Mijne ookquote:
Ahww zijn ze te dikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dierenartsdieet, en omdat 1 kat dat moet, eten er 2 het![]()
Het kan nog duurder (als ik kleinere verpakkingen zou kopen)
Tja, meestal slaap ik zo lang uit dat ik daarvoor wel reserve hebquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Maar moet morgen op tijd op, douchen, inpakken, reizen en sociaal doen
Dat ookquote:
Ik snap dat dus niet he?? Je melden om je af te melden???quote:
Heb weinig boeiends gedaan, net wat TV gekeken en daarna even een dutje gedaan op de bank. Vanavond wezen zwemmen, dat was wel leukquote:
Sportief zo in de avondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb weinig boeiends gedaan, net wat TV gekeken en daarna even een dutje gedaan op de bank. Vanavond wezen zwemmen, dat was wel leuk
Niet de kroeg in dus??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb weinig boeiends gedaan, net wat TV gekeken en daarna even een dutje gedaan op de bank. Vanavond wezen zwemmen, dat was wel leuk
Mwhoaw, was met wat vrienden bij een recreatieplas, zo sportief was het dus nietquote:
Tja..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
PDD topic was heel druk vanavond, zag ikIk wist niet dat half Fok! ASS heeft.
Aapjes kijken heet dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
Wellicht ligt het aan jullie gastquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
Ik weet het niet. Ik weet wel dat de NTer niet bestaatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan jullie gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |