Zand erover jongensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je weet wat Remlof hierover gezegd heeft: appel moet excuses aan EG aanbieden
Ach waarom, het kost ons een gewaardeerde bezoeker...quote:
Remlof is geen FA meer, die is ontoerekingsvatbaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je weet wat Remlof hierover gezegd heeft: appel moet excuses aan EG aanbieden
Hoe denk jij over veiligheidsmaatregelen die de privacy schenden Whiskers?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen, zolang er geen hetzes uitgevochten worden![]()
Nacht = nacht en dan doen we soms een beetje losser en minder "politiek" (zo er al veel aan politiek gedaan wordt in de SC), SO??
Ja, dat is idd heel erg jammer, maar EG willen we ook niet missen hoop ik??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach waarom, het kost ons een gewaardeerde bezoeker...
*burp*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Remlof is geen FA meer, die is ontoerekingsvatbaar.
Maar het mag ook wel wat minder bagger in die nacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat kan het jou schelen, zolang er geen hetzes uitgevochten worden![]()
Nacht = nacht en dan doen we soms een beetje losser en minder "politiek" (zo er al veel aan politiek gedaan wordt in de SC), SO??
Dat weet je denk ik alquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe denk jij over veiligheidsmaatregelen die de privacy schenden Whiskers?
Die moet misschien eens wat leren nadenken voor hij vanalles op het internet pleurtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd heel erg jammer, maar EG willen we ook niet missen hoop ik??
Vind ik ook jammer, maar telkens het probleem weer ophalen heeft weinig zin. Daarnaast is er een grote kans dat hij terugkeert nadat dit wat verder gezakt is of begint met zijn blog.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach waarom, het kost ons een gewaardeerde bezoeker...
Scheelt toch een slok op een borrel zo met minder verantwoordelijkheden.quote:
WANT?? Wie stoort zich eraan?? Er wordt alleen om gelachen en superieur over gedaan de daaropvolgde ochtendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar het mag ook wel wat minder bagger in die nacht.
Precies, het is wel mooi geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Scheelt toch een slok op een borrel zo met minder verantwoordelijkheden.
Omdat enig niveau heus geen kwaad kan. Er zijn al 100 SC's met kattenplaatjes en een overdosis youtube. Dat geldt zowel overdag als 's nachts.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WANT?? Wie stoort zich eraan?? Er wordt alleen om gelachen en superieur over gedaan de daaropvolgde ochtendSO??
Man, ZEUR eens niet zo.. Ik doe niemand enig kwaad en degenen waar ik mee post vinden het wel prima.. En JIJ kan de volgende dag weer miepen over het niveau ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat enig niveau heus geen kwaad kan. Er zijn al 100 SC's met kattenplaatjes en een overdosis youtube. Dat geldt zowel overdag als 's nachts.
Wat verwacht je anders op dit tijdstip, discussies over een boompje dat gekapt wordt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat enig niveau heus geen kwaad kan. Er zijn al 100 SC's met kattenplaatjes en een overdosis youtube. Dat geldt zowel overdag als 's nachts.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders op dit tijdstip, discussies over een boompje dat gekapt wordt?
Ja, stond aan de andere kant van de straat waar ik afgelopen nacht had gezochtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker geborreld? Heb je je fiets alweer terug??
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, stond aan de andere kant van de straat waar ik afgelopen nacht had gezocht
Ik moet zeggen dat het in deze SC nog behoorlijk veel over politiek gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het probleem gewoon niet zo. Slowchat = Slowchat.
Indeed, en nacht = nachtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap het probleem gewoon niet zo. Slowchat = Slowchat.
Vind ik ook beste sociaal-liberaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in deze SC nog behoorlijk veel over politiek gaat.
Tsja, maar jij bent Du_ke niet he?? En niet eens meer een FAquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in deze SC nog behoorlijk veel over politiek gaat.
Misschien is die vandaag een beetje verzuurd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indeed, en nacht = nacht
Waarom dat nu ineens van hoogstaand niveau moet zijn ontgaat me te enen male
Wij willen Remlof terugquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, maar jij bent Du_ke niet he?? En niet eens meer een FA![]()
Dus dit is Du_ke's kingdom
Ik wel, ze was op de meet. Leuke meidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want Mwanatabu is hier NOOIT (en ik ken haar dus ook niet)
Neuh, hij mag mij nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien is die vandaag een beetje verzuurd.
Valt wel op, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Want Mwanatabu is hier NOOIT (en ik ken haar dus ook niet)
Ik geloof je gelijk, maar ze is hier écht zeldenquote:
Ahww en waarom niet? Ik wil niet al te bemoeizuchtig zijn, maar mijn nieuwsgierigheid is onbegrensdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuh, hij mag mij nietDa's alles, dus trek jij je er vooral niks van aan
Ik heb geen idee, maar het begint op te vallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww en waarom niet? Ik wil niet al te bemoeizuchtig zijn, maar mijn nieuwsgierigheid is onbegrensd
Niet iedereen is zo'n slowchatter zoals wijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk, maar ze is hier écht zelden
True, en ik geloof gelijk dat het een geweldige meid isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n slowchatter zoals wij
Hij heeft het misschien niet zo op kattenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het begint op te vallen![]()
Vraag het hem
Ik wil haar wel vervangen als modquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, en ik geloof gelijk dat het een geweldige meid is![]()
Maar ze mod niet
Dat sowieso niet, die gooit hij liever in de bamiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft het misschien niet zo op katten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |