Nog niet echt. Beetje bruinverlies en bij het afvegen wat helder bloed. Maar ik voel me verder wel erg ongesteldquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
dames
Zoe, gelukkig maar dat je wel een jaarcontract hebt gekregen! En dat je het wachten moeilijk vindt als je veel alleen thuis bent kan ik me héél goed voorstellen!
Jaantje, hoe is het met jou? Menstruatie inmiddels doorgebroken?
Labelloo, vóór de eisprong is prima he! Ik duim voor jeWe hebben denk ik tegelijk onze NOD, mijn temperatuur was vanochtend gestegen
![]()
De rest van de dames: succes met proberen en wachten!
Frummel, ik zou gewoon testen hoor. Het is toch een soort van nee heb je, ja kan je krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Frummeltje86 het volgende:
Hier wat twijfels over wanneer testen. Uitgaande van de positieve ovulatietest, zou ik a.s. maandag 14 dagen na de ovulatie zitten. Kan een ovulatietest eigenlijk vals positief zijn?
Ik ben bang dat ik te vroeg test... Maar heel lang afwachten is ook slopend.
Klopt, die 28 dagen is echt een gemiddelde. Bij mij vanaf december: 34 (deels door stress) / 27 / 30 / 29 / 29 / 32 / 32 / 26. En ik slik al zeker 2,5 jaar geen pil meer, dus regelmatiger dan dit zal het niet meer wordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:10 schreef covie het volgende:
[..]
Frummel, ik zou gewoon testen hoor. Het is toch een soort van nee heb je, ja kan je krijgen.
Anders doe je het gewoon dinsdag, heb je het toch nog 1 dag uitgesteld.
We zullen hier voor je duimen hoor!![]()
Ligt het aan mij of zijn er veel vrouwen met een cyclus anders dan 28 dagen.
Iig als het nodig is ga ik volgende maand ook maar even paar ovu testjes doen, gewoon dat ik een wat betere indicatie heb.
Maar daarna ook daar gelijk weer mee stoppen, want volgens mij heb ik wel een heel normale cyclus.
Zoë niet jezelf symptomen aanpraten die je op internet lees hè!
Ik teken voor zo'n doorkijkluikje!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:29 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit nu alweer een paar rondes op 26, dus geen 28 maar wel regelmatig. Wij gaan ook weer een weekendje klussen en dan weer 2 weken in spanning. Ik pleit voor een doorkijkluikje, dat zou zoveel schelen...
Haha, ja idd!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:42 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik teken voor zo'n doorkijkluikje!!
He Zoe, dat klinkt toch wel als voortekenen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:29 schreef Zoë23 het volgende:
Bij mij; 28, 27, 24, 28 dgn. Wel wat wisselend nog,
Laatste 3 keren ovu testen gebruikt, allen positief.
(A) haha
Nee![]()
Borsten zijn sinds de 16e aan t groeien, nu 3cm groter haha
Ze zijn ook warm en voelen steviger aan. Tepels veranderen ook.
Echt apart. Details zal ik besparen
ik schrijf alles iig op, kan ik het voor een andere x herkennen;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |