quote:
Ik ben een linkse hippie, dat past niet echt bij je, ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stuur me je pasfoto dan, ik heb een waardig alternatief nodig.
Echt he, en dan nog kankeren dat mensen ze als sociaal incapabel beschouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:28 schreef du_ke het volgende:
[..]!!
![]()
.
misschien moet ik hier alle posts van mensen die niks met politiek te maken hebben ook maar wegpoetsen
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genotequote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt he, en dan nog kankeren dat mensen ze als sociaal incapabel beschouwen.
Ik heb geen notes hihi!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genote
Ik heb er ook een bij zie ik nu.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben mij voor die ene post zelfs genote
Als je maar knap bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een linkse hippie, dat past niet echt bij je, ben ik bang.
Grappen over België zijn er niet toegestaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bij zie ik nu.
Echt, wat een flikkers.
Vuige rat.quote:
Is m'n note daarover?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappen over België zijn er niet toegestaan!
Neuh, kun je opzoeken in de shop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:35 schreef Dutchnative het volgende:
Krijg je ook nog een melding of PM of iets dergelijks als je 'genote' bent?
Dat was eens, nu niet meer, sta nu op een brave 17.quote:
Och, het betreft dan ook een beschermde diersoort.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, men is wel vreselijk kleinzerig af en toe.
Het zal wel een Belg geweest zijn, en autist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, men is wel vreselijk kleinzerig af en toe.
Mietje, ik heb er 131.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was eens, nu niet meer, sta nu op een brave 17.
De shop?quote:
Tsja, er kwam een perm ban in de weg.quote:
Ik post altijd op the edge.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, er kwam een perm ban in de weg.
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.quote:
Dan ben je gewoon saai.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |