Wat min calilov..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:02 schreef calilov3 het volgende:
Hier vandaag een dramadag, schoonvader opgenomen in het ziekenhuis,ligt op de ic.
Verder 2 zwangerschapstesten gekocht.. 1e bleek ongeldig, kwamen geen streepjes, op de tweede, een duidelijk controle streepje, maar een heel ligt en vagend test streepje...
foto geprobeerd te maken maar gewoon wit.
Nu wachten op de ongi.
marjolijntje, ik hoop voor jou een zwanger castlefest
Haha.. Dan moet ze eerst het vliegtuig nemen, volgens mij zat Cali nu in Amerika.. Maar ze maakt het wel ontzettend spannend, en jouw verhaal geeft wel moedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja hoor; ik zie hem ook!! ga eens een kruidvattest halen?? die zijn heel gevoelig en duidelijker!!!
jompel jompel alvast!
Klinkt helemaal super!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:14 schreef calilov3 het volgende:
ooh spannend frummel..
we zijn echt heel erg blij... als alles klopt ben ik op 29-2 uitgerekend (volgens internet dan he)
Maar inderdaad nog even wachten met vertellen.. maar o zo spannend..
En het klopt ook allemaal, zwanger bij mnin de US.
Ohja, en niet te vergeten, zwanger trouwen!
trutje, nu mag je voor me aan de bak! jongens en meisjes naam thank you very much!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
mag je eindelijk geldig meeposten in alle topics die je terroriseerde
Ik kan alleen maaar reageren als ik quote met mijn mobielquote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef Poppedein het volgende:
Calilov! Wow, wat goed!!wat spannend!! gefeliciteerd
quote:Op maandag 11 juli 2011 07:20 schreef Lijnloos het volgende:
Ik geloof dat we hier weer terug kunnen voor de volgende poging... vanochtend al een dip in de temperatuur en gerommel in mijn onderbuik. Dat wordt niet het verjaardagskado waar ik op had gehoopt... helaas.
Hoop t ook LB!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:02 schreef Lijnloos het volgende:
LB...
kan me voorstellen hoe zwaar dat wel niet moet zijn. Zeker op zo'n kleine ruimte in feite... Ik hoop echt dat de huisarts je verhaal serieus neemt en actie wil ondernemen!
LB, heel veel succes met bellenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Dank voor de woorden dames! Ga morgen inderdaad maar lekker veilig bellen. Heb even wat zitten googlen over huisarts onderzoek bij subfertiliteit (leuk woord ook), en daar word je niet heel vrolijk van.... maargoed, kop in het zand en maar gewoon doen.
Frummeltje, ik heb nog nooit echt symptomen gehad van een ovulatie, behalve 1x een kleine bloeding. Maar schrijf het nu op wat je voelt, wie weet herken je het dan een eventuele volgende keer (liever niet natuurlijk)
LB mijn huisarts heeft geen onderzoek gedaan maar heeft me eigenlijk direct doorverwezen naar gynaecoloog. Misschien en hopelijk doet jouw huisarts dat ook. Maar wat ontzettend kut dat je die stap nu ook moet maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Dank voor de woorden dames! Ga morgen inderdaad maar lekker veilig bellen. Heb even wat zitten googlen over huisarts onderzoek bij subfertiliteit (leuk woord ook), en daar word je niet heel vrolijk van.... maargoed, kop in het zand en maar gewoon doen.
Frummeltje, ik heb nog nooit echt symptomen gehad van een ovulatie, behalve 1x een kleine bloeding. Maar schrijf het nu op wat je voelt, wie weet herken je het dan een eventuele volgende keer (liever niet natuurlijk)
het weekend voor mijn ovu heb ik depri/emo daagjes. En de dagen voor de ovu kramp in m'n onderbuik.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
LB ik hoop dat je snel terecht kunt bij je huisarts! En Lijnloos, laten we gewoon zeggen dat ie stuk is...
Pfff ik ben een beetje chaggi vandaag. Vannacht ook wat slecht geslapen. Herkenbaar voor een ovulatie?
Ik houd het allemaal bij in een schrift, dus dit komt erbij te staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
het weekend voor mijn ovu heb ik depri/emo daagjes. En de dagen voor de ovu kramp in m'n onderbuik.
Dus sagy zou kunnen, heb zelf t idee dat t soms een soortgelijk gevoel is als voor m'n ongi.
Maar wat LB zei, opschrijven idd handig, dan herkend je het!
Doe je ook ovu testen?
Sorry was er niet helemaal bij vanmorgen, je hebt natuurlijk geklustquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik houd het allemaal bij in een schrift, dus dit komt erbij te staan.Ja, ik gebruik ovulatietesten, vandaar ook de positieve ovutest
Ik was de dag ervoor vergeten te testen
dus het zou best kunnen dat ie toen ook al positief geweest zou zijn. Gisteren was ie in ieder geval weer negatief. Mijn NOD is nu wel wat vroeger, maar ik laat 'm gewoon lekker op 31 juli staan.
Mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan maar eens testen!
Ja is vervelend als je lichaam je het idee geeft dat er misschien wel kans is op...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan mij ineens helemaal inleven in jullie teleurstelling! Hoewel mijn vriend en ik graag kinderen willen, is er nu niet het moment voor en ik rammel ondertussen de pan uit, Nu was ik overtijd en maakte mijn lijf rare streken met mij uit, dus vandaag toch maar getest, en hoewel ik realistisch weet dat het niet handig is, had ik wel hoop, en die werd de grond in geboord!:'( ik was er echt even verdrietig over!
Ik kom mij hier vanzelf melden als de tijd er wel rijp voor is!
Oja, goeie!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou bij de kruitvat 2 voor 5 euro halen. Betrouwbaar en zw.schap is vroeg waarneembaar.
Are you kidding. Ik schijt 70 kleuren. Ik ben zo bang dat het weer misgaat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:00 schreef happyme28 het volgende:
Kuukske!Die is positief hoor
Geen garanties dat het goed blijft gaan natuurlijk, hij is nog erg licht, maar zeker dat je nu zwanger bent!
da's een echte dikke!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:54 schreef Kuukske het volgende:
Ok, 2v5 .. tot op heden waren ze altijd omowit. Meteen. Ik zie nu een licht ding. Een heel licht ding. Keilicht. Ik heb nog 3 minuten afleestijd over.
Ohh god. Zou het dan toch echt?.
Even een kiekje uploaden.
[ afbeelding ]
'netjes' klussen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:18 schreef Labelloo het volgende:
Hier zitten we trouwens op dag 17 van de cyclus. Vorige keer op dag 21 een positieve ovutest en op dag 23 eisprong (volgens FF). Ik heb nog 1 ovutest, dus die ga ik rond die tijd nogeens proberen. Verder gewoon netjes klussen!
Zeker waar... met temperaturen (nu niet meer elke dag, maar wel vaak genoeg om een patroon te kunnen ontdekken) en ovu-testen kom je een heel end. En klussen moet ook vooral leuk zijn, dus daar blijft wel gelden, geen zin = geen sex...quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef Nanadu het volgende:
Bedankt voor het welkom!
Gefeliciteerd Kuuske, dat is zeker een streepje! Snap dat je nog een beetje onzeker bent, maar het is echt een streepje!!
Hier ben ik vandaag ongesteld geworden, maar dat is nog een ongesteldheid van de pil. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten op de eerste echte ongesteldheid. De vorige keer was ik nadat ik gestopt was met de pil pas na 6 weken ongesteld, hoop niet dat ik nu zo lang moet wachten.
wel goed dat je nu je cyclus helemaal in kaart hebt lijnloos, kan je gericht gaan klussen
Niet knoeien dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Zeker waar... met temperaturen (nu niet meer elke dag, maar wel vaak genoeg om een patroon te kunnen ontdekken) en ovu-testen kom je een heel end. En klussen moet ook vooral leuk zijn, dus daar blijft wel gelden, geen zin = geen sex...
Haha had ik ook hoor!! Zondag testte ik negatief dus lekker wijn op en Woensdag een tweede streep!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Bizar joh. Ik zit net effe terug te kijken, en een week geleden was ik nog sip omdat ik negatief testte. En nu dit. Ik vind 't Vaag!
Dat zal het dan inderdaad zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef covie het volgende:
Ik gok het KSC topic maar dat is al een jaar of 4 geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben
Toen heb ik mijn huidige baan gekregen waar ik wel wat te doen heb tijdens het werk
op mobiel, dus kan niet anders dan reageren dmv een quote....quote:
Spannend! Welkomquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef covie het volgende:
Hallo allemaal, ik heb even het topic doorgelezen en Kuukske en Cavilov gefeliciteerd!!
Wij wilden eigenlijk nog even wachten tot ik klaar zou zijn met studie omdat een studie en werk best zwaar is naast elkaar. Maar ik was door de pil heen en moest nieuwe op gaan halen eigenlijk en omdat het over het algemeen wel een tijdje duurt zagen we niet zo in waarom nog langer te wachten
Nu wil ik vanaf deze aankomende keer dat ik ongesteld ben alles goed gaan bijhouden.. dat zal omstreeks vandaag zijn, mijn lichaam is ook een beetje van slag.
Ach ja, de kans dat een kindje op de uitgerekende datum geboren wordt, is niet heel groot toch? Als deze ronde raak is bij mij, ben ik op 1 april uitgerekend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef danic het volgende:
Kuukske en Calilov gefeliciteerd![]()
En Calilov, uitgerekend op 29-02?? Dan is je kleine maar eens in de 4 jaar jarigSneutje hihi.
haha spannend, ga je naar 't buitenland?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:00 schreef covie het volgende:
Mijn eerste echte NOD mag komen op 11 augustus![]()
Dat is net de 2e dag dat ik op vakantie ben, is het overdreven om dan toch testen in te pakken?
We gaan naar Frankrijk.. het voelt alleen al raar dat je een test "moet" meenemen. Inderdaad spannend allemaal!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha spannend, ga je naar 't buitenland?
een testje in de toilettas moet kunnen toch.
Ik zou bij de Kruidvat testen 2 voor 5 euro halen. Zijn streepjes goed op te zien en lekker klein om mee te nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef covie het volgende:
[..]
We gaan naar Frankrijk.. het voelt alleen al raar dat je een test "moet" meenemen. Inderdaad spannend allemaal!
Ze zullen wel een termijnbepaling kunnen doen bij de echo denk ik? Ik gooi in ieder geval een flesje lijm naar je toe!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Jep. 2 augustus is het zo ver.. Dan zou ik 5 à 6 weken moeten zijn. of 7/8 als je 'de menstruatieweken' erbij telt. Maarja, mijn cyclus is fucked up. Dus dat gaat niet op denk ik, omdat er veel meer dan 2 weken voor bevruchting aan vooraf zit. Ik weet niet of ik die twee weken er bij mag tellen.
Ja snap ik! heb zelf die van sensitest, zitten in een klein plat wit vierkant hoesje zegmaar, valt niet op als zodanig een zwangerschapstest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef covie het volgende:
[..]
We gaan naar Frankrijk.. het voelt alleen al raar dat je een test "moet" meenemen. Inderdaad spannend allemaal!
Ja daar ga ik wel van uit. En bedankt voor het plaksel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ze zullen wel een termijnbepaling kunnen doen bij de echo denk ik? Ik gooi in ieder geval een flesje lijm naar je toe!
Ik haal ze gewoon hier bij de Kruidvat in het wijkcentrum, maar dat is inderdaad omdat er verder weinig bekende mensen in deze omgeving wonen. Als je dat liever helemaal wilt voorkomen, kun je ook testen bestellen bij Sensitest. Dan worden ze gewoon in een neutrale verpakking via de post bezorgd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef covie het volgende:
hihi ik zal me eens gaan verdiepen in die tests. Voor de kruidvat test zal ik in ieder geval naar een andere plaats moeten want mijn schoonzusje werkt bij degene in het dorp.
Halen jullie ze sowieso niet ergens anders? Mij lijkt het risico dat ik iemand tegenkom echt veel te groot!
@kuukske Dat worden 2 lange weken denk ik.. maar dan wel met gezonde spanning!
Ik ga volgend jaar in juni trouwen, maar ik wil niet net bevallen zijn als ik mezelf in een trouwjurk moet hijsen. Vandaar dat we april als laatste maand hebben gekozen om nog een kindje te krijgen. Mocht het nu dus niet lukken, dan ga ik een half jaartje 'op slot'. We proberen dan vanaf januari/februari wel weer zwanger te worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:55 schreef Zoë23 het volgende:
Roosje welkom!
Frummel; spannend, hoop dat 't raak iszou leuk zijn. Wanneer ga je trouwen?
Happy 28; lichaam maakt soms rare sprongen. hoop dat ie snel 't normale cyclus oppakt en je het wat beter kunt volgen.
Zelf nu in klus en wachtmodus. We hebben ons best gedaan haha
Goed over nagedachtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:34 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar in juni trouwen, maar ik wil niet net bevallen zijn als ik mezelf in een trouwjurk moet hijsen. Vandaar dat we april als laatste maand hebben gekozen om nog een kindje te krijgen. Mocht het nu dus niet lukken, dan ga ik een half jaartje 'op slot'. We proberen dan vanaf januari/februari wel weer zwanger te worden.
Voor jou dus ook spannend nu!
Nee, de pil heb ik definitief in de prullenbak gegooid. Mijn lijf is best even bezig geweest om de herstellen van die hormonen. Het wordt dus inderdaad het voorbehoedsmiddel waarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Goed over nagedachtga je dan aan de pil of gebruik je dan een ander (niet met hormonen) voorbehoedsmiddel?
Ja vind 't best wel spannend hihi, vooral omdat ik de ovu nu echt voelde (had ovu-pijndeed echt pijn aan de rechter kant) voor een goed doel is 't oke haha
![]()
Hoop dat we snel weer n streepjes regen krijgen
Zou mooi zijn ja!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Streepjesregen over 2 weken dus?
* In agenda zet
Ik ben 49 dagen 55 dagen geleden gestopt en toen een onttrekkingsbloeding gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef covie het volgende:
Oh Frummel dat is ook spannend! Maar ik kan me voorstellen dat je niet net bevallen wilt zijn als het zo ver is.
Ik ben net voor het eerst na ruim 10 jaar pil ongesteld geworden op de "natuurlijke manier". Wel gelijk ook op tijd volgens mij. Ik weet niet meer precies welke datum ik gestopt ben maar dat is idd ongeveer 4 weken geleden.
Maar man man mijn lichaam is helemaal van slag, heb nog nooit zoveel last gehad als gisteren.Hele tijd krampen, soort van beroerd, moe, en gedroomd dat mijnme wilde vermoorden.
![]()
Volgens mij is mijn lichaam bezig met een grote schoonmaak.
Happyme, hoe lang geleden ben je gestopt met de pil, heb je vaker zo'n lange cyclus?
Hihi nouja laten we hopen dat t niet hoeftquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Nee, de pil heb ik definitief in de prullenbak gegooid. Mijn lijf is best even bezig geweest om de herstellen van die hormonen. Het wordt dus inderdaad het voorbehoedsmiddel waarniet zo blij van wordt
![]()
We gaan voor een streepjesregen! Kan goed, want alle NOD's liggen dicht bij elkaar!
Ja pijnlijk.. Was even vergeten hoe het écht voelde, enorme kramp etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Je gaat weer 'normaal' menstrueren, maar dat went op den duur ook wel weerDe eerste keren zijn het heftigst...
Vroeger nooit last van gehad maar nu was het ellendig!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja pijnlijk.. Was even vergeten hoe het écht voelde, enorme kramp etc.
... 't heeft een goed doel.. Haha
Yepquote:Op zondag 17 juli 2011 20:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Wachten duurt lang! Helemaal nu ik vakantie heb, ben ik er veel meer mee bezig. Heb sinds vanmorgen een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar heb ik wel vaker. Verder voel ik nog helemaal niks...
Dames die al wel meer symptomen hebben? Jaantje nog steeds last van borsten?
die wilde er maar niet uitquote:Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef flugeltje het volgende:
@Jaantje, dat merk je nu echt nog niet hoor
Sterker nog, ik heb tijdens de zwangerschap van Willem helemaal niet zo veel symptomen gehad, was daardoor bang dat ik weer een miskraam zou krijgen... En zie daar, deze kwam er pas na ruim 9 maanden uit
Dat dus ja... Ik laat mezelf dus niet voor het lapje houden door symptomen...quote:
Je kunt eventueel ook op vakantie altijd nog een test kopen als je niet ongesteld wordt. Dan brandt ie ook niet zo in je toilettas!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Veel plezier met klussen Covie!
LB: Heel veel succes bij de huisarts morgen, is toch altijd spannend, zulke dingen.![]()
Hier begint de klusweek ook weerIk zou zo rond vrijdag mn eisprong moeten hebben, twijfel of ik zal testen of niet. Denk het wel, en denk ook dat ik er vandaag gewoon vast mee begin
Wachten vind ik nog het allerstomst! Je gaat dingen hopen/voelen en blehh als het dan allemaal tegen valt. Gelukkig heb ik wel lekker veel afleiding in mijn wacht-tijd en gaat de tijd dan ook hopelijk sneller! Mijn NOD is midden in mijn 'vakantie' en dan nu ook de twijfels of ik een zwangerschapstest mee zal nemen, of em thuis laat en dan pas kan testen als ik thuis ben (al zou ik dan echt al wel ongesteld moeten zijn..)
Nouja, twijfels alom hier dus
jaa heb de ovu-app en daar kun je moods enz bij zetten :d handig!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Fijn dat het direct zo goed opgepakt wordt, LB!Duidelijkheid lijkt me prettig nu je al zo lang bezig bent.
Dat is inderdaad handig, Zoe, om aantekeningen te maken. Ik houd notities bij in de app op mijn telefoon over wat ik voel. Ook erg handig!
Ik heb 'm voor de HTC, werkt idd super!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:38 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, wilde ik nog zeggen... de Iphone heeft nu ook een FF-app. Werkt samen met FF.com en daarin kun je ook supergoed je specs bijhouden en grafiekjes zien en zo.
Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden! Jammer natuurlijk dat het op je vakantie gebeurt, maar hopelijk pakt je lichaam het nu helemaal op.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor de HTC, werkt idd super!
Vandaag eeeeindelijk ongesteld geworden, eerder al wat spotting gehad maar het zette steeds niet door. Nu lijkt het wel door te zetten, pfff.... cyclus van 51 dagen, niets aan zo'n lange cyclus haha. Anyway, nu afwachten of er deze cyclus wel een eisprong zal zijn. We zijn lekker op vakantie dan, dus we zullen wel zien.
Ik twijfelde ook, maar bij nader inzien had ik al bedacht dat ik niet kan (wil) wachten tot we terug zijn, indien ik over tijd ben. Je kan natuurlijk altijd daar ook kopen, alleen even goed bekijken of het precies hetzelfde werkt als in nederland, maar dat zal wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Veel plezier met klussen Covie!
LB: Heel veel succes bij de huisarts morgen, is toch altijd spannend, zulke dingen.![]()
Hier begint de klusweek ook weerIk zou zo rond vrijdag mn eisprong moeten hebben, twijfel of ik zal testen of niet. Denk het wel, en denk ook dat ik er vandaag gewoon vast mee begin
Wachten vind ik nog het allerstomst! Je gaat dingen hopen/voelen en blehh als het dan allemaal tegen valt. Gelukkig heb ik wel lekker veel afleiding in mijn wacht-tijd en gaat de tijd dan ook hopelijk sneller! Mijn NOD is midden in mijn 'vakantie' en dan nu ook de twijfels of ik een zwangerschapstest mee zal nemen, of em thuis laat en dan pas kan testen als ik thuis ben (al zou ik dan echt al wel ongesteld moeten zijn..)
Nouja, twijfels alom hier dus
Ik vind het eigenlijk schandalig dat er wel een oordeel wordt uitgesproken, zelfs als het met een knipoog is. Ik snap dat het voor een werkgever lastig is, maar we leven inmiddels niet meer in de jaren '50...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:00 schreef covie het volgende:
Zoë wel even laten weten hoe het is gegaan he!
Wij zitten hier al 2 jaar in onzekerheid (bezuinigingen, reorganisatie) bij onze afdeling kan, en hoeft denk ik, echt niemand meer weg en ik heb een vast contract. Ik ga nu niet wachten de tijden worden hier de komende jaren toch niet beter.
Nu heeft de baas wel (met een knipoog) aangegeven dat ik niet zwanger mag worden, volgens mij voelt hij het al aankomen
Voor mij is zwanger worden dus niet echt een risico voor mijn baan maar vraag me wel af of er veel zijn waar een zwangerschap echt afgekeurd wordt op het werk.
Nog niet echt. Beetje bruinverlies en bij het afvegen wat helder bloed. Maar ik voel me verder wel erg ongesteldquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
dames
Zoe, gelukkig maar dat je wel een jaarcontract hebt gekregen! En dat je het wachten moeilijk vindt als je veel alleen thuis bent kan ik me héél goed voorstellen!
Jaantje, hoe is het met jou? Menstruatie inmiddels doorgebroken?
Labelloo, vóór de eisprong is prima he! Ik duim voor jeWe hebben denk ik tegelijk onze NOD, mijn temperatuur was vanochtend gestegen
![]()
De rest van de dames: succes met proberen en wachten!
Frummel, ik zou gewoon testen hoor. Het is toch een soort van nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Frummeltje86 het volgende:
Hier wat twijfels over wanneer testen. Uitgaande van de positieve ovulatietest, zou ik a.s. maandag 14 dagen na de ovulatie zitten. Kan een ovulatietest eigenlijk vals positief zijn?
Ik ben bang dat ik te vroeg test... Maar heel lang afwachten is ook slopend.
Klopt, die 28 dagen is echt een gemiddelde. Bij mij vanaf december: 34 (deels door stress) / 27 / 30 / 29 / 29 / 32 / 32 / 26. En ik slik al zeker 2,5 jaar geen pil meer, dus regelmatiger dan dit zal het niet meer wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:10 schreef covie het volgende:
[..]
Frummel, ik zou gewoon testen hoor. Het is toch een soort van nee heb je, ja kan je krijgen.
Anders doe je het gewoon dinsdag, heb je het toch nog 1 dag uitgesteld.
We zullen hier voor je duimen hoor!![]()
Ligt het aan mij of zijn er veel vrouwen met een cyclus anders dan 28 dagen.
Iig als het nodig is ga ik volgende maand ook maar even paar ovu testjes doen, gewoon dat ik een wat betere indicatie heb.
Maar daarna ook daar gelijk weer mee stoppen, want volgens mij heb ik wel een heel normale cyclus.
Zoë niet jezelf symptomen aanpraten die je op internet lees hè!
Ik teken voor zo'n doorkijkluikje!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit nu alweer een paar rondes op 26, dus geen 28 maar wel regelmatig. Wij gaan ook weer een weekendje klussen en dan weer 2 weken in spanning. Ik pleit voor een doorkijkluikje, dat zou zoveel schelen...
Haha, ja idd!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik teken voor zo'n doorkijkluikje!!
He Zoe, dat klinkt toch wel als voortekenen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:29 schreef Zoë23 het volgende:
Bij mij; 28, 27, 24, 28 dgn. Wel wat wisselend nog,
Laatste 3 keren ovu testen gebruikt, allen positief.
(A) haha
Nee![]()
Borsten zijn sinds de 16e aan t groeien, nu 3cm groter haha
Ze zijn ook warm en voelen steviger aan. Tepels veranderen ook.
Echt apart. Details zal ik besparen
ik schrijf alles iig op, kan ik het voor een andere x herkennen;)
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:34 schreef Zoë23 het volgende:
frummel! spannend![]()
Hier ook wat last van de keel al een paar dagen, kramp in onderbuik nogsteeds,
moeizame stoelgang, rug pijn.
Durf nog niet te hopen, kan niet wachten tot het de 28e is en er meer duidelijkheid komt
Inderdaad spannend! Ik hoop voor jou ook een fijne uitkomst, Zoe. En natuurlijk voor alle andere dames! Ik ga in ieder geval morgen maar even een testje doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Oeh spannend meiden! Ik ga in duimstand!
had het ook zien staan, ben ook wel benieuwd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik zie overigens nog twee NOD's op vandaag staan. Iemand al iets vernomen van deze dames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.borsten nu 4cm gegroeidvan mij mogen ze zo blijven haha
Frummel; hoop dat je 2 streepjes plast![]()
je NOD is nog niet héél dichtbij, hoop dat er al iets te bespeuren is!
Jaa zou leuk zijn!:Dquote:Op zondag 24 juli 2011 16:14 schreef papillion het volgende:
*komt onder een steen vandaan*
*duimt heel hard voor iedereen*
Ik heb enig sinds positieve ovulatie testen, ze knallen bij mij nooit, en veel klusplezier. Durf iig wel te hopen op een wittebroods kindje, zou wel helemaal super zijn natuurlijk.
Aww das min. Hoop dat je oni weg blijft en je snel wel 2streepjes plastquote:Op zondag 24 juli 2011 21:03 schreef Frummeltje86 het volgende:
Wat een spannende dagen hebben we allemaal te gaan! Ik was vanmorgen wel even sip toen de test omo-wit bleef, dus ben maar weer lekker tegen mijn warmeaangekropen in bed. Daarna was het wel weer goed. Helemaal in die wachtperiodes twijfel ik enorm aan het feit of het uberhaupt ooit gaat lukken. Werkt het bij ons allemaal wel gewoon goed? Ik heb al ontelbare keren de stel dat-vraag hardop uitgesproken. Soms best frustrerend, te meer omdat je op Fok ook ziet dat er veel vrouwen zijn met moeilijkheden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@theeleuter; spannend 1 dag na NOD![]()
@charmed angel;,
Besloten pas na mijn NOD te testen. Ben erg nieuwschierig maar t is zonde van de testen en teleurstelling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |