abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99504929
Oh Frummel dat is ook spannend! Maar ik kan me voorstellen dat je niet net bevallen wilt zijn als het zo ver is.

Ik ben net voor het eerst na ruim 10 jaar pil ongesteld geworden op de "natuurlijke manier". Wel gelijk ook op tijd volgens mij. Ik weet niet meer precies welke datum ik gestopt ben maar dat is idd ongeveer 4 weken geleden.

Maar man man mijn lichaam is helemaal van slag, heb nog nooit zoveel last gehad als gisteren.Hele tijd krampen, soort van beroerd, moe, en gedroomd dat mijn O+ me wilde vermoorden. :'(
Volgens mij is mijn lichaam bezig met een grote schoonmaak.

Happyme, hoe lang geleden ben je gestopt met de pil, heb je vaker zo'n lange cyclus?
pi_99505998
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef flugeltje het volgende:
Streepjesregen over 2 weken dus?

* In agenda zet
Zou mooi zijn ja!!

covie en roosje, welkom allebei! Ik wens jullie snel een tweede streepje :Y .

Hier ook in de wachtmodus. Ik heb al bijna een week last van pijnlijke borsten, en dat kan een symptoom zijn van ovulatie. Nog nooit eerder gehad eigenlijk, maar soit. Hoewel ik een week wel wat lang vind (en dat zou dus inhouden dat mijn ovulatie nog niet geweest is, want dan zou de pijn minder worden lijkt me). Volgens de P-tracker hebben we niet écht op de juiste momenten geklust, maar we zullen zien.
pi_99507347
Mijn NOD is rond 5 augustus als het goed is. Alleen ben ik dan niet thuis en ook internetloos. Ik hoop dat wanneer ik er wel weer ben, ik achteraan mag sluiten bij de streepjesregen :) Klusweek komt er hier aan!

[ Bericht 1% gewijzigd door Marjolijntje op 15-07-2011 19:31:31 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:03:23 #204
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99513982
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef covie het volgende:
Oh Frummel dat is ook spannend! Maar ik kan me voorstellen dat je niet net bevallen wilt zijn als het zo ver is.

Ik ben net voor het eerst na ruim 10 jaar pil ongesteld geworden op de "natuurlijke manier". Wel gelijk ook op tijd volgens mij. Ik weet niet meer precies welke datum ik gestopt ben maar dat is idd ongeveer 4 weken geleden.

Maar man man mijn lichaam is helemaal van slag, heb nog nooit zoveel last gehad als gisteren.Hele tijd krampen, soort van beroerd, moe, en gedroomd dat mijn O+ me wilde vermoorden. :'(
Volgens mij is mijn lichaam bezig met een grote schoonmaak.

Happyme, hoe lang geleden ben je gestopt met de pil, heb je vaker zo'n lange cyclus?
Ik ben 49 dagen 55 dagen geleden gestopt en toen een onttrekkingsbloeding gehad ;) dit is dus de eerste cyclus na de pilstop dus nog even aan het ontpillen dus. Voor mijn vorige zwangerschap was ik (nadat ik flink ben afgevallen) gewoon regelmatig, dus ik hoop dat dat nu ook gewoon weer gebeurd.

Weet inderdaad nog dat dat natuurlijke menstrueren veel meer pijn en klachten met zich mee bracht. En heftiger bloeden ook, leuk joh dat zwanger willen worden :D
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2011 @ 20:56:25 #205
309370 Nanadu
pi_99516426
Ik weet inderdaad ook nog heel goed dat natuurlijk mestrueren een stuk pijnlijker is. Bij mij is dit ook een reden geweest waarom ik ooit op 16 jarige leeftijd aan de pil ben gegaan. Ik had zo'n last dat ik bijna niet naar school kon de eerste dag. Wel ben ik nooit echt lang ongesteld, meestal maximaal 4 dagen en met de pil maar 3 dagen. We zullen zien of ik nu ook weer die pijn terug krijg. Maar ik weet waar ik het voor doe ;)
pi_99518784
De pijn is bij mij echt een stuk minder dan toen ik 15/16 was :) Ik was er ook wel een beetje bang voor hoor!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:39:54 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99518913
Je gaat weer 'normaal' menstrueren, maar dat went op den duur ook wel weer ;) De eerste keren zijn het heftigst...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_99542082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:54 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Nee, de pil heb ik definitief in de prullenbak gegooid. Mijn lijf is best even bezig geweest om de herstellen van die hormonen. Het wordt dus inderdaad het voorbehoedsmiddel waar O+ niet zo blij van wordt :P

We gaan voor een streepjesregen! Kan goed, want alle NOD's liggen dicht bij elkaar! :D
Hihi nouja laten we hopen dat t niet hoeft ;)

Ja echt! Wordt een spannende tijd :D
pi_99542227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Je gaat weer 'normaal' menstrueren, maar dat went op den duur ook wel weer ;) De eerste keren zijn het heftigst...
Ja pijnlijk.. Was even vergeten hoe het écht voelde, enorme kramp etc.

... 't heeft een goed doel.. Haha
  zondag 17 juli 2011 @ 20:06:45 #210
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99588242
Wachten duurt lang! Helemaal nu ik vakantie heb, ben ik er veel meer mee bezig. Heb sinds vanmorgen een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar heb ik wel vaker. Verder voel ik nog helemaal niks...

Dames die al wel meer symptomen hebben? Jaantje nog steeds last van borsten?
pi_99588281
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 15:25 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja pijnlijk.. Was even vergeten hoe het écht voelde, enorme kramp etc.

... 't heeft een goed doel.. Haha
Vroeger nooit last van gehad maar nu was het ellendig!
Maar inderdaad voor een goed doel!! *O*

Nog maar een paar dagen en dan goed klussen en hopen dat het de eerste keer raak is. :+
pi_99594439
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Wachten duurt lang! Helemaal nu ik vakantie heb, ben ik er veel meer mee bezig. Heb sinds vanmorgen een wat drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar heb ik wel vaker. Verder voel ik nog helemaal niks...

Dames die al wel meer symptomen hebben? Jaantje nog steeds last van borsten?
Yep :X . Zo weird! Al vanaf 10 juli ofzo (in eerste instantie niet zo op gelet), en ik moet nog 10 dagen tot NOD. Het lijkt me zo sterk dat ik daar al zo snel last van zou hebben... Maar ik ben ook blij dat ik morgen weer gewoon kan werken, in het weekend heb ik teveel tijd om na te denken. Pfff. Ik begrijp je dus helemaal ;) :D .
pi_99594486
Covie, veel plezier :P !!
  zondag 17 juli 2011 @ 22:12:01 #214
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99594666
@Jaantje, dat merk je nu echt nog niet hoor ;)

Sterker nog, ik heb tijdens de zwangerschap van Willem helemaal niet zo veel symptomen gehad, was daardoor bang dat ik weer een miskraam zou krijgen... En zie daar, deze kwam er pas na ruim 9 maanden uit :P
  zondag 17 juli 2011 @ 22:19:59 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99595127
Teveel vrije tijd in de wachtweken is funest, I know ;)

Maar om mezelf een beetje met beide benen op de grond te houden, keek ik op babybytes, daar staat per dag wat er (eventueel) gebeurt. En er staat ook dat je pas ná innesteling echt dingen zou kunnen gaan merken, omdat er dan hcg aangemaakt wordt. Vond ik een fijne 'opluchting', geen kwaaltjes opsporen tot ca een week na ovulatie :Y
pi_99595220
I know :') _O- . Maar hoe langer het duurt, hoe vreemder ik het vind.

LB, morgen heb je een afspraak bij de huisarts toch? Veel succes :* .
  zondag 17 juli 2011 @ 22:27:08 #217
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99595505
Oh ik betrap mezelf ondanks die wijsheid ook nog steeds wel eens op hersenspinsels hoor ;)

En ja, morgen naar de huisarts, als ik meer weet kom ik t hier ook melden :Y
pi_99595848
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef flugeltje het volgende:
@Jaantje, dat merk je nu echt nog niet hoor ;)

Sterker nog, ik heb tijdens de zwangerschap van Willem helemaal niet zo veel symptomen gehad, was daardoor bang dat ik weer een miskraam zou krijgen... En zie daar, deze kwam er pas na ruim 9 maanden uit :P
die wilde er maar niet uit :P
  zondag 17 juli 2011 @ 22:45:41 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99596435
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:34 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

die wilde er maar niet uit :P
Dat dus ja... Ik laat mezelf dus niet voor het lapje houden door symptomen...
pi_99612573
Covie: lekker klussen hihi

LB; leuk om de cyclus per dag te kunnen begrijpen!

Heb wel symptomen maar zit nu op dag 18.. Kan eigenlijk niet dus probeer mezelf niet teveel in te beelden.. Stiekem hoop ik wel heel erg.

Wachten is min :(
pi_99614455
Dank jullie wel voor het warme welkom

Covie veel plezier met klussen :)

Wachten is inderdaad vervelend, zeker als je vakantie hebt en (te)veel tijd hebt om ermee bezig te zijn of te mijmeren hoe het zal zijn met zo'n kleintje erbij.
Ik hoop voor iedereen dat we hier binnenkort een streepjesregen krijgen en het hele topic leegloopt.
pi_99617579
Veel plezier met klussen Covie!

LB: Heel veel succes bij de huisarts morgen, is toch altijd spannend, zulke dingen. :*

Hier begint de klusweek ook weer :) Ik zou zo rond vrijdag mn eisprong moeten hebben, twijfel of ik zal testen of niet. Denk het wel, en denk ook dat ik er vandaag gewoon vast mee begin :)

Wachten vind ik nog het allerstomst! Je gaat dingen hopen/voelen en blehh als het dan allemaal tegen valt. Gelukkig heb ik wel lekker veel afleiding in mijn wacht-tijd en gaat de tijd dan ook hopelijk sneller! Mijn NOD is midden in mijn 'vakantie' en dan nu ook de twijfels of ik een zwangerschapstest mee zal nemen, of em thuis laat en dan pas kan testen als ik thuis ben (al zou ik dan echt al wel ongesteld moeten zijn..)
Nouja, twijfels alom hier dus :+
  maandag 18 juli 2011 @ 14:30:28 #223
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99618926
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Veel plezier met klussen Covie!

LB: Heel veel succes bij de huisarts morgen, is toch altijd spannend, zulke dingen. :*

Hier begint de klusweek ook weer :) Ik zou zo rond vrijdag mn eisprong moeten hebben, twijfel of ik zal testen of niet. Denk het wel, en denk ook dat ik er vandaag gewoon vast mee begin :)

Wachten vind ik nog het allerstomst! Je gaat dingen hopen/voelen en blehh als het dan allemaal tegen valt. Gelukkig heb ik wel lekker veel afleiding in mijn wacht-tijd en gaat de tijd dan ook hopelijk sneller! Mijn NOD is midden in mijn 'vakantie' en dan nu ook de twijfels of ik een zwangerschapstest mee zal nemen, of em thuis laat en dan pas kan testen als ik thuis ben (al zou ik dan echt al wel ongesteld moeten zijn..)
Nouja, twijfels alom hier dus :+
Je kunt eventueel ook op vakantie altijd nog een test kopen als je niet ongesteld wordt. Dan brandt ie ook niet zo in je toilettas!
pi_99623196
Marjolijntje; idd, het voelen van dingen, die eignl helemaal nog niet kunnen :X ..bah

ik ga de symptomen opschrijven, mocht ik ongi worden, dan weet ik wat ik rond deze tijd voelde.. zodat ik weet dat 't gewoon is, of niet.
  maandag 18 juli 2011 @ 16:10:17 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99623319
Slim Zoe! :Y Echt, je bespaart jezelf daarmee zo'n hoop " :o wat als...?!?!" momenten ;)

Ik ben bij de huisarts geweest, was heel goed dat ik al een aantal maanden temperatuurcurves had bijgehouden, daardoor heeft hij nu eerst mijn vriend doorverwezen naar het lab. Als daar niks uitkomt is de volgende stap waarschijnlijk het ziekenhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')