Ja is vervelend als je lichaam je het idee geeft dat er misschien wel kans is op...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan mij ineens helemaal inleven in jullie teleurstelling! Hoewel mijn vriend en ik graag kinderen willen, is er nu niet het moment voor en ik rammel ondertussen de pan uit, Nu was ik overtijd en maakte mijn lijf rare streken met mij uit, dus vandaag toch maar getest, en hoewel ik realistisch weet dat het niet handig is, had ik wel hoop, en die werd de grond in geboord!:'( ik was er echt even verdrietig over!
Ik kom mij hier vanzelf melden als de tijd er wel rijp voor is!
Oja, goeie!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik zou bij de kruitvat 2 voor 5 euro halen. Betrouwbaar en zw.schap is vroeg waarneembaar.
Are you kidding. Ik schijt 70 kleuren. Ik ben zo bang dat het weer misgaat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:00 schreef happyme28 het volgende:
Kuukske!Die is positief hoor
Geen garanties dat het goed blijft gaan natuurlijk, hij is nog erg licht, maar zeker dat je nu zwanger bent!
da's een echte dikke!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:54 schreef Kuukske het volgende:
Ok, 2v5 .. tot op heden waren ze altijd omowit. Meteen. Ik zie nu een licht ding. Een heel licht ding. Keilicht. Ik heb nog 3 minuten afleestijd over.
Ohh god. Zou het dan toch echt?.
Even een kiekje uploaden.
[ afbeelding ]
'netjes' klussen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:18 schreef Labelloo het volgende:
Hier zitten we trouwens op dag 17 van de cyclus. Vorige keer op dag 21 een positieve ovutest en op dag 23 eisprong (volgens FF). Ik heb nog 1 ovutest, dus die ga ik rond die tijd nogeens proberen. Verder gewoon netjes klussen!
Zeker waar... met temperaturen (nu niet meer elke dag, maar wel vaak genoeg om een patroon te kunnen ontdekken) en ovu-testen kom je een heel end. En klussen moet ook vooral leuk zijn, dus daar blijft wel gelden, geen zin = geen sex...quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:20 schreef Nanadu het volgende:
Bedankt voor het welkom!
Gefeliciteerd Kuuske, dat is zeker een streepje! Snap dat je nog een beetje onzeker bent, maar het is echt een streepje!!
Hier ben ik vandaag ongesteld geworden, maar dat is nog een ongesteldheid van de pil. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten op de eerste echte ongesteldheid. De vorige keer was ik nadat ik gestopt was met de pil pas na 6 weken ongesteld, hoop niet dat ik nu zo lang moet wachten.
wel goed dat je nu je cyclus helemaal in kaart hebt lijnloos, kan je gericht gaan klussen
Niet knoeien dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Zeker waar... met temperaturen (nu niet meer elke dag, maar wel vaak genoeg om een patroon te kunnen ontdekken) en ovu-testen kom je een heel end. En klussen moet ook vooral leuk zijn, dus daar blijft wel gelden, geen zin = geen sex...
Haha had ik ook hoor!! Zondag testte ik negatief dus lekker wijn op en Woensdag een tweede streep!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Bizar joh. Ik zit net effe terug te kijken, en een week geleden was ik nog sip omdat ik negatief testte. En nu dit. Ik vind 't Vaag!
Dat zal het dan inderdaad zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef covie het volgende:
Ik gok het KSC topic maar dat is al een jaar of 4 geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben
Toen heb ik mijn huidige baan gekregen waar ik wel wat te doen heb tijdens het werk
op mobiel, dus kan niet anders dan reageren dmv een quote....quote:
Spannend! Welkomquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef covie het volgende:
Hallo allemaal, ik heb even het topic doorgelezen en Kuukske en Cavilov gefeliciteerd!!
Wij wilden eigenlijk nog even wachten tot ik klaar zou zijn met studie omdat een studie en werk best zwaar is naast elkaar. Maar ik was door de pil heen en moest nieuwe op gaan halen eigenlijk en omdat het over het algemeen wel een tijdje duurt zagen we niet zo in waarom nog langer te wachten
Nu wil ik vanaf deze aankomende keer dat ik ongesteld ben alles goed gaan bijhouden.. dat zal omstreeks vandaag zijn, mijn lichaam is ook een beetje van slag.
Ach ja, de kans dat een kindje op de uitgerekende datum geboren wordt, is niet heel groot toch? Als deze ronde raak is bij mij, ben ik op 1 april uitgerekend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef danic het volgende:
Kuukske en Calilov gefeliciteerd![]()
En Calilov, uitgerekend op 29-02?? Dan is je kleine maar eens in de 4 jaar jarigSneutje hihi.
haha spannend, ga je naar 't buitenland?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:00 schreef covie het volgende:
Mijn eerste echte NOD mag komen op 11 augustus![]()
Dat is net de 2e dag dat ik op vakantie ben, is het overdreven om dan toch testen in te pakken?
We gaan naar Frankrijk.. het voelt alleen al raar dat je een test "moet" meenemen. Inderdaad spannend allemaal!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha spannend, ga je naar 't buitenland?
een testje in de toilettas moet kunnen toch.
Ik zou bij de Kruidvat testen 2 voor 5 euro halen. Zijn streepjes goed op te zien en lekker klein om mee te nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef covie het volgende:
[..]
We gaan naar Frankrijk.. het voelt alleen al raar dat je een test "moet" meenemen. Inderdaad spannend allemaal!
Ze zullen wel een termijnbepaling kunnen doen bij de echo denk ik? Ik gooi in ieder geval een flesje lijm naar je toe!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Jep. 2 augustus is het zo ver.. Dan zou ik 5 à 6 weken moeten zijn. of 7/8 als je 'de menstruatieweken' erbij telt. Maarja, mijn cyclus is fucked up. Dus dat gaat niet op denk ik, omdat er veel meer dan 2 weken voor bevruchting aan vooraf zit. Ik weet niet of ik die twee weken er bij mag tellen.
Ja snap ik! heb zelf die van sensitest, zitten in een klein plat wit vierkant hoesje zegmaar, valt niet op als zodanig een zwangerschapstest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef covie het volgende:
[..]
We gaan naar Frankrijk.. het voelt alleen al raar dat je een test "moet" meenemen. Inderdaad spannend allemaal!
Ja daar ga ik wel van uit. En bedankt voor het plaksel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ze zullen wel een termijnbepaling kunnen doen bij de echo denk ik? Ik gooi in ieder geval een flesje lijm naar je toe!
Ik haal ze gewoon hier bij de Kruidvat in het wijkcentrum, maar dat is inderdaad omdat er verder weinig bekende mensen in deze omgeving wonen. Als je dat liever helemaal wilt voorkomen, kun je ook testen bestellen bij Sensitest. Dan worden ze gewoon in een neutrale verpakking via de post bezorgd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef covie het volgende:
hihi ik zal me eens gaan verdiepen in die tests. Voor de kruidvat test zal ik in ieder geval naar een andere plaats moeten want mijn schoonzusje werkt bij degene in het dorp.
Halen jullie ze sowieso niet ergens anders? Mij lijkt het risico dat ik iemand tegenkom echt veel te groot!
@kuukske Dat worden 2 lange weken denk ik.. maar dan wel met gezonde spanning!
Ik ga volgend jaar in juni trouwen, maar ik wil niet net bevallen zijn als ik mezelf in een trouwjurk moet hijsen. Vandaar dat we april als laatste maand hebben gekozen om nog een kindje te krijgen. Mocht het nu dus niet lukken, dan ga ik een half jaartje 'op slot'. We proberen dan vanaf januari/februari wel weer zwanger te worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:55 schreef Zoë23 het volgende:
Roosje welkom!
Frummel; spannend, hoop dat 't raak iszou leuk zijn. Wanneer ga je trouwen?
Happy 28; lichaam maakt soms rare sprongen. hoop dat ie snel 't normale cyclus oppakt en je het wat beter kunt volgen.
Zelf nu in klus en wachtmodus. We hebben ons best gedaan haha
Goed over nagedachtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:34 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar in juni trouwen, maar ik wil niet net bevallen zijn als ik mezelf in een trouwjurk moet hijsen. Vandaar dat we april als laatste maand hebben gekozen om nog een kindje te krijgen. Mocht het nu dus niet lukken, dan ga ik een half jaartje 'op slot'. We proberen dan vanaf januari/februari wel weer zwanger te worden.
Voor jou dus ook spannend nu!
Nee, de pil heb ik definitief in de prullenbak gegooid. Mijn lijf is best even bezig geweest om de herstellen van die hormonen. Het wordt dus inderdaad het voorbehoedsmiddel waarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Goed over nagedachtga je dan aan de pil of gebruik je dan een ander (niet met hormonen) voorbehoedsmiddel?
Ja vind 't best wel spannend hihi, vooral omdat ik de ovu nu echt voelde (had ovu-pijndeed echt pijn aan de rechter kant) voor een goed doel is 't oke haha
![]()
Hoop dat we snel weer n streepjes regen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |