da's een echte dikke!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:54 schreef Kuukske het volgende:
Ok, 2v5 .. tot op heden waren ze altijd omowit. Meteen. Ik zie nu een licht ding. Een heel licht ding. Keilicht. Ik heb nog 3 minuten afleestijd over.
Ohh god. Zou het dan toch echt?.
Even een kiekje uploaden.
[ afbeelding ]
'netjes' klussen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:18 schreef Labelloo het volgende:
Hier zitten we trouwens op dag 17 van de cyclus. Vorige keer op dag 21 een positieve ovutest en op dag 23 eisprong (volgens FF). Ik heb nog 1 ovutest, dus die ga ik rond die tijd nogeens proberen. Verder gewoon netjes klussen!
Zeker waar... met temperaturen (nu niet meer elke dag, maar wel vaak genoeg om een patroon te kunnen ontdekken) en ovu-testen kom je een heel end. En klussen moet ook vooral leuk zijn, dus daar blijft wel gelden, geen zin = geen sex...quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef Nanadu het volgende:
Bedankt voor het welkom!
Gefeliciteerd Kuuske, dat is zeker een streepje! Snap dat je nog een beetje onzeker bent, maar het is echt een streepje!!
Hier ben ik vandaag ongesteld geworden, maar dat is nog een ongesteldheid van de pil. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten op de eerste echte ongesteldheid. De vorige keer was ik nadat ik gestopt was met de pil pas na 6 weken ongesteld, hoop niet dat ik nu zo lang moet wachten.
wel goed dat je nu je cyclus helemaal in kaart hebt lijnloos, kan je gericht gaan klussen
Niet knoeien dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Zeker waar... met temperaturen (nu niet meer elke dag, maar wel vaak genoeg om een patroon te kunnen ontdekken) en ovu-testen kom je een heel end. En klussen moet ook vooral leuk zijn, dus daar blijft wel gelden, geen zin = geen sex...
Haha had ik ook hoor!! Zondag testte ik negatief dus lekker wijn op en Woensdag een tweede streep!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Bizar joh. Ik zit net effe terug te kijken, en een week geleden was ik nog sip omdat ik negatief testte. En nu dit. Ik vind 't Vaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |