Gevoelsmatig, net zoals jij gevoelsmatig tegen nationalisme bent. Dat het weer gebruikt wordt om te impliceren dat mensen op hun nummer gezet wordt vind ik ook weer een brug te ver, maar een vlaggetje, komop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maar erik, waarom is dit een goed voorstel?
Ook mooi de argumentatie die de PVV gebruikt: We hangen de vlag op zodat allochtonen weten waar ze zijn.
De vlag en ons koningshuis zijn heel sterk verbonden toch? Ach maar ik zie de meerwaarde van zo'n vlag in een schoollokaal niet zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, een vlag is nog enigzins nationalistisch. Trix is gewoon passé en vervelend.
Iedereen mag wat mij betreft een NL vlag ophangen, maar vind het wat dubieus om het te verplichten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gevoelsmatig, net zoals jij gevoelsmatig tegen nationalisme bent. Dat het weer gebruikt wordt om te impliceren dat mensen op hun nummer gezet wordt vind ik ook weer een brug te ver, maar een vlaggetje, komop.
Dat doet de PVV altijd wel slim. Ze stellen soms dingen voor waar VVD of CDA het inhoudelijk lastig mee oneens kunnen zijn maar die uiteindelijk gekaapt worden door de nogal discutabele doelen die de PVV er aan weet te koppelen voor het publiek.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gevoelsmatig, net zoals jij gevoelsmatig tegen nationalisme bent. Dat het weer gebruikt wordt om te impliceren dat mensen op hun nummer gezet wordt vind ik ook weer een brug te ver, maar een vlaggetje, komop.
Ik vind eigenlijk vooral dat je het niet moet verplichten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Tem het volgende:
Het is geen goed voorstel maar de spastische reacties waarom er geen vlag zou moeten hangen zijn net zo onzinnig als dat er wel een vlag zou moeten hangen.
Daar ben ik ook nooit zo voor inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral dat je het niet moet verplichten.
Waar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
Het is voor het eerst dat ik zie dat een winkel geen buitenlanders meer binnenlaat.
Nijmegen, juwelier die 8x overvallen is laat geen Marokkanen meer binnen.quote:
Hm, kan me daar wel iets bij voorstellen, maar vind dat toch wat overdreven. Denk overigens dat het niet eens is toegestaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nijmegen, juwelier die 8x overvallen is laat geen Marokkanen meer binnen.
Och, wat wil men ertegen doen dan. Laten ze gewoon voor de vorm er een binnen of een keer een autochtoon niet en klaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, kan me daar wel iets bij voorstellen, maar vind dat toch wat overdreven. Denk overigens dat het niet eens is toegestaan.
?quote:
Alles lopen deleten van iedereen die niet een steekje los heeft.quote:
Haal die hoer uit je UI man.quote:
Stuur me je pasfoto dan, ik heb een waardig alternatief nodig.quote:
quote:
Ik ben een linkse hippie, dat past niet echt bij je, ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stuur me je pasfoto dan, ik heb een waardig alternatief nodig.
Echt he, en dan nog kankeren dat mensen ze als sociaal incapabel beschouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:28 schreef du_ke het volgende:
[..]!!
![]()
.
misschien moet ik hier alle posts van mensen die niks met politiek te maken hebben ook maar wegpoetsen
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genotequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt he, en dan nog kankeren dat mensen ze als sociaal incapabel beschouwen.
Ik heb geen notes hihi!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |