jaa heb de ovu-app en daar kun je moods enz bij zetten :d handig!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Fijn dat het direct zo goed opgepakt wordt, LB!Duidelijkheid lijkt me prettig nu je al zo lang bezig bent.
Dat is inderdaad handig, Zoe, om aantekeningen te maken. Ik houd notities bij in de app op mijn telefoon over wat ik voel. Ook erg handig!
Ik heb 'm voor de HTC, werkt idd super!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:38 schreef Lijnloos het volgende:
Oh ja, wilde ik nog zeggen... de Iphone heeft nu ook een FF-app. Werkt samen met FF.com en daarin kun je ook supergoed je specs bijhouden en grafiekjes zien en zo.
Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden! Jammer natuurlijk dat het op je vakantie gebeurt, maar hopelijk pakt je lichaam het nu helemaal op.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor de HTC, werkt idd super!
Vandaag eeeeindelijk ongesteld geworden, eerder al wat spotting gehad maar het zette steeds niet door. Nu lijkt het wel door te zetten, pfff.... cyclus van 51 dagen, niets aan zo'n lange cyclus haha. Anyway, nu afwachten of er deze cyclus wel een eisprong zal zijn. We zijn lekker op vakantie dan, dus we zullen wel zien.
Ik twijfelde ook, maar bij nader inzien had ik al bedacht dat ik niet kan (wil) wachten tot we terug zijn, indien ik over tijd ben. Je kan natuurlijk altijd daar ook kopen, alleen even goed bekijken of het precies hetzelfde werkt als in nederland, maar dat zal wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Veel plezier met klussen Covie!
LB: Heel veel succes bij de huisarts morgen, is toch altijd spannend, zulke dingen.![]()
Hier begint de klusweek ook weerIk zou zo rond vrijdag mn eisprong moeten hebben, twijfel of ik zal testen of niet. Denk het wel, en denk ook dat ik er vandaag gewoon vast mee begin
Wachten vind ik nog het allerstomst! Je gaat dingen hopen/voelen en blehh als het dan allemaal tegen valt. Gelukkig heb ik wel lekker veel afleiding in mijn wacht-tijd en gaat de tijd dan ook hopelijk sneller! Mijn NOD is midden in mijn 'vakantie' en dan nu ook de twijfels of ik een zwangerschapstest mee zal nemen, of em thuis laat en dan pas kan testen als ik thuis ben (al zou ik dan echt al wel ongesteld moeten zijn..)
Nouja, twijfels alom hier dus
Ik vind het eigenlijk schandalig dat er wel een oordeel wordt uitgesproken, zelfs als het met een knipoog is. Ik snap dat het voor een werkgever lastig is, maar we leven inmiddels niet meer in de jaren '50...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:00 schreef covie het volgende:
Zoë wel even laten weten hoe het is gegaan he!
Wij zitten hier al 2 jaar in onzekerheid (bezuinigingen, reorganisatie) bij onze afdeling kan, en hoeft denk ik, echt niemand meer weg en ik heb een vast contract. Ik ga nu niet wachten de tijden worden hier de komende jaren toch niet beter.
Nu heeft de baas wel (met een knipoog) aangegeven dat ik niet zwanger mag worden, volgens mij voelt hij het al aankomen
Voor mij is zwanger worden dus niet echt een risico voor mijn baan maar vraag me wel af of er veel zijn waar een zwangerschap echt afgekeurd wordt op het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |