Mwhoaw, was met wat vrienden bij een recreatieplas, zo sportief was het dus nietquote:
Tja..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
PDD topic was heel druk vanavond, zag ikIk wist niet dat half Fok! ASS heeft.
Aapjes kijken heet dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
Wellicht ligt het aan jullie gastquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:49 schreef Webschip het volgende:
Ik weet het niet. Ik weet wel dat de NTer niet bestaatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan jullie gast
Ik weet het wélquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik weet wel dat de NTer niet bestaat
Definieer normaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het wél![]()
En ze bestaan wel
Ik val iig niet onder gzdquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
normaal is niet te definiëren maar want normale mensen bestaan niet
Mensen die beweren normaal te zijn vind ik altijd een beetje saaiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
normaal is te definiëren maar normale mensen bestaan niet
Je moet in PDD eerst zwaar inburgeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang ik geen flauw benul heb wat dat is
Ik maak geen zorgen om jouquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:05 schreef robin007bond het volgende:
Wat ik wel weet is dat ik niet echt last van mijn 'handicap' heb![]()
Ik zou ook niet willen ruilen
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef du_ke het volgende:
Het niveau houdt hier 's nachts niet over in elk geval
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:08 schreef robin007bond het volgende:
Webschip, ik vind je UI een tikkeltje vreemd
Nou ja het is geen ONZ-SCquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Daar is het nacht voor
Niet iedere Asperger is hetzelfde. Daarom vind ik het labeltjes strooien ook zo jammer, aangezien de mensen die er echt problemen mee ondervinden worden ondergesneeuwd met de milde gevallen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Bodar vindt het ook en wilt wil zijn positie terug.
Die moet eerst maar eens een appel zijn excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Bodar vindt het ook en wilt zijn positie terug.
's-nachts wel, want dan slaap jijquote:
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet iedere Asperger is hetzelfde. Daarom vind ik het labeltjes strooien ook zo jammer, aangezien de mensen die er echt problemen mee ondervinden worden ondergesneeuwd met de milde gevallen.
Nou nou ..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die moet eerst maar eens een appel zijn excuses aanbieden.
Ook dan kan het best wat beterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
's-nachts wel, want dan slaap jij![]()
Jij mag dat ook wel eens aan mij, maar daar ben jij het ook vast niet mee eensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet wat Remlof hierover gezegd heeft: appel moet excuses aan EG aanbiedenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen, zolang er geen hetzes uitgevochten wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dan kan het best wat beter. Dan maar geen 6 topics per 24 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |