trutje, nu mag je voor me aan de bak! jongens en meisjes naam thank you very much!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
mag je eindelijk geldig meeposten in alle topics die je terroriseerde
Ik kan alleen maaar reageren als ik quote met mijn mobielquote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef Poppedein het volgende:
Calilov! Wow, wat goed!!wat spannend!! gefeliciteerd
quote:Op maandag 11 juli 2011 07:20 schreef Lijnloos het volgende:
Ik geloof dat we hier weer terug kunnen voor de volgende poging... vanochtend al een dip in de temperatuur en gerommel in mijn onderbuik. Dat wordt niet het verjaardagskado waar ik op had gehoopt... helaas.
Hoop t ook LB!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:02 schreef Lijnloos het volgende:
LB...
kan me voorstellen hoe zwaar dat wel niet moet zijn. Zeker op zo'n kleine ruimte in feite... Ik hoop echt dat de huisarts je verhaal serieus neemt en actie wil ondernemen!
LB, heel veel succes met bellenquote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Dank voor de woorden dames! Ga morgen inderdaad maar lekker veilig bellen. Heb even wat zitten googlen over huisarts onderzoek bij subfertiliteit (leuk woord ook), en daar word je niet heel vrolijk van.... maargoed, kop in het zand en maar gewoon doen.
Frummeltje, ik heb nog nooit echt symptomen gehad van een ovulatie, behalve 1x een kleine bloeding. Maar schrijf het nu op wat je voelt, wie weet herken je het dan een eventuele volgende keer (liever niet natuurlijk)
LB mijn huisarts heeft geen onderzoek gedaan maar heeft me eigenlijk direct doorverwezen naar gynaecoloog. Misschien en hopelijk doet jouw huisarts dat ook. Maar wat ontzettend kut dat je die stap nu ook moet maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef LadyBlack het volgende:
Dank voor de woorden dames! Ga morgen inderdaad maar lekker veilig bellen. Heb even wat zitten googlen over huisarts onderzoek bij subfertiliteit (leuk woord ook), en daar word je niet heel vrolijk van.... maargoed, kop in het zand en maar gewoon doen.
Frummeltje, ik heb nog nooit echt symptomen gehad van een ovulatie, behalve 1x een kleine bloeding. Maar schrijf het nu op wat je voelt, wie weet herken je het dan een eventuele volgende keer (liever niet natuurlijk)
het weekend voor mijn ovu heb ik depri/emo daagjes. En de dagen voor de ovu kramp in m'n onderbuik.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
LB ik hoop dat je snel terecht kunt bij je huisarts! En Lijnloos, laten we gewoon zeggen dat ie stuk is...
Pfff ik ben een beetje chaggi vandaag. Vannacht ook wat slecht geslapen. Herkenbaar voor een ovulatie?
Ik houd het allemaal bij in een schrift, dus dit komt erbij te staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
het weekend voor mijn ovu heb ik depri/emo daagjes. En de dagen voor de ovu kramp in m'n onderbuik.
Dus sagy zou kunnen, heb zelf t idee dat t soms een soortgelijk gevoel is als voor m'n ongi.
Maar wat LB zei, opschrijven idd handig, dan herkend je het!
Doe je ook ovu testen?
Sorry was er niet helemaal bij vanmorgen, je hebt natuurlijk geklustquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik houd het allemaal bij in een schrift, dus dit komt erbij te staan.Ja, ik gebruik ovulatietesten, vandaar ook de positieve ovutest
Ik was de dag ervoor vergeten te testen
dus het zou best kunnen dat ie toen ook al positief geweest zou zijn. Gisteren was ie in ieder geval weer negatief. Mijn NOD is nu wel wat vroeger, maar ik laat 'm gewoon lekker op 31 juli staan.
Mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan maar eens testen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |