Zou mooi zijn ja!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Streepjesregen over 2 weken dus?
* In agenda zet
Ik ben 49 dagen 55 dagen geleden gestopt en toen een onttrekkingsbloeding gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef covie het volgende:
Oh Frummel dat is ook spannend! Maar ik kan me voorstellen dat je niet net bevallen wilt zijn als het zo ver is.
Ik ben net voor het eerst na ruim 10 jaar pil ongesteld geworden op de "natuurlijke manier". Wel gelijk ook op tijd volgens mij. Ik weet niet meer precies welke datum ik gestopt ben maar dat is idd ongeveer 4 weken geleden.
Maar man man mijn lichaam is helemaal van slag, heb nog nooit zoveel last gehad als gisteren.Hele tijd krampen, soort van beroerd, moe, en gedroomd dat mijnme wilde vermoorden.
![]()
Volgens mij is mijn lichaam bezig met een grote schoonmaak.
Happyme, hoe lang geleden ben je gestopt met de pil, heb je vaker zo'n lange cyclus?
Hihi nouja laten we hopen dat t niet hoeftquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Nee, de pil heb ik definitief in de prullenbak gegooid. Mijn lijf is best even bezig geweest om de herstellen van die hormonen. Het wordt dus inderdaad het voorbehoedsmiddel waarniet zo blij van wordt
![]()
We gaan voor een streepjesregen! Kan goed, want alle NOD's liggen dicht bij elkaar!
Ja pijnlijk.. Was even vergeten hoe het écht voelde, enorme kramp etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Je gaat weer 'normaal' menstrueren, maar dat went op den duur ook wel weerDe eerste keren zijn het heftigst...
Vroeger nooit last van gehad maar nu was het ellendig!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja pijnlijk.. Was even vergeten hoe het écht voelde, enorme kramp etc.
... 't heeft een goed doel.. Haha
Yepquote:Op zondag 17 juli 2011 20:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Wachten duurt lang! Helemaal nu ik vakantie heb, ben ik er veel meer mee bezig. Heb sinds vanmorgen een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar heb ik wel vaker. Verder voel ik nog helemaal niks...
Dames die al wel meer symptomen hebben? Jaantje nog steeds last van borsten?
die wilde er maar niet uitquote:Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef flugeltje het volgende:
@Jaantje, dat merk je nu echt nog niet hoor
Sterker nog, ik heb tijdens de zwangerschap van Willem helemaal niet zo veel symptomen gehad, was daardoor bang dat ik weer een miskraam zou krijgen... En zie daar, deze kwam er pas na ruim 9 maanden uit
Dat dus ja... Ik laat mezelf dus niet voor het lapje houden door symptomen...quote:
Je kunt eventueel ook op vakantie altijd nog een test kopen als je niet ongesteld wordt. Dan brandt ie ook niet zo in je toilettas!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Veel plezier met klussen Covie!
LB: Heel veel succes bij de huisarts morgen, is toch altijd spannend, zulke dingen.![]()
Hier begint de klusweek ook weerIk zou zo rond vrijdag mn eisprong moeten hebben, twijfel of ik zal testen of niet. Denk het wel, en denk ook dat ik er vandaag gewoon vast mee begin
Wachten vind ik nog het allerstomst! Je gaat dingen hopen/voelen en blehh als het dan allemaal tegen valt. Gelukkig heb ik wel lekker veel afleiding in mijn wacht-tijd en gaat de tijd dan ook hopelijk sneller! Mijn NOD is midden in mijn 'vakantie' en dan nu ook de twijfels of ik een zwangerschapstest mee zal nemen, of em thuis laat en dan pas kan testen als ik thuis ben (al zou ik dan echt al wel ongesteld moeten zijn..)
Nouja, twijfels alom hier dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |