En dan wel voor een beter milieu? Zonder katten geen ecosysteemquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, die gooit hij liever in de bami
php ook, die aast al bijna een jaar op een "baan" als modquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil haar wel vervangen als mod
Vraag het hem later vandaagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan wel voor een beter milieu? Zonder katten geen ecosysteem
Het was bij mij niet serieus bedoeld, was vooral benieuwd naar de reactiesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
php ook, die aast al bijna een jaar op een "baan" als mod
Wanna bet??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was bij mij niet serieus bedoeld, was vooral benieuwd naar de reacties
Gewoon niet doen dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Jezus wat haat ik het als vrienden blijven zeuren om af te spreken. 1x per week afspreken met 1 vriend is voor mij het maximum. Ik snap nooit hoe mensen het kunnen willen om elkaar meerdere keren per week te zien
Ik spreek nooit af met mijn beste vrienden, die komen gewoon langs en zeggen, kom we gaan uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef robin007bond het volgende:
Jezus wat haat ik het als vrienden blijven zeuren om af te spreken. 1x per week afspreken met 1 vriend is voor mij het maximum. Ik snap nooit hoe mensen het kunnen willen om elkaar meerdere keren per week te zien
Dat weten wequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:47 schreef robin007bond het volgende:
Remlof en Whiskers zijn een goed koppel
Ik heb moeite met "nee" zeggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dus![]()
Tenzij je er zin in hebt
Ook gezellig, ik heb het wel liever van te voren afgesproken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik spreek nooit af met mijn beste vrienden, die komen gewoon langs en zeggen, kom we gaan uit
Uhh, nee, hoorquote:
Ahww arme Remlofquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, nee, hoor![]()
Maar hij is wel heeeeeeel gezellig
Nee joh, hij is een hele goede levensgenieterquote:
Ik kent hem verder niet. Hopelijk kan ik op de volgende meet komen, ik ben wel benieuwd naar de gezichtjes achter deze namenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh, hij is een hele goede levensgenieter
Ach, ik ben ook nooit naar een meet geweest hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kent ken hem verder niet. Hopelijk kan ik op de volgende meet komen, ik ben wel benieuwd naar de gezichtjes achter deze namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |