abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99623684
LB, fijn dat er in elk geval meteen actie wordt ondernomen. Hopelijk blijkt het toch iets te zijn waarmee jullie in elk geval iets kunnen en toch een kindje kunnen krijgen samen! :*
pi_99624925
:)

Hoop dat ze er snel achterkomen wat er loos is LB, en dat het snel op te lossen is.

collega van mij haar man, had zaad dat geen staartje had zegmaar, toen ze daar achter waren konden ze het zaad en haar eicel samen brengen.
en ze kunnen ook een samenlevings test doen toch?
pi_99625563
Wat fijn dat er al direct iets gedaan wordt LB! Ik duim mee dat er snel duidelijkheid komt en jullie een plan kunnen maken :Y :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 18 juli 2011 @ 17:36:40 #229
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99626712
Fijn dat het direct zo goed opgepakt wordt, LB! :) Duidelijkheid lijkt me prettig nu je al zo lang bezig bent.

Dat is inderdaad handig, Zoe, om aantekeningen te maken. Ik houd notities bij in de app op mijn telefoon over wat ik voel. Ook erg handig!
pi_99626752
Oh ja, wilde ik nog zeggen... de Iphone heeft nu ook een FF-app. Werkt samen met FF.com en daarin kun je ook supergoed je specs bijhouden en grafiekjes zien en zo.
pi_99627419
Fijn LB dat er nu gekeken wordt! :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_99627706
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Fijn dat het direct zo goed opgepakt wordt, LB! :) Duidelijkheid lijkt me prettig nu je al zo lang bezig bent.

Dat is inderdaad handig, Zoe, om aantekeningen te maken. Ik houd notities bij in de app op mijn telefoon over wat ik voel. Ook erg handig!
jaa heb de ovu-app en daar kun je moods enz bij zetten :d handig!
schrijf nog wat extra dingen op in een boekje, wat meer in detail zegmaar
  maandag 18 juli 2011 @ 19:38:09 #233
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99631662
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:38 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, wilde ik nog zeggen... de Iphone heeft nu ook een FF-app. Werkt samen met FF.com en daarin kun je ook supergoed je specs bijhouden en grafiekjes zien en zo.
Ik heb 'm voor de HTC, werkt idd super!

Vandaag eeeeindelijk ongesteld geworden, eerder al wat spotting gehad maar het zette steeds niet door. Nu lijkt het wel door te zetten, pfff.... cyclus van 51 dagen, niets aan zo'n lange cyclus haha. Anyway, nu afwachten of er deze cyclus wel een eisprong zal zijn. We zijn lekker op vakantie dan, dus we zullen wel zien.
pi_99643429
LB wat fijn dat je huisarts meteen actie onderneemt!
  maandag 18 juli 2011 @ 23:40:12 #235
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99645031
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:38 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik heb 'm voor de HTC, werkt idd super!

Vandaag eeeeindelijk ongesteld geworden, eerder al wat spotting gehad maar het zette steeds niet door. Nu lijkt het wel door te zetten, pfff.... cyclus van 51 dagen, niets aan zo'n lange cyclus haha. Anyway, nu afwachten of er deze cyclus wel een eisprong zal zijn. We zijn lekker op vakantie dan, dus we zullen wel zien.
Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden! Jammer natuurlijk dat het op je vakantie gebeurt, maar hopelijk pakt je lichaam het nu helemaal op. :)
pi_99653287
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Veel plezier met klussen Covie!

LB: Heel veel succes bij de huisarts morgen, is toch altijd spannend, zulke dingen. :*

Hier begint de klusweek ook weer :) Ik zou zo rond vrijdag mn eisprong moeten hebben, twijfel of ik zal testen of niet. Denk het wel, en denk ook dat ik er vandaag gewoon vast mee begin :)

Wachten vind ik nog het allerstomst! Je gaat dingen hopen/voelen en blehh als het dan allemaal tegen valt. Gelukkig heb ik wel lekker veel afleiding in mijn wacht-tijd en gaat de tijd dan ook hopelijk sneller! Mijn NOD is midden in mijn 'vakantie' en dan nu ook de twijfels of ik een zwangerschapstest mee zal nemen, of em thuis laat en dan pas kan testen als ik thuis ben (al zou ik dan echt al wel ongesteld moeten zijn..)
Nouja, twijfels alom hier dus :+
Ik twijfelde ook, maar bij nader inzien had ik al bedacht dat ik niet kan (wil) wachten tot we terug zijn, indien ik over tijd ben. Je kan natuurlijk altijd daar ook kopen, alleen even goed bekijken of het precies hetzelfde werkt als in nederland, maar dat zal wel.

LB, hoe lang ben je eigenlijk bezig als ik vragen mag? Was dat je eerste keer naar de dokter? Echt fijn dat hij (zij?) dan gelijk actie onderneemt. Je hoort wel eens anders!!

Hopen dat het snel goed komt :*

[ Bericht 8% gewijzigd door covie op 19-07-2011 09:20:46 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:18:39 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99671987
Bijna een jaar nu Covie, maar ik ben al wel bezig met de 14e 'ronde', dus vond ik dat ik wel hulp in mocht schakelen. Inderdaad heel fijn dat daar direct op ingegaan werd door de huisarts :Y

Hoe lang eventuele vervolgstappen op zich laten wachten weet ik natuurlijk niet, maar dit is mooi snel gegaan ja :)

Happy, op naar de regelmatigheid! Niet meer zo lang wachten de volgende keer hoop ik!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:54:04 #238
279894 winka
There is no place like home..
pi_99677694
Hmm.. van posten komt weinig de laatste tijd.. mijn vriend is bezig zijn eigen bedrijf op te zetten en daar gaat veel tijd in zitten. Ik heb nu twee banen (drie inclusief het huishouden :P ) Maar goed, wil weer mee gaan posten omdat ik het toch wel mis :)

Er is weer wat nieuwe aanwas, succes meiden ^O^
En LB, hoop dat het nu in een sneltreinvaart gaat :* En dat geldt natuurlijk voor iedereen *O*

Mag mijn nod op 30 juli modje?
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:42:48 #239
58560 Oksel
Gezellig.
pi_99680081
Ik heb binnenkort denk ik even een korte cursus nodig, als ik dit allemaal lees hier.. 8)7
pi_99694128
Oksel, welkom dan maar? Wat wil je weten, vraag maar raak ;) .

Happy, 51 dagen, wow :o :{ . Ik hoop toch dat de volgende cyclus al een stuk korter zal zijn.

Hoe is het met de anderen? Is het wachten een beetje uit te houden? Op het werk heb ik in ieder geval voldoende afleiding, veel beter dan weekend :P .

Edit: het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Gister al wat oud bloed, vandaag ook helder bloed. Wel vroeg, maar de afgelopen cycli waren juist wat langer dan anders. Ik denk dat het morgen echt doorzet.

[ Bericht 13% gewijzigd door jaantje_ op 20-07-2011 09:07:12 ]
pi_99696590
Lb dan is het inderdaad tijd om een aan te kloppen. Nou nu maar duimen dat het zo snel mogelijk lukt allemaal met of zonder hulp :s)

Winka dan laat je het strijkgoed maar een keertje liggen en post je lekker mee ;)
pi_99697994
@jaantje, ah min, misschien dat je cyclus z'n natuurlijke ritme weer gevonden heeft, hoop 't!

Wachten gaat min, ik hoop zoveel.. Kan er niks aan doen. :(
Realistisch zijn is soms moeilijk haha.
Ben door de week veel alleen, dan is het helemaal lastig, als mijn
Vriend in t weekend weer thuis is kan hij me wel weer met beide benen
Op de grond zetten :p

@winka: druk! Gezellig dat je tijd probeert vrij te maken om hier weer te posten :)

Heb zo een gesprek over contractverlening..spannend..
Hoe irritant ook, mijn manager heeft al 2 mensen laten gaan omdat ze
Zwanger zijn. Hoop op een vast contract.. Anders weet ik niet hoe het eventueel volgend jaar moet, mocht ik zwanger zijn.
Toen ik daar begon zei hij: al die mensen die kinderen nemen/willen (hoofdschuddend)

...hij heeft ze zelf ook.. :(
pi_99703347
Zoë wel even laten weten hoe het is gegaan he!

Wij zitten hier al 2 jaar in onzekerheid (bezuinigingen, reorganisatie) bij onze afdeling kan, en hoeft denk ik, echt niemand meer weg en ik heb een vast contract. Ik ga nu niet wachten de tijden worden hier de komende jaren toch niet beter.
Nu heeft de baas wel (met een knipoog) aangegeven dat ik niet zwanger mag worden, volgens mij voelt hij het al aankomen :D

Voor mij is zwanger worden dus niet echt een risico voor mijn baan maar vraag me wel af of er veel zijn waar een zwangerschap echt afgekeurd wordt op het werk.
pi_99707493
Zoe ik hoop voor je dat je contract is verlengd.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze je niet mogen ontslaan als je zwanger bent, maar of dat ook voor reorganisaties geldt weet ik niet. Ik zou zeggen van wel.
Gelukkig heb ik een vast contract dus hoef ik me daar geen/minder zorgen over te maken.

Hier zijn de }) gearriveerd en voor de eerste keer ben ik er 'blij' mee. Het betekent in ieder geval dat mijn lichaam ook zonder spiraaltje nog snapt wat de bedoeling is. :)
pi_99707957
Ontslaan om die reden mag niet nee, maar meestal gaat het om niet verlengen van een contract of proefperiode en dan wordt het op iets anders gegooid "je past niet in de groep"... zoiets.

Nou Roosje, op naar een goeie ronde!
Janatje ook, succes met klussen straks meiden!
pi_99714164
Al heb je een vast contract, als er om economische redenen gereorganiseerd gaat worden, kun je óók ontslagen worden als je zwanger bent.. Een bedrijf dient het afspiegelbeginsel aan te houden, last in first out, dus het ligt dan aan je arbeidsjaren.. Zwanger of niet wordt niet naar gekeken....
pi_99718880
Dat kan inderdaad kloppen Orea. Ik heb weleens gehoord dat je dan als zwangere eventueel meer 'meekrijgt', omdat je moeilijker aan een nieuwe baan kunt komen.
Het is allemaal in ieder geval heel vervelend, werkgevers die totaal niet meedenken met zwangeren of jonge moeders (ivm parttime werken).

Hoe staat het verder met de NOD's? Ik zie dat er een aantal aan zitten te komen!

Hier sinds vanmorgen een hogere temp, dus ik denk dat ik dan gisteren mij eisprong heb gehad..! We hebben gisteren niet geklust, maar eergisteren wel. Hopelijk is dat voldoende!
pi_99722928
Contract verlengd voor 1 jaar, had ook niet meer verwacht aangezien ze een paar miljoen moeten bezuinigen..
M'n manager heeft vorig jaar een zwangere collega laten gaan zegmaar, en dit jaar was mn collega ook zwanger en contract werd niet verlengd.
Ze gooien 't ergens anders op maar hoe hij deed..en t feit dat hun contracten niet werden verlengd en alle anderen wel voelt toch wat raar

Ik blijf iig rond kijken voor ander werk. In mijn provincie zijn helaas erg weinig vacatures..

Roosje, das mooi! Hopen dat het een goede ronde is :D

Lijnloos, op naar een positieve test ;)
pi_99738690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:00 schreef covie het volgende:
Zoë wel even laten weten hoe het is gegaan he!

Wij zitten hier al 2 jaar in onzekerheid (bezuinigingen, reorganisatie) bij onze afdeling kan, en hoeft denk ik, echt niemand meer weg en ik heb een vast contract. Ik ga nu niet wachten de tijden worden hier de komende jaren toch niet beter.
Nu heeft de baas wel (met een knipoog) aangegeven dat ik niet zwanger mag worden, volgens mij voelt hij het al aankomen :D

Voor mij is zwanger worden dus niet echt een risico voor mijn baan maar vraag me wel af of er veel zijn waar een zwangerschap echt afgekeurd wordt op het werk.
Ik vind het eigenlijk schandalig dat er wel een oordeel wordt uitgesproken, zelfs als het met een knipoog is. Ik snap dat het voor een werkgever lastig is, maar we leven inmiddels niet meer in de jaren '50...

Jammer dat je weer een jaarcontract hebt gekregen Zoë. Maar als ze zoveel moeten bezuinigen, is het misschien alleen maar mooi dat je alsnog mag blijven.

Ik heb wel een vast contract gelukkig en mijn leidinggevende zal het ook niet afkeuren (het is een vrouw, dat scheelt misschien al wat :+ ). Ik weet wel dat het niet wenselijk is dat ik minder uren ga werken. En of ik 4 dagen wil blijven werken met een kind, weet ik nog niet. Eerst maar eens zwanger worden ;) .
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:18:33 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99746510
:W dames

Zoe, gelukkig maar dat je wel een jaarcontract hebt gekregen! En dat je het wachten moeilijk vindt als je veel alleen thuis bent kan ik me héél goed voorstellen!
Jaantje, hoe is het met jou? Menstruatie inmiddels doorgebroken? :{
Labelloo, vóór de eisprong is prima he! Ik duim voor je :) We hebben denk ik tegelijk onze NOD, mijn temperatuur was vanochtend gestegen :)

De rest van de dames: succes met proberen en wachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')