quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
Maar ik val nu wel om van de slaap, dus het is eens tijd om tesssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,
Nooooo friekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef Friek_ het volgende:
Maar ik val nu wel om van de slaap, dus het is eens tijd om tesssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,
Ik heb er 2, en 1 ervan is idd gefocust op etenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Ik vraag me altijd af hoe katten denken, die van ons denkt volgens mij alleen aan eten
Die van ons lust alleen Whiskasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Ik vraag me altijd af hoe katten denken, die van ons denkt volgens mij alleen aan eten
Geen last van hier, Aldi-voer is heeeeeerlijkquote:
Dat is duurquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen last van hier, Aldi-voer is heeeeeerlijk![]()
Alleen jammer dat ik ze door de week voer moet geven van ¤ 52,- per 6 kilo
Dierenartsdieet, en omdat 1 kat dat moet, eten er 2 hetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is duur![]()
Onze kat heet Seop, het omgekeerde van poes. Soms noemen we hem ook zwartjoekel
Mijne ookquote:
Ahww zijn ze te dikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dierenartsdieet, en omdat 1 kat dat moet, eten er 2 het![]()
Het kan nog duurder (als ik kleinere verpakkingen zou kopen)
Tja, meestal slaap ik zo lang uit dat ik daarvoor wel reserve hebquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Maar moet morgen op tijd op, douchen, inpakken, reizen en sociaal doen
Dat ookquote:
Ik snap dat dus niet he?? Je melden om je af te melden???quote:
Heb weinig boeiends gedaan, net wat TV gekeken en daarna even een dutje gedaan op de bank. Vanavond wezen zwemmen, dat was wel leukquote:
Sportief zo in de avondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb weinig boeiends gedaan, net wat TV gekeken en daarna even een dutje gedaan op de bank. Vanavond wezen zwemmen, dat was wel leuk
Niet de kroeg in dus??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb weinig boeiends gedaan, net wat TV gekeken en daarna even een dutje gedaan op de bank. Vanavond wezen zwemmen, dat was wel leuk
Mwhoaw, was met wat vrienden bij een recreatieplas, zo sportief was het dus nietquote:
Tja..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
PDD topic was heel druk vanavond, zag ikIk wist niet dat half Fok! ASS heeft.
Aapjes kijken heet dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
Wellicht ligt het aan jullie gastquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
Ik weet het niet. Ik weet wel dat de NTer niet bestaatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan jullie gast
Ik weet het wélquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet wel dat de NTer niet bestaat
Definieer normaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het wél![]()
En ze bestaan wel
Ik val iig niet onder gzdquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
normaal is niet te definiëren maar want normale mensen bestaan niet
Mensen die beweren normaal te zijn vind ik altijd een beetje saaiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
normaal is te definiëren maar normale mensen bestaan niet
Je moet in PDD eerst zwaar inburgeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang ik geen flauw benul heb wat dat is
Ik maak geen zorgen om jouquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:05 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik wel weet is dat ik niet echt last van mijn 'handicap' heb![]()
Ik zou ook niet willen ruilen
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef du_ke het volgende:
Het niveau houdt hier 's nachts niet over in elk geval
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef robin007bond het volgende:
Webschip, ik vind je UI een tikkeltje vreemd
Nou ja het is geen ONZ-SCquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Daar is het nacht voor
Niet iedere Asperger is hetzelfde. Daarom vind ik het labeltjes strooien ook zo jammer, aangezien de mensen die er echt problemen mee ondervinden worden ondergesneeuwd met de milde gevallen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Bodar vindt het ook en wilt wil zijn positie terug.
Die moet eerst maar eens een appel zijn excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Bodar vindt het ook en wilt zijn positie terug.
's-nachts wel, want dan slaap jijquote:
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet iedere Asperger is hetzelfde. Daarom vind ik het labeltjes strooien ook zo jammer, aangezien de mensen die er echt problemen mee ondervinden worden ondergesneeuwd met de milde gevallen.
Nou nou ..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die moet eerst maar eens een appel zijn excuses aanbieden.
Ook dan kan het best wat beterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
's-nachts wel, want dan slaap jij![]()
Jij mag dat ook wel eens aan mij, maar daar ben jij het ook vast niet mee eensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet wat Remlof hierover gezegd heeft: appel moet excuses aan EG aanbiedenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen, zolang er geen hetzes uitgevochten wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dan kan het best wat beter. Dan maar geen 6 topics per 24 uur
Zand erover jongensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je weet wat Remlof hierover gezegd heeft: appel moet excuses aan EG aanbieden
Ach waarom, het kost ons een gewaardeerde bezoeker...quote:
Remlof is geen FA meer, die is ontoerekingsvatbaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je weet wat Remlof hierover gezegd heeft: appel moet excuses aan EG aanbieden
Hoe denk jij over veiligheidsmaatregelen die de privacy schenden Whiskers?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen, zolang er geen hetzes uitgevochten worden![]()
Nacht = nacht en dan doen we soms een beetje losser en minder "politiek" (zo er al veel aan politiek gedaan wordt in de SC), SO??
Ja, dat is idd heel erg jammer, maar EG willen we ook niet missen hoop ik??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach waarom, het kost ons een gewaardeerde bezoeker...
*burp*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Remlof is geen FA meer, die is ontoerekingsvatbaar.
Maar het mag ook wel wat minder bagger in die nacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen, zolang er geen hetzes uitgevochten worden![]()
Nacht = nacht en dan doen we soms een beetje losser en minder "politiek" (zo er al veel aan politiek gedaan wordt in de SC), SO??
Dat weet je denk ik alquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe denk jij over veiligheidsmaatregelen die de privacy schenden Whiskers?
Die moet misschien eens wat leren nadenken voor hij vanalles op het internet pleurtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd heel erg jammer, maar EG willen we ook niet missen hoop ik??
Vind ik ook jammer, maar telkens het probleem weer ophalen heeft weinig zin. Daarnaast is er een grote kans dat hij terugkeert nadat dit wat verder gezakt is of begint met zijn blog.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach waarom, het kost ons een gewaardeerde bezoeker...
Scheelt toch een slok op een borrel zo met minder verantwoordelijkheden.quote:
WANT?? Wie stoort zich eraan?? Er wordt alleen om gelachen en superieur over gedaan de daaropvolgde ochtendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar het mag ook wel wat minder bagger in die nacht.
Precies, het is wel mooi geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scheelt toch een slok op een borrel zo met minder verantwoordelijkheden.
Omdat enig niveau heus geen kwaad kan. Er zijn al 100 SC's met kattenplaatjes en een overdosis youtube. Dat geldt zowel overdag als 's nachts.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WANT?? Wie stoort zich eraan?? Er wordt alleen om gelachen en superieur over gedaan de daaropvolgde ochtendSO??
Man, ZEUR eens niet zo.. Ik doe niemand enig kwaad en degenen waar ik mee post vinden het wel prima.. En JIJ kan de volgende dag weer miepen over het niveau ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat enig niveau heus geen kwaad kan. Er zijn al 100 SC's met kattenplaatjes en een overdosis youtube. Dat geldt zowel overdag als 's nachts.
Wat verwacht je anders op dit tijdstip, discussies over een boompje dat gekapt wordt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat enig niveau heus geen kwaad kan. Er zijn al 100 SC's met kattenplaatjes en een overdosis youtube. Dat geldt zowel overdag als 's nachts.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders op dit tijdstip, discussies over een boompje dat gekapt wordt?
Ja, stond aan de andere kant van de straat waar ik afgelopen nacht had gezochtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker geborreld? Heb je je fiets alweer terug??
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, stond aan de andere kant van de straat waar ik afgelopen nacht had gezocht
Ik moet zeggen dat het in deze SC nog behoorlijk veel over politiek gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het probleem gewoon niet zo. Slowchat = Slowchat.
Indeed, en nacht = nachtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het probleem gewoon niet zo. Slowchat = Slowchat.
Vind ik ook beste sociaal-liberaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in deze SC nog behoorlijk veel over politiek gaat.
Tsja, maar jij bent Du_ke niet he?? En niet eens meer een FAquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in deze SC nog behoorlijk veel over politiek gaat.
Misschien is die vandaag een beetje verzuurd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed, en nacht = nacht
Waarom dat nu ineens van hoogstaand niveau moet zijn ontgaat me te enen male
Wij willen Remlof terugquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, maar jij bent Du_ke niet he?? En niet eens meer een FA![]()
Dus dit is Du_ke's kingdom
Ik wel, ze was op de meet. Leuke meidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want Mwanatabu is hier NOOIT (en ik ken haar dus ook niet)
Neuh, hij mag mij nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is die vandaag een beetje verzuurd.
Valt wel op, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want Mwanatabu is hier NOOIT (en ik ken haar dus ook niet)
Ik geloof je gelijk, maar ze is hier écht zeldenquote:
Ahww en waarom niet? Ik wil niet al te bemoeizuchtig zijn, maar mijn nieuwsgierigheid is onbegrensdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, hij mag mij nietDa's alles, dus trek jij je er vooral niks van aan
Ik heb geen idee, maar het begint op te vallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww en waarom niet? Ik wil niet al te bemoeizuchtig zijn, maar mijn nieuwsgierigheid is onbegrensd
Niet iedereen is zo'n slowchatter zoals wijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk, maar ze is hier écht zelden
True, en ik geloof gelijk dat het een geweldige meid isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n slowchatter zoals wij
Hij heeft het misschien niet zo op kattenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het begint op te vallen![]()
Vraag het hem
Ik wil haar wel vervangen als modquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, en ik geloof gelijk dat het een geweldige meid is![]()
Maar ze mod niet
Dat sowieso niet, die gooit hij liever in de bamiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft het misschien niet zo op katten
En dan wel voor een beter milieu? Zonder katten geen ecosysteemquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, die gooit hij liever in de bami
php ook, die aast al bijna een jaar op een "baan" als modquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil haar wel vervangen als mod
Vraag het hem later vandaagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan wel voor een beter milieu? Zonder katten geen ecosysteem
Het was bij mij niet serieus bedoeld, was vooral benieuwd naar de reactiesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
php ook, die aast al bijna een jaar op een "baan" als mod
Wanna bet??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was bij mij niet serieus bedoeld, was vooral benieuwd naar de reacties
Gewoon niet doen dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Jezus wat haat ik het als vrienden blijven zeuren om af te spreken. 1x per week afspreken met 1 vriend is voor mij het maximum. Ik snap nooit hoe mensen het kunnen willen om elkaar meerdere keren per week te zien
Ik spreek nooit af met mijn beste vrienden, die komen gewoon langs en zeggen, kom we gaan uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Jezus wat haat ik het als vrienden blijven zeuren om af te spreken. 1x per week afspreken met 1 vriend is voor mij het maximum. Ik snap nooit hoe mensen het kunnen willen om elkaar meerdere keren per week te zien
Dat weten wequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:47 schreef robin007bond het volgende:
Remlof en Whiskers zijn een goed koppel
Ik heb moeite met "nee" zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dus![]()
Tenzij je er zin in hebt
Ook gezellig, ik heb het wel liever van te voren afgesproken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik spreek nooit af met mijn beste vrienden, die komen gewoon langs en zeggen, kom we gaan uit
Uhh, nee, hoorquote:
Ahww arme Remlofquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, nee, hoor![]()
Maar hij is wel heeeeeeel gezellig
Nee joh, hij is een hele goede levensgenieterquote:
Ik kent hem verder niet. Hopelijk kan ik op de volgende meet komen, ik ben wel benieuwd naar de gezichtjes achter deze namenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh, hij is een hele goede levensgenieter
Ach, ik ben ook nooit naar een meet geweest hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kent ken hem verder niet. Hopelijk kan ik op de volgende meet komen, ik ben wel benieuwd naar de gezichtjes achter deze namen
Gewoon een jaartje of wat wachtenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, het is alleen jammer dat je blond bent
Die fout was perongeluk en wist ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook nooit naar een meet geweest hoor
Is goed johquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die fout was perongeluk en wist ik
Zolang je drank en peuken hebt zal het wel lukkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe kom ik "morgen" en overmorgen door
quote:
HALLO, ik ga naar mijn OUDERSquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang je drank en peuken hebt zal het wel lukken
Waar zit je?? VS of "NL"??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
Vakantie aan het vieren he
Kids net op bed gelegd, zometeen een bakkie doen nog
Zag dit topic bij Actieve Topics staan, vandaar
Is goed hoor, kon het gewoon niet latenquote:
Klnkt zooo goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 3 dagen Orlando, maandag verder rijden
Owh, ik wil ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:23 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat ik morgen ga doen.
Een beetje lamzakken denk ik
Ach, hoezo erg, als je hier gezellig kan kletsen en je kan je ei kwijt is het toch primaquote:
Bestaat hier nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, hoezo erg, als je hier gezellig kan kletsen en je kan je ei kwijt is het toch prima
Ja, je zit goed daar in Floridaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:26 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag in Sea World rondgehangen, morgen weer een rustiger dagje
True, maar daar ben ik al voor op mijn vingers getiktquote:
Koen, ik moet over een paar uur naar mijn ouders,en ik slaap niet eensquote:
1. Dat kan hij nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:37 schreef robin007bond het volgende:
Een boodschap voor Koen: stem Ron Paul bij de volgende verkiezingen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Dat kan hij niet
2.Dat moet hij niet willen
Eerste joint rookt al + eerste blik Kanon bier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:23 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat ik morgen ga doen.
Een beetje lamzakken denk ik
Nachtdienst gehad?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eerste joint rookt al + eerste blik Kanon bier.
Fuck it....vandaag leef ik digitaal.
katten zijn alleen maar slecht voor ons ecosysteem alhier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan wel voor een beter milieu? Zonder katten geen ecosysteem
Ik vind het wel een goed voorstelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Een PVV-Kamerlid wil dat bij elke school de Nederlandse vlag komt te wapperen. Vertel mij, waarom is die partij toch zo rete-kansloos?
Zodat VVD of CDA niet met de PvdA hoeven te reageren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Een PVV-Kamerlid wil dat bij elke school de Nederlandse vlag komt te wapperen. Vertel mij, waarom is die partij toch zo rete-kansloos?
Oh, dat geloof ik graag. Maar jij mag die vlag in je hol steken. Flikker toch op man, met je nationalisme.quote:
Gaat het Koos?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik graag. Maar jij mag die vlag in je hol steken. Flikker toch op man, met je nationalisme.
Ook een portret van de Koningin erbij waar ze dagelijks naar moeten groeten?quote:
Ik wil dat portret zo snel mogelijk uit de rechtszaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook een portret van de Koningin erbij waar ze dagelijks naar moeten groeten?
En elke ochtend dient het Wilhelmus gezongen te worden. Overal in Nederland, dus ook op kantoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook een portret van de Koningin erbij waar ze dagelijks naar moeten groeten?
Aha, maar dan wel de vlag? Vind dat toch wat apart hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil dat portret zo snel mogelijk uit de rechtszaal.
Och, een vlag is nog enigzins nationalistisch. Trix is gewoon passé en vervelend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, maar dan wel de vlag? Vind dat toch wat apart hoor
Gevoelsmatig, net zoals jij gevoelsmatig tegen nationalisme bent. Dat het weer gebruikt wordt om te impliceren dat mensen op hun nummer gezet wordt vind ik ook weer een brug te ver, maar een vlaggetje, komop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maar erik, waarom is dit een goed voorstel?
Ook mooi de argumentatie die de PVV gebruikt: We hangen de vlag op zodat allochtonen weten waar ze zijn.
De vlag en ons koningshuis zijn heel sterk verbonden toch? Ach maar ik zie de meerwaarde van zo'n vlag in een schoollokaal niet zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, een vlag is nog enigzins nationalistisch. Trix is gewoon passé en vervelend.
Iedereen mag wat mij betreft een NL vlag ophangen, maar vind het wat dubieus om het te verplichten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gevoelsmatig, net zoals jij gevoelsmatig tegen nationalisme bent. Dat het weer gebruikt wordt om te impliceren dat mensen op hun nummer gezet wordt vind ik ook weer een brug te ver, maar een vlaggetje, komop.
Dat doet de PVV altijd wel slim. Ze stellen soms dingen voor waar VVD of CDA het inhoudelijk lastig mee oneens kunnen zijn maar die uiteindelijk gekaapt worden door de nogal discutabele doelen die de PVV er aan weet te koppelen voor het publiek.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gevoelsmatig, net zoals jij gevoelsmatig tegen nationalisme bent. Dat het weer gebruikt wordt om te impliceren dat mensen op hun nummer gezet wordt vind ik ook weer een brug te ver, maar een vlaggetje, komop.
Ik vind eigenlijk vooral dat je het niet moet verplichten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Tem het volgende:
Het is geen goed voorstel maar de spastische reacties waarom er geen vlag zou moeten hangen zijn net zo onzinnig als dat er wel een vlag zou moeten hangen.
Daar ben ik ook nooit zo voor inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral dat je het niet moet verplichten.
Waar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
Het is voor het eerst dat ik zie dat een winkel geen buitenlanders meer binnenlaat.
Nijmegen, juwelier die 8x overvallen is laat geen Marokkanen meer binnen.quote:
Hm, kan me daar wel iets bij voorstellen, maar vind dat toch wat overdreven. Denk overigens dat het niet eens is toegestaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nijmegen, juwelier die 8x overvallen is laat geen Marokkanen meer binnen.
Och, wat wil men ertegen doen dan. Laten ze gewoon voor de vorm er een binnen of een keer een autochtoon niet en klaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, kan me daar wel iets bij voorstellen, maar vind dat toch wat overdreven. Denk overigens dat het niet eens is toegestaan.
?quote:
Alles lopen deleten van iedereen die niet een steekje los heeft.quote:
Haal die hoer uit je UI man.quote:
Stuur me je pasfoto dan, ik heb een waardig alternatief nodig.quote:
quote:
Ik ben een linkse hippie, dat past niet echt bij je, ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stuur me je pasfoto dan, ik heb een waardig alternatief nodig.
Echt he, en dan nog kankeren dat mensen ze als sociaal incapabel beschouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:28 schreef du_ke het volgende:
[..]!!
![]()
.
misschien moet ik hier alle posts van mensen die niks met politiek te maken hebben ook maar wegpoetsen
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genotequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt he, en dan nog kankeren dat mensen ze als sociaal incapabel beschouwen.
Ik heb geen notes hihi!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genote
Ik heb er ook een bij zie ik nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genote
Als je maar knap bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een linkse hippie, dat past niet echt bij je, ben ik bang.
Grappen over België zijn er niet toegestaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bij zie ik nu.
Echt, wat een flikkers.
Vuige rat.quote:
Is m'n note daarover?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappen over België zijn er niet toegestaan!
Neuh, kun je opzoeken in de shop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:35 schreef Dutchnative het volgende:
Krijg je ook nog een melding of PM of iets dergelijks als je 'genote' bent?
Dat was eens, nu niet meer, sta nu op een brave 17.quote:
Och, het betreft dan ook een beschermde diersoort.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, men is wel vreselijk kleinzerig af en toe.
Het zal wel een Belg geweest zijn, en autist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, men is wel vreselijk kleinzerig af en toe.
Mietje, ik heb er 131.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was eens, nu niet meer, sta nu op een brave 17.
De shop?quote:
Tsja, er kwam een perm ban in de weg.quote:
Ik post altijd op the edge.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, er kwam een perm ban in de weg.
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.quote:
Dan ben je gewoon saai.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |