abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99755462
Hier volgens mij deze dagen ook weer een eisprong. Kan ik voelen, ik temperatuur of test niet. Wel geklust, maar O+ is niet helemaal fit. LB en Labelloo, we zitten inderdaad dicht bij elkaar met de NODS.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_99756061
Ik zou het toch wel heel fijn vinden om mijn eisprong te kunnen voelen :P
Heb nu een paar dagen die ovu-testjes gebruikt, ik vind het ondingen :( Als ze op zijn ga ik daar ook mee stoppen hoor. Begin aan mezelf te twijfelen enzo, of ik dan wel een eisprong heb, of ik wel goed test, waarom ik niet positief test. Nee dit is niet goed voor me :P

Volgens de app op mn telefoon zou morgen mn eisprong moeten zijn. We houden het klussen nog maar even vol en gaan vol goede moed richting mn NOD :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_99758837
Clauwhee, hoe merk je aan je lichaam dat je ovu eraan komt?

Let er zelf ook op + ik test, wel fijn om bevestiging te hebben voor bep. Symptomen. Kan het nu zonder de testen ook goed herkennen :d

Hier nieuwe symptomen.. Ik probeer het te negeren! Hihi
Heb teveel tijd over :P. M'n lief is nu gelukkig thuis die heeft al vakantie,
Kan ie me mooi afleiden :P.. Nog een week!

*weer in wachtmodus*
pi_99760149
Heel veel succes iedereen! Ik zit in de werk aan de winkel dagen, tenminste dat denk ik (gebruik geen testen/temperaturen)

Mag mijn NOD op 8 augustus?
pi_99764003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
:W dames

Zoe, gelukkig maar dat je wel een jaarcontract hebt gekregen! En dat je het wachten moeilijk vindt als je veel alleen thuis bent kan ik me héél goed voorstellen!
Jaantje, hoe is het met jou? Menstruatie inmiddels doorgebroken? :{
Labelloo, vóór de eisprong is prima he! Ik duim voor je :) We hebben denk ik tegelijk onze NOD, mijn temperatuur was vanochtend gestegen :)

De rest van de dames: succes met proberen en wachten!
Nog niet echt. Beetje bruinverlies en bij het afvegen wat helder bloed. Maar ik voel me verder wel erg ongesteld :'). Ik ga ervan uit dat als het niet vanavond nog doorbreekt, dat morgen wel zal zijn. Ik heb altijd een lange aanloop dus niets raars eigenlijk, behalve dat ik het pas rond de 27e verwacht had.

clauwhee, het lijkt me zo vreemd om een eisprong te voelen :D . Ik merk wel veranderingen in mijn cyclus rond de eisprong (meer afscheiding, meer zin in sex :+ ), maar echt voelen doe ik het niet.
pi_99764819
Ander en veel slijm, maar vooral een erg scherpe pijn op altijd dezelfde plek onderin de buik. Ik heb het 1 keer wel gechecked met een test en die was toen duidelijk.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_99767391
Spannend met alle naderende NOD's!

Volgens FF heb ik afgelopen maandag mijn eisprong gehad. Deze cyclus op dag 22 en de vorige cyclus op dag 23. Toen was mijn cyclus in totaal 30 dagen, dus ik ben nu benieuwd hoe het zal gaan!!
  donderdag 21 juli 2011 @ 21:26:27 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99767989
OP klopt weer :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99768137
Fijn! :*
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:30:50 #260
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99775072
Hier wat twijfels over wanneer testen. Uitgaande van de positieve ovulatietest, zou ik a.s. maandag 14 dagen na de ovulatie zitten. Kan een ovulatietest eigenlijk vals positief zijn?

Ik ben bang dat ik te vroeg test... Maar heel lang afwachten is ook slopend.
pi_99785653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Frummeltje86 het volgende:
Hier wat twijfels over wanneer testen. Uitgaande van de positieve ovulatietest, zou ik a.s. maandag 14 dagen na de ovulatie zitten. Kan een ovulatietest eigenlijk vals positief zijn?

Ik ben bang dat ik te vroeg test... Maar heel lang afwachten is ook slopend.
Frummel, ik zou gewoon testen hoor. Het is toch een soort van nee heb je, ja kan je krijgen.
Anders doe je het gewoon dinsdag, heb je het toch nog 1 dag uitgesteld.

We zullen hier voor je duimen hoor! :*

Ligt het aan mij of zijn er veel vrouwen met een cyclus anders dan 28 dagen.
Iig als het nodig is ga ik volgende maand ook maar even paar ovu testjes doen, gewoon dat ik een wat betere indicatie heb.

Maar daarna ook daar gelijk weer mee stoppen, want volgens mij heb ik wel een heel normale cyclus.

Zoë niet jezelf symptomen aanpraten die je op internet lees hè! :P
pi_99791732
Bij mij; 28, 27, 24, 28 dgn. Wel wat wisselend nog,
Laatste 3 keren ovu testen gebruikt, allen positief.

(A) haha
Nee :P

Borsten zijn sinds de 16e aan t groeien, nu 3cm groter haha :P
Ze zijn ook warm en voelen steviger aan. Tepels veranderen ook.
Echt apart. Details zal ik besparen :P

ik schrijf alles iig op, kan ik het voor een andere x herkennen;)
pi_99802227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:10 schreef covie het volgende:

[..]

Frummel, ik zou gewoon testen hoor. Het is toch een soort van nee heb je, ja kan je krijgen.
Anders doe je het gewoon dinsdag, heb je het toch nog 1 dag uitgesteld.

We zullen hier voor je duimen hoor! :*

Ligt het aan mij of zijn er veel vrouwen met een cyclus anders dan 28 dagen.
Iig als het nodig is ga ik volgende maand ook maar even paar ovu testjes doen, gewoon dat ik een wat betere indicatie heb.

Maar daarna ook daar gelijk weer mee stoppen, want volgens mij heb ik wel een heel normale cyclus.

Zoë niet jezelf symptomen aanpraten die je op internet lees hè! :P
Klopt, die 28 dagen is echt een gemiddelde. Bij mij vanaf december: 34 (deels door stress) / 27 / 30 / 29 / 29 / 32 / 32 / 26. En ik slik al zeker 2,5 jaar geen pil meer, dus regelmatiger dan dit zal het niet meer worden :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99806713
Ik zit nu alweer een paar rondes op 26, dus geen 28 maar wel regelmatig. Wij gaan ook weer een weekendje klussen en dan weer 2 weken in spanning. Ik pleit voor een doorkijkluikje, dat zou zoveel schelen... :@
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:42:58 #265
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99807188
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit nu alweer een paar rondes op 26, dus geen 28 maar wel regelmatig. Wij gaan ook weer een weekendje klussen en dan weer 2 weken in spanning. Ik pleit voor een doorkijkluikje, dat zou zoveel schelen... :@
Ik teken voor zo'n doorkijkluikje!!
pi_99808027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Ik teken voor zo'n doorkijkluikje!!
Haha, ja idd!

Hier is de ongesteldheid vanochtend goed doorgebroken. Mag mijn NOD naar 21 augustus? :)

Oh en mijn cyclus is ook geen 28 dagen. Wel vrij regelmatig, gelukkig. Een dag meer of minder lijkt me niet heel gek eigenlijk.
pi_99809920
Zo daar zit een aardig verschil in!! Moet het toch maar nog beter bij gaan houden.
De klusmarathon waar we aan begonnen zijn is dus zo gek nog niet :')

En zo een luikje lijkt mij ook wel wat, wel zo makkelijk :D
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2011 @ 20:15:36 #268
309370 Nanadu
pi_99810818
Zo'n doorkijkluikje zou zeker handig zijn. Ik weet het nog goed van de vorige keer dat iedere keer als ik misselijk was dat ik dit als teken zag :{

Ik heb vandaag een beetje een domper gehad. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf de 30ste week last gehad van hoge bloeddruk en uiteindelijk bij 36w4d opgenomen in het ziekenhuis vanwege zwangerschapsvergiftiging en de dag erna na een problematische bevalling bevallen van onze dochter. na mijn zwangerschap was mijn bloeddruk eerst goed en daarna begon het toch weer hoger te worden, maar heb ik niet zoveel aandacht aan besteed. Toen we eigenlijk besloten hadden er toch weer voor te gaan wilde ik dit eerst weer laten controleren. Eerst langs zwangerschapswens spreekuur geweest bij mijn vorige verloskundigen praktijk en daar bleek mijn bloeddruk te hoog te zijn. Zij gaf aan dat ik wel wat risico's loop, maar in principe wel bij hun kan starten als ik zwanger ben. Vandaag vanwege langdurige moeheid en duizelingen naar huisarts geweest en daar bleek bloeddruk 109/163 te zijn :( Hij gaf aan dat het vrijwel zeker is dat ik wel medisch ben vanaf het begin en dus meteen bij het ziekenhuis moet starten. Hier baal ik best van, omdat ik mij zo goed voelde de vorige keer bij de verloskundigen praktijk. Met het ziekenhuis heb ik op zich ook goede ervaringen, maar dat is niet zo persoonlijk. sorry voor de lange klaagpost, maar het kwam even hard aan ;(
pi_99815166
Nanadu, dat is ook wel een flinke tegrnslag. Bij Minke had ik bij 25 weken een te hoge bloeddruk en met 27 echt overgedragen aan het ziekenhuis. Gelukkig verder nergens last van gehad en een paar maandjes na de bevalling ook weer medicatie-vrij. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit een klap is. Het is ook veel minder persoonlijk, meer gedoe (althans zo ervaarde ik het. Elke week op controle met alle metingen vandien)... Ik hou er ook maar weer rekening mee in gedachte dat dit zich weer gaat herhalen, hopelijk valt het dan mee. :* voor jou!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:55:17 #270
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99815870
Balen Nanadu, kan me voorstellen dat het effe een domper is. Door de keizersnee bij Daan weet ik dat ik vanaf het begin medisch ben dus daar heb ik me op ingesteld en misschien daarom vind ik het niet zo erg. Het is alleen wat minder praktisch om voor iedere controle naar het zh te moeten.

Verder was de ongesteldheid hier na 3 dagen weer verdwenen. Erg kort dus, maar wel flink bloed verloren, dus hoop dat het deze maand een 'normalere' cyclus wordt. In verband met de vakantie temp ik niet verder dus we zien het wel na de vakantie.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:02:58 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99816321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:29 schreef Zoë23 het volgende:
Bij mij; 28, 27, 24, 28 dgn. Wel wat wisselend nog,
Laatste 3 keren ovu testen gebruikt, allen positief.

(A) haha
Nee :P

Borsten zijn sinds de 16e aan t groeien, nu 3cm groter haha :P
Ze zijn ook warm en voelen steviger aan. Tepels veranderen ook.
Echt apart. Details zal ik besparen :P

ik schrijf alles iig op, kan ik het voor een andere x herkennen;)
He Zoe, dat klinkt toch wel als voortekenen! :Y Ik heb nog nooit écht veranderingen in mn borsten gemerkt (ja, als ik er keihard in liep te porren om te kijken of ze ook gevoeliger waren, dan deden ze wel zeer :') ), dus als ze nu echt groter en steviger zijn.......! Je zit nu een week na NOD? 6 à 7 dagen na die tijd kun je al wel symptomen krijgen, ik duim voor je!!
Wat me alleen nog wel opviel in je verhaal, was dat je het had over klussen op de dag van de eisprong en het weekend erna. Dat is vast ivm afwezigheid van je vriend, maar je weet dat je het het best ervoor kunt doen he?

En wat betreft cyclusduur: na verwijdering van spiraal waren ze hier vrij kort, rond de 24, nu 25 à 26 dagen meestal, met 1 uitschieter van 28 dagen, waarbij ik ook een licht streepje zag op de test.

Nanadu, kan me best voorstellen dat dat even je beeld verandert.... maar goed voor ogen houden dat het voor je eigen gezondheid en die van je kindje is :*
pi_99829152
LB; haha ja als je maar hard genoeg port ;)
Ik zit nu op dag 23 .. het viel me vanmorgen weer op dat ze echt best wel warm zijn.
en groot.. moest vroeg beginnen met werken dus nog niet opgemeten haha.
heb ook steken rechts bij mn onderbuik en bij mijn lies,
rechts was ook waar ik mn ovu voelde.. ben benieuwd!

we klussen idd rond ovu tijd ivm zijn werk. Komend cyclus hebben we vakantie,
mocht het nodig zijn dan hebben we er iig genoeg tijd voor O+

:* nanadu; vervelend! Stress (en voeding) heeft ook veel invloed op je bloeddruk, heeft de arts ook info gegeven over wat je zelf kunt doen qua lifestyle? (zodat ziekenhuis bezoeken beperkt kunnen blijven?)
pi_99830456
Spannend Zoë!

Gisteren heb ik geen ovu test kunnen doen, net wel en die is net niet/net wel positief. Het streepje is een fractie lichter dan het controle streepje. Dus eisprong is dan of net geweest, of zit er nu heeel erg aan te komen. We hebben woensdagavond en gisterenavond geklust, dus wat dat betreft zou het goed moeten zijn.. :D

Mijn cyclus ligt nu al een paar rondes op 32 dagen. Ook heel precies.
pi_99831164
:D ook spannend voor jou marjolijntje!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:03:32 #275
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99834736
Ik begin inmiddels ook wel wat rare symptomen te krijgen. Meer bultjes op mijn tepels, een donkere kleur. Daarnaast ook continu een wat weeig gevoel in mijn buik en keel. We wilden vanavond naar een sushi restaurant, maar ik begin nu te twijfelen!

Misschien morgenochtend toch maar een testje wagen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')