijke als je dat tegenwoordig met 1 druk op de knop zo ongeveer kan omzetten
Dat dus.quote:
Idd, regnr's. Na zoveel jaar ken ik de mijne nog steeds uit mijn kop terwijl ik mijn eigen GSM nummer niet uit mijn kop kenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus.
Waar ik me meer aan erger is dat iedereen tegenwoordig een "peoplesoft" nummer heeft. De enige reden daarvoor was dat de "nieuwe" software niet met registratienummers overweg kon...![]()
Registratienummers ftw!
Idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Eraser127 het volgende:
Goca, was dat dat DOS achtige programma? had ik onze admeur ook vaak klachten over horen maken
dat je oud benquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, regnr's. Na zoveel jaar ken ik de mijne nog steeds uit mijn kop terwijl ik mijn eigen GSM nummer niet uit mijn kop ken![]()
Mijn Regnr: 730614046
Dus wat betekend dat????
Ga jij je bek eens poetsen met sambal vlegelquote:
Ik poets hem nu met koffiequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij je bek eens poetsen met sambal vlegel
Ik verwacht de 14de dus een hele hoop felicitatiesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ik poets hem nu met koffie![]()
Maar eh je bent een dag na mij jarig. En behoorlijk wat jaar eerder
Oi 73 was het beste bouwjaar ooit! Hier nog 1.. 7311xxxxx! Hoe durf jij mij oud te noemen!quote:
Excuus opper-wachtmeester, ik heb mezelf gestraftquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oi 73 was het beste bouwjaar ooit! Hier nog 1.. 7311xxxxx! Hoe durf jij mij oud te noemen!
je kent ook de regel dat de jongeren het bier betalen voor de ouderen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Excuus wachtmeester, ik heb mezelf gestraft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |