Eerste joint rookt al + eerste blik Kanon bier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:23 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat ik morgen ga doen.
Een beetje lamzakken denk ik
Nachtdienst gehad?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eerste joint rookt al + eerste blik Kanon bier.
Fuck it....vandaag leef ik digitaal.
katten zijn alleen maar slecht voor ons ecosysteem alhier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan wel voor een beter milieu? Zonder katten geen ecosysteem
Ik vind het wel een goed voorstelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Een PVV-Kamerlid wil dat bij elke school de Nederlandse vlag komt te wapperen. Vertel mij, waarom is die partij toch zo rete-kansloos?
Zodat VVD of CDA niet met de PvdA hoeven te reageren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
Een PVV-Kamerlid wil dat bij elke school de Nederlandse vlag komt te wapperen. Vertel mij, waarom is die partij toch zo rete-kansloos?
Oh, dat geloof ik graag. Maar jij mag die vlag in je hol steken. Flikker toch op man, met je nationalisme.quote:
Gaat het Koos?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik graag. Maar jij mag die vlag in je hol steken. Flikker toch op man, met je nationalisme.
Ook een portret van de Koningin erbij waar ze dagelijks naar moeten groeten?quote:
Ik wil dat portret zo snel mogelijk uit de rechtszaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook een portret van de Koningin erbij waar ze dagelijks naar moeten groeten?
En elke ochtend dient het Wilhelmus gezongen te worden. Overal in Nederland, dus ook op kantoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook een portret van de Koningin erbij waar ze dagelijks naar moeten groeten?
Aha, maar dan wel de vlag? Vind dat toch wat apart hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil dat portret zo snel mogelijk uit de rechtszaal.
Och, een vlag is nog enigzins nationalistisch. Trix is gewoon passé en vervelend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, maar dan wel de vlag? Vind dat toch wat apart hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |