Dat zal het dan inderdaad zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef covie het volgende:
Ik gok het KSC topic maar dat is al een jaar of 4 geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben
Toen heb ik mijn huidige baan gekregen waar ik wel wat te doen heb tijdens het werk
op mobiel, dus kan niet anders dan reageren dmv een quote....quote:
Spannend! Welkomquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef covie het volgende:
Hallo allemaal, ik heb even het topic doorgelezen en Kuukske en Cavilov gefeliciteerd!!
Wij wilden eigenlijk nog even wachten tot ik klaar zou zijn met studie omdat een studie en werk best zwaar is naast elkaar. Maar ik was door de pil heen en moest nieuwe op gaan halen eigenlijk en omdat het over het algemeen wel een tijdje duurt zagen we niet zo in waarom nog langer te wachten
Nu wil ik vanaf deze aankomende keer dat ik ongesteld ben alles goed gaan bijhouden.. dat zal omstreeks vandaag zijn, mijn lichaam is ook een beetje van slag.
Ach ja, de kans dat een kindje op de uitgerekende datum geboren wordt, is niet heel groot toch? Als deze ronde raak is bij mij, ben ik op 1 april uitgerekend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef danic het volgende:
Kuukske en Calilov gefeliciteerd![]()
En Calilov, uitgerekend op 29-02?? Dan is je kleine maar eens in de 4 jaar jarigSneutje hihi.
haha spannend, ga je naar 't buitenland?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:00 schreef covie het volgende:
Mijn eerste echte NOD mag komen op 11 augustus![]()
Dat is net de 2e dag dat ik op vakantie ben, is het overdreven om dan toch testen in te pakken?
We gaan naar Frankrijk.. het voelt alleen al raar dat je een test "moet" meenemen. Inderdaad spannend allemaal!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha spannend, ga je naar 't buitenland?
een testje in de toilettas moet kunnen toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |